Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Den store film-tråden!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-09-09, 09:39   #301
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Den store film-tråden!

Opprinnelig lagt inn av mofe, her.

Så inglourious basterds forrige uke - ikke på langt nær så god som kritikerne vil ha det til, men endel morsomme øyeblikk.

TAKK! Jeg har fått direkte kjeft av folk fordi jeg sa jeg ikke var imponert Det er ikke noe Kill Bill liksom... Og Brad Pitt overspillte.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-09-09, 10:27   #302
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Den store film-tråden!

Carisma, helt enig! Kill Bill var SÅ sinnsykt mye bedre, den var jo helt hysterisk morsom!!

mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 24-09-09, 14:27   #303
Viclin
Seniormedlem
 
Viclin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.407
Viclin er en juvelViclin er en juvelViclin er en juvel

Sv: Den store film-tråden!

Nå har jeg ikke sett Inglourious Basterds, men det er som å banne i kirka når man sier man ikke liker en populær film. Jeg liker hverken Harry Potter eller Ringenes Herre (RH 1 har jeg sovnet i ved alle forsøk på å se den, 2'ern var bedre og 3'ern syns jeg var for lang igjen), og sier jeg det til folk blir de nesten sinte på meg.

Viclin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-09-09, 19:17   #304
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store film-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Viclin, her.

Nå har jeg ikke sett Inglourious Basterds, men det er som å banne i kirka når man sier man ikke liker en populær film. Jeg liker hverken Harry Potter eller Ringenes Herre (RH 1 har jeg sovnet i ved alle forsøk på å se den, 2'ern var bedre og 3'ern syns jeg var for lang igjen), og sier jeg det til folk blir de nesten sinte på meg.

Nei, smaken er som baken og man kan da ikke like alt.
Jeg synes historien i inglourious basterds var glimrende fortalt og den kommer nok i dvd-arkivet her i huset.
Gleder meg til District 9 og et par grøssere som jeg ikke husker navnet på i farta

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 25-09-09, 18:30   #305
Paris
Seniormedlem
 
Paris sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Møre og Romsdal
Alder: 48
Innlegg: 812
Paris har en fantastisk aura rundt segParis har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Den store film-tråden!

Noen som har sett Marley and me? Med Jennifer Aniston?

__________________


Paris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-09-09, 19:35   #306
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Den store film-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Paris, her.

Noen som har sett Marley and me? Med Jennifer Aniston?

Jepp! Helt grei koselig film! Jeg fikk faktisk tårer i øynene!

mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 25-09-09, 20:07   #307
SusieBlues
Seniormedlem
 
SusieBlues sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Bislett
Alder: 46
Innlegg: 3.854
SusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressurs

Sv: Den store film-tråden!

Opprinnelig lagt inn av mofe, her.

Jepp! Helt grei koselig film! Jeg fikk faktisk tårer i øynene!

Jeg også!

__________________
________________


Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15258
SusieBlues er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 09:38   #308
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Den store film-tråden!

Opprinnelig lagt inn av mofe, her.

Så inglourious basterds forrige uke - ikke på langt nær så god som kritikerne vil ha det til, men endel morsomme øyeblikk.

Jeg så i forrige uke den orginale Inglorious Bastards fra 1977; Tarantinos favoritt-krigsfilm

Likte den kjempebra og skal kjøpe nyproduksjonen så snart den kommer på dvd. Jeg er så heldig at vi har eget kinorom med svært lerret og knallbra lydanlegg og kan dermed se filmene når det passer. Mangler bare popcornmaskin.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 11:16   #309
Lillevoff
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 186
Lillevoff er ny på veien

Sv: Den store film-tråden!

Kan varmt anbefale "Up", som går på kino i disse dager.
Maken til nydelig film skal du lete lenge etter! Morsom historie for barn, filosofisk perle for oss voksne.

__________________
Start 01.09.2009
Delmål 1,2 & 3: -9kg oppnådd 02.11.2009, -9kg oppnådd 01.04.2010! -7kg oppnådd 07.10.2010!
Delmål 4:


Lillevoff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 12:17   #310
Viclin
Seniormedlem
 
Viclin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.407
Viclin er en juvelViclin er en juvelViclin er en juvel

Sv: Den store film-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Paris, her.

