Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 12-09-10, 11:25   #3351
Minimeg78
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 59
Minimeg78 er en ukjent kvalitet ved dette stadiet

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Ingenting så lenge du henter deg rett inn igjen. Hvis målet er å være i ketose har du sikkert ikke kommet ut av den engang

Ah takk, nellie. Du er den snilleste. Jeg begynner muligens å bli litt for hysterisk og se altfor mye sport i dette her..

__________________
Minimeg78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: salig blanding;)
Gammel 13-09-10, 14:50   #3352
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Skal til Stockholm i helga og oppdager nå at det er valg i Sverige på søndag. Veit noen hva dette har å si for alkoholservering? Gjerne link!

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 13-09-10, 14:59   #3353
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Finnes det kjøttdeig i butikkene som har høyere fettinnhold enn 14%? Jeg synes det er så stusselig, og i dag sto jeg og så på en pakke fra Matmesteren, klart merket som kjøttdeig, som ikke hadde mer enn 5-6% fett. Ikke karbonadedeig, altså... jeg dobbeltsjekket. Vil gjerne vite om evt merke som har høyt fettinnhold!

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Gammel 13-09-10, 15:02   #3354
Borghild
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 738
Borghild har en fantastisk aura rundt segBorghild har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Finnes det kjøttdeig i butikkene som har høyere fettinnhold enn 14%? Jeg synes det er så stusselig, og i dag sto jeg og så på en pakke fra Matmesteren, klart merket som kjøttdeig, som ikke hadde mer enn 5-6% fett. Ikke karbonadedeig, altså... jeg dobbeltsjekket. Vil gjerne vite om evt merke som har høyt fettinnhold!

Gilde kjøttdeig inneholder 14 g fett pr 100 gr - har ikke funnet noen med mer nei.

__________________
Ned 21 og målet er nådd.
Jeg har god tid; resten av livet faktisk
Borghild er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/Eat
Gammel 13-09-10, 15:04   #3355
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som vet når NAV har utbetaling av sosial økonomisk hjelp?

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 13-09-10, 15:08   #3356
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Finnes det kjøttdeig i butikkene som har høyere fettinnhold enn 14%? Jeg synes det er så stusselig, og i dag sto jeg og så på en pakke fra Matmesteren, klart merket som kjøttdeig, som ikke hadde mer enn 5-6% fett. Ikke karbonadedeig, altså... jeg dobbeltsjekket. Vil gjerne vite om evt merke som har høyt fettinnhold!

Jeg har fortsatt ikke kommet så langt, men har lenge hatt planer om en liten ekspedisjon opp til Meny Ringnes Park for å speide etter medisterdeig, og lage medisterkaker av 50/50 medisterdeig og kjøttdeig. Veldig irriterende at jeg ellers kun finner medisterfarse på alle andre butikker, men har det for meg at en så innmari velassortert butikk som Meny bør ha det i utvalget sitt. Et tips, kanskje?
Ellers pleier foreldrene mine å blande rent grisespekk (ca 20%) i det elgkjøttet som kvernes (pappa er elgjeger), ettersom de feteste bitene stort sett blir brukt til biffer og lignende, det kan jo også være noe å prøve! Jeg kan ikke tro annet enn at spekk hos f.eks slakter må være veldig billig. Jeg har laget kjøttkaker og kjøttpudding hvor jeg har blandet i mye smør, men det har jo et såpass lavt smeltepunkt, at alt nesten forsvinner ut i steking, eller skiller seg, så jeg har vurdert å prøve med spekk i stedet.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 13-09-10, 15:21   #3357
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg har fortsatt ikke kommet så langt, men har lenge hatt planer om en liten ekspedisjon opp til Meny Ringnes Park for å speide etter medisterdeig, og lage medisterkaker av 50/50 medisterdeig og kjøttdeig.

Jeg er innom der ganske regelmessig, men jeg er ganske tilbakeholden og kan ikke fordra å faktisk snakke med folka i kjøttdisken. Så jeg vet jo ikke om de har medisterdeig til enhver tid, jeg ser det ligger fremme i hyllene en gang iblant. (For øyeblikket har de lammemedister, forresten!) - Men, ja, det er nok dette som blir løsningen for meg også, å blande 50/50.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Gammel 13-09-10, 16:07   #3358
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Jeg er innom der ganske regelmessig, men jeg er ganske tilbakeholden og kan ikke fordra å faktisk snakke med folka i kjøttdisken. Så jeg vet jo ikke om de har medisterdeig til enhver tid, jeg ser det ligger fremme i hyllene en gang iblant. (For øyeblikket har de lammemedister, forresten!) - Men, ja, det er nok dette som blir løsningen for meg også, å blande 50/50.

Så lenge du klarer å unngå å snakke med disse fjortisene som jobber deltid etter skolen, men kommer i kontakt med de som faktisk har det som fag (jeg snakka med en der oppe om ribbe ), så var min erfaring at han både var engasjert og hyggelig, og veldig opptatt av kjøtt og kvalitet. Men jeg hadde vel mer tenkt å kjøpe sånn ferdigpakka fra fryserdisken, min angst angående kjøttdisken går nok mer på prisene .
Men åh, nå fikk jeg lyst på medisterkaker, nå! .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 13-09-10, 19:15   #3359
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som har prøvd Wallenbergare fra Skaldeman-kostholdet? Bland 400gram svinekjøttdeig med 2 dl fløte og 4 eggeplommer. Ha i salt og pepper -stek i panna. Snakk om å få i seg nok fett i en kjøttkake - JEG synes de er knallgode (krydre godt!) - mens sambon syntes de bare smakte fett...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 13-09-10, 19:35   #3360
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

hm, lurer på om jeg skal spørre mamma om medisterdeig.. hun jobber tross alt i ferskvaren på meny her jeg bor men må ærlig innrømme at medisterkaker er litt utenfor min kulinariske register.. så der må jeg nok ha en steg for steg oppskrift før jeg prøver meg


jeg lurer på om det er noen annen forskjell påmatfløte og kremfløte utenom fettprosenten.. butikken var tom for kremfløte, og maten smakte overhodet ikke det samme lagd på matfløte

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 13-09-10, 21:45   #3361
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Finnes det kjøttdeig i butikkene som har høyere fettinnhold enn 14%?

