Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Driver dere eller har dere drevet med noen sportstyper

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-02-05, 00:41   #1
Tidligere bruker
Gjest
 
Innlegg: n/a
Question

Driver dere eller har dere drevet med noen sportstyper

***********


Sist redigert av Tidligere bruker : 30-09-07 kl 18:50.
  Svar med sitat
Gammel 06-02-05, 00:56   #2
MHM
Ikke flink, men god...;-)
 
MHM sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 49
Innlegg: 4.705
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

YES! Håndball her også. Fra jeg var 9 år til 22 år, og så fra jeg var 28 år, og nå er jeg snart 30. Har tenkt å holde på slik at jeg og datteren min kan spille på damelaget sammen. Hun er nå 7 år, så jeg må da drive på cirka 10 år til... Men førti er vel ingen alder!

Spilte fotball et par år, men ikke så moro. Nå er imidlertid hele familien med på nybegynner-orientering, og det synes jeg var ganske moro. Bortsett fra at jeg ikke tør være i skogen alene, at jeg ikke kan kompass, og at kilo og altfor store pupper gjør det vondt å løpe... Men kartet var fint da!

__________________
Jeg tiltrekker meg det jeg trenger for å være i balanse!
bla-bla-bla
MHM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helst ikke tenke på mat - er det en filosofi? Svar med sitat
Gammel 06-02-05, 01:20   #3
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

joda, gikk på freestyle discodans fra jeg var 6 år til jeg var kanskje 11 eller 12? så byttet jeg over til rytmisk sportsgymnastikk også tilbake til freestyle igjen... så var det noen år med aerobick. etter det kom to-tre år med volleyball fikk dessverre ikke tid, så det ble aerobick igjen.. har også hatt treningsfrie år...!!

nå er det treningssenter og timer i sal. men vurderer sterkt å begynne på karate på mandag!!!!!

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-02-05, 10:47   #4
snoopygirl
Seniormedlem
 
snoopygirl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: oppland
Alder: 56
Innlegg: 1.821
snoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt av

hi-hi.....begynte på turninga når jeg var 8 år eller noe,,,men gikk kun 1 gang så ville jeg ikke mere.....har bare gått på stepp ellers.....ikke noe sportsmenneske akkurat....men elsker å gå turer og sykle da har hatt mye med at jeg bestandig har hatt dårlig sjølbilde da,mye jeg har hatt lyst til men ikke tørt for å si det sånn.....stå på folkens,bra dere holder dere i form

__________________
snoopygirl

snoopygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-02-05, 11:55   #5
smosje
Seniormedlem
 
smosje sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.334
smosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisk

Jeg danset standard/latin i 10 år, så litt jazzballett, Tae Kwon Do, svømming og badminton.

Har tatt noen kurs i Ta'i Chi Chuan, Yoga o.l., men mest for moro skyld.

Ellers har jeg jevnt og trutt drevet helsestudio-vekter-sporting i en del år, selv om det har vært litt for dårlig de siste par årene....

__________________
- - The most important thing to bear in mind is not to become obsessed with weight or body shape - -
smosje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Økologisk, naturlig, supermat Svar med sitat
Gammel 06-02-05, 11:56   #6
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

ååååh! dansing!!! (glemte å nevne 5 år med danseskoler... ) så utrolig kult med standar og latin!!! (en liten hemmelig drøm hos Aline?)

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-02-05, 12:24   #7
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

kan danse? hmm.. jeg kan swing og sånt. pardans er tingen! men dette freestyle greiene jeg gikk på..

når vi ble 14 år så lurte instruktøren på om vi ville gå over til litt øvet partiet... ikke pga dyktighet, men pga alder. vi var jo 4 år eldre enn alle på partiet hmm.. men jeg liker å danse fordet, da

