Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Åh, i dag har jeg vært skikkelig sulten!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-10-10, 22:07   #1
Helene M
Medlem
 
Helene M sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 37
Innlegg: 421
Helene M har en fantastisk aura rundt segHelene M har en fantastisk aura rundt seg

Åh, i dag har jeg vært skikkelig sulten!

Trodde man begynte å spise mindre mengder mat på denne kuren jeg? Kanskje det kommer etterhvert?

For jeg har spist og spist og spist, men blir veldig fort sulten igjen

__________________
Min ticker

Samboeren sin ticker


Helene M er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 13-10-10, 22:07   #2
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Åååh, i dag har jeg vært skikkelig sulten!

Drukket mye vann?

For lite fett?

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 13-10-10, 22:14   #3
Helene M
Medlem
 
Helene M sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 37
Innlegg: 421
Helene M har en fantastisk aura rundt segHelene M har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Åååh, i dag har jeg vært skikkelig sulten!

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Drukket mye vann?

For lite fett?

Sikkert drukket 4 liter

Kanskje for lite fett? I kveld har jeg spist en del ost og bacon. Også hadde vi hjemmelaget bernaisesaus som inneholdt en del fett.

Trodde jeg hadde dekt behovet men....

__________________
Min ticker

Samboeren sin ticker


Helene M er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 13-10-10, 22:18   #4
b0n
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Alta
Innlegg: 15
b0n er på en erverdig vei

Sv: Åååh, i dag har jeg vært skikkelig sulten!

Har det også slik, er på dag 5

__________________





b0n er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-10-10, 22:19   #5
Helene M
Medlem
 
Helene M sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 37
Innlegg: 421
Helene M har en fantastisk aura rundt segHelene M har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Åååh, i dag har jeg vært skikkelig sulten!

Opprinnelig lagt inn av b0n, her.

Har det også slik, er på dag 5

"Godt" å se at jeg ikke er alene

__________________
Min ticker

Samboeren sin ticker


Helene M er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 13-10-10, 22:24   #6
skytten83
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nordland
Innlegg: 27
skytten83 er på en erverdig vei

Sv: Åååh, i dag har jeg vært skikkelig sulten!

Jeg startet på mandag å har det på samme måte. prøvde noe som hadde masse fiber i seg å det varer litt lenger..

skytten83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På leting etter den rette for meg. Svar med sitat
Gammel 13-10-10, 22:29   #7
mega
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: trondheim
Innlegg: 22
mega er på en erverdig vei

Sv: Åååh, i dag har jeg vært skikkelig sulten!

Samma her....skrubbsulten de siste dagene.........blir man mettere av å spise mer fett?? er det en slags øvre grense på hvor mye fett man kan få i seg på en dag? for meg så er det litt absurd å trykke i seg masse fett ...

__________________
mega er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-10-10, 22:32   #8
b0n
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Alta
Innlegg: 15
b0n er på en erverdig vei

Sv: Åååh, i dag har jeg vært skikkelig sulten!

Opprinnelig lagt inn av mega, her.

for meg så er det litt absurd å trykke i seg masse fett ...

Skulle ønske det fantes en liker knapp, for jeg tenker akkurat det samme..
Drikker heller en kopp te for og prøve og dekke sult følelsen..

__________________





b0n er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-10-10, 22:35   #9
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Åååh, i dag har jeg vært skikkelig sulten!

Nå har ikke jeg gått på ketolyse - men jeg spiste så mye jeg ville på generell lavkarbo i starten og ble bare mer og mer sulten - jo mer jeg spiste...... først når jeg fikk kontroll på kcaloriene og telte karbo ca 20 gram pr dag forsvant sulten

MEN når det er sagt - hvis dere bare er i første uke fremdeles... så hold nå ut til uka er over før dere sjekker hva som kan justeres

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 13-10-10, 22:46   #10
Helene M
Medlem
 
Helene M sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 37
Innlegg: 421
Helene M har en fantastisk aura rundt segHelene M har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Åååh, i dag har jeg vært skikkelig sulten!

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Nå har ikke jeg gått på ketolyse - men jeg spiste så mye jeg ville på generell lavkarbo i starten og ble bare mer og mer sulten - jo mer jeg spiste...... først når jeg fikk kontroll på kcaloriene og telte karbo ca 20 gram pr dag forsvant sulten

MEN når det er sagt - hvis dere bare er i første uke fremdeles... så hold nå ut til uka er over før dere sjekker hva som kan justeres

Ja, tør ikke begynne å tukle med noe ennå nei. Må bli vant til denne kosten først.