Prøv en halalslakter, da kan du som regel be om å få kvernet det akkurat slik du vil. Ei veninne pleide å få kvernet karbonadedeig med krydder.

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

jeg lurer på om det er noen annen forskjell påmatfløte og kremfløte utenom fettprosenten.. butikken var tom for kremfløte, og maten smakte overhodet ikke det samme lagd på matfløte

Matfløte har nesten dobbelt så mye karbohydrater!
Og når det gjelder oppskrifter så er det ingenting som slår Ingrid Espelid Hovigs rødrutete kokebok.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 13-09-10, 21:49   #3362
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

hm, jeg mener mamma kjøpte den blårutete til meg en gang for lenge siden.. står vel i bokhylla hennes ennå

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 14-09-10, 12:39   #3363
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Ferskenbeinet, her.

Skal til Stockholm i helga og oppdager nå at det er valg i Sverige på søndag. Veit noen hva dette har å si for alkoholservering? Gjerne link!

Prøver igjen, noen som veit?

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 14-09-10, 18:15   #3364
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Ferskenbeinet, her.

Skal til Stockholm i helga og oppdager nå at det er valg i Sverige på søndag. Veit noen hva dette har å si for alkoholservering? Gjerne link!

(jeg var på ferie i sverige uten å røre en dråpe alkohol for et par uker siden, og hadde det veldig hyggelig likevel... så det er ikke krise om de ikke serverer det på en søndag altså. )

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 14-09-10, 20:49   #3365
Brittk
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: oslo
Alder: 41
Innlegg: 16
Brittk er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

VAr en liten tur på butikken istad ( merker at butikkturene er mykje lengre no enn før) og begynte å lese litt på sånne toro pakker med pizzafyll og sånt, der sto det atdet var 15 karb(trur eg) per tilberedt 100 gram uten kjøttdeig. Var og bort å las på tacokrydderet, men sto ingenting der. nokon som veit? Då ha eg evt gått på en smell. trudde krydder var krydder eg !!!

Brittk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse
Gammel 14-09-10, 21:12   #3366
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Brittk, her.

Var og bort å las på tacokrydderet, men sto ingenting der. nokon som veit? Då ha eg evt gått på en smell. trudde krydder var krydder eg !!!

Var det tacokrydderet i glass eller de posene som står sammen med skjell o.l? De i posene har 57g karbo pr 100g (mye av det fra sukker!), mens de fleste på glass ikke har karbohydrater.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 14-09-10, 21:20   #3367
Brittk
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: oslo
Alder: 41
Innlegg: 16
Brittk er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

det var pose!! og fekk servert taco i helga, så der vart det nok litt for mykje karbo for min del. eg tenkte ikkje på det sidan det er krydder!!

Brittk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse
Gammel 14-09-10, 21:21   #3368
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Brittk, her.

eg tenkte ikkje på det sidan det er krydder!!

Veldig mange blandingskrydder inneholder sukker

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 14-09-10, 21:26   #3369
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Brittk, her.

VAr en liten tur på butikken istad ( merker at butikkturene er mykje lengre no enn før) og begynte å lese litt på sånne toro pakker med pizzafyll og sånt, der sto det atdet var 15 karb(trur eg) per tilberedt 100 gram uten kjøttdeig. Var og bort å las på tacokrydderet, men sto ingenting der. nokon som veit? Då ha eg evt gått på en smell. trudde krydder var krydder eg !!!

Rent krydder som oregano etc er jo uten tilsetninger, men feks krydderblandinger som tacomix og mange andre er tilsatt sukker av en eller annen grunn!

Her har du oppskrift på tacokrydder!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 14-09-10, 23:29   #3370
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Noen som vet når NAV har utbetaling av sosial økonomisk hjelp?

Ingen?

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 14-09-10, 23:52   #3371
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Ingen?

Hei,
Dersom det er det som NAV kaller supplerende stønad så er det ca den 20.
Utbetalings oversikt NAV

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse
Gammel 15-09-10, 06:27   #3372
SiljeG
Juniormedlem
 
SiljeG sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 20
SiljeG er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er natreen det samme som sukrin?

__________________







SiljeG er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Trening gir mening...:)
Gammel 15-09-10, 06:28   #3373
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av SiljeG, her.

Er natreen det samme som sukrin?

Niks

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF
Gammel 15-09-10, 09:13   #3374
xeena82
Medlem
 
xeena82 sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Alta
Alder: 41
Innlegg: 220
xeena82 har en fantastisk aura rundt segxeena82 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av SiljeG, her.

Er natreen det samme som sukrin?

Sukring er naturlig, mens natreen er kunstig fremstilt. Begge er søtning.

xeena82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 15-09-10, 10:15   #3375
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

(jeg var på ferie i sverige uten å røre en dråpe alkohol for et par uker siden, og hadde det veldig hyggelig likevel... så det er ikke krise om de ikke serverer det på en søndag altså. )

Jeg har hørt noen si at det i tilfelle gjelder hele helga! Det er jo litt kjedelig!

Men nå etter masse googling, og fått råd av en svenska har jeg kommet frem til at det er bullshit!

__________________


Sist redigert av Ferskenbeinet : 15-09-10 kl 12:35.
Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 2 (0 medlemmer 2 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no