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-02-05, 14:08   #8
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Jeg gikk i turnforening da jeg var liten. Så ble det ballett og jazzballett (oppvisningstropp) + leikarring (mor danseinstruktør i BUL) + hesteridning til jeg falt ned en stige og brakk ryggen. Da ble det full stopp gitt. Trening ble en nødvendighet for å kunne være oppreist og tvang skaper ikke lyst !! Trente aerobic og styrke på helsestudio i mange år da sønnen min var liten. Den gamle ryggskaden slo til (karlium/kalsiumnangel etc etc) og med prolaps var det stopp i trening (igjen). Er reumatiker - og MÅ trene for å ikke stivne. Har trent styrke med jevne mellomrom, og gikk masse på ski da jeg bodde sånn til (Strømmen, Ullernåsen, Hardanger) - både bortover og nedoverski. Kan ikke trene "hoppe/løpe" idretter lnger pga rygg, men har prøvd både step og spinning i perioder. Har aldri hatt ballfølelse (har ikke samsyn). På mine eldre dager har jeg trent styrke med full fokus på rygg. Jeg har tatt grønt kort i golf og har spilt en del de to siste årene. Trener nå styrke - motstandsøvelser med elastikk tre ganger pr uke. Fortsetter med golfen (bærer bag'en - ikke hjul !! - Går 7.5 km ca hver runde - 1-3 ganger pr uke i sesong) så snart være og banen tillater det.

Ellers er jeg sofapotet med PC i fanget

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 06-02-05, 14:17   #9
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Tja... HAR spilt fotball fra jeg var 7 til jeg var... 14-15, har dansa litt jazzballet.. (ikke lenge), spilt endel volleyball for noen år siden... tjah... det er det jeg kan komme på nå vertfall...

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 06-02-05, 14:19   #10
sommerfugl
Il Mio Angelo Piccolo
 
sommerfugl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Molde
Alder: 39
Innlegg: 1.431
sommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurs

spilt håndball i ti år, sluttet nå pga sykdom, men skal begynne igjen så snart jeg kan
gått et halvt år på kickboxing (sinnsykt bra trening!!!)
vært i svømmeklubb i tre år
vært innom orientering, fotball, dansing (kan visst ikke danse jeg, hehe) turn og tja..

__________________
sommerfugl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Annika D, 80-80-20 Svar med sitat
Gammel 06-02-05, 14:58   #11
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Hvor langt tilbake i tid skal man gå da liksom...

Jeg var en habil svømmer i min ungdom, og det har jeg forsåvidt drevet med i alle år. Dog med noen pauser og i perioder sporadisk. Var i mange år flink og gikk og svømte hver lørdag morgen, men det har blitt dårlig de siste 4 åra.

Håndball og friidrett sto høyt i kurs i mange år, også etter at jeg giftet meg, men så begynte ungene å kreve sitt

Så da ble det treningssenter...med javne mellomrom hele livet

... og tribunesliting som tilskuer på håndball, volleyballkamper og turnstevner i steden....og vaffelsalg. Verdensmester i vaffelsalg tror jeg
I denne perioden var det mest hus og hagearbeid som ble den store trimmen, pluss at vi hadde hund som krevde daglige turer.


Jeg gikk og lærte tennis og spilte det i tre-fire år. Litt squash (husker ikke hvordan det skrives engang)

Jogging på asfalt var en stor hit et par år.

Jeg har også gått mye i fjellet, fra hytte til hytte.

Så tok jeg grønt kort i golf for 7 år siden, spilte litt i noen år, før den vonde armen innhentet meg.

I de siste 6 åra har sporten mest bestått av flytting, opppussing, flytting, opp-pussing...omatt og omatt...i 6 runder eller mer. Nå streiker kroppen...og jeg klarer ingen ting før jeg får vondt

Jeg går småturer og sykler en del om sommeren. Det har til nå gått fint, bortsett fra at jeg måtte bytte sykkel fordi jeg fikk feil belastning på rygg og arm med den jeg hadde.

Begynte pent og forsiktig på treningssenter før jul, men det ble nok for tungt, så når jeg begynner igjen nå, så skal jeg begynne enda penere.

Føler meg veldig vel når jeg får trent, men det blir litt plagsomt med alle vondtene....

