Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Hvor mange kilo muskler har dere?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-09-09, 11:13   #1
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Hvor mange kilo muskler har dere?

Dette er jeg litt nysgjerrig på. Jeg tok en kroppsanalyse for et år siden, og fikk vite at jeg hadde en litt lav muskelmasse.
Musklene mine veier 26,2 kg.
Jeg er 167 cm og veier ca 80 kg.
Hvor mye muskler har dere?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 18-09-09, 11:18   #2
Viclin
Seniormedlem
 
Viclin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.407
Viclin er en juvelViclin er en juvelViclin er en juvel

Sv: Hvor mange kilo muskler har dere?

Ha'kke peiling. Skulle gjerne tatt en sånn analyse.

Viclin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-09-09, 12:07   #3
Krøllerellerei
Seniormedlem
 
Krøllerellerei sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 635
Krøllerellerei er ny på veien

Sv: Hvor mange kilo muskler har dere?

Skal vi se, stiger på vekten og legger musklene i den ene skålen og resten av skabelonen i den andre..
Pokker, det gikk ikke.

__________________
Journalen min



Krøllerellerei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-09-09, 12:15   #4
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mange kilo muskler har dere?

Hahahaha
Men, jeg vet det er manger her som enten har tatt kroppsanalyse, vært hos Lindberg-legen og veid seg på Tanita-vekt, eller har Tanita-vekt eller tilsvarende hjemme.
Kom fram kom fram!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 18-09-09, 14:52   #5
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvor mange kilo muskler har dere?

Jeg har, jeg har!
Men jeg fikk aldri lappen.......

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 10:08   #6
jvb
Seniormedlem
 
jvb sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Kristiansand
Alder: 47
Innlegg: 634
jvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlys

Sv: Hvor mange kilo muskler har dere?

Kanskje en sånn en kunne være noe for dere som lurer?
http://www.clasohlson.no/Product/Pro...x?id=134594315
Personvekt med kroppsanalyse til 495kr er jo ikke skammelig dyrt hvis den er sånn tålig riktig.

__________________
You think it's FOOD you're eating?
jvb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: IF - LCKD Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 11:00   #7
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mange kilo muskler har dere?

Jeg har en sånn billig vekt som skal måle fett% og solid kroppsmasse etc.
Problemet er at den ikke vil måle meg, jeg er rett og slett for feit!

Selv om Tanita- vekten på Friskvernklinikken sier at fett% min er lavere, vil ikke denne vekten si meg noen ting fordi den ikke klarer fett% over 45!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 19:43   #8
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mange kilo muskler har dere?

Hmm. Jeg var på en Lindbergklinikk for omtrent to år siden, da veide jeg mindre enn jeg gjør nå, ca 79 kilo. (Og jeg er altså 157 cm høy) - nå ser jeg over utskriftene fra analysene den gangen, og jeg ser at det har blitt notert "muskelmasse 13.2 kilo" - hvilket jeg er helt sikker på at legen understreket at var svært god muskelmasse for meg. Det høres jo veldig lite ut i forhold til Photobscuras 26.2 kilo muskler, men det er kanskje såpass som må til for å bære ti ekstra centimeter i høyden?

Jeg regner jo med at musklene mine ikke veier noe mindre nå, siden de bare har fått mer å drasse på.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 20:52   #9
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mange kilo muskler har dere?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Dette er jeg litt nysgjerrig på. Jeg tok en kroppsanalyse for et år siden, og fikk vite at jeg hadde en litt lav muskelmasse.
Musklene mine veier 26,2 kg.
Jeg er 167 cm og veier ca 80 kg.
Hvor mye muskler har dere?

LAV muskelmasse?
Jeg ligger et sted mellom 13 og 14 kg, i alle fall før jeg ble gravid, og det er visst ganske så bra. Kan godt øke den noe.
Jeg er 173 cm og veier rundt 80 kg.

(Veier meg på Tanita)

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 21:10   #10
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Hvor mange kilo muskler har dere?

Jeg fikk beskjed om 13 komma noe kg. Og fikk beskjed om at jeg hadde litt mer enn gjennomsnittet, da jeg sikkert hadde mer muskler pga overvekt (mye å drasse på..)