__________________
Min ticker

Samboeren sin ticker


Helene M er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 13-10-10, 22:55   #11
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Åh, i dag har jeg vært skikkelig sulten!

Spis når du er sulten og spis til du er mett
Og, når du tror du har fått i deg nok fett kan du helt sikkert ta litt til

Slett ikke unormalt med såkalt ulvehunger, etterhvert vil det gå seg til

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-10-10, 23:53   #12
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Åh, i dag har jeg vært skikkelig sulten!

Ketolyse: Når du tror du har fått nok fett, ta litt til

Fettet fungerer som brensel på kroppen på ketolyse (og lavkarbo). Det blir som om man skulle lage verdens største bål. Bensin lager relativt stort bål, og sikkert en hel skogbrann. Det er det vi vil. Vi vil ha bensin på bålet. Fett =bensin

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 01:24   #13
b0n
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Alta
Innlegg: 15
b0n er på en erverdig vei

Sv: Åh, i dag har jeg vært skikkelig sulten!

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Ketolyse: Når du tror du har fått nok fett, ta litt til

Fettet fungerer som brensel på kroppen på ketolyse (og lavkarbo). Det blir som om man skulle lage verdens største bål. Bensin lager relativt stort bål, og sikkert en hel skogbrann. Det er det vi vil. Vi vil ha bensin på bålet. Fett =bensin

*Trykker-liker*

Skal ta denne til etterretning!

__________________





b0n er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 11:08   #14
Helene M
Medlem
 
Helene M sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 37
Innlegg: 421
Helene M har en fantastisk aura rundt segHelene M har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Åh, i dag har jeg vært skikkelig sulten!

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Ketolyse: Når du tror du har fått nok fett, ta litt til

Fettet fungerer som brensel på kroppen på ketolyse (og lavkarbo). Det blir som om man skulle lage verdens største bål. Bensin lager relativt stort bål, og sikkert en hel skogbrann. Det er det vi vil. Vi vil ha bensin på bålet. Fett =bensin

Hihihi! Det er så langt fra det man blir lært på skole og ellers i samfunnet at jeg blir nesten litt rar.

Men det blir så spennende å veie seg etterhvert for å faktisk SE at det funker (hvis det fungerer på meg da)

__________________
Min ticker

Samboeren sin ticker


Helene M er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 12:17   #15
Klistine
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 215
Klistine er på en erverdig vei

Sv: Åh, i dag har jeg vært skikkelig sulten!

Åh, idag har jeg en sånn sulten-dag.. er på dag 4 nå. Og jeg er dødssulten!!! Huff :P

Klistine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 12:20   #16
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Åh, i dag har jeg vært skikkelig sulten!

Opprinnelig lagt inn av Klistine, her.

Åh, idag har jeg en sånn sulten-dag.. er på dag 4 nå. Og jeg er dødssulten!!! Huff :P

Så spis mat

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 13:01   #17
erruslank
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 86
erruslank er på en erverdig vei

Sv: Åh, i dag har jeg vært skikkelig sulten!

Jeg er også veldig ofte sulten HAr spist 4 egg, bacon stekt i masse smør og kinakål med masse rapsolje. Burde ikke det holde en stund? Nå er jeg dritsulten igjen

erruslank er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, sånn ca :) Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 13:02   #18
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Åh, i dag har jeg vært skikkelig sulten!

Opprinnelig lagt inn av erruslank, her.

Jeg er også veldig ofte sulten HAr spist 4 egg, bacon stekt i masse smør og kinakål med masse rapsolje. Burde ikke det holde en stund? Nå er jeg dritsulten igjen

Når spiste du det da?

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 13:05   #19
erruslank
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 86
erruslank er på en erverdig vei

Sv: Åh, i dag har jeg vært skikkelig sulten!

Ni-ti eller noe sånt. Er kanskje ikke veldig unaturlig å være sulten nå, når jeg tenker meg om. Men har vært småsulten siden jeg spiste.

red. Spiste en tomat også.

erruslank er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, sånn ca :) Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 13:07   #20
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Åh, i dag har jeg vært skikkelig sulten!

Opprinnelig lagt inn av erruslank, her.

