Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

MÅ vi ha den grensen på ryktepoengene?

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-09-05, 10:08   #1
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk
Thumbs down

MÅ vi ha den grensen på ryktepoengene?

Det at vi er nødt til å prikke så og så mange før vi kan prikke vedkommende igjen.
Jeg ser det er flere og flere fora som faktisk fjerner den grensen nå, og det er jeg glad for!

Problemet er jo at man ikke selv får bestemme hvem man skal prikke, på en måte. Man har kanskje lyst å prikke et veldig bra innlegg, men så får man ikke lov, og siden man må prikke så mange i mellomtiden, så glemmer man å prikke vedkommende senere, og da går mange glipp av ryktepoeng de egentlig skulle hatt. Det er så dumt.
Dessuten er det nok mange som prikker vilt, bare prikker for å prikke, for å bli kvitt prikkene sine så de kan gi en prikk til den personen de EGENTLIG ville prikke. Det er jo også litt dumt.

Så jeg spør; MÅ vi ha den grensen? Jeg vil gjerne kunne prikke de jeg mener fortjener det, på de innleggene jeg syns de fortjener det i, og ikke måtte la dem gå glipp av en haug med prikker fordi jeg ikke "får lov" å prikke dem der og da.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 08-09-05, 10:40   #2
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Ja, vi må ha en grense. For her er nok mange som bidrar og føler at de aldri får igjen i form av prikker, er nok ikke til å komme bort i fra at majoriteten av prikker er "klemmer". Jeg kommer kansje til å fjerne grensen i framtiden, men da blir hele systemet av en helt annen karakter

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 08-09-05, 11:51   #3
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av HP

Ja, vi må ha en grense. For her er nok mange som bidrar og føler at de aldri får igjen i form av prikker, er nok ikke til å komme bort i fra at majoriteten av prikker er "klemmer". Jeg kommer kansje til å fjerne grensen i framtiden, men da blir hele systemet av en helt annen karakter

Ok.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 08-09-05, 14:15   #4
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 57
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Hvis jeg da ønsker å gi noen poeng til noen jeg nylig har gitt til fra før, kan jeg da legge inn en søknad hos administrator og be han gi poeng fra meg

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 08-09-05, 15:42   #5
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

oooooooooooj her skjønner jeg det er noe jeg ikke har satt meg inn i ..... kan jeg få en liten kortverson ?? ser man hvem prikkene er fra ??

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 08-09-05, 15:44   #6
sommerfugl
Il Mio Angelo Piccolo
 
sommerfugl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Molde
Alder: 39
Innlegg: 1.431
sommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av nøtta

oooooooooooj her skjønner jeg det er noe jeg ikke har satt meg inn i ..... kan jeg få en liten kortverson ?? ser man hvem prikkene er fra ??

gå på kontrollpanel, så scroller du nedover, så ser du kommentar og hvem det er fra

__________________
sommerfugl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Annika D, 80-80-20 Svar med sitat
Gammel 08-09-05, 16:35   #7
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Kristian

Hvis jeg da ønsker å gi noen poeng til noen jeg nylig har gitt til fra før, kan jeg da legge inn en søknad hos administrator og be han gi poeng fra meg

Det er en mulighet

Jeg har forståelse for at grensen kan være frustrende for dere som ikke er aktiv hver dag.

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 08-09-05, 16:42   #8
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

!!

Opprinnelig lagt inn av HP

Det er en mulighet

Jeg har forståelse for at grensen kan være frustrende for dere som ikke er aktiv hver dag.

Ja, det blir jo sånn at man prikker folk man egentlig ikke hadde tenkt å prikke, bare for å få gitt vekk den prikken man opprinnelig ville gi!! Ikke at det er så "farlig" å prikke andre, men det blir litt "useriøst", dessuten syns jeg det er litt dumt å vite at folk feks. prikker meg bare for å få lov å prikke andre. Brukere som fortjener en prikk for et knakende godt innlegg, får kanskje ikke den prikken fordi andre ikke har lov å gi prikk til den personen akkurat da.
Hele ryktesystemet blir useriøst med en slik grense. Men det er bare min mening.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 08-09-05, 16:49   #9
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Iset

Ja, det blir jo sånn at man prikker folk man egentlig ikke hadde tenkt å prikke, bare for å få gitt vekk den prikken man opprinnelig ville gi!! Ikke at det er så "farlig" å prikke andre, men det blir litt "useriøst", dessuten syns jeg det er litt dumt å vite at folk feks. prikker meg bare for å få lov å prikke andre. Brukere som fortjener en prikk for et knakende godt innlegg, får kanskje ikke den prikken fordi andre ikke har lov å gi prikk til den personen akkurat da.
Hele ryktesystemet blir useriøst med en slik grense. Men det er bare min mening.

ryktesystemet vil forsvinne, bli tatt bort, slutte å eksistere, - i den form det er nå.

