Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hjelp! Jeg er ny her og håper på mange svar

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 31-03-08, 12:44   #1
Happy H
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 77
Happy H er på en erverdig vei

Hjelp! Jeg er ny her og håper på mange svar

hei folkens!!!!!!!!
No har eg lest igjennom ketolyse boken og e klar for å starte på kuren!!!!
etter 2 svangerskap og 20kilo i pluss e ikkje sjølfølelsen heilt på topp.
Har prøvd vektklubben uten resultater, og ble egentlig bare endå meir deppa av d.
der inne skulle eg spise masse karbohydrater iløpet av en dag, og d funket ikkje, så e eg klar for å prøve d motsatte!!!

Hadde blitt kjempe glad om dåkke hadde orket å komme med litt meny forslag og oppskrifter til meg.
skriv gjerne kor mange karbohydrater d inneholder

spise alle egg og bacon t frokost kvar dag?
Ser for meg at eg kan komme t å bli en smule lei av d.

forslag t "snack"?

leste om ei som bakte brød d gikk an å spise, lyst å dele oppskrift på d?

Håpe på mange svar. trenge et seriøst spark i rævva for å få dette til!!!=)
E veldig motivert no, og gleder meg til å sette igang!!!

forstår hvis dette e masse å be om

Happy H er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 12:57   #2
raleksan
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 50
Innlegg: 13
raleksan er på en erverdig vei

Sv: Hjelp! Jeg er nye her og håper på mange svar

Hei!

Jeg er også ny her - meldte meg på forumet i dag, og har gått på kuren i nesten ei uke.

Velkomne skal vi være ...

Forslag til snacks: Jeg synes posene med god, gammeldags baconsvor er gode - minimalt med karbo.

__________________


raleksan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 13:08   #3
Happy H
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 77
Happy H er på en erverdig vei

Sv: Hjelp! Jeg er nye her og håper på mange svar

hei!=)
kjekt m flere nye her.. srev et svar, men e ikkje så god inne på disse sidene, så tror d forsvant istede for å bli postet.. så prøver igjen..hehe

kanskje vi kan følge kverandre på veien?hadde vert kjekt.
mannen min ska og begynne, men ettersom han egentlig ikkje trenge d så mye som meg, kan eg ikkje forvente at han ska holde på like lenge..

kossn har første uken din vert?gått ned bra?merket nokke ubehag?

Happy H er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 13:40   #4
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Hjelp! Jeg er nye her og håper på mange svar

hei. Bruk søkefunksjonen og forumet fro det det er verdt! Ligger så masse oppskrifter og tips her. lykke til.

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 15:01   #5
raleksan
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 50
Innlegg: 13
raleksan er på en erverdig vei

Sv: Hjelp! Jeg er nye her og håper på mange svar

Min første uke har gått veldig fint. Gått ned mye. (6 kg på 6 dager) Sulten dag 1 og 2, kom i ketose allerede dag 1, så jeg responderer godt på kuren. Var i aktivitet dag 4, 5 og 6 (2x spasertur 30 min + 1x dekkskift) Økt velvære, unntatt at jeg har gneldret litt hvis jeg har drøyd måltidene for lenge (spesielt dag 1 og 2)

Problemer: Rare, uvante småsmerter i magen, særlig like etter måltider, som jeg har kommet fram til må være luft.

Ja, la oss følge og motivere hverandre. Dra med deg mannen din også - det er bare gøy. Fruen går på Eurodietten og er misunnelig på menyen min, men skal inn i fase 2 der nå i morgen, så hun kommer uansett til å være strålende fornøyd i morgen, med et kjøtt/fiskemåltid pr. dag. Det hjelper i hvert fall i forhold til middagslaging. Litt vanskelig med 3 forskjellige dietter (normal diett for veslejenta, selvfølgelig, men hun spiser ofte middag i barnehagen)

Selv har jeg prøvd Grete Roede, men fløy opp igjen alle 15 kg jeg tok av. Var egentlig lite motivert for å starte med en slik kur igjen. Ble gira av konas snakk om lavkarbo, og kom tilfeldigvis over ketolyse-kuren, og var veeeeeldig skeptisk. Men teoriene var logiske, og ser ut til å holde stikk.

Fortell gjerne litt om deg selv og dine erfaringer.

Og til Luringen: Grattis med oppnådd mål! Det blir spennende å se om også jeg kan nå målet mitt, men det er laaangt igjen! Kan jo ikke forvente tilsvarende vekttap framover som jeg har hatt til nå.

Og hvis noen tilfeldigvis skulle komme over en god iskaffe-variant, så blir jeg overlykkelig!

