Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Hvis du vant 2 millioner?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-07-07, 15:50   #1
Tussa
Seniormedlem
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 4.169
Tussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastisk

Hvis du vant 2 millioner?

Hva ville du brukt pengene på?

__________________


Tussa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tussas eget valg Svar med sitat
Gammel 19-07-07, 16:01   #2
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Hvis du vant 2 millioner?

Betalt ned all gjeld, tatt førerkort og kjøpt en bil, kjøpt ny pc og tv, kjøpt digitalt speilreflekskamera, kjøpt en haug med klær og noen sko i et billig europeisk land, donert bort noen titusener til et prosjekt for gatebarn i Brasil (som er drevet av noen jeg kjenner), reist og besøkt dem etterpå, tatt meg en tur til Australia og New Zealand - så reist hjem igjen og kjøpt meg et hus!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 19-07-07, 16:04   #3
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Hvis du vant 2 millioner?

Kjøpt hus. (Og donert litt til en god sak.)

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 19-07-07, 16:05   #4
Tussa
Seniormedlem
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 4.169
Tussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastisk

Sv: Hvis du vant 2 millioner?

Jeg ville kjøpt meg en terasseleilighet.

Uten noe lån selvsagt. De koster flesk her jeg bor. *drømmer*

__________________



Sist redigert av Tussa : 20-07-07 kl 14:49. Årsak: tilføyelse
Tussa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tussas eget valg Svar med sitat
Gammel 19-07-07, 16:06   #5
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Hvis du vant 2 millioner?

Kjedelig kanskje, men...ihvertfall kvittet meg med litt gjeld.

3 voksne unger, som sikkert hadde fått en liten pott hver.

Så hadde jeg tatt med ei venninne på lang ferie(tatt perm et par mnd) rundt omkring i verden, (hvis ikke sambo vil)

Tatt øyeoperasjon.

Trolig solgt huset og satset på leilighet i Oslo( som er dyrere enn det vi trolig får for huset her)

Vet ikke hvor langt 2 mill rekker jeg, men resten kan stå på konto til litt ymse

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 19-07-07, 17:28   #6
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Hvis du vant 2 millioner?

Kvittet meg med gjeld.... Og da hadde det nok ikke vært igjen mye til annet... Resten skulle i vertfall ungene fått

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 19-07-07, 17:36   #7
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Hvis du vant 2 millioner?

Betalt ned studielån og billån også ville jeg bygd et litt større hus en jeg har tenkt til. Så ville jeg nok tatt meg en lang ferie på en solfylt plass.

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-07-07, 17:48   #8
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Hvis du vant 2 millioner?

Jeg ville betalt ned all gjeld og så kjøpt et hus litt mer sentralt enn det vi har råd til nå. Ny bil hadde vi også kjøpt, og reist på en ferie om det ble mer penger igjen.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 19-07-07, 18:25   #9
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvis du vant 2 millioner?

Jeg ville kjøpt et hus, pusset det opp og solgt det.
Så ville jeg kjøpt enda et hus til, pusset det opp og solgt det.
Så ville jeg startet egen eiendoms-business. *drømme* .

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-07-07, 18:26   #10
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Hvis du vant 2 millioner?

Pusset opp badet, kjøpt meg bil, tatt øyeoperasjon, spandert tur på søster og alle ungene våre, pusset opp kjøkkenet til søster og satt resten på konto.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 19-07-07, 18:42   #11
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Hvis du vant 2 millioner?

først hadde jeg betalt lånet mitt, jeg hadde pusset opp badet og kjøpt meg bil. resten av den 1. millionen hadde jeg satt inn på sparekonto til ny leilighet/hus når jeg er ferdig på skolen. den andre millionen hadde jeg gitt til søsteren min, så hun har hatt startkapital nå som hun akkurat har blitt alenemor

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 20-07-07, 01:55   #12
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Hvis du vant 2 millioner?

Jeg hadde betalt ned lånet mitt...
Så ville jeg shoppa klær og stæsj for en 10-20 tusen.....Bare gått berserk...Kanskje i London...Eller Køben....

Så ville jeg investert i en leilighet...med veranda!!......