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 06-02-05, 15:11   #12
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Jeg går jeg

Også er jeg en racer på å trille trille med harde hjul uten fjæring

HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 06-02-05, 15:32   #13
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av HP

Jeg går jeg

Også er jeg en racer på å trille trille med harde hjul uten fjæring

*stakkars poden*

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-02-05, 16:21   #14
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Aline

*stakkars poden*

åhh, han sitter mykt og godt han

HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 06-02-05, 16:23   #15
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

godt å høre

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-02-05, 19:17   #16
friflex
Seniormedlem
 
friflex sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Sunnmøre
Alder: 43
Innlegg: 1.241
friflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt av

Jeg har drevet med litt forskjellig som supplement til "hovedidrettene" mine, men først og fremst har jeg spilt fotball fra jeg lærte og gå til jeg ble 20år og skadene ikke lenger lot meg holde på med fotball på det nivået jeg ønsket. Nå er det prolapser i ryggen som stopper meg fra og spille.

Jeg drev også med langrenn fra jeg var ca8 til jeg var nesten 17år. Fikk sett mye av landet da, siden norgescup osv ble arrangert alt fra Oslo i sør til Mo i Rana i nord de årene jeg var med.

Utenom dette har jeg bedrevet litt friidrett, håndball blant annet.

Nå går det mest i fjellturer, er manisk toppsamler Både på beina og sommeren og på ski om vinteren.

__________________
"All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost"

Status per 20.02.05: 84,9kg fordelt på 183cm
Endelig mål: underkant av 80kg om jeg ikke er fonøyd med fasongen innen den tid
friflex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert sunnkost a la lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 06-02-05, 19:29   #17
MHM
Ikke flink, men god...;-)
 
MHM sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 49
Innlegg: 4.705
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av friflex

Utenom dette har jeg bedrevet litt friidrett, håndball blant annet.

Høh? Klassifiserer du håndball som friidrett? I såfall driver jeg med friidrett også!

__________________
Jeg tiltrekker meg det jeg trenger for å være i balanse!
bla-bla-bla
MHM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helst ikke tenke på mat - er det en filosofi? Svar med sitat
Gammel 07-02-05, 00:50   #18
friflex
Seniormedlem
 
friflex sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Sunnmøre
Alder: 43
Innlegg: 1.241
friflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt av

uhm... aldri så liten tastefeil der ja...

Prøvde egentlig og forklare at jeg har drevet sånn litt med flere andre idretter, som håndball, friidrett og en del andre ting

__________________
"All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost"

Status per 20.02.05: 84,9kg fordelt på 183cm
Endelig mål: underkant av 80kg om jeg ikke er fonøyd med fasongen innen den tid
friflex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert sunnkost a la lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 07-02-05, 10:45   #19
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Fra jeg var 11 år spilte jeg håndball par ganger i uken,basketball,når vi fant ut vi skulle trene og leke oss litt og svømte fast hver tirsdag.Ridning hver helg..Var veldig aktiv til jeg ble myndig,så dabbet det bare av Ridning holder jeg på med ennå,men blitt lite av det også når hesten er skadet.

__________________



Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 08-01-06, 00:04   #20
Siljevanilje
Seniormedlem
 
Siljevanilje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 38
Innlegg: 3.156
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Sv: Driver dere eller har dere drevet med noen sportstyper

henter opp denne tråden jeg.

jeg har trent fotball, håndball. litt dansing.
og karate i 4 år. var nr 2 i norge et halvt år, til neste stevne.
haha

så ble menisk operasjon og opptrening i studio

og nå styrke, ( skal begynne igjen, når jeg er frisk)
og masse kondisjon.

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-01-06, 00:43   #21
AnnaV
Medlem
 
AnnaV sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 397
AnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjent

Sv: Driver dere eller har dere drevet med noen sportstyper

Jeg drev med svømming fra jeg var 6 til jeg var 24. Ble noen timer i bassenget der ja...

