Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Hvor lenge må jeg vente før det løsner?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-07-11, 11:16   #1
Kikki71
Juniormedlem
 
Kikki71 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Alder: 52
Innlegg: 34
Kikki71 er på en erverdig vei
Cool

Hvor lenge må jeg vente før det løsner?

Hei! Har skrevet inn her før også, men må bare prøve en gang til.... Fra september til nå har jeg gått ned 28 kg! Gikk på lavkalori, og over til lavkarbo de siste åtte ukene! Problemet er at det "aldri" løsner! Vekta har de siste ukene kun gått litt ned for så å gå litt opp.... Har riktignok blitt smalere, men noen som har opplevd det samme? Vil så gjerne ned resten, har ihvertfall 15 kg til før jeg nærmer meg normalvekt....
Ligger på ca 2500 kcal pr dag, hvorav 75% fett, 20 % proteiner og 5 % karber!

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wvPjRRV/]
Kikki71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Hexeberg Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 11:46   #2
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Hvor lenge må jeg vente før det løsner??

Gratulerer med godt resultat så langt!

Du har gått ned masse, og du har byttet diett. Så på den måten synes ikke jeg det er merkelig at kroppen din trenger en lengre omstillingsperiode før den slipper mer? Det er sjelden at vektnedgangen er linjær eller jevn.

Og så kjenner jeg at jeg er bittelitt misunnelig på at du faktisk krymper i cm, selv om du står vekt-stille.

Da var dét sagt. Og så kan jeg peke deg til trådene om partystoppere og spørre om det er noe der du kanskje kan kjenne deg igjen i?

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 11:52   #3
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hvor lenge må jeg vente før det løsner??

Helt enig med smgj!

Ta med at du har spist lavkalori lenge - og at kroppen trenger tid for å omstille seg. Tipset om partystoppere er genialt.

Mulig 2500 kalorier blir litt for mye for deg når du "nærmer" deg normalvekt, hva er din BMI og høyde/vekt i dag?

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 12:21   #4
Kikki71
Juniormedlem
 
Kikki71 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Alder: 52
Innlegg: 34
Kikki71 er på en erverdig vei

Sv: Hvor lenge må jeg vente før det løsner??

Takk for svar og tips! Mulig det blir litt mye fløte....?! Jeg er 168 høy og veier 90 kg, så burde forsvinne litt mer synes jeg :-)

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wvPjRRV/]
Kikki71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Hexeberg Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 14:38   #5
trønderjente29
Medlem
 
trønderjente29 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Trøndelag
Alder: 42
Innlegg: 318
trønderjente29 er på en erverdig vei

Sv: Hvor lenge må jeg vente før det løsner??

Opprinnelig lagt inn av Kikki71, her.

Hei! Har skrevet inn her før også, men må bare prøve en gang til.... Fra september til nå har jeg gått ned 28 kg! Gikk på lavkalori, og over til lavkarbo de siste åtte ukene! Problemet er at det "aldri" løsner! Vekta har de siste ukene kun gått litt ned for så å gå litt opp.... Har riktignok blitt smalere, men noen som har opplevd det samme? Vil så gjerne ned resten, har ihvertfall 15 kg til før jeg nærmer meg normalvekt....
Ligger på ca 2500 kcal pr dag, hvorav 75% fett, 20 % proteiner og 5 % karber!

jeg har samme problemet. har dog kun gått på lavkarbo i 3 uker, men vekta vil ikke ned.. (blir ikke smalere heller jeg da, slik du skriver at du blir ) spiser samme kcal og %andel som deg også.

trønderjente29 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkalori a la Grete Roede :) Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 15:34   #6
Kikki71
Juniormedlem
 
Kikki71 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Alder: 52
Innlegg: 34
Kikki71 er på en erverdig vei

Sv: Hvor lenge må jeg vente før det løsner??

Hei trønderjente! Er det ikke kjedelig...?? Men jeg har så stor tro på dette at jeg ikke gir meg!! Prøver meg nå med cocosa i kaffen og håper det gjør susen! Lykke til for deg også :-)

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wvPjRRV/]
Kikki71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Hexeberg Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 17:46   #7
Hircine
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Bergen
Alder: 35
Innlegg: 55
Hircine er på en erverdig vei

Sv: Hvor lenge må jeg vente før det løsner??