Noen som har sett Marley and me? Med Jennifer Aniston?

Den er kjempesøt!

Viclin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-10-09, 09:17   #311
Omelett
Medlem
 
Omelett sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 189
Omelett er ny på veien

Sv: Den store film-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Lillevoff, her.

Kan varmt anbefale "Up", som går på kino i disse dager.
Maken til nydelig film skal du lete lenge etter! Morsom historie for barn, filosofisk perle for oss voksne.

Helt enig, flott film!

Jeg så Welcome to the Dollhouse i går. Realistisk og bra film!

__________________
http://kaffedamen.blogg.no/
Omelett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 04-10-09, 21:02   #312
SusieBlues
Seniormedlem
 
SusieBlues sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Bislett
Alder: 46
Innlegg: 3.854
SusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressurs

Sv: Den store film-tråden!

Jeg så "Like water for chocolate" for et par dager siden. Den var fin.

I dag så vi Deliverance, med en barsk Burt Reynolds! Den var veldig god!

__________________
________________


Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15258
SusieBlues er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-10-09, 17:57   #313
Babyblue
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 57
Babyblue er på en erverdig vei

Sv: Den store film-tråden!

Stor filmfantast her. Stakk innom billigavdelinga og da blei det Who's that girl, Fletch, Can't buy me love og noen Hammer Horror filmer. Siste nyfilmen var Monsters VS Aliens. Helt grei, men ingen høydare.

__________________


Babyblue er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-10-09, 19:29   #314
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Den store film-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Babyblue, her.

Stor filmfantast her. Stakk innom billigavdelinga og da blei det Who's that girl, Fletch, Can't buy me love og noen Hammer Horror filmer. Siste nyfilmen var Monsters VS Aliens. Helt grei, men ingen høydare.

Hammer Horror er megabra! Tror vi har det meste derifra.(Filmfantaster her også )

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 09:42   #315
Babyblue
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 57
Babyblue er på en erverdig vei

Sv: Den store film-tråden!

Så moro! Play.com har forresten salg på en del eldre skrekkfilmer. En del Christopher Lee vampyrfilmer og noen Vincent Price filmer Priser fra 3.99 euro.
http://www.play.com/DVD/DVD/3-/19543...rating&cpage=1

Blei 6 stk på meg
Taste the blood of Dracula
Dracula AD 1972
House of wax (Vincent Price, IKKE Paris)
The pit and the pendulum
The fall of the house of Usher
One milliion years BC

__________________


Babyblue er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 10:06   #316
Babyblue
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 57
Babyblue er på en erverdig vei

Sv: Den store film-tråden!

Opprinnelig lagt inn av SusieBlues, her.

Jeg så "Like water for chocolate" for et par dager siden. Den var fin.

I dag så vi Deliverance, med en barsk Burt Reynolds! Den var veldig god!

Så den for noen år siden. Er fortsatt litt sjokkskada...
"Squeel like a pig"

__________________


Babyblue er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-10-09, 21:05   #317
Omelett
Medlem
 
Omelett sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 189
Omelett er ny på veien

Sv: Den store film-tråden!

Jeg så Inglorious Basterds i går. Jeg syns den var kjempebra, og at Tarantino har utviklet seg siden sist.

__________________
http://kaffedamen.blogg.no/
Omelett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 18-10-09, 21:11   #318
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Den store film-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Babyblue, her.

Så moro! Play.com har forresten salg på en del eldre skrekkfilmer. En del Christopher Lee vampyrfilmer og noen Vincent Price filmer Priser fra 3.99 euro.
http://www.play.com/DVD/DVD/3-/19543...rating&cpage=1

Blei 6 stk på meg
Taste the blood of Dracula
Dracula AD 1972
House of wax (Vincent Price, IKKE Paris)
The pit and the pendulum
The fall of the house of Usher
One milliion years BC

Har alle, men av en eller annen grunn er The pit den filmen som har rørt meg mest... guummel.