__________________


raleksan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 15:13   #6
terry
Medlem
 
terry sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Finnmark
Alder: 57
Innlegg: 264
terry har en fantastisk aura rundt segterry har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hjelp! Jeg er nye her og håper på mange svar

Hei
Gratulerer med et godt valg og velkommen hit.
Jeg har skrevet ned noen av de greiene jeg bruker.

Til frokost bruker jeg å, steke opp litt kjøttdeig, røre sammen 1-2 egg med en skvett fløte i å slå det over kjøttdeigen, å så røre det sammen slik at det blir en eggerøre. (sparer karboene til senere). Mengden kjøttdeig avhenger av hvor sulten jeg er. Varierer med forskjellige krydder (Tandoori Masala er godt).

1-2 hardkokteegg på ei Lollypopbrødskive med ei skje MCT olje til er også greit.
Anbefaler at du prøver ut et av de brødene du finner her. Kommer godt med og skaper variasjon.
Lollypop brødskiver med hvitost og kaviar (den typen med egg i, 7 karber) på er også godt, med egg til eller uten.

Lollypopbrød:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=14627

Denne har jeg brukt mye. Husker ikke hvem som skrev den men det var en her på forumet.
”potetsalat (selv om det er blomkål biter i stedet for poteter)

http://forum.lavkarbo.no/showthread....ght=potetsalat

Den kan man bruke til nesten alt. Kjempegod og godt med fett.

Jeg bruker en del kjøttdeig også. Bruker å lage opp en mengde kjøttkaker å ha i fryseren. Godt til middag og godt hvis man har lyst noe mellom måltider. Kjøttkaker/karbonader kan man variere mye. Steke opp bacon å ha i biter er kjempegodt. Ellers bruker jeg løk, paprika, forskjellige krydder med mer (godt med ”potetsalat” det også). Gjerne med salat til.
Jeg bruker å kjøpe inn en haug med Findus Gourme Laksestykker når de er på tillbud (godt med ”potetsalat” til). Jeg brukte å spise 2 stk men nå er det nok med et..

Kylling er blitt en vinner hos meg for tiden. Bruker å steke opp en 5-6 stk å dele opp i biter å hive i fryseren.

Min favoritt middag/kvelds for tiden er:
Kapper opp blomkål og brokkoli i skiver å hiver det i stekepannen (rå) med godt med meierismør. Hiver også oppi, varierer med asparges, spinat, sopp og rosenkål.
Og varierer med kylling, kjøttdeig eller laks (har fått smaken på grønn curry på glass, sterkt og godt J ).
Når alt er ferdig stekt tar jeg i 3-5 ss fløte, CF, rømme eller kokkos melk (0,5 karber typen). Kjempegodt! (Lar panna stå i et par min.)

En annen (men lik) middag er stekte koteletter (bruker å steike en haug i stekepose i stekeovnen å har dem i kjøleskapet). Til har jeg stekte grønnsaker og mye smør. Grønnsakene jeg bruker er rosenkål, brokkoli, spinat, sopp, aspargesbønner og bambus skudd (i skiver i boks). Jeg liker å steke grønnsakene godt, med stekeskorpe og masse krydder (litt salt og mye pepper og cayennepepper eller Piri-Piri)

Jeg bruker å kjøpe inn mengder av de grønnsakene jeg bruker, dele det opp i biter å ha det i fryseren. Enkelt og greit tilgjenngelig når man ønsker det. 20 sec i microen gjør alt lett å bearbeide J

Mama Lupes Tortillas (3 karb pr tortilla) er også kjempegod. Bruker dem til bunn på pizza også


Andre middager kan for eksempel være:

- Gratinert blomkål/broccoli-form med fisk/kjøtt/kjøttdeig
- Blomkålmos med kjøtt til
- Jukseris med vårløk og hvitløk. Til kjøtt (fisk?)
- Stekt laks med grønnsaker
- Lammeskav gryte med grønnsaker, mos?
- Kyllingfilet, blomkål, hvitløk, karri, fløte og ost. Sleng oppi, ost på toppen og inn i ovnen med det!
- Ziggys rømmegrøt


http://www.lavkarbo.no/ står "Den store Matvaretabellen"
Her finner du næringssammensetningen i de fleste norske matvarene. Med karbo innhold
Jeg har skrevet dem ut å har dem liggende på kjøkkenet sånn at det er lett å slå opp i.
Bare litt tips

terry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 15:23   #7
terry
Medlem
 
terry sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Finnmark
Alder: 57
Innlegg: 264
terry har en fantastisk aura rundt segterry har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hjelp! Jeg er nye her og håper på mange svar

