Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Kosttilskudd

Utrenselseskurer

Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-05-05, 11:27   #1
Heisann!
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2005
Alder: 39
Innlegg: 1
Heisann! er på en erverdig vei

Utrenselseskurer

Hei, hei

Noen som vet hva sitronsaftkuren går ut på?
Hva man skal få i seg i løpet av en dag, regler o.l?
Noen med erfaring med denne kuren?
Andre renselseskurer å anbefale?

Takker for all tilbakemelding

Heisann! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Din filosfi/hvilken du følger Svar med sitat
Gammel 08-05-05, 12:34   #2
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Jeg anbefaler Atkins induksjon

Reglene for den finner du her: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=270

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 08-05-05, 12:34   #3
DrPork
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 44
DrPork er en juvelDrPork er en juvelDrPork er en juvel

Det eneste jeg vet om denne kuren, er navnet du skriver, og ut fra dette, er det trolig best å forkaste hele ideen før du starter. Det eneste du oppnår er trolig å frarane kroppen din vann, muskler, mineraler og noe fett. Dersom dette er en form for faste vil du også sette ned forbrenningen din. Du vil sikkert gå ned noen kg, det meste vann, og du vil mest sannsynligvis legge på deg mer enn det som forsvant.

Dersom du ønsker å rense kroppen, prøv 2 uker uten sukker/stivelse/hvetemel, men med masse grønnsaker, proteiner (magre kilder) samt rett sammensetning mellom mettet og umettet fett. Fase 1 i Southbeach burde passe deg. Forventet vekttap 4 - 8 kg, og det bør ikke være mer. "Easy come, easy go" gjelder i høyeste grad innen dette segmentet.

Etter dette, gjør deg selv en tjeneste, prøv å legg om til varig kostendring, da slipper du utallige kurer, og du VIL få et bedre liv.

DrPork er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert og naturlig lav GI Svar med sitat
Gammel 08-05-05, 19:06   #4
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Er du ute etter å rense kroppen for giftstoffer og tarmene for slagg, kan jeg anbefale dr. Robert Gray's tarmrensningsprogram. Denne kuren skal være fin til å fjerne slagg fra tarmene, som vi gjerne får etter å ha spist for mye hvetemel og melkeprodukter bl.a.
Den skal også bygge opp igjen en dårlig tarmflora.
Se også denne tråden om utrensningskurer:

http://forum.lavkarbo.no/showthread....light=tarmrens

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat
Gammel 08-05-05, 19:48   #5
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av marianne

Er du ute etter å rense kroppen for giftstoffer og tarmene for slagg, kan jeg anbefale dr. Robert Gray's tarmrensningsprogram. Denne kuren skal være fin til å fjerne slagg fra tarmene, som vi gjerne får etter å ha spist for mye hvetemel og melkeprodukter bl.a.
Den skal også bygge opp igjen en dårlig tarmflora.

Har du testet dette eller?
Vet du noe om hvor jeg kan lese om produktene/programmet?
Mener å ha hørt om dr. Robert Gray - og at det er bra skjønner du, men klarer ikke å finne fram "fila på harddisken min" (les: i hukommelsen......)

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 08-05-05, 20:26   #6
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Jeg tok noe som skulle være en kraftig utrenskningskur for noen mnd siden. Hadde absolutt ingen effekt. Jeg har spurt flere "spesialister" hvorfor - og har fått entydende svar: Fordi tarmene mine allerede har det godt med lavkarbokosthold, mye godt fett, vitaminer, mineraler og mye vann. Tarmtottene mine er rene og friske og behøver ikke renses. Som damen på Oline SPA sa: "Hva er ER det du spiser, du har jo ikke giftstoffer i kroppen !?!"

...så jeg signerer HP's innlegg

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 09-05-05, 08:13   #7
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten

Har du testet dette eller?
Vet du noe om hvor jeg kan lese om produktene/programmet?
Mener å ha hørt om dr. Robert Gray - og at det er bra skjønner du, men klarer ikke å finne fram "fila på harddisken min" (les: i hukommelsen......)