Elsker Lee og Price! Men det er en til, kommer ikke på navnet nå...
Var i fjor sommer i museet til Bram Stoker... Det var gruuusefullt!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 18-10-09, 21:13   #319
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Den store film-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Omelett, her.

Jeg så Inglorious Basterds i går. Jeg syns den var kjempebra, og at Tarantino har utviklet seg siden sist.

Filmen er egentlig megagammel og er Tarantinos yndlingskrigsfilm. har bare sett den gamle jeg fra midt på 70 tallet, ikke den nye. Gleder meg til den kommer på film.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 18-10-09, 21:38   #320
Omelett
Medlem
 
Omelett sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 189
Omelett er ny på veien

Sv: Den store film-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Filmen er egentlig megagammel og er Tarantinos yndlingskrigsfilm. har bare sett den gamle jeg fra midt på 70 tallet, ikke den nye. Gleder meg til den kommer på film.

Det er ikke den samme filmen, men Tarantinos film er inspirert av blant annet Inglorious Bastards fra 1978.

__________________
http://kaffedamen.blogg.no/
Omelett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 18-10-09, 21:42   #321
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Den store film-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Omelett, her.

Det er ikke den samme filmen, men Tarantinos film er inspirert av blant annet Inglorious Bastards fra 1978.

Vet det ikke er samme filmen, men har lest at den gamle filmen er den beste krigsfilmen Tarantino vet om og som han prøvde gjenskape... Har sett den gamle flere ganger nå og gleder meg til å se den nye!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 18-10-09, 23:32   #322
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Den store film-tråden!

Jeg har nettopp sett Day Watch. Russisk film, som faktisk ikke var så værst i det hele tatt.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-10-09, 05:09   #323
SusieBlues
Seniormedlem
 
SusieBlues sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Bislett
Alder: 46
Innlegg: 3.854
SusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressurs

Sv: Den store film-tråden!

Jeg så Changeling i helgen, med Jolie. Regissert av Clint Eastwood og den var bra. Huff, jeg ble frustrert på hennes vegne!

Jeg så også W, som handler om George W Bush. Synes det er utrolig skremmende at en slik mann kunne bli valgt til president. Dersom den er "riktig", så fikk jeg faktisk ganske mye sympati med kona hans, som virket som en veldig oppegående dame. Og Colin Powell, som i filmen virker som en mann som er mot Bush sin "angrip først"-taktikk..
Anyway, en god film laget av Oliver Stone. (Men jeg som liker Richard Dreyfuss så godt, synes det var leit å se han spille så usympatisk som vise-president)

__________________
________________


Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15258
SusieBlues er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-10-09, 08:43   #324
Nutta
Medlem
 
Nutta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 447
Nutta er ny på veien

Sv: Den store film-tråden!

Her kommer en liste over mine favoritter

* Girl Interrupted
* Kunsten å tenke negativt
* Menn som hater kvinner og jenta som lekte m ilden
(basert på bøkene til stieg larsson)
* Elling
* 28 Days
* Les miserable'
* Døden på oslo s (pelle og proffen)
* Save the last dance
* Mrs doubtfire
* 9 Mnd'er
* Patch Adams
* Pirates of carribien
* Nightmare on elm street
* Saw
* Butterfly effect

Kunne sikkert ramset opp hundretusen til

__________________


Nutta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-10-09, 10:19   #325
Babyblue
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 57
Babyblue er på en erverdig vei

Sv: Den store film-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg har nettopp sett Day Watch. Russisk film, som faktisk ikke var så værst i det hele tatt.

Finnes en oppfølger. Heter Nightwatch.

__________________


Babyblue er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Info om diverse grønnsaker og frukt mofe Generell ernæringsdebatt 16 22-12-09 00:54
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
Melk Kristian Generell ernæringsdebatt 39 06-06-05 04:52
Den store tråden for fest, lek og moro guro Generell diskusjon 2 02-02-05 15:17
En liten själ talar med Gud Fedonisten Livets lyse side 1 05-05-04 19:57


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no