Har egentlig ikke noe forslag til Is-kaffe men hvis du liker kokkos smak er denne god.
Jeg bruker Nescafe Gull (koffeinfri) pulver kaffe. Man tar en kopp kaffe, hiver i ei teskjei cocosa extra virgin(den dyre typen) i lag med ei teskjei eller to med splenda (helst 2+ )og en god dæsj med fløte. Kjempegodt og en fin måte å få i seg litt ekstra fett på.

terry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 17:54   #8
Happy H
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 77
Happy H er på en erverdig vei

Sv: Hjelp! Jeg er nye her og håper på mange svar

WOW Terry!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Tusen takk for kjempe flott svar.
her var jo mye nyttig informasjon og masse gode mattips.
gleder meg faktisk t å handle inn og sette igang no!=)

Håper d e greit om eg"maser" litt under veis om eg lurer på nokke!!!=)

Happy H er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 21:54   #9
terry
Medlem
 
terry sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Finnmark
Alder: 57
Innlegg: 264
terry har en fantastisk aura rundt segterry har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hjelp! Jeg er nye her og håper på mange svar

Bare spør i vei

Et par ting jeg glemte. Gratinert blomkål/broccoli selger de ferdig i de fleste butikker. i frysedisken. Enkelt og godt .

Jeg har kjøpt inn en haug med forskjellige krydder. Syns det er viktig å kunne variere smaken så man ikke går lei (Jeg har blitt dødslei av laks men med masse krydder går det nu ned)

Jeg har en samling av Fribol sukkertøy stående i stua. Flott om man får lyst på noe godt. De kommer i mange forskjellige smaker. Selges på apotek (uten sukker).

terry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 23:46   #10
Madamim
Medlem
 
Madamim sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Alder: 45
Innlegg: 124
Madamim er ny på veien

Sv: Hjelp! Jeg er nye her og håper på mange svar

Et forslag til iskaffe ihvertfall, tatt fra Ketolyseboken.

Ha rikelig med isbiter, en passe mengde kaffe og 2 cl kremfløte i en blender og miks godt til slush konsistens.

Jeg har ikke smakt denne da... Karbohydratinnhold 0,6 gr.

Madamim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 23:21   #11
raleksan
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 50
Innlegg: 13
raleksan er på en erverdig vei

Sv: Hjelp! Jeg er ny her og håper på mange svar

Takk for tips til både varm og kald kaffe. Dette skal prøves.

__________________


raleksan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-04-08, 11:01   #12
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Hjelp! Jeg er ny her og håper på mange svar

Opprinnelig lagt inn av Happy H;431106

meny forslag og oppskrifter

[COLOR=red

Typisk dag for meg er:[/color]
Frokost: eggerøre av 2 egg, 5 baconskiver, litt brokkoli med raspet ost
Lunsj: Kyllingvinger\klubber
Middag: himmelsk gryterett http://forum.lavkarbo.no/blog.php?b=1865, Fisk med grønnsaker, kjøtt med blomkål og brokkoligratteng, supper av mange slag (tomatsuppe, blomkålsuppe)
Kvelds: jeg pleier som regel hoppe over kveldsmat for det funker best for meg, men om jeg skal ha kvelds tar jeg meg en brødskive, http://forum.lavkarbo.no/blog.php?b=1810, med majones og kjøttpålegg


spise alle egg og bacon t frokost kvar dag?
Ser for meg at eg kan komme t å bli en smule lei av d.
Jeg spiser det som regel til frokost hver dag (når jeg ikke har forsovet meg), men jeg går på induksjon nå (renseuke) så da er det enklest for meg. Men digg er det og jeg er IKKE lei

forslag t "snack"?
Babybel ost, baconsvor, nøtter, bær med litt pisket krem, Store IFA.... Huff, synes dette er vansleig for prøver å holde meg unna snaks

leste om ei som bakte brød d gikk an å spise, lyst å dele oppskrift på d?
Lagt med link over, dette er mitt brød da, men sinnsykt godt og ikke svampete og uten nøttesmak

Håpe på mange svar. trenge et seriøst spark i rævva for å få dette til!!!=)
E veldig motivert no, og gleder meg til å sette igang!!!

forstår hvis dette e masse å be om

Ellers masse lykke til

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 02-04-08, 11:25   #13
Happy H
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 77
Happy H er på en erverdig vei

Sv: Hjelp! Jeg er ny her og håper på mange svar

Opprinnelig lagt inn av Lindabtn, her.