Ni-ti eller noe sånt. Er kanskje ikke veldig unaturlig å være sulten nå, når jeg tenker meg om. Men har vært småsulten siden jeg spiste.


Så lenge siden ja. Da er det vel på tide å fylle opp igjen

Har du vært sulten eller mer fysen?

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 13:08   #21
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Åh, i dag har jeg vært skikkelig sulten!

Husk: På ketolysekuren skal dere spise når dere er sultne og spise dere passe mett. Det er ikke om å gjøre å gå lengst mulig uten mat.
Kroppen sier fra når den trenger mat. Og lytt til den, vær så snill. Da får den det den trenger

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 13:15   #22
Klistine
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 215
Klistine er på en erverdig vei

Sv: Åh, i dag har jeg vært skikkelig sulten!

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Så spis mat

Ja, og det har jeg gjort i hele dag og :P Men jeg våknet klokken 5 og fikk ikke sove, så har prøvd å få meg litt søvn også... Men har bare vært sulten

Har spist 2 osteknekkis med sukkerfri ketchup og salami

2 pannekaker laget av 2 egg og en halv dl fløte. en med natreen og en med en ts bringebærsyltetøy

og nesten en halv kylling

:O Ligger langt bak på grønnsaker idag, vet jeg. Men skal spise en salat etterpå siden det blir sen middag.. også masse grønt til middag

Klistine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 13:19   #23
erruslank
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 86
erruslank er på en erverdig vei

Sv: Åh, i dag har jeg vært skikkelig sulten!

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Så lenge siden ja. Da er det vel på tide å fylle opp igjen

Har du vært sulten eller mer fysen?

Ikke helt sikker, egentlig. Muligens fysen, men antakelig sulten. Rare kroppen min

Men, jeg får skylde meg selv. Masse mørkt øl på torsdag for da spilte jeg konsert med et band (=gratis øl . Lavkarboøl på fredag. Potetgull på lørdag. (fy,fy). Et glass cola på søndag (FYH! Var heldigvis ikke godt!). Tror mandagen var bra, men så spiste jeg sammen med venner på restaurant på tirsdag (dessverre i forbindelse med en begravelse av en 25 år gammel skolekamerat). "Måtte" da spise litt brød med hvitløkssmør Det var digg!

Så. Jeg fortjener sultfølelsen!!!

Det har heldigvis ikke hatt noe effekt på vekta. Ligger fortsatt på rundt 77 kg, og det er vel ikke helt feil når jeg er 178 høy, mann og har noe muskler. Gått ned fra ca 85 på noen mnd. HURRA!

erruslank er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, sånn ca :) Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 19:29   #24
Paine
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 13
Paine er på en erverdig vei

Sv: Åh, i dag har jeg vært skikkelig sulten!

Har spist rundt 15-20 gr karbo i to og en halv uke nå, og er fremdeles sulten hele tiden. Det begynner å tære på motivasjonen at det ikke blir bedre, det føles som om jeg er på en hvilken som helst annen slankekur, egentlig. Har null energi og er ganske nedfor mesteparten av tiden. Jeg tenkte at den første uka skulle være hard, før ketosen satte inn...

Jaja, et hjertesukk bare.

__________________


Paine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 19:48   #25
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Åh, i dag har jeg vært skikkelig sulten!

Opprinnelig lagt inn av Paine, her.

Har spist rundt 15-20 gr karbo i to og en halv uke nå, og er fremdeles sulten hele tiden. Det begynner å tære på motivasjonen at det ikke blir bedre, det føles som om jeg er på en hvilken som helst annen slankekur, egentlig. Har null energi og er ganske nedfor mesteparten av tiden. Jeg tenkte at den første uka skulle være hard, før ketosen satte inn...

Jaja, et hjertesukk bare.

Hva spiser du eksakt? Passer du på å få i deg fett?

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva spiser man om man er sulten mellom måltidene?? (er alltid sulten) rumbero Induksjonen 2 01-04-10 20:35
Sulten - veldig sulten! Sophie Lavkarbo generelt 17 20-08-09 21:43
Jeg er skikkelig sulten ... *Mette* Ketolysekuren 11 18-09-07 00:25
Man blir ikke skikkelig sulten på denne kosten Iset Spis deg ned i vekt med Skaldeman 21 31-01-06 21:23
jeg har vært så sulten idag og i går... skjønner det ikke Iset Induksjonen 2 23-02-04 17:30


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no