OG tatt med meg min kjære på ferie.....

Men 2 millioner.....Hmm..spørs hvor langt de hadde strukket til..
Har fryktelig lyst på digitalt speilreflekskamera..
Det går vel under "å gå berserk" lenger oppe her

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-07-07, 09:03   #13
Siljevanilje
Seniormedlem
 
Siljevanilje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 38
Innlegg: 3.156
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Sv: Hvis du vant 2 millioner?

jeg hadde først å fremst tatt meg med til alle verdens leger for å finne ut noe mer. ( noen må jo ha svar)
så betalt ned lånet. helst til mammen og pappen og
også dratt på et par fine ferier, enten med mann eller familie.

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-07-07, 09:44   #14
Thorwald
Medlem
 
Thorwald sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 54
Innlegg: 303
Thorwald er en juvelThorwald er en juvelThorwald er en juvel

Sv: Hvis du vant 2 millioner?

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Hva ville du brukt pengene på?

Jeg ville puttet pengene i fond. Helst i de områdene av verden som er underutviklet. Slik som Brazil, India, Russland, Afrika, Asia, Kina etc. Dette for å bedrive aktiv "uhjelp". Not aid, but trade.

Forutsetningene for fondene måtte være at de var:
a) Miljøvennlige
b) Behandlet alle mennesker med respekt. Både kunder og ansatte.
c) Var en positiv tilvekst til planeten, utfra mitt syn om at vi skal hjelpe hverandre opp og frem, i steden for å trykke hverandre ned og bort.

Så ville jeg muligens spandert på meg en ny bremsehendel til bakbremsa på mopeden min. Ikke fordi det er så nødvendig, men det ville jo gitt meg den etterlengtende følesen av å meske meg med unødvendig luksus... ;-p

__________________


Thorwald er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Optimal ernæring Svar med sitat
Gammel 20-07-07, 12:11   #15
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Hvis du vant 2 millioner?

Jeg hopper på materialismens vogn igjen...

Med to millioner.

Betalt studielån og leilighetslån.
Solgt leiligheten og kjøpt en litt større en. (kanskje tilogmed med ett soverom )

Så ville jeg betalt foreldrenes lån og reist med min kjære!!

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-07-07, 12:54   #16
Bulldog
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hvis du vant 2 millioner?

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Hva ville du brukt pengene på?

Kokosboller!

  Svar med sitat
Gammel 20-07-07, 12:59   #17
Monen
Medlem
 
Monen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Lier
Alder: 40
Innlegg: 403
Monen har en fantastisk aura rundt segMonen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvis du vant 2 millioner?

Jeg ville brukt det på å betale ned gjeld! Etter det er det ikke så fryktelig mye igjen, men jeg ville gitt bort noe til både min og mannens familie, og tatt en skikkelig ferietur. (Skikkelig spesielle ønsker jeg har ser jeg..)

Hadde det derimot vært 10 mill, så skulle jeg tillatt meg selv å gå litt mer berserk

__________________
-13.1 kilo
Monen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under 20 karber om dagen Svar med sitat
Gammel 20-07-07, 13:05   #18
kristih
Seniormedlem
 
kristih sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sverige
Innlegg: 532
kristih er ny på veien

Sv: Hvis du vant 2 millioner?

Sitat:

spandert tur på søster og alle ungene våre, pusset opp kjøkkenet til søster og satt resten på konto

Er det rart at jeg elsker deg???

__________________
Allting er en overgang sa reven da han ble flådd...
kristih er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse.. Svar med sitat
Gammel 20-07-07, 20:07   #19
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Hvis du vant 2 millioner?

Min/vår og sønns gjeld nedbetalt .... og *vips* så var det tomt !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 20-07-07, 20:56   #20
Tussa
Seniormedlem
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 4.169
Tussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastisk

Sv: Hvis du vant 2 millioner?

Opprinnelig lagt inn av Bulldog, her.

Kokosboller!

__________________


Tussa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tussas eget valg Svar med sitat
Gammel 21-07-07, 12:42   #21
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Hvis du vant 2 millioner?

Opprinnelig lagt inn av Thorwald, her.

