Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Får ikke logget inn...alltid...

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-06-06, 10:00   #1
cathrine
Seniormedlem
 
cathrine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Akershus
Innlegg: 692
cathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snill
Question

Får ikke logget inn...alltid...

Jeg kommer ikke inn på alle forumets sider...Det går greit å logge inn, men jeg får opplyst at jeg ikke har tilgang på feks journalene ol...
Kan "kontoen" min være for gammel? Må jeg registrere meg helt på nytt? I såfall får jeg vil ikke brukt det gamle brukernavnet, eller...?

Cathrine

__________________

Cathrine
cathrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF? Svar med sitat
Gammel 07-06-06, 10:21   #2
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Får ikke logget inn...alltid...

Dette hørtes veldig snodig ut, spørru meg Tviler sterkt på at du må lage ny bruker. Hei igjen, forresten!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 07-06-06, 10:29   #3
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Får ikke logget inn...alltid...

Kan det være at du ikke har haket av på "husk meg" og at du da blir automatisk logget ut etter 15 min?

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-06-06, 13:18   #4
cathrine
Seniormedlem
 
cathrine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Akershus
Innlegg: 692
cathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snill

Sv: Får ikke logget inn...alltid...

Åhhh..kanskje det er greia....Skal prøve det.
Det som er litt rart er at når jeg åpner siden er den forskjellig fra den jeg får opp om jeg får logget inn..Skjønner dere? Og selvom jeg logger inn, så får jeg ikke alltid opp journaler og det der...
Må vel bli litt kjennt her inne på nytt. Mye som har forandret seg...-til det bedre!!

__________________

Cathrine
cathrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF? Svar med sitat
Gammel 07-06-06, 13:50   #5
Grethe
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Alder: 61
Innlegg: 273
Grethe har en fantastisk aura rundt segGrethe har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Får ikke logget inn...alltid...

Dette har jeg også opplevd. Trodde bare at det var fordi jeg enten har skrevet for få innlegg eller kanskje var for fersk her inne. Men hvis du opplever det samme så kan jo ikke det være problemet? Men så mange flinke mennesker som er her inne så finner nok noen ut av dette.

Grethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-06-06, 14:38   #6
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Får ikke logget inn...alltid...

*gaule på HP*

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 07-06-06, 15:34   #7
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Sv: Får ikke logget inn...alltid...

Jeg ser ingenting galt med brukerkontoen din. Eneste grunn jeg kan komme på er at du ikke blir "husket", dette skyldes da enten inaktivitet som følge av at du ikke har valgt "husk meg", eller at du av en eller annen grunn har skrudd av informasjonskapslene i nettleseren din

Vidunderkuren er ofte å prøve en annen nettleser, som for eksempel www.firefox.no

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34
99-tråden!!!!!!! nalana Livets lyse side 5 22-12-04 15:33


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no