Ellers masse lykke til


tusen takk for supert svar
masse gode tips her, d e utrolig godt no i starten syns eg!!!!
masse å sette seg inn i,men bedre enn eg hadde trodd

kor mange karbohydrater har du pr dag?
holdt på lenge?

håper du får ein super dag

__________________




Happy H er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-04-08, 12:11   #14
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Hjelp! Jeg er ny her og håper på mange svar

Opprinnelig lagt inn av Happy H, her.

tusen takk for supert svar
masse gode tips her, d e utrolig godt no i starten syns eg!!!!
masse å sette seg inn i,men bedre enn eg hadde trodd

kor mange karbohydrater har du pr dag?
holdt på lenge?

håper du får ein super dag

jeg ligger nok på mellom 15-20 karber hver da
Har holdt på siden juli i fjor og trives kjempe godt. Hadde et lite opphold hvor jeg prøvde meg på Fedon, men gikk bare opp igjen, så da var et pån igjen vettu. Og induksjon passer bare sååå perfekt for meg
Skal du prøve brødet mitt eller Det er i vert fall veldig godt...

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 02-04-08, 12:22   #15
session
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: stavanger
Alder: 43
Innlegg: 12
session er på en erverdig vei

Sv: Hjelp! Jeg er ny her og håper på mange svar

kjempebra at man kan spørre dere om hjelp synes jeg for da motiveres man bedre til å fortsettte
Derfor håper jeg dere kan svare meg på om jeg kan spise CC med fun light og 6 bringebær i til kvelds når jeg er i slankefasen? Har lest at man ikke skal innta naturlig sukker , og det er det jo i bær og frukt..Men 6 bringebær noen dager i uken kan vel ikke skade??

session er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dr. Lindberg Svar med sitat
Gammel 02-04-08, 15:49   #16
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Hjelp! Jeg er ny her og håper på mange svar

Opprinnelig lagt inn av session, her.

kjempebra at man kan spørre dere om hjelp synes jeg for da motiveres man bedre til å fortsettte
Derfor håper jeg dere kan svare meg på om jeg kan spise CC med fun light og 6 bringebær i til kvelds når jeg er i slankefasen? Har lest at man ikke skal innta naturlig sukker , og det er det jo i bær og frukt..Men 6 bringebær noen dager i uken kan vel ikke skade??

det er rom for begrenset mengde bær på ketolysekuren, og i bærblandinger er det jo litt over 6 karber pr 100 gram, om jeg ikke tar helt feil, så en halv porsjon av det med litt pisket krem er en dessert du kan unne deg, AV OG TIL, så lenge vekten ikke stopper opp
Men IKKE frukt!!!!!
Fun light kan du nok bruke i de minimale mengdene du skal ha i om du skal ha CC, fun saft og bær. Det er jo en veldig sterk saft, så om du bruker en ts går nok det greit, men mange elver små blir en stor Å, så jeg tror ikke jeg ville valgt dette til dessert hver dag, muligens bare som helgekos.

Det er veldig bra at du graver og spørr, det er den eneste måten man lærer på
Lykke til

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 02-04-08, 21:03   #17
Happy H
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 77
Happy H er på en erverdig vei

Sv: Hjelp! Jeg er ny her og håper på mange svar

Opprinnelig lagt inn av Lindabtn, her.

jeg ligger nok på mellom 15-20 karber hver da
Har holdt på siden juli i fjor og trives kjempe godt. Hadde et lite opphold hvor jeg prøvde meg på Fedon, men gikk bare opp igjen, så da var et pån igjen vettu. Og induksjon passer bare sååå perfekt for meg
Skal du prøve brødet mitt eller Det er i vert fall veldig godt...

jaaaa, ska definitivt prøve brødet ditt, ser skikkelig nam ut
Har holdt på lenge du, flink jente asså!!!!!
eg e snart ferdig m 2dager no..og har et syyyykt søtsug, satser på d går over snart!!!!

gikk du ned til ønsket resultat eller?
eg klara liksom ikkje tro eg ska gå av m all denne feite maten..hihi

__________________




Happy H er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-04-08, 21:06   #18
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Hjelp! Jeg er ny her og håper på mange svar

Opprinnelig lagt inn av Happy H, her.

jaaaa, ska definitivt prøve brødet ditt, ser skikkelig nam ut
Har holdt på lenge du, flink jente asså!!!!!
eg e snart ferdig m 2dager no..og har et syyyykt søtsug, satser på d går over snart!!!!

