Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Er det normalt å svette MYE ved trening på lavkarbokosthold?

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-08-10, 13:49   #1
Krøllerellerei
Seniormedlem
 
Krøllerellerei sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 635
Krøllerellerei er ny på veien

Er det normalt å svette MYE ved trening på lavkarbokosthold?

Jeg har fått skroget mitt i bevegelse, endelig. I første omgang har jeg meldt meg på en del spinningtimer. Stolt av det da, men det er ganske pyton og. Jeg svetter så mye jeg blir flau. Før vi er ferdig med den første oppvarmingssangen er jeg svett. Sånn at jeg kan se det er vann utpå håndbakene og oppover armene. Når andre oppvarmingssang er ferdig renner det av meg, hele kroppen, og når timen er slutt er det dam på gulvet. Litt pinlig.. synes jeg. Kommer dette til å endre seg når jeg kommer ned i vekt og opp i form?

De andre damene har ikke dam på gulvet etter seg ser jeg, og de tørker seg ikke med håndklede i hodet før et godt stykke ut i timen. Jeg ser helt nydusjet ut når jeg går ut fra timen.

__________________
Journalen min



Krøllerellerei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-08-10, 14:11   #2
Borghild
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 738
Borghild har en fantastisk aura rundt segBorghild har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Er det normalt å svette MYE ved trening på lavkarbokosthold?

Jeg kan ikke svare deg, men vil også gjerne ha svar på dette. Jeg kan knapt bevege meg ut på tur i litt tempo før det renner av meg, håret blir gjennomvått o.l. Ganske plagsomt ja - skjønner deg godt.

__________________
Ned 21 og målet er nådd.
Jeg har god tid; resten av livet faktisk
Borghild er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/Eat Svar med sitat
Gammel 17-08-10, 14:15   #3
kungen1975
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4
kungen1975 er på en erverdig vei

Sv: Er det normalt å svette MYE ved trening på lavkarbokosthold?

Etterhvert som du blir bedre trent, så er også sjansen for at du skal svette mer tilstede. Ihvertfall det jeg leste en plass, så tror ikke du kan forvente å svette mindre med tiden. Men er det egentlig noe å bry seg om? Trener selv spinning på Sats, og er ikke få dammer rundt syklene der etter endt trening

kungen1975 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: spis deg slank Svar med sitat
Gammel 17-08-10, 14:18   #4
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Er det normalt å svette MYE ved trening på lavkarbokosthold?

Opprinnelig lagt inn av Krøllerellerei, her.

Jeg har fått skroget mitt i bevegelse, endelig. I første omgang har jeg meldt meg på en del spinningtimer. Stolt av det da, men det er ganske pyton og. Jeg svetter så mye jeg blir flau. Før vi er ferdig med den første oppvarmingssangen er jeg svett. Sånn at jeg kan se det er vann utpå håndbakene og oppover armene. Når andre oppvarmingssang er ferdig renner det av meg, hele kroppen, og når timen er slutt er det dam på gulvet. Litt pinlig.. synes jeg. Kommer dette til å endre seg når jeg kommer ned i vekt og opp i form?

De andre damene har ikke dam på gulvet etter seg ser jeg, og de tørker seg ikke med håndklede i hodet før et godt stykke ut i timen. Jeg ser helt nydusjet ut når jeg går ut fra timen.

Helt normalt ja

Jeg har alltid svetta fort i alle år, men jammen renner det godt av meg nå når jeg trimmer

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 17-08-10, 21:53   #5
Krøllerellerei
Seniormedlem
 
Krøllerellerei sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 635
Krøllerellerei er ny på veien

Sv: Er det normalt å svette MYE ved trening på lavkarbokosthold?

Ok. Jeg får bare svette videre da.

__________________
Journalen min



Krøllerellerei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-08-10, 16:15   #6
barbasterk
Medlem
 
barbasterk sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Rogaland
Alder: 48
Innlegg: 265
barbasterk har en fantastisk aura rundt segbarbasterk har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Er det normalt å svette MYE ved trening på lavkarbokosthold?

Veldig individuelt hvor mye en svetter. Jeg har alltid svetta fort og mye på trening, men det er ikke blitt MINDRE på lavkarbo for å si det sånn . Det er dam etter meg på spinning i alle fall, men tenker med meg selv at jeg har i alle fall tatt i på trening

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!
barbasterk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-08-10, 17:02   #7
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Er det normalt å svette MYE ved trening på lavkarbokosthold?

Vet du - jeg svetter også en del - men det tar litt tid og myyyye arbeid for å få det ordentlig i gang. Kun heftig spinning får det til å dryppe av meg. Men når jeg ser andre svette som fy på trening tenker jeg - jøss - så KULT! Den dama jobber steinhardt!! (og da må jeg ta i litt ekstra hehe)

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 20-08-10, 18:45   #8
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Er det normalt å svette MYE ved trening på lavkarbokosthold?

Svetter bare av å tenke på å røre megVar ikke slik tidligere, men etter jeg begynte å trene jevnlig i 03, skal det bare litt rørelse til før svetten siler.

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 25-08-10, 22:20   #9
Krøllerellerei
Seniormedlem
 
Krøllerellerei sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 635
Krøllerellerei er ny på veien

Sv: Er det normalt å svette MYE ved trening på lavkarbokosthold?

Jeg ble ertet i uken som gikk, jeg svettet for mye. Jeg drakk for mye og det var ikke bra, hehe. Ferskt iskaldt Hardangerviddevann i store mengder, hvem kan styre unna slikt?

__________________
Journalen min



Krøllerellerei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kroppstemperatur, svette og lukt karbolia Ketolysekuren 15 05-06-11 01:03
Svette Stanley Ogden Trening 2 12-08-09 23:30
Tørste og svette Bella78 Ketolysekuren 16 05-06-09 21:40
Dyrt med lavkarbokosthold? Up-and-down Lavkarbo generelt 4 13-09-08 22:31
Trening - Vet Du Hva Svette Er ? Nille Livets lyse side 5 02-03-05 18:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no