Jeg har prøvd denne mot mine mageproblemer - brukt denne flere ganger - og da fungerte magen perfekt. Ble bl.a. kvitt problemer med luft i magen (Candida?), problemer ved inntak av melkeprodukter m.m. Den koster litt, derfor bruker jeg den ikke nå.

De fleste større helsekostforretninger har dette, eller de kan ta det inn til deg. Leverandør i Norge er Mezina A/S på Åmli. De hadde hjemmeside før, men denne finner jeg ikke mer.

Fra brosjyren:

Robert Gray's tarmrensningsprogram medfører en utskillelse av gammelt opphopet avfallsmateriale som kanskje har vært i kroppen i mange år.
En opphopning av avfall i tarmene oppstår når mennesker spiser mat som danner for mye slim. Dette er dessverre gjeldende for hovedparten av dagens kost. Dette klebende restmaterialet kan forhindre en tilfredsstillende tarmfunksjon og danne grobunn for uønskede forråtnelsesbakterier, sopp og parasitter. På denne måten forurenses blod og lymfer og det foregår en kronisk forgiftning av hele kroppen, med påfølgende tap av optimal helse og vitalitet.

Etter ni års forskning utviklet dr. R.G. et program med følgende fordeler:

- muliggjør at de vanlige laktobakteriene formerer seg hurtigerer enn rensningsprogrammet skiller dem ut

Hovedelementene i progammet:

1. Pulveret "Intestinal Bulking Agent II" skal inntas 1-4 ganger daglig
2. Tablettene "Intestinal Cleansing Formula" skal inntas 1-4 ganger daglig
3. Evt. 4-5 minutter med tørrbørsting daglig

Forløpet kontrolleres hele tiden ved å være oppmerksom på hyppigheten og mengden av tarmtømminger. Hvis doseringen er for lav vil tarmtømmingene bli som før starten på programmet. Hvis doseringen er for høy, vil det løsne så mye gammelt belegg at det kan oppstå forstoppelse og forskjellige former for ubehag. Finn derfor den doseringen som frembringer den beste økningen i hyppighet og mengde av tarmtømminger.

Etter ca. 3 ukers bruk av "Intestinal Cleansing" vil en del mennesker oppleve at det kan være innvollsmark og forskjellige parasitter i avføringen. Dette er et tegn på at gammelt belegg fjernes fra tykktarmen. Uten dette innvendige belegg av gammelt inntørket avfall har disse uønskede parasittene ingen mulighet til å holde seg fast, men blir skyllet ut av kroppen sammen med avføringen.

"Intestianl Bulking Agent" er fremragende til å oppta vann. Den svulmer derfor opp i fordøyelseskanalen og gjør innholdet meget volumiøst. Dette gir en veldig god metthetsfornemmelse. Inntas pulveret 1/2 time før et måltid vil det være den beste hjelp til å regulerer appetitten og dermed vekten.
Ønskes ikke denne virkningen vil vi anbefale å innta pulveret rett etter et måltid.
Gjennom tarmrensning økes næringsopptaket, dette medfører at det er mulig å få perfekt opptak av det fulle spekter av essensielle næringsemner som naturen forsyner oss med i ubearbeidet føde. Det er vanlig at mennesker som har gjennomgått tarmrensningsprogrammet oppdager at han/hun spiser en del mindre. Maten fordøyes bedre og det er behov for mindre mat, allikevel vil man føle seg mer tilfreds enn før.

Intestinal bulking agent II inneholder: Pulverisert loppefrøskall, løvetannrot, groblad, løkpulver, spirulina og kryddernellik.

Intestinal cleansing formula inneholder: Alm. fuglegress, kryddernellik, rosmarin, maiskolbeskjegg, irlandsk mose, groblad og laurbær.

Og det står mye mer i brosjyren + i boken Håndbok for god tarmhelse som er skrevet av samme mann...puh!