Jeg ville puttet pengene i fond. Helst i de områdene av verden som er underutviklet. Slik som Brazil, India, Russland, Afrika, Asia, Kina etc. Dette for å bedrive aktiv "uhjelp". Not aid, but trade.

Forutsetningene for fondene måtte være at de var:
a) Miljøvennlige
b) Behandlet alle mennesker med respekt. Både kunder og ansatte.
c) Var en positiv tilvekst til planeten, utfra mitt syn om at vi skal hjelpe hverandre opp og frem, i steden for å trykke hverandre ned og bort.

Så ville jeg muligens spandert på meg en ny bremsehendel til bakbremsa på mopeden min. Ikke fordi det er så nødvendig, men det ville jo gitt meg den etterlengtende følesen av å meske meg med unødvendig luksus... ;-p


Og nå følte jeg meg veeeldig materialistisk...

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-07-07, 13:23   #22
01jun07
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 44
Innlegg: 74
01jun07 er ny på veien

Sv: Hvis du vant 2 millioner?

2 Mill? det er jo ikke så vanvittig mye.. men hadde nok tatt meg ferie, har ikke råd til det nå, så hadde jeg besøkt venner og familie..

Hadde vel bytta ut bilen.. ikke det at jeg har behov for det, men mistenker at det er lurt å gjøre det snart.. hadde vel kjøpt en til rundt 100 000. så tror jeg nok jeg ville kjøpt hus/leilighet en plass i nærheten her..

Resten hadde jeg nok ville brukt på aksjemarkedet.. Pengene jeg hadde igjen, (rundt 2-3 hundre tusen) ville jo vært ren bonus, ikke noe jeg TRENGER, så kunne jo satset noe på noe "trygt", og litt på noe høyrisiko..

Når jeg DA hadde tjent meg rik kunne jeg hjelpt til med investeringer for fattige og trengende..

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wfOr0eL/]
01jun07 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-07-07, 13:30   #23
Tussa
Seniormedlem
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 4.169
Tussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastisk

Sv: Hvis du vant 2 millioner?

Opprinnelig lagt inn av 01jun07, her.

2 Mill? det er jo ikke så vanvittig mye..

For meg er det vanvittig mye. 2 millioner liksom! 2 millioner som jeg ikke har i dag. Mye.

__________________


Tussa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tussas eget valg Svar med sitat
Gammel 22-07-07, 00:38   #24
Thorwald
Medlem
 
Thorwald sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 54
Innlegg: 303
Thorwald er en juvelThorwald er en juvelThorwald er en juvel

Sv: Hvis du vant 2 millioner?

Opprinnelig lagt inn av Hyper, her.

Og nå følte jeg meg veeeldig materialistisk...

Det var aldri min mening å bringe frem vonde følelser hos noen. Tvert i mot.

Men du får kanskje tygge litt på den følelsen, og vekte den mot din fornuft. Så får du navigere ut i fra det. For det som er rett for den ene, er jo ikke nødvendigvis rett for den andre. Og jeg vet jo ikke om dine følelser angående dette var vonde eller gode. Men det er ikke for sent å korrigere sin kurs, basert på hvordan du ønsker å føle deg i fremtiden. Men uansett hvordan dette henger sammen, og hva du måtte gjøre, ønsker jeg deg lykke til videre på ferden!

Det viktigste er jo i grunnen at man ikke er bevisstløs i forhold til de valgene man tar.

__________________


Thorwald er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Optimal ernæring Svar med sitat
Gammel 22-07-07, 00:45   #25
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Sv: Hvis du vant 2 millioner?

Betale studielåndriten.. og kjøpt hus.. thats it.. kanskje en ferie

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva skjer hvis ... hildabakk Spis deg ned i vekt med Skaldeman 13 02-06-07 01:04
Hvor mange karbohydrater bør man ligge på hvis man skal holde vekten? Dolly Spørsmål og svar 7 16-03-07 23:03
Hvis kvinner fikk bestemme.... Fedonisten Livets lyse side 7 25-11-04 13:54
Å bli vant med tanken på fett! ElinGH Atkins kosthold 9 21-11-04 21:37


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no