Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Ny her inne, trenger en kostplan ... Noen som kan hjelpe meg?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-04-11, 00:10   #1
mendez
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1
mendez er på en erverdig vei

Ny her inne, trenger en kostplan ... Noen som kan hjelpe meg?

Heisann

Fikk tips om å prøve lav-karbo dietten av legen..
Men hvordan starter jeg?? Har lest litt,og forstått at man ska få kroppen i Ketose.Men hvordan veit jeg hvor mye av de forskjellige tinga jeg ska spise osv,for å komme ned til riktig sum?? Slik at kroppen kommer i ketose..Jeg er 31 år,sliter virkelig med vekta. Jeg veier nå 94 kg,kun 159 høy. Vil ned til 65-70 kilo. Legen sier jeg kan få dekka både bryst reduksjon og bukplastikk,men jeg må slanke meg 20 kilo(store ,tunge henge bryster) og masse flesk og "ekstra mage" etter 3 fødseler) Jeg ska klare å slanke meg denne gangen, selvom j har slit i mange år-Sprekker som regel etter 2-3 dager. Nå må jeg skjerpe meg


Er det noen som kan sette opp en plan for meg?? God påske til dere alle..

mendez er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav-karbo Svar med sitat
Gammel 25-04-11, 00:42   #2
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 34
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Ny her inne,trenger en kostplan..Noen som kan hjelpe meg??

Kjøp boken Slank med Ketolysekuren, i den står det et eksempel på ukesmeny (og oppskrifter og masse nyttig info) og den hjalp meg SÅ mye i å komme i gang!

For å regne karbo, kan siden Diett.no være til hjelp.

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 25-04-11, 03:22   #3
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Ny her inne,trenger en kostplan..Noen som kan hjelpe meg??

Opprinnelig lagt inn av mendez, her.

Er det noen som kan sette opp en plan for meg??

Lavkarbo er et samlebegrep for flere typer kosthold. Du må selv finne ut hvor du vil legge deg, og hva som passer din kropp og din situasjon. Her er et bra sted å starte: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-04-11, 12:57   #4
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Ny her inne, trenger en kostplan ... Noen som kan hjelpe meg?

Hei,
Jeg er ikke så veldig glad i å tre en kostholdfilosofi nedovr hode på noen jeg da… Noen trives med ketogent kosthold mens andre synes det er helt forferdelig. Linken Carmisma har gitt deg er ett kjempefint sted å begynne å lese seg opp her på forumet. Les om de ulike kostholdsfilosofiene og jeg regner med at du raskt finner noe som du kan leve med over tid. Anbefaler at du leser ett par lavkarbobøker i tillegg og de kan du eventuelt låne på biblioteket. Jeg valgte ketolyse fordi reglene var så klare på hva jeg kunne og ikke kunne spis i tillegg til at jeg trives med den maten.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar

Emneord
start på lavkarbo


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jeg er ny her inne og trenger litt hjelp ... Solgull Lavkarbo generelt 3 08-02-10 12:38
Hjelp, jeg trenger noen kyndige til å hjelpe meg mot en kritiker! Iset Lavkarbo generelt 19 22-02-06 12:19


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no