Jeg tror rett og slett du har litt for mye kcal. Når jeg begynte var jeg ca 83kg og jeg er 167cm høy. Jeg kunne IKKE gå over 1700-1800 kcal om jeg ville gå ned (og om jeg lå der gikk jeg maks ned 0,3kg i uken). Jeg ser at du er litt tyngre enn det, men om du f.eks. går ned 100 kcal i uken frem til du ser at vekten rikker seg litt kan jo kanskje det hjelpe? Ellers er tipset om partystoppere noe du sikkert vil få en aha-opplevelse av (om du ikke allerede har gjort det ) Lykke til videre!! Det går nok i gang igjen skal du se

__________________


Hircine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sundt og godt og karboredusert :) Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 18:33   #8
Kikki71
Juniormedlem
 
Kikki71 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Alder: 52
Innlegg: 34
Kikki71 er på en erverdig vei

Sv: Hvor lenge må jeg vente før det løsner?

Det er verdt å prøve det med å gå ned på kcal selvsagt! Men trodde ikke man behøvde telle de på lavkarbo? Har bare sett det de gangene jeg har registrert matinntaket på diett.no!

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wvPjRRV/]
Kikki71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Hexeberg Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 19:44   #9
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvor lenge må jeg vente før det løsner?

Før du begynner å telle verken kalorier eller karber vil jeg anbefale deg å saufare kostholdet ditt. Legg ut alt du spiser her, og da mener jeg alt, selv en liten tyggis.

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 20:54   #10
Hircine
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Bergen
Alder: 35
Innlegg: 55
Hircine er på en erverdig vei

Sv: Hvor lenge må jeg vente før det løsner?

Opprinnelig lagt inn av Kikki71, her.

Det er verdt å prøve det med å gå ned på kcal selvsagt! Men trodde ikke man behøvde telle de på lavkarbo? Har bare sett det de gangene jeg har registrert matinntaket på diett.no!

Jeg er absolutt ingen mester i dette enda, men har lest mye her på forumet og har forstått det slik at noen dessverre må telle kalorier også. Husk at det er mer energi i de tingene du spiser nå vs. når du spiste lavkalori, så mengden bør jo måles deretter. For mange er riktignok kostholdet "selvregulerende" slik at man havner ofte der kroppen "vil" for å gå ned i vekt. Men dere som er mer dreven i gamet enn meg er velkommen til å korrigere meg om jeg tar feil

__________________


Hircine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sundt og godt og karboredusert :) Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 21:26   #11
Conjurier
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 100
Conjurier er på en erverdig vei

Sv: Hvor lenge må jeg vente før det løsner?

Hvorfor bry deg om vekta ? Det er jo bare et tall... Du blir smalere og det er vel det som teller.. Dette vil jo si at fett har blitt erstatta med muskler og mye muskler gir bedre forbrenning, jeg hadde hverfall ikke orka å begynne med kaloritelling før det stoppa opp(ikke vekta men det at du blir smalere)

Conjurier er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 22:20   #12
Kikki71
Juniormedlem
 
Kikki71 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Alder: 52
Innlegg: 34
Kikki71 er på en erverdig vei

Sv: Hvor lenge må jeg vente før det løsner?

Tusen takk for alle svar! Har lagt inn alt jeg har spist og drukket i hele dag. Kcal 2668, fett 199 g, karber 25 g, protein 144 gram. Dette er for meg en helt vanlig dag hvor jeg egentlig ikke pleier å føre opp det jeg spiser.... Ser at det er litt for mye proteiner.... Men hvordan holde fettmengden oppe samtidlig som jeg skal gå ned på kcal?

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wvPjRRV/]
Kikki71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Hexeberg Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 22:38   #13
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hvor lenge må jeg vente før det løsner?

Opprinnelig lagt inn av Kikki71, her.

