Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Pris på blomkål

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-12-11, 13:02   #1
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Pris på blomkål

Huff jeg syns det er dyrt jeg med 20 kr for et pittelite blomkål. Syns også forsåvidt de blir mindre og mindre. Hvordan er det der dere bor?

I dag var forresten butikken stappfull av smør igjen, så da trenger man visst ikke bekymre seg for det hehe....

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 13:26   #2
kamp
Seniormedlem
 
kamp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.762
kamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt av

Sv: Pris på blomkål

Variere etter hvilken butikk kjede det er men priser ligger på 18 til 24 kr.. Jeg pleier å kjøpe litt frosset på vinteren

__________________
Paleolitisk lav Oksalat kosthold
kamp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eat real food - paleo Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 13:34   #3
Engledans
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
Innlegg: 1.141
Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Pris på blomkål

Syns jeg og. kjøper bare når det er under 15 kr....ellers litt frosset.Her går det mest sellerirot, har vært i sverige denne uka og hamstra en 5-6 kilo
Jeg ELSKER sellerirot

__________________
Me myself and I
Engledans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 13:38   #4
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Pris på blomkål

Hmm skal ærlig innrømme at jeg aldri har smakt sellerirot. Hvordan smaker det og er det dyrt? Det skal jeg jammen prøve en dag.

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 13:43   #5
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Pris på blomkål

Sellerirot er alt for dyrt i Norge. Skjønner ikke helt blomkålopplegget. Betaler aldri så mye for et blomkålhode her.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 15:55   #6
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Pris på blomkål

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Sellerirot er alt for dyrt i Norge. Skjønner ikke helt blomkålopplegget. Betaler aldri så mye for et blomkålhode her.


Å... hva betaler du da...

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 16:04   #7
Engledans
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
Innlegg: 1.141
Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Pris på blomkål

Opprinnelig lagt inn av Newstart, her.

Hmm skal ærlig innrømme at jeg aldri har smakt sellerirot. Hvordan smaker det og er det dyrt? Det skal jeg jammen prøve en dag.

Jeg syns det smaker deiligt, litt selleri bismak,ikke mye, (men noen er kresnere enn andre da...) men det er bare godt da.Jeg lager gratinert sellerirot og sellerirot fries. Tenåringsdatteren min elsker det, hun syns at sellerrot fries er bedre enn pommes frites, så hun lagde seg det etter skolen i dag.
Desverre er den ganske dyr, en 50-60 pr kg.og delt opp i biter og pakket i plast, så de råtner....
derfor hamstrer jeg i sverige, der har de hele hoder, til 12,90 pr kilo.

__________________
Me myself and I
Engledans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 16:10   #8
Peppa Gris
Seniormedlem
 
Peppa Gris sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.140
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Sv: Pris på blomkål

Her koster blomkålen rundt 20 kr og er så liten som en appelsin. Så jeg dropper det. Brokkolien er heldigvis blitt litt billigere.

__________________
Min journal
Peppa Gris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbohydrater, mer trening! Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 16:24   #9
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Pris på blomkål

Kjøpte stor og fin blomkål på Kiwi i dag, til 17,- pr.stk

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 17:26   #10
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Pris på blomkål

Fikk litt sjokk da jeg var i Trondheim for noen uker siden. Mens små - bittesmå blomkål her i Buskerud koster 20 kr, hadde de GEDIGNE blomkål til 15 kr på coop obs på city syd... Burde jo vært kilospris?

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 18:07   #11
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Pris på blomkål

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Fikk litt sjokk da jeg var i Trondheim for noen uker siden. Mens små - bittesmå blomkål her i Buskerud koster 20 kr, hadde de GEDIGNE blomkål til 15 kr på coop obs på city syd... Burde jo vært kilospris?

Regner med at du hamstret noe skikkelig - slik alle lavkarbere med respekt for seg selv gjør ?????

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 18:35   #12
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Pris på blomkål

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Regner med at du hamstret noe skikkelig - slik alle lavkarbere med respekt for seg selv gjør ?????

Hahaha, nei jeg gjorde nok ikke det Kjøpte bare et om dagen til middag som jeg laget til min søs, svoger og to herlige barn... minstesnuppa spiste jo nesten en halv blomkål alene til middag hver dag

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 19:21   #13
FrkMarge
Seniormedlem
 
FrkMarge sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 920
FrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlys

Sv: Pris på blomkål

Her er det fortsatt 0 smør
Men ang blomkål så er det veldig ymse har jeg sett... alt fra 9.90 til over 20,-

__________________



FrkMarge er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 12-12-11, 19:24   #14
Nevalensis
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Tromsø
Innlegg: 17
Nevalensis er på en erverdig vei

Sv: Pris på blomkål

Null smør i min by... men det går bra for min del, bruker ikke så mye smør for tiden. Går jo an å steke ting i olje Kakebaking (lavkarbo) er det litt verre med, skulle gjerne hatt litt mer smør slik at jeg kunne bakt litt til jul.

Blomkålen her koster 24 kroner, for et lite hode...

__________________
"Just because I don't care doesn't mean I don't understand." - Homer Simpson[u]


Nevalensis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 12-12-11, 21:15   #15
aslaug
Seniormedlem
 
aslaug sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.251
aslaug har en fantastisk aura rundt segaslaug har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Pris på blomkål

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Fikk litt sjokk da jeg var i Trondheim for noen uker siden. Mens små - bittesmå blomkål her i Buskerud koster 20 kr, hadde de GEDIGNE blomkål til 15 kr på coop obs på city syd... Burde jo vært kilospris?

Ja det burde vært kilopris, jeg kjøper oftest blomkål til kr15-20. Men de må være svære, slik at jeg og gubben har ca til 2 middager.

__________________


aslaug er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 5-25-70 Svar med sitat
Gammel 12-12-11, 21:38   #16
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Pris på blomkål

Kjøpte blomkål til 14kr pr stk på rema i dag. Da hamstra jeg litt da

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-12-11, 23:10   #17
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Re: Pris på blomkål

Fikk sjokk når jeg så prisen for de bittesmå stakkarslige blomkålhodene i nærbutikken. Nesten 30 kr for et lite hode

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-12-11, 23:12   #18
Krøllerellerei
Seniormedlem
 
Krøllerellerei sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 635
Krøllerellerei er ny på veien

Sv: Pris på blomkål

Det er med blomkålene som med sjokoladeposene. De blir mindre og dyrere.
(MEN plutselig er det sommer, og da blir de større og bedre igjen.)

__________________
Journalen min



Krøllerellerei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Pris på avokado ... Ran! EirinBK Lavkarbo generelt 41 13-06-11 11:46
Bra pris på Cocosa Amereta Lavkarbo generelt 5 11-03-10 00:05
Pris på meierismør elian Generell diskusjon 1 05-02-09 22:39
Pris? Pia Eurodiett 5 25-10-07 21:43
Ny pris på ketolyseprodukter ... Kokosbolla :o) Ketolysekuren 8 16-09-07 11:50


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no