Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 05-05-12, 14:16   #14401
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Thanks!

Går det an å sende regninger til NAV, når man har fått inkassovarsel på regninger man ikke har fått betalt, fordi at de ikke har betalt ut sykepenger på to måneder, når jeg leverte sykemeldingen min den dagen jeg fikk den?

Grrrrrrrrrrrrrr.


Det går sikkert an å prøve, men tviler på at du kommer noen veg.
Nav og kirken styres etter samme tekst: Herrens veier er uransakelige!

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg.
Gammel 05-05-12, 14:33   #14402
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

At de har rota bort papirene mine har kostet meg sykt mye penger, kjenner jeg. Glad jeg ikke er sykemeldt lenger..

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 05-05-12, 14:33   #14403
Ziltoidia
Seniormedlem
 
Ziltoidia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 34
Innlegg: 1.080
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvordan skal jeg underholde engelske 5-7-åringer på en gård? :P

Jeg var ikke flink med barn da jeg var unge selv en gang! Det eneste jeg kommer på er å tegne.

__________________

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker
Gammel 05-05-12, 14:35   #14404
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Re: Sv: Re: Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

jeg har også dårlig erfaring med natreen i sjokolade! endte også med en blanding av søtningene i skapet: agavesirup, flytende stevia, sukrinmelis og nåstårdetstilleherogorkerikkesjekke

Uff, ja. Skjer en eller annen funky reaksjon med natreen i sjokolade tror jeg, skjønner ikke hvor den ufyselige smaken kommer ifra.. Til og med ren natreen smaker bedre enn den sjokoladen. Prøvde en kombinasjon av sukrinmelis og stevia, og litt nøytral kokosolje, det smakte bra selv om det knasa litt

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 05-05-12, 14:40   #14405
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Ziltoidia, her.

Hvordan skal jeg underholde engelske 5-7-åringer på en gård? :P

Jeg var ikke flink med barn da jeg var unge selv en gang! Det eneste jeg kommer på er å tegne.

Ta med norske ting, og fortell om Norge. Bilder, brunost, vinterting osv. Eventyr om troll kanskje?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 05-05-12, 14:41   #14406
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Ziltoidia, her.

Hvordan skal jeg underholde engelske 5-7-åringer på en gård? :P

Jeg var ikke flink med barn da jeg var unge selv en gang! Det eneste jeg kommer på er å tegne.

Ute eller inne?
Stigespill, ludo, yatzi, puslespill osv
Ringspill, fotball, kaste på stikka, hoppe tau, hoppe strikk, klinkekuler....

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 05-05-12, 15:34   #14407
Timona
Medlem
 
Timona sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 245
Timona er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har oprettet en blogspot.com blogg.
Får lagt inn bilder, men teksten jeg skriver forsvinner når jeg poster innlegget. Noen som vet hvordan jeg får frem teksten?

Timona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 05-05-12, 15:51   #14408
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Re: Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av shailene, her.

Ok.. prøver med litt forskjellig igjen da, tror det var natreen som fikk det til å smake bensin.

Tenkte å bruke eggehviter i brød. Eller erstatte noen av plommene med flere hviter, tenkte jeg.

bruker du flytende, pulver eller tabletter? jeg synes tablettene(sukettene) smaker bedre enn andre former for natreen.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 05-05-12, 16:05   #14409
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Re: Sv: Re: Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

bruker du flytende, pulver eller tabletter? jeg synes tablettene(sukettene) smaker bedre enn andre former for natreen.

Prøvd med både pulver og flytende. Syns natreen smaker veldig godt i alt annet, så trodde ikke det kunne være det som fikk sjokoladen til å smake så jævlig, men men.. Ble bare skikkelig sterk kjemisk og bitter smak i sjokoladen min..

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 05-05-12, 16:15   #14410
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Re: Sv: Re: Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av shailene, her.

Prøvd med både pulver og flytende. Syns natreen smaker veldig godt i alt annet, så trodde ikke det kunne være det som fikk sjokoladen til å smake så jævlig, men men.. Ble bare skikkelig sterk kjemisk og bitter smak i sjokoladen min..

TRor du vil få det bedre med sukettene men man trenger jo ikke annet enn stevia og sukrinmelis eller tagatesse heller.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 05-05-12, 17:20   #14411
Ziltoidia
Seniormedlem
 
Ziltoidia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 34
Innlegg: 1.080
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Ta med norske ting, og fortell om Norge. Bilder, brunost, vinterting osv. Eventyr om troll kanskje?

Det slår meg at jeg ikke har så veldig mange norske dingser med meg her... eller at jeg kan så veldig mye om Norge og norske ting. xD

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Ute eller inne?
Stigespill, ludo, yatzi, puslespill osv
Ringspill, fotball, kaste på stikka, hoppe tau, hoppe strikk, klinkekuler....