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat
Gammel 09-05-05, 08:28   #8
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Stemmer fortsatt på Atkins Induksjon jeg

Gjerne sammen med loppefrøskall og noen av disse urtene til dr Gray

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 09-05-05, 09:32   #9
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Det tar nok noen år med Atkins induksjon før alt gammelt slagg og drit er fjernet fra tarmene. Man spiser ren mat på induksjonen, som ikke øker slimdannelsen og avleiringen, men det vil nok ikke virke så effektivt som disse meget utrensende urtene. Tar man en utrensningskur over noen uker, vil man få optimalt næringsopptak fra den fantastiske Atkins-induksjons-maten fra første stund.

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat
Gammel 09-05-05, 18:50   #10
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av marianne

Det tar nok noen år med Atkins induksjon før alt gammelt slagg og drit er fjernet fra tarmene. Man spiser ren mat på induksjonen, som ikke øker slimdannelsen og avleiringen, men det vil nok ikke virke så effektivt som disse meget utrensende urtene. Tar man en utrensningskur over noen uker, vil man få optimalt næringsopptak fra den fantastiske Atkins-induksjons-maten fra første stund.

Ja, den va'kke dum ! Tenkte ikke så langt jeg

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 09-05-05, 18:52   #11
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av HP

Stemmer fortsatt på Atkins Induksjon jeg

Gjerne sammen med loppefrøskall og noen av disse urtene til dr Gray

Bare gjentar meg selv jeg

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 09-05-05, 19:07   #12
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av HP

Bare gjentar meg selv jeg

......tror faktisk de fleste har fått med seg hva du mener om dette, HP........

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 09-05-05, 19:32   #13
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Åh...

Men siden alle har fått det med seg vil jeg bare presisere at jeg mener den Atkins induksjonen som er presentert her: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=270 den ekte

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 09-05-05, 19:39   #14
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Jeg bruker Vita Biosa for å rense ut tarmene, det er helt fantastisk!!

VITA BIOSA

Jeg kjenner folk som er blitt friske av tarmkreft og Crohns av dette!!! Min bror ble kvitt kronisk diare OVER NATTA, etter 18 år med plager. Jeg har ikke ORD for hvor bra dette er!!!
Jeg bruker det for å rense ut og for å tilføre kroppen viktige bakterier og opprettholde en optimal fordøyelse og næringsopptak.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 09-05-05, 19:40   #15
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Iset

JMin bror ble kvitt kronisk diare OVER NATTA, etter 18 år med plager. Jeg har ikke ORD for hvor bra dette er!!!


Wow!!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 09-05-05, 19:57   #16
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av mofe

Wow!!

Jepp, jeg hadde ikke trodd det om jeg ikke var søsteren hans og faktisk visste det var sant. Men så fort pleier det ikke å gå, jeg sa til ham at han måtte regne minst en uke eller to før han kunne merke noe SVAKT, men herregud etter 1 dag var avføringen helt normal!! Han var i sjokk selv.

Kameraten min med Crohns ble 90 % frisk etter å ha bruke den i kort tid. En påske hadde han ikke mer igjen og tenkte han skulle prøve uten, men det tok 2 dager så endte det i legevakt og kortison osv. Han ble sengeliggende og hadde store smerter.
Kona kjøpte Vita Biosa og etter 3 dager var han helt normal og frisk igjen.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 09-05-05, 20:04   #17
silje
Seniormedlem
 
silje sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 1.432
silje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurs
Thumbs up

Opprinnelig lagt inn av Iset

Jepp, jeg hadde ikke trodd det om jeg ikke var søsteren hans og faktisk visste det var sant. Men så fort pleier det ikke å gå, jeg sa til ham at han måtte regne minst en uke eller to før han kunne merke noe SVAKT, men herregud etter 1 dag var avføringen helt normal!! Han var i sjokk selv.

Kameraten min med Crohns ble 90 % frisk etter å ha bruke den i kort tid. En påske hadde han ikke mer igjen og tenkte han skulle prøve uten, men det tok 2 dager så endte det i legevakt og kortison osv. Han ble sengeliggende og hadde store smerter.
Kona kjøpte Vita Biosa og etter 3 dager var han helt normal og frisk igjen.

