Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Kan noen anbefale en vaskemaskin?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-06-12, 16:16   #1
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Kan noen anbefale en vaskemaskin?

Jeg må kjøpe ny vaskemaskin, men det er jo så mange å velge mellom...
Har du en god vaskemaskin du vil anbefale?
Den må ta 8-9 kg slik at jeg får vaske dobbeldyna...

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg Svar med sitat
Gammel 21-06-12, 17:06   #2
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Kan noen anbefale en vaskemaskin?

Kriteriene her i gården er minimum 7 kg, minimum 1400 omdreininger pr min, kortprogram og helst et skylleprogram.
Synes ikke det er så stor forskjell på merkene i dag, så jeg ville gått etter hva jeg var villig til å betale
(Vi har en Miele og jeg synes ikke den er noe bedre enn den gamle AEG'en)

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 21-06-12, 17:29   #3
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Kan noen anbefale en vaskemaskin?

Opprinnelig lagt inn av kennygirl, her.

Jeg må kjøpe ny vaskemaskin, men det er jo så mange å velge mellom...
Har du en god vaskemaskin du vil anbefale?
Den må ta 8-9 kg slik at jeg får vaske dobbeldyna...


Miele, Miele eller Miele. Mulig aeg fungerer, men jeg har hatt Siemens, og det skal jeg aldri mer ha.

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 21-06-12, 17:40   #4
Lich
Seniormedlem
 
Lich sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 607
Lich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snill

Sv: Kan noen anbefale en vaskemaskin?

Har hatt to Miele maskiner etter hverandre,første varte 20 år,jeg er super førnøyd .

Sentrifugerer veldig bra,viktig hvis du tørker inne,og har flott ull program .

Lich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-06-12, 18:01   #5
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Kan noen anbefale en vaskemaskin?

og har man smårollinger i hus, må Miele vaskemaskin suppleres med Miele trejulsykkelvaskemaskin

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 21-06-12, 19:21   #6
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: Kan noen anbefale en vaskemaskin?

Tusen takk for svar alle sammen Tenkte på miele selv, men greit å høre med mer erfarne folk

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg Svar med sitat
Gammel 21-06-12, 19:53   #7
annex
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 62
Innlegg: 816
annex har en fantastisk aura rundt segannex har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kan noen anbefale en vaskemaskin?

Min Miele er ca 11 år nå, og det har aldri vært noe trøbbel med den

__________________

Høyde: 163 cm - Startvekt: 77 kg - Sluttmål: 58 - 60 kg
annex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under 50 karber, kutte alkohol og røyk Svar med sitat
Gammel 21-06-12, 22:40   #8
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Kan noen anbefale en vaskemaskin?

Har hatt Ariston siden 2003 uten trøbbel. Tar 7,5 kilo, 1600 omdreininger og A+ class på energi. har vasket dyner, filleryer og diverse annet og det går så det suser

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 21-06-12, 23:25   #9
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.199
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Kan noen anbefale en vaskemaskin?

Vi kjøpte også Ariston sist gang, for 6-7 år siden. Kjempemaskin, ikke et feilslag selv om den går minst en gang om dagen. Så den kan trygt anbefales. Mye billigere enn Miele, og veldig god...

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 24-06-12, 17:10   #10
Festina lente
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 54
Innlegg: 736
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: Kan noen anbefale en vaskemaskin?

Jeg spør alltid hvilken maskin de har privat de som jobber i butikken. Og ikke overraskende er svaret alltid Miele. Gjett hva jeg har!

__________________


Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat
Gammel 27-06-12, 20:32   #11
Nephilia
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 20
Nephilia er på en erverdig vei

Sv: Kan noen anbefale en vaskemaskin?

Selv har jeg en Hotpoint Ariston som jeg er veldig fornøyd med. Vaskemaskin og tørketrommel i ett. Har hatt den i 3,5 år uten problemer.
På jobben har vi en Whirlpool som går 3-4 ganger daglig som det heller ikke har vært problemer med i de 4-5 årene vi har hatt den.. den dyre industrimaskinen vi også har har det derimot vært masse problemer med på bare 2 år..:P

__________________


Nephilia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-06-12, 21:05   #12
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Kan noen anbefale en vaskemaskin?

Har hatt en Bosch i 8 år nå, veldig fornøyd med den, aldri hatt noen problem. Etter det jeg vet så er Bosch og Siemens lagd på samme fabrikk, så det går ut på ett de to merkene.

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen som kan anbefale noen av oppskriftene til Lindberg? sunnereliv Dr Lindbergs 13 28-07-11 22:28
Kan noen anbefale meg en dagsmeny? trultemamma Ketolysekuren 13 24-05-11 13:02
Noen som har tips ang kjøp av vaskemaskin? Bea Generell diskusjon 9 09-09-06 14:43
Noen som har noen gode kjøttpålegg å anbefale? Aadna Spørsmål og svar 2 24-08-06 22:40


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no