Tusen takk for alle svar! Har lagt inn alt jeg har spist og drukket i hele dag. Kcal 2668, fett 199 g, karber 25 g, protein 144 gram. Dette er for meg en helt vanlig dag hvor jeg egentlig ikke pleier å føre opp det jeg spiser.... Ser at det er litt for mye proteiner.... Men hvordan holde fettmengden oppe samtidlig som jeg skal gå ned på kcal?

Du skal ikke holde fettMENGDEN oppe - det er prosentandel av totalt kaloriinntak som er cluet Så reduserer du på kaloriene må du naturlig nok redusere litt både på fett og proteininntaket

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 22:41   #14
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Hvor lenge må jeg vente før det løsner?

Opprinnelig lagt inn av Kikki71, her.

Men hvordan holde fettmengden oppe samtidlig som jeg skal gå ned på kcal?

Rett og slett krympe porsjonene litt Da beholder du riktig energifordeling 70-25-5, i prosenter, men får i deg litt mindre kcal

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 23:57   #15
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvor lenge må jeg vente før det løsner?

Ta litt mindre kjøttstykker til måltidene og litt mindre fett ved siden av. Tar du pillene og drikker du mye vann?

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 08:08   #16
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvor lenge må jeg vente før det løsner?

Opprinnelig lagt inn av Kikki71, her.

Tusen takk for alle svar! Har lagt inn alt jeg har spist og drukket i hele dag. Kcal 2668, fett 199 g, karber 25 g, protein 144 gram. Dette er for meg en helt vanlig dag hvor jeg egentlig ikke pleier å føre opp det jeg spiser.... Ser at det er litt for mye proteiner.... Men hvordan holde fettmengden oppe samtidlig som jeg skal gå ned på kcal?

Jo, men HVA spiser du?

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 09:00   #17
trønderjente29
Medlem
 
trønderjente29 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Trøndelag
Alder: 42
Innlegg: 318
trønderjente29 er på en erverdig vei

Sv: Hvor lenge må jeg vente før det løsner??

Opprinnelig lagt inn av Kikki71, her.

Hei trønderjente! Er det ikke kjedelig...?? Men jeg har så stor tro på dette at jeg ikke gir meg!! Prøver meg nå med cocosa i kaffen og håper det gjør susen! Lykke til for deg også :-)

ja det er kjedelig! det er ikke så nøye hvor mye jeg veier, men jeg vil gjerne bli kvitt noen cm her og der.. jeg prøver å spise enda mer fett, og passe litt på kaloriene, og se hvordan det går fremover. justere justere...
har trua jeg og forresten! ikke snakk om å gi opp!

trønderjente29 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkalori a la Grete Roede :) Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 09:03   #18
trønderjente29
Medlem
 
trønderjente29 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Trøndelag
Alder: 42
Innlegg: 318
trønderjente29 er på en erverdig vei

Sv: Hvor lenge må jeg vente før det løsner?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Du skal ikke holde fettMENGDEN oppe - det er prosentandel av totalt kaloriinntak som er cluet Så reduserer du på kaloriene må du naturlig nok redusere litt både på fett og proteininntaket

ahhhhhhhhhhh! der fikk jeg en aha opplevelse! tusen takk Nerthus!

trønderjente29 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkalori a la Grete Roede :) Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 09:37   #19
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hvor lenge må jeg vente før det løsner?

Opprinnelig lagt inn av trønderjente29, her.

ahhhhhhhhhhh! der fikk jeg en aha opplevelse! tusen takk Nerthus!

Alltid glad jeg kan hjelpe!

Bestem deg for et kaloriinntak, sørg for at du spiser ca 1 g protein pr kilo kroppsvekt - gjerne litt mer om du trener jevnlig - og spis MINST like mange gram fett som protein, gjerne mer om det er rom for det innenfor kaloriinntaket.
Du vet det kanskje allerede, men gjentar for de som ikke har fått det med seg:
Protein har 4 kalorier pr gram, samme har karbohydrater, mens fett har 9 kalorier pr gram
Vi er så mange som må gjøre individuelle tilpasninger, så du er ikke alene. Lytt til kroppen din - opplever du sult spiser du gjerne for lite fett.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 12:41   #20
Kikki71
Juniormedlem
 
Kikki71 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Alder: 52
Innlegg: 34
Kikki71 er på en erverdig vei

Sv: Hvor lenge må jeg vente før det løsner?

