Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Hei

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-06-11, 10:16   #1
hope4me
Medlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 69
hope4me er på en erverdig vei

Hei

er det noen her inne som har prøvd noka shakene? lurer bare på hva erfaringene deres var etter bruket. hadde det noen effekt?


Sist redigert av hope4me : 09-06-11 kl 16:09.
hope4me er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarb/Scarsdale-dietten Svar med sitat
Gammel 09-06-11, 11:31   #2
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: hei

For mye karbohydrater i NOKA shakene... jeg har forsøkt både nutrilett og cambridgekuren, og gikk den gangen ned i vekt pga veldig lavt kaloriinntak, men de kom jo nesten like fort på igjen... anbefaler virkelig ikke sultekurer, spis heller lavkarbo - men reduser porsjonene om du ikke har vektnedgang etter å ha sjekket ut alle typiske partystoppere fra kostholdet.

Kroppen husker at den har gjennomgått sulting - og for noen kan dette ødelegge metabolismen i lang tid etterpå. Er det verdt det?

Fedon har eurodiett med litt diverse produkter om du har stor overvekt og ønsker og komme raskt i gang, sjekk ut sidene www.eurodiet.no om du er interessert. Da er du ihvertfall på lavkarbo-veien

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 09-06-11, 16:21   #3
hope4me
Medlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 69
hope4me er på en erverdig vei

Sv: hei

takk for råd ja jeg skal ned 60 kilo og tenker jeg trenger litt hjelpemidler underveis. men bare for å si til dere som kanskje tror jeg er så naiv og tenker at "å jeg finner meg bare en pille elle to, eller en eller annen form for slankekur så er alt i boks" mens jeg da spiser hva jeg vil....Å neida jeg er smertelig klar over at man må pine seg litt over det sukkersuget og snu om kostholdet. Og jeg arbeider med saken, til nå har jeg gått ned 1 kilo på 3 dager, men begynte da vel om merke for bare 1 uke siden da.

men tilbake til meldingen, tusen takk for råd men er det slik at en må levere legeattest før den euro-dietten? kunne vært verd å prøve sammens med lavkarbo, som jeg foresten går på nå. Alt inntak jeg går på nå er lavkarbo har finnet ut d funket for meg hvertfall 1 kilo er lite men en pitte liten seier for meg

hope4me er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarb/Scarsdale-dietten Svar med sitat
Gammel 09-06-11, 19:16   #4
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: hei

Opprinnelig lagt inn av hope4me, her.

takk for råd ja jeg skal ned 60 kilo og tenker jeg trenger litt hjelpemidler underveis. men bare for å si til dere som kanskje tror jeg er så naiv og tenker at "å jeg finner meg bare en pille elle to, eller en eller annen form for slankekur så er alt i boks" mens jeg da spiser hva jeg vil....Å neida jeg er smertelig klar over at man må pine seg litt over det sukkersuget og snu om kostholdet. Og jeg arbeider med saken, til nå har jeg gått ned 1 kilo på 3 dager, men begynte da vel om merke for bare 1 uke siden da.

men tilbake til meldingen, tusen takk for råd men er det slik at en må levere legeattest før den euro-dietten? kunne vært verd å prøve sammens med lavkarbo, som jeg foresten går på nå. Alt inntak jeg går på nå er lavkarbo har finnet ut d funket for meg hvertfall 1 kilo er lite men en pitte liten seier for meg

Tar du kontakt med fedon lindberg på sidene deres, kan de gi deg navn på leger som kan gi deg resept på eurodietten, evt om du bor sentralt og kan ta direkte kontakt med fedon-klinikken.

1 kilo på 3 dager er jo ikke lite da... det viktigste er at du holder deg til ren lavkarbo de første par mnd. Ofte må man lete litt for å finne "sitt" kosthold som passer for hverdagen sin - du er på god vei og dette går nok bra! Tålmodighet, kunnskap og bruk av forumet vil være til støtte underveis i prosessen.

Vi er mange som på deg vet du!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 10-06-11, 10:15   #5
hope4me
Medlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 69
hope4me er på en erverdig vei

Sv: hei

tusen takk nerthus

hope4me er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarb/Scarsdale-dietten Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no