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 08-09-05, 17:21   #10
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

hva med lavere grense? enig med Iset. Man gir bare for å gi, og da er på en måte poenget borte...

__________________
.
frosketelling:14

Sist redigert av jeef-micro : 08-09-05 kl 17:22. Årsak: staving
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 08-09-05, 18:24   #11
sommerfugl
Il Mio Angelo Piccolo
 
sommerfugl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Molde
Alder: 39
Innlegg: 1.431
sommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurs

Blitt diskutert mange ganger før dette. men jeg er enig med Iset jeg.

http://forum.lavkarbo.no/showthread....ighlight=rykte

__________________
sommerfugl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Annika D, 80-80-20 Svar med sitat
Gammel 08-09-05, 18:42   #12
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Jeg også. Jeg gir vekk for alt for få prikker i forhold til det jeg har lyst til, men det er fordi jeg ikke gir vekk prikker bare for å gi det. Hver eneste prikk jeg gir skal bety noe. Hvis ikke ser jeg ikke vitsen, da vet man jo aldri om man har fått et ryktepoeng fordi noen virkelig mener det, eller om det bare er for å få gitt HP eller Iset et poeng.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 08-09-05, 21:45   #13
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Jeg har gitt negativt rykte en eneste gang,og fikk tilbake med samme mynt,så noen er for opphengt i de poengene.Men jeg synes det er fint slik det er..Kan en ikke gi rykte,så kan en jo skrive et innlegg/pm og si at du likte det innlegget,men kunne ikke prikke nå.

Tror det er kommentarene folk flest setter pris på...

__________________



Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 08-09-05, 21:53   #14
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av magdalena

Tror det er kommentarene folk flest setter pris på...



__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-09-05, 23:44   #15
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av magdalena

Jeg har gitt negativt rykte en eneste gang,og fikk tilbake med samme mynt,så noen er for opphengt i de poengene.Men jeg synes det er fint slik det er..Kan en ikke gi rykte,så kan en jo skrive et innlegg/pm og si at du likte det innlegget,men kunne ikke prikke nå.

Tror det er kommentarene folk flest setter pris på...

Ja noen er helt klart for opphengt i prikkene, men jeg tror ikke det er så mange, iallefall ikke her inne. Jeg høres kanskje ut som JEG er opphengt i prikkene? Men det er jeg ikke altså. Poenget mitt er bare at jeg syns det blir useriøst med en slik grense, at vi voksne mennesker ikke kan prikke hvem vi ønsker når vi ønsker det, og da ender opp med å prikke andre bare for å kunne prikke den personen vi egentlig ville prikke. Bare en tanke fra meg. Du tror vel seriøst ikke at folk gidder å sende en PM med en prikk fordi de ikke kunne prikke akkurat da? Iallefall ikke laaaate Iset.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 09-09-05, 00:57   #16
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Nei,kanskje ikke pm,men har da lest flere innlegg hvor det står at det var et flott innlegg,men ryktesystemet lar meg ikke få prikke deg osv.

__________________



Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 09-09-05, 06:28   #17
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Aline



Men da kan vi jo bare gi kommentarer og droppe hele rykte-prikke-systemet?

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 09-09-05, 08:08   #18
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av magdalena

Nei,kanskje ikke pm,men har da lest flere innlegg hvor det står at det var et flott innlegg,men ryktesystemet lar meg ikke få prikke deg osv.

Ja, og da er det jo litt dumt at de egentlig har gått glipp av flere poeng de tydeligvis skulle ha hatt. Ikke at det er dommedag, prikkene er jo faktisk ikke så viktige, men det er liksom bare prinsippet. Hva er vitsen med en grense når man ikke trenger å ha den der? Det er jo ikke vits i å ha den?! Og flere og flere fora fjerner den jo nå nettopp etter "press" fra brukere som ikke skjønner vitsen.
Men nå sa jo HP at ryktesystemet skulle forandres, blir spennende og se...

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Den store vitsetråden! guro Livets lyse side 575 02-05-14 18:25
Te-Tråden Aline Lavkarbo generelt 76 12-08-07 10:10
Kama sutra - Yin & Yang Marianne Fysisk og mental helse 1 01-01-05 20:17


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no