Takker igjen for gode svar! Skal spise som jeg gjør, men krympe porsjonene så kcal går ned! Bruke cocosa i kaffen for å få nok fett osv!
Når det gjelder hva jeg spiser, tror jeg ikke problemet ligger der.... Har lest masse og bruker oppskrifter både herfra og fra Frisk med lavkarbo og Matglede med lavkarbo! Det går mye i egg og bacon til frokost, kokt egg, majones, gulost og litt kjøttpålegg på jobben, fet fisk eller kjøtt til middag! Tilbehør brokkoli og blomkål eller salat med rømmedressing! Koker ofte ut stekepanna med fløte! Bruker meierismør! Spiser ikke frukt eller noe annet jeg ikke skal.Bruker cocosa i kaffen to ganger pr dag, og en fløteskvett! Et glass Pepsi Max i ny og ne!
Noen kommentarer?? :-)

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wvPjRRV/]
Kikki71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Hexeberg Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 12:48   #21
Peppa Gris
Seniormedlem
 
Peppa Gris sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.140
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Sv: Hvor lenge må jeg vente før det løsner?

Jeg må kutte mye i meieriprodukter dersom jeg vil gå ned i vekt. Fløten gjør at jeg ikke går ned, samme med rømme og ost. Smør virket til å gå fint. Partystoppere altså. Jeg ville sett på om du spiser for mange slike kanskje?

__________________
Min journal
Peppa Gris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbohydrater, mer trening! Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 09:47   #22
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvor lenge må jeg vente før det løsner?

Opprinnelig lagt inn av Peppa Gris, her.

Jeg må kutte mye i meieriprodukter dersom jeg vil gå ned i vekt. Fløten gjør at jeg ikke går ned, samme med rømme og ost. Smør virket til å gå fint. Partystoppere altså. Jeg ville sett på om du spiser for mange slike kanskje?

Er dette fordi du har matvareintoleranse?

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 22:00   #23
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvor lenge må jeg vente før det løsner?

Opprinnelig lagt inn av Kikki71, her.

Takker igjen for gode svar! Skal spise som jeg gjør, men krympe porsjonene så kcal går ned! Bruke cocosa i kaffen for å få nok fett osv!
Når det gjelder hva jeg spiser, tror jeg ikke problemet ligger der.... Har lest masse og bruker oppskrifter både herfra og fra Frisk med lavkarbo og Matglede med lavkarbo! Det går mye i egg og bacon til frokost, kokt egg, majones, gulost og litt kjøttpålegg på jobben, fet fisk eller kjøtt til middag! Tilbehør brokkoli og blomkål eller salat med rømmedressing! Koker ofte ut stekepanna med fløte! Bruker meierismør! Spiser ikke frukt eller noe annet jeg ikke skal.Bruker cocosa i kaffen to ganger pr dag, og en fløteskvett! Et glass Pepsi Max i ny og ne!
Noen kommentarer?? :-)

Jepp, det kan hende du spiser noe du ikke tåler vettu og at årsaken til platået lgger der

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 22:14   #24
Peppa Gris
Seniormedlem
 
Peppa Gris sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.140
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Sv: Hvor lenge må jeg vente før det løsner?

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Er dette fordi du har matvareintoleranse?


Nei, jeg tror ikke det er grunnen, men man kan jo ikke være sikker.

__________________
Min journal
Peppa Gris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbohydrater, mer trening! Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 22:37   #25
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvor lenge må jeg vente før det løsner?

Ost , og dermed også andre meieriprodukter kanskje, skal visstnok øke blodsukkeret mer enn kjøtt og fisk. Kanskje det er derfor?

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvor lenge kan man holde på? Gorbi Spørsmål og svar 3 06-05-10 21:36
Hvor lenge? Tonemi Mer enn 30 kg overvekt 8 12-08-09 19:25
Hvor lenge i fase 1? Robyn Eurodiett 4 29-01-08 22:36
Hvor lenge viser... touran Ketolysekuren 0 27-05-07 19:07
Hvor lenge? stinasol Spørsmål og svar 20 25-02-07 00:47


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no