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 21:13   #11
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mange kilo muskler har dere?

Fant mine papirer fra tiden på Friskvernklinikken.

I følge Tanitavekten har jeg solid kroppsmasse på ca 14 kg.

Og det var visst veldig bra!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 22:33   #12
nonta
Medlem
 
nonta sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Kr.Sand
Innlegg: 270
nonta har en fantastisk aura rundt segnonta har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor mange kilo muskler har dere?

Jeg veier meg på tanita vekt hos eurodiett konsulenten min. Når jeg trekker fra vann (TBW) fra Muskel/skjelett og vann (FFM) får jeg 14,5 kg muskel/skjelettmasse. For det er vel slik dere gjør det?
Tok en bodyanalyse hos spenst, for noen mnd siden,var gratis ved innmeldelse (in body 720)den viser en muskelmasse på 28,3 som er litt over normalt visstnok (?) (Skjemaet oppgir et referanseområde mellom 22,3-27,3) :-) Var det samme type vekt du var på?

__________________




Min blogg: http://purefoodlifestyle.blogspot.no/
nonta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: PureFood Lifestyle Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 22:41   #13
Abbe
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 245
Abbe er på en erverdig vei

Sv: Hvor mange kilo muskler har dere?

Tror dette avhenger av hva slags vekt man har... Har en lapp som sier nesten 30kg på meg, gjort hos elixia et par år tilbake

__________________
2002-2003: Ned over 20 kg ved å spise lite kalorier...
Målet var å komme ned i matchvekt, men stoppa 5kg fra...
2003-2009: Opp 8 kg, lavt kaloriinntak fungerer dårlig
2009- : Prøver lavkarbo
Abbe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo (15-50g karbo) Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 00:55   #14
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mange kilo muskler har dere?

Nå ble jeg litt forvirra, Cyan her inne har nemlig typ 50 kg muskler. Hmmm ... Jeg fikk vite at jeg hadde ok muskler noen steder, men for lite både i bein og armer.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 20:47   #15
Paris
Seniormedlem
 
Paris sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Møre og Romsdal
Alder: 48
Innlegg: 812
Paris har en fantastisk aura rundt segParis har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor mange kilo muskler har dere?

Funker disse billig-vektene som man kan ha hjemme? Jeg var også på friskvernklinikken for noen år siden og veide meg, men vet ikke om jeg fikk noe papir på det. Fikk bare vite at fettprosenten var altfor høy!

__________________


Paris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 20:54   #16
Adlibitum
Nytt Medlem
 
Adlibitum sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 9
Adlibitum er på en erverdig vei

Sv: Hvor mange kilo muskler har dere?

hmm.. jeg har veid meg jevnlig på tanita-vekt og på utskriften min står det 48,3 kg.. 172 høy og 76 kg..

Adlibitum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysenybegynner Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 21:33   #17
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mange kilo muskler har dere?

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Fant mine papirer fra tiden på Friskvernklinikken.

I følge Tanitavekten har jeg solid kroppsmasse på ca 14 kg.

Og det var visst veldig bra!

Altså, jeg fikk ikke et tall for muskelmasse, men FFM (fat free bodymass) minus TBW (total bodywater) gir en fast kroppsmasse (muskler, ben, vev og all annen fettfri masse i kroppen).

Mine siste tall var:
51,9- 38,0= 13,9


Gir altså ikke egentlig kun muskelmasse, men siden den andre "massen" er rimelig konstant, gir dette tallet en indikasjon på om man beholder muskelmasse under vektnedgang!

Etter 10kg ned, hadde jeg kun mistet 0,5kg fast kroppsvekt og var veldig fornøyd med det!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 21:36   #18
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mange kilo muskler har dere?

Opprinnelig lagt inn av Adlibitum, her.

hmm.. jeg har veid meg jevnlig på tanita-vekt og på utskriften min står det 48,3 kg.. 172 høy og 76 kg..

Samme her.. ligger rundt 50 kg...?

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 22:23   #19
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mange kilo muskler har dere?

