Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Spise på Ikea

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-02-12, 21:15   #1
Akeleie
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 23
Akeleie er på en erverdig vei

Spise på Ikea

Må bare lufte min irritasjon over generell idioti. Jeg har i dag vært en tur på Ikea, og da vi skulle spise, bestemte jeg meg for å gå for de tradisjonelle kjøttbollene, som jeg selvsagt er klar over at inneholder noe karbo, men tenkte at det var greit for denne gangen. Det stod at man kunne velge grønnsaker mot et tillegg på kr 9. Fantastisk tenkte jeg, her er sikkert mange som av karboårsaker ber om grønnsaker i stedet for poteten. Spent så jeg for meg brokkoli, kanskje noen erter, men hva ser jeg blir lasset opp på tallerkenen min: En HAUG med kokte gulrøtter i skiver. Så mye for begrenset karboinnhold. Det ble kun kjøttboler i saus på meg, gitt.

Akeleie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 01-02-12, 21:25   #2
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Spise på Ikea

Ja, ikea er ikke særlig lavkarbo-vennlige. Man kan jo ta et par pølser i krisetilfelle da

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
IKEA-mat Megvel Spørsmål og svar 0 05-08-11 22:03
Nutidovn fra Ikea Bravo Generell diskusjon 3 25-05-11 09:12
Sukkerfrie kokosboller på IKEA tiger2010 Spørsmål om matvarer og oppskrifter 3 12-10-10 13:56
Ikea - kjøpe utstillingsmodell? TrillTrall Generell diskusjon 9 21-09-10 09:17


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no