__________________




"Jeg spiser for å leve - jeg lever ikke for å spise"
AnnaV er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - egenkomponert Svar med sitat
Gammel 08-01-06, 01:23   #22
dingpot
Seniormedlem
 
dingpot sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Rogaland
Innlegg: 542
dingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressurs

Sv: Driver dere eller har dere drevet med noen sportstyper

Jeg har drevet med litt av hvert egentlig:

Ridning i alle år, og fremdeles Har egen hest som er bestevenn, treningskamerat og kjæledyr, alt i ett

Åsså har jeg gått på magedans i to år (kjempegøy)

Styrketrening (vekter) har jeg drevet med de siste 3 årene, og pilates og yoga for bevegeligheten.

Jeg er en ivrig turgåer, både meg og uten staver. Elsker å gå lange turer og nyte naturen.

Jazzballett gikk jeg på mens jeg studerte på høyskolen i stavanger ett år.

Voleyball driver jeg med hver sommer, og spiller med min kjære samboer (som drev på høyt nivå).

Stretching er jo bare såååååååååååå deilig! Elsker det!

Åsså elsker jeg å danse! Vet ikke hva jeg skal kalle stilen, men det blir vel en blanding av rnb, magedans, jazzballet, hip hop, alt etter hva slags musikk...(freestyle??) Åååååhhh.... må ha meg en tur på byen snart! Lenge siden jeg har dansa fra meg!



Jah! det var det, tror jeg!

__________________
Hilsen DingPot - Alveprinsessen

Ingenting er umulig -det umulige tar bare lenger tid. Namaste

"Hvis du gjør som du alltid har gjort, får du som du alltid har fått"
dingpot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: naturlige råvarer/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-01-06, 13:56   #23
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: Driver dere eller har dere drevet med noen sportstyper

jeg har vert innom mye jeg..

skal vi se.. jeg begynte med turn i 6 års aldere, så forsatte jeg med en år på hånball banen, var ikke noe for meg det heller. Deretter hadde jeg 1 år på Tae Kwon Do, men synest det ble for mye trening.. og så gikk jeg på leikarin i 3-5 år husker ikke men det var lenge. likte det veldig godt og var flink. så la de ned. det var ikke populært nok. så begynte jeg på svømming, svømte i 1 år.. og så slutta jeg på det.. likte det og godt jeg.. men ble aldri flink. etter det hadde jeg mange år uten trening (spilte i korps). og så har jeg ikke begynt på noe annet etter det.

men jeg liker å gå turer.. prøver å gjøre det av og til.. men det er ikke så gøyt alene. og så har jeg ikke noen å gå med. så akkurat nå er jeg sofa gris.

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-01-06, 15:41   #24
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Driver dere eller har dere drevet med noen sportstyper

Jeg spilte håndball et par tre år når jeg var yngre, men slutta fordi det ble for seriøst..
Jeg har gått på svømming også, men slutta når det ble for seriøst..
jeg har gått på en 12-ukers dansekurs, det var egentlig ganske gøy..
også har jeg vel trent på treningstudio siden jeg var 16, men aldri noe særlig seriøst, eller hatt noe fremgang..

... begynner å se et mønster, gitt..


men fra i morgen begynner jeg med pilates igjen!

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 10-01-06, 18:34   #25
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: Driver dere eller har dere drevet med noen sportstyper

Det er ikke så mye jeg har drevet med, nei. Var innom håndball en gang, det var gøy, men talentet var det verre med.

Så gikk jeg veldig mye på skøyter en periode over en del år i ungdommen, litt kunstløp. Og jeg likte (og liker fremdeles) veldig godt å svømme, uten at jeg kan si jeg har drevet med det noen gang, har bare vært fordi det har vært kjekt.

Men det var nok ridningen som var kjekkest. Det var også det jeg var flinkest til. Det varte for så vidt ikke så veldig lenge det heller, sluttet da jeg fikk kjæreste i 17-årsalderen...

Så det er altså kjempelenge siden alt!

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34
Lavt stoffskifte MHM Stoffskifte / hormonproblemer 64 18-03-07 15:58


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no