Dette virker jo som et helt fantastisk produkt! Men vil det ha noen innvirkning på meg? jeg tror jo at det står helt normalt til med tarmene mine.. Før jeg begynte på atkins var jeg en del oppblåst i magen, men det har gitt seg nå. På den informasjonssiden du sendte virker det som de vil at man skal bruke dette produktet for alltid..(brukes daglig).. men må man det? jeg har neppe råd til det...

silje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-05-05, 21:00   #18
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av silje

Dette virker jo som et helt fantastisk produkt! Men vil det ha noen innvirkning på meg? jeg tror jo at det står helt normalt til med tarmene mine.. Før jeg begynte på atkins var jeg en del oppblåst i magen, men det har gitt seg nå. På den informasjonssiden du sendte virker det som de vil at man skal bruke dette produktet for alltid..(brukes daglig).. men må man det? jeg har neppe råd til det...

Jeg kommer til å bruke det til jeg forlater denne jord hehe, men det er ikke nødvendig om du har et sunt lavkarbokosthold ellers, da spiser du jo ikke søppelmat som setter seg i tarmveggene uansett.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 09-05-05, 22:04   #19
un9
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2005
Innlegg: 2
un9 er på en erverdig vei

Heisann!


Jeg har flere ganger tatt Holistic Horizons, Robert Grey-kuren, og den er helt suveren! Og jeg har prøvd masse med min vanskelig tykktarm... Man får ikke kjøpt den i vanlig helsekost, forhandleren leverer kun til firma som driver praksis og har utdanning innen .eks. homepati, akupunktur osv.

Un9

un9 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 09-05-05, 23:28   #20
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av un9

Heisann!


Jeg har flere ganger tatt Holistic Horizons, Robert Grey-kuren, og den er helt suveren! Og jeg har prøvd masse med min vanskelig tykktarm... Man får ikke kjøpt den i vanlig helsekost, forhandleren leverer kun til firma som driver praksis og har utdanning innen .eks. homepati, akupunktur osv.

Un9

Vi solgte den faktisk i helsekosten en periode.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 09-01-08, 19:14   #21
Eva
Seniormedlem
 
Eva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 65
Innlegg: 769
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Sv: Utrenselseskurer

Flott tråd dette som Frøy anbefalte meg utfra mitt spørsmål i annet innlegg.

Siste innlegg her er over 2 år gammelt, så tråden fortjener å bli vekket til live. Noen fler her som har erfaringer med disse tarmrensningskure? Hadde vært kjempefint å høre om.

__________________
Eva

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat
Gammel 11-01-08, 20:53   #22
martefie
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 276
martefie er en juvelmartefie er en juvelmartefie er en juvel

Sv: Utrenselseskurer

Opprinnelig lagt inn av silje, her.

På den informasjonssiden du sendte virker det som de vil at man skal bruke dette produktet for alltid..(brukes daglig).. men må man det? jeg har neppe råd til det...

Jeg brukte to flasker i 2002/2003? og etter det har jeg ikke hatt mageproblemer, og her har kosten gått i alle retninger i mellomtiden...

martefie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kjernesunnere for hver dag... Svar med sitat
Gammel 10-08-10, 23:05   #23
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Utrenselseskurer

Hei!

Dere som kjenner denne Dr Grays kuren; det står på esken til pulveret at man skal blande det med forskjellige juicer, tomat, gulrot feks... Kjenner at det frister lite egentlig. Er det noen som vet om man kan ta det med vann? Og hvis ikke, evt hvorfor?

Håper noen kan svare, jeg røyk nemlig på denne kuren i dag men de solgte meg den uten bruksanvisning. Fant noe på nettet, men ikke om akkurat dette med juicene..

Tusen takk!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 10-08-10, 23:12   #24
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Utrenselseskurer

Vet ikke om det er noen her for tida som faktisk har prøvd den jeg? Ikke jeg i alle fall, vet ikke mer enn det som står på nettet

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 10-08-10, 23:14   #25
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Utrenselseskurer

...Nei det er mulig..men jeg håper! Jeg er jo helt ubrukelig når jeg blir nysgjerrig på sånne ting og må teste med en eneste gang! Nå står jo boksene bare der i posen sin og ser dumt på meg.. Hehe... Jeg kan jo ringe leverandøren og høre med de i morgen.

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Svar

Emneord
rensekur, tarmrens


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no