Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Normaltemp

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-11-10, 21:38   #1
Heaven
Seniormedlem
 
Heaven sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I enden av Norge
Alder: 46
Innlegg: 863
Heaven har en fantastisk aura rundt segHeaven har en fantastisk aura rundt seg

Normaltemp

Kan det være at denne stiger når man går på lavkarbo?
Har ikke hatt behov for å måle siden jeg startet i mai, men følte meg litt rar i kveld. Målte meg og hadde høyere enn vanlig. Men dog ikke feber (37.5) Fant ut at vi hadde det enormt varmt i stua så det er nok årsaken til den rare følelsen.

Men noen som vet? stiger temp når man er på lavkarbo?

__________________
Min journal * Maitrening: 300/800 minutter
*Apriltrening: 405 minutter* Marstrening: 1000/1000 minutter*Februartrening:885 / 750 minutter *Januartrening: 710/500 minutter * Desembertrening: 840/ 800 minutter
Heaven er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo etter eget hode Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 22:15   #2
Angelita
Juniormedlem
 
Angelita sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 10
Angelita er på en erverdig vei

Sv: Normaltemp

Jeg vet ikke om man får høyere temperatur sånn at det kan måles. Har ikke målt noe sånt selv, men jeg fryser i alle fall ikke så mye lenger. Har pleid å være verdens største frostpinne, men nå er det blitt mer fyr på peisen om man si det sånn. Kjennes i alle fall bra.

Kanskje det også kan gi målbare utslag...?

Angelita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 22:21   #3
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Normaltemp

Jeg har hatt vanlig kroppstemp på 36.4-36.7 stort sett bestandig - får det ikke opp i 37... før noen mnd på lavkarbo Nå ligger det på 37 blank ( i frisk tilstand). Jeg er blitt mye varmere i kroppen og sambo'n får litt hetta av og til for jeg "koker" Jeg tar det som bevis på at fettforbrenningen min er i fyr og flamme

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 22:32   #4
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Normaltemp

Jeg ligger på 36.5+- Bekker jeg 37 grader har jeg peder....

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 22:34   #5
Angelita
Juniormedlem
 
Angelita sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 10
Angelita er på en erverdig vei

Sv: Normaltemp

Jeg tar det også som et bevis på at fettforbrenningen virker bra nå når jeg ikke fryser like mye som før. Har faktisk også merket at jeg kan bli litt fortere kald dersom det begynner å bli lenge siden jeg har spist. Akkurat som om forbrenningen minker litt og det "mangler med ved" på peisen. Litt rart det der...

Angelita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 23:34   #6
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Normaltemp

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg ligger på 36.5+- Bekker jeg 37 grader har jeg peder....

fnis - bare lurer på hva eller hvem Peder er...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 23:41   #7
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Normaltemp

Peder er feberens utgave av Ole Lukkøye..

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 23:46   #8
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Normaltemp

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Peder er feberens utgave av Ole Lukkøye..

Ooh - kult Han har jeg nok møtt noen ganger - hvis det er han som får meg til å sove når jeg er syk hehe

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 14-11-10, 21:25   #9
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Normaltemp

Peder er fettern til Ole ja. Jeg fikk sjekka tempen da jeg lå på sjukehuset.. 36.5 hver bidige morgen!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no