Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hei, ny med noen spørsmål

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-06-10, 10:06   #1
smilefjes:)
Juniormedlem
 
smilefjes:) sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Ville vestland
Alder: 44
Innlegg: 30
smilefjes:) er på en erverdig vei

Hei, ny med noen spørsmål

Hei, Jeg har akkurat starta på ketolyse nå, har prøvd en gang tidligere men da fant jeg ut at jeg var gravid 1 måned etter jeg starta, så nå prøver jeg igjen 15 måneder etter
Forbredet meg veldig denne gangen, lest alt og fulgt med her inne, men jeg etter noen dager er jeg så plaget av at jeg ikke får sove om natta, kjenner kroppen min jobber som bare det, lurer på om noen andre har opplevd det samme???
Plis si at det går over snart....
Kom i ketose på dag 2 og vannet bare renner av meg...

Når dere eventuellt planlegger en sprekk hvordan gjør dere det???
Søstra mi skal gifte seg om 3 uker og den dagen vil jeg kose meg, men hvordan gjøre dette uten å falle utpå igjen??

__________________


smilefjes:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 10:09   #2
Edlih
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 50
Edlih er på en erverdig vei

Sv: Hei, ny med noen spørsmål:)

Hei! Slik hadde jeg det og. Uro i kroppen, svimmel og litt småkvalm. Det gikk over etter ei uke eller 2 I mitt tilfelle tror jeg nok det var kroppen som skrek etter sukker
Lykke til!

__________________



Kjørt hardt, kjør stil. Spis lavkarbo med ett smil
Edlih er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 10:30   #3
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hei, ny med noen spørsmål

Høres ut som enten sukkerabstinenser, eller kanskje også magnesiummangel, eventuelt begge deler.
Når det kommer til det å skeie ut anledningsvis, så må du nesten ta sjefsavgjørelsen. Det går an å gjennomføre det uten å ta helt av. Om du har bestemt deg for å legge kuren til side denne dagen, så ville jeg nok ha prøvd å spise mest mulig av det lavkarbovennlige, avhengig av hva som serveres, og smake litt på det ''ulovlige'' uten å ta av helt. Dersom det er flere av gjestene som f.eks har diabetes så kan du jo tilby deg å ta med en lavkarbokake, det har jeg gjort til flere aneldninger, og er alltid velkomment. Husk på at så tidlig i kosholdsomleggingen så kan det være fort gjort å sabotere opplegget, i tillegg til at man rett og slett kan risikere å bli dårlig. Noen praktiserer litt oppkarbing noen dager i forkant for å unngå å gå i sukkerkoma på en stor dag. Jeg for min del holder meg totalt unna. Men så blir jeg jo faktisk direkte syk av høykarbo, og på større tilstelninger jeg har vært på, som bryllup har det vært vanlig at man i rsvp-en melder om intoleranser, allergier, om man er veggis etc.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 10:31   #4
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Hei, ny med noen spørsmål:)

Opprinnelig lagt inn av smilefjes:), her.


Når dere eventuellt planlegger en sprekk hvordan gjør dere det???
Søstra mi skal gifte seg om 3 uker og den dagen vil jeg kose meg, men hvordan gjøre dette uten å falle utpå igjen??

Prøv å spise så lite karber som mulig allikevel - man trenger ikke gå heeelt bananas . Ikke spis så mye fett den dagen.
Du kan prøve å øke på med karber i dagene før bryllupet, men prøv å holde deg på noe ca. Fedon, ikke sukker og godterier.


Neste dag spiser du ketogent igjen. Etter et par dager er du nok i ketose igjen.

"Synd" med tidspunktet, for du har nok akkurat kommet i optimal fettforbrenning til bryllupet.

Husk å drikke mye vann og lite alkohol, sjansen er stor for at du reagerer mye fortere på et par glass nå enn det du gjorde før

Mot natteuro, kan du du ta magnesium.

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 10:41   #5
smilefjes:)
Juniormedlem
 
smilefjes:) sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Ville vestland
Alder: 44
Innlegg: 30
smilefjes:) er på en erverdig vei

Sv: Hei, ny med noen spørsmål:)

Tusen takk for svar.... har ikke tenkt å ta helt av i bryllupet og skal prøve å holde meg til minst mulig som dere sier her

Skal prøve å ta magnesium, og håper det hjelper..

__________________


smilefjes:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kan noen være så snill å svare på noen spørsmål? bobbla Dr Lindbergs 4 18-01-09 19:57
Noen spørsmål! Karbokarbo Ketolysekuren 2 21-11-08 09:05
Noen spørsmål medas Generell diskusjon 5 04-05-08 19:41
Noen spørsmål: nalana Optimal Ernæring 3 09-08-06 10:17
Noen spørsmål - noen som kan svare? Mokia Lavkarbo generelt 3 08-01-05 13:25


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no