Opprinnelig lagt inn av Adlibitum, her.

hmm.. jeg har veid meg jevnlig på tanita-vekt og på utskriften min står det 48,3 kg.. 172 høy og 76 kg..


Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Samme her.. ligger rundt 50 kg...?

Og så må dere trekke fra TBW, vannet i kroppen! Mener jeg!
Som sagt: jeg hadde 51.9 - 38.0= 13.9 solid kroppsmasse!
FFM- TBW= solid kroppsmasse

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 22:56   #20
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvor mange kilo muskler har dere?

Hvis jeg regner rett her (trekker i fra vannet) så har jeg bare sørgelige 13,5 kg muskler (170 cm høy). Den målingen er ett år gammel. Vet ikke hva jeg er/har i dag (har mistet bruksanvisningen til Tanitavekten min, he, he)

I 2006 var den på 14,7 kg ... litt før jeg begynte på en lavkaloridiett...
I 2007 var den på 13,7...

Gikk jevnlig på trening i den perioden.
Ketolyse begynte jeg på våren 08. Kanskje det er på tide å sjekke ut muskelvekten igjen

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 22:57   #21
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Hvor mange kilo muskler har dere?

Det var slik jeg også fikk det forklart hos Lindberg legen, Kitt
Ellers teller man vel med vannmassen i kroppen, som jeg trodde kunne variere mye..?

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 22:58   #22
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Hvor mange kilo muskler har dere?

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Hvis jeg regner rett her (trekker i fra vannet) så har jeg bare sørgelige 13,5 kg muskler (170 cm høy).

Jeg er 170 cm høy, og min lindberglege sa at mine 13 kg var litt over gjennomsnittet.. (mest sannsynligvis pga overvekt, der med ville jeg gå ned noen kg i muskler med vektnedgangen.)

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 23:09   #23
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvor mange kilo muskler har dere?

Opprinnelig lagt inn av scartz, her.

Jeg er 170 cm høy, og min lindberglege sa at mine 13 kg var litt over gjennomsnittet.. (mest sannsynligvis pga overvekt, der med ville jeg gå ned noen kg i muskler med vektnedgangen.)

Okei... så jeg er ikke altfor undermuskuløs(?), he, he.
Og med tanke på at jeg begynner å nærme meg halvveis til 90 (år), så er det kanskje ikke ille .

Men jeg bør vel få målt meg snart. Fikk målt kolesterolet mitt i går, og det så jo veldig bra ut

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 23:17   #24
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mange kilo muskler har dere?

Opprinnelig lagt inn av scartz, her.

Det var slik jeg også fikk det forklart hos Lindberg legen, Kitt
Ellers teller man vel med vannmassen i kroppen, som jeg trodde kunne variere mye..?

Takk for støtte!
Jeg har alle tallene for en 13 måneders periode, regnet ut av en ernæringsfysiolog på Friskvernklinikken, så jeg regner med at de er korrekte!

Som du sier, vannmengden kan variere mye. I mine tall med 1.3kg fra jeg startet til siste veiing!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 23:23   #25
Adlibitum
Nytt Medlem
 
Adlibitum sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 9
Adlibitum er på en erverdig vei

Sv: Hvor mange kilo muskler har dere?

Hyl! Da har jeg jo bare stusselige 11,5 kilo muskler.. for en svekling.. men jeg stusser litt på muscle mass - TBW, for vannmengden kan jo endre seg med et par kilo fordi kroppen lagrer vann ved hormonelle endringer eller sprekk, mens muskelmassen likevel forblir nogenlunde konstant..? o.O

Adlibitum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysenybegynner Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Er godt i gang med ketosekur. Hvor mange kilo vil jeg gå ned? Olli123 Lavkarbo generelt 15 08-09-09 00:03
Hvor mange kilo har dere gått ned? Janis Generell diskusjon 1 13-07-09 23:46
Hvor mange kilo har dere gått ned? frustrert frue Spørsmål og svar 34 28-05-09 09:42
Hvor mange kilo har dere gått ned? *Tussi* Ketolysekuren 3 16-04-05 10:28
Hvor mange gram fiber får dere i dere pr. dag? Kalorine Vedvarende vekttap 8 24-02-05 19:33


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no