Jeg var definitivt et innebarn selv merker jeg. Utendørs er jeg jo fullstendig ukoordinert.
Kan se ut som om jeg er dårligere egnet til dette enn jeg først trodde.

__________________

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker
Gammel 05-05-12, 21:06   #14412
elien
Seniormedlem
 
elien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 532
elien er en juvelelien er en juvelelien er en juvel

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

At de har rota bort papirene mine har kostet meg sykt mye penger, kjenner jeg. Glad jeg ikke er sykemeldt lenger..

Vi har opplevd mye galt fra NAV oppi gjennom årene. Å det vil de nok bare forsette med, desverre

Elin

elien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilbake på generell lavkabo
Gammel 05-05-12, 21:15   #14413
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

På hermetisk mat med mye lake/vann, er næringinnholdet vanligvis oppgitt for avrent vare eller for totalvekten?

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 05-05-12, 21:23   #14414
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

har du bestilt mer enn tre mnd forbruk (90 tabl) av vitaminer/mineraler fra bigvits.com uten at det ble stanset i tollen?

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 06-05-12, 02:17   #14415
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

hva heter denne modellen? http://www.kjendis.no/mote/catwalk/2...bilde/20600766

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 06-05-12, 10:18   #14416
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

hva heter denne modellen? http://www.kjendis.no/mote/catwalk/2...bilde/20600766

Roland Mouret står det i overskriften !!!

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg.
Gammel 06-05-12, 10:28   #14417
Mariann S
Seniormedlem
 
Mariann S sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Sunnmøre
Alder: 56
Innlegg: 1.353
Mariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Runegutt, her.

Roland Mouret står det i overskriften !!!

Og det er nok designeren

Mariann S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, BMI 21 ♥
Gammel 06-05-12, 10:30   #14418
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Mariann S, her.

Og det er nok designeren

Oisann, ja da kan jeg svare: Klærne tilhører Roøand Moulet, men jeg vet ikke hvem som er inni dem.

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg.
Gammel 06-05-12, 10:35   #14419
Eirik N R
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 53
Eirik N R er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Runegutt, her.

Roland Mouret står det i overskriften !!!

Tror kanskje det er designeren som heter det..

Eirik N R er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, rundt 50 gr KH per dag
Gammel 06-05-12, 10:37   #14420
Eirik N R
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 53
Eirik N R er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Folk kom meg nok litt i forkjøpet der

Eirik N R er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, rundt 50 gr KH per dag
Gammel 06-05-12, 11:18   #14421
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen tips på hvorfor jeg er så inmari svimmel for tida? Har litt lite jern og d-vitamin, men bare rett under referanseverdiene så det burde ikke slå så mye ut. Jeg må støtte meg til veggen når jeg går i en rett korridor f.eks, og kan ikke reise meg fort.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 06-05-12, 11:20   #14422
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Noen tips på hvorfor jeg er så inmari svimmel for tida? Har litt lite jern og d-vitamin, men bare rett under referanseverdiene så det burde ikke slå så mye ut. Jeg må støtte meg til veggen når jeg går i en rett korridor f.eks, og kan ikke reise meg fort.

Lavt blodtrykk??

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 06-05-12, 11:29   #14423
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Noen tips på hvorfor jeg er så inmari svimmel for tida? Har litt lite jern og d-vitamin, men bare rett under referanseverdiene så det burde ikke slå så mye ut. Jeg må støtte meg til veggen når jeg går i en rett korridor f.eks, og kan ikke reise meg fort.

Virus på balansenerven ? Svigerinnen min er i ferd med å bli bedre av det, etter 3 måneder i helvete

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 06-05-12, 11:30   #14424
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Noen tips på hvorfor jeg er så inmari svimmel for tida? Har litt lite jern og d-vitamin, men bare rett under referanseverdiene så det burde ikke slå så mye ut. Jeg må støtte meg til veggen når jeg går i en rett korridor f.eks, og kan ikke reise meg fort.

Både jern og d-vitamin under referanseområdet kan gjøre deg kjempesvimmel.
Referanseområdet er ganske bredt, for d-vitaminer er det for eksempel 37-170, og de fleste merker det når det faller ned til nederste del av området.........

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid
Gammel 06-05-12, 12:50   #14425
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Både jern og d-vitamin under referanseområdet kan gjøre deg kjempesvimmel.
Referanseområdet er ganske bredt, for d-vitaminer er det for eksempel 37-170, og de fleste merker det når det faller ned til nederste del av området.........

Poden min hadde 17 på dvit, ble satt på tilskudd tvert og er blitt mye bedre av sin svimmelhet og kvalme.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 2 (0 medlemmer 2 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no