gikk du ned til ønsket resultat eller?
eg klara liksom ikkje tro eg ska gå av m all denne feite maten..hihi

nei altså med meg har det gått rimelig tregt. Men har gått fra 81-73 kg da, så er jo relativt fornøyd. Men jo mer å ta av jo lettere er det, så kiloene sitter som heia hos meg asså. MEn jeg gir ikke opp enda. Jeg trives jo så godt med kostholdet at det å miste kilo er jo bare en bonus
Søtsug er helt normalt i begynnelsen. Holdt på å gå på veggen maaange ganer pga det, men hold on, be strong, det kommer til å gå over

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 02-04-08, 21:30   #19
Happy H
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 77
Happy H er på en erverdig vei

Sv: Hjelp! Jeg er ny her og håper på mange svar

Opprinnelig lagt inn av Lindabtn, her.

nei altså med meg har det gått rimelig tregt. Men har gått fra 81-73 kg da, så er jo relativt fornøyd. Men jo mer å ta av jo lettere er det, så kiloene sitter som heia hos meg asså. MEn jeg gir ikke opp enda. Jeg trives jo så godt med kostholdet at det å miste kilo er jo bare en bonus
Søtsug er helt normalt i begynnelsen. Holdt på å gå på veggen maaange ganer pga det, men hold on, be strong, det kommer til å gå over

Eg veit, tror mye av suget e ein vane og.
vi har vert altfor "flinke" t å kose oss m noe godt om kvelden.
Så kroppen forventa d jo.
Eg ha en del kilo for masse, så målet e 22kilo i første omgang.
Har alltid vert slank nok og kunnet spise d eg ville når eg ville og alikevell vert ca69kilo.
men etter graviditeten er det nok desverre ikkje sånn mer.
Håpe veldig denne kuren ska hjelpe!!! men d gjenstår å sjå.
gleda meg t tirsdag og første veiing!

eg syn du har vert flink, 8kilo e jo tross alt ganske mye sjøl om d går tregt.
går jo riktig vei

__________________




Happy H er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-04-08, 22:41   #20
terry
Medlem
 
terry sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Finnmark
Alder: 57
Innlegg: 264
terry har en fantastisk aura rundt segterry har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hjelp! Jeg er ny her og håper på mange svar

Det går rette veien for meg også. Har gått ned 19 kg siden 13 august i fjor. Det har vært en 3-4 grove overtramp men alt i alt stortives jeg på ketolyse .
Satser på en slank sommer i år

terry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-04-08, 23:45   #21
session
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: stavanger
Alder: 43
Innlegg: 12
session er på en erverdig vei

Sv: Hjelp! Jeg er ny her og håper på mange svar

Opprinnelig lagt inn av Lindabtn, her.

det er rom for begrenset mengde bær på ketolysekuren, og i bærblandinger er det jo litt over 6 karber pr 100 gram, om jeg ikke tar helt feil, så en halv porsjon av det med litt pisket krem er en dessert du kan unne deg, AV OG TIL, så lenge vekten ikke stopper opp
Men IKKE frukt!!!!!
Fun light kan du nok bruke i de minimale mengdene du skal ha i om du skal ha CC, fun saft og bær. Det er jo en veldig sterk saft, så om du bruker en ts går nok det greit, men mange elver små blir en stor Å, så jeg tror ikke jeg ville valgt dette til dessert hver dag, muligens bare som helgekos.

Det er veldig bra at du graver og spørr, det er den eneste måten man lærer på
Lykke til


Tusen takk Foressten smakte det kjempegodt Takk for svaret, håper snart jeg selv kan bidra med noen svar

session er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dr. Lindberg Svar med sitat
Gammel 03-04-08, 09:16   #22
Happy H
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 77
Happy H er på en erverdig vei

Sv: Hjelp! Jeg er ny her og håper på mange svar

Opprinnelig lagt inn av terry, her.

Det går rette veien for meg også. Har gått ned 19 kg siden 13 august i fjor. Det har vært en 3-4 grove overtramp men alt i alt stortives jeg på ketolyse .
Satser på en slank sommer i år

19kilo e jo heilt fantastisk!!!!!!!!!!!!!
Då kan du bare glede deg t ein slank sommer

No som eg har fått til lollypop-brødet tror eg at eg kan trives m ketolyse og..hihi, litt "avhengig" av det brødet til frokost. skikkelig vanedyr vettu

__________________




Happy H er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jippi! Jeg Klarte det. På sykkel til Hallingdal Kristian Livets lyse side 15 05-10-08 23:39
Lavt stoffskifte MHM Stoffskifte / hormonproblemer 64 18-03-07 15:58
Hjelp! jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! Amagetha Atkins kosthold 19 28-04-06 16:14


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no