Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Dreams forlorn

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-01-06, 13:28   #1
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Dreams forlorn

There's a new blog entry added:

Dreams forlorn


Sitat:

Det hender at jeg sp

  Svar med sitat
Gammel 20-01-06, 13:47   #2
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Fortsett å skrive, Albertine! Jeg vil lese resten! Du skriver godt om et veldig sårt men viktig tema. Fortsett å nøste deg innover ... Dette er nok et viktigere arbeid, en rikigere ende å starte i enn arbeidet med selve maten og vekta. Jeg vet at også mine drømmer var borte, nå kommer drømmene tilbake, selv om vekta er på bærtur. Dette har med helse generelt å gjøre, ikke bare med vekt og spiseforstyrrelser. Det er mange som kunne trenge å finne igjen sine drømmer og bli som barn igjen ..

Bruk din skrive gave! Konsentrer deg om du du er kjempeflink på, blant annet det å skrive, i stedet for å drukne deg i det du føler du mislykkes på. Fortsett å skrive, Albertine. Om dette tema og andre ...

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt Svar med sitat
Gammel 20-01-06, 14:12   #3
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Å, Albertine. *klem*

Nå sitter jeg med en stor klump i halsen og skulle virkelig dypt og inderllig ønske at jeg kunne gjøre noe for deg. Du skriver så åpent, ærlig og gripende at jeg håper virkelig du vil dele mer. Både fordi det kan være god terapi i det å skrive, og fordi jeg ønsker å lære mer om din verden og situasjon.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 20-01-06, 14:21   #4
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Dreams forlorn

Jeg er veldig enig med Guro! Du skriver veldig levende og flott.
Og jeg håper skrivingen kan hjelpe deg

Det er sårt å lese, for det er ting jeg ikke tenker på i hverdagen.
Og problemstillinger jeg ikke har møtt på, at f.eks ikke legen gjør eller sier noe (om det så er idiotiske "råd" fra statens) er utrolig!

Jeg vil så gjerne si noe som kan oppmuntre deg til å prøve deg på OE eller skaldemann igjen, rett og slett fordi jeg fikk inntrykk at du trivdes med det og at du følte deg bedre. Jeg vil at du skal ha det bra. Du er nydelig, Albertine!!
Jeg har vel ikke skrevet dette tidligere. Jeg er fryktelig dårlig på komplimenter både på å få og gi. Dårlig på å gi, fordi jeg selv tror folk gir komplimenter for å være snille istedetfor at de mener det...
Men til saken...
Det jeg ville si er at jeg husker deg fra Friday's-treffet som en nydelig dame! Jeg hadde ikke klart å finne noe avskyelig om jeg hadde prøvd engang! Ditt strålende vesen overskygger alt, og de som ikke ser det er selv taperne!!
Skulle så ønske at jeg hadde muligheten til å treffe deg oftere, for det var veldig veldig hyggelig å dele benk med deg den ettermiddagen!



Fortsett å skrive, Albertine

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-01-06, 15:47   #5
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Dreams forlorn

Og nå fikk jeg svar på resten av spørsmålene mine....

Vakre Albertine, jeg slutter meg til Alines uttalelser om deg, for jeg har også hatt gleden av å treffe deg i tillegg til at jeg har blitt litt kjent med deg her inne....Du har fantastisk utstråling og et nydelig ansikt. Ja du er overvektig, men du er et flott menneskeDet var ikke overvekten din som slo meg da jeg traff deg, det var utstrålingen din og de levende øynene.

Jeg kan forstå et det blir tungt og føle at du ikke mestrer det du ønsker deg så høyt; Å få kontroll på maten og dermed vekta, som fører til bedre helse.

Du må ikke slutte å ha drømmer, Albertine. Det er ikke avhengig av vekten din, og det er viktig for at du skal ha gode dager ellers. Tristhet og maktesløshet er ikke gode hjelpere. Jeg behøver ikke å være overvektig for å få tunge tanker om livet mitt, så jeg tror at det er andre ting også som kan påvirke psyken vår enn det. Kanskje trenger du litt hjelp av medisiner en stund, for å komme deg litt ovenpå igjen......? Jeg tror ikke piller er løsningen på alt, men jeg tror at av og til kan det hjelpe oss over kneika, når vi ikke klarer det alene.

Jeg skulle ønske du slapp disse tunge tankene. Og hjelper det å skrive, så gjør det her eller der.....

Hva annet kan jeg gjøre.....? hjelper ikke så mye, men er litt rådløs på hva annet jeg kan gjøre eller si....

Jeg krysser fingre for at du er på vei ut av "isoleringen" nå...og at det letter litt.

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 20-01-06, 16:15   #6
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Dreams forlorn

For ordens skyld: Dette beskriver ikke min sinnstilstand i dag. Jeg fikk bare et stikkord som gjorde at jeg ville skrive dette sånn at jeg kan huske det til senere. For jeg har hatt det sånn en gang, og vil kanskje få det sånn igjen om jeg ikke gjør noe med det. Jeg skriver for å huske. Jeg skriver for å lære. Jeg skriver for at andre skal kunne få nytte av mine tanker.

  Svar med sitat
Gammel 20-01-06, 17:26   #7
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Dreams forlorn

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 20-01-06, 17:27   #8
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Dreams forlorn

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-01-06, 18:05   #9
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Dreams forlorn

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 21-01-06, 20:00   #10
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Dreams forlorn


så glad for at du ike har det sånn i dag, men trist at dette er følelser du har hatt! ingen fortjener å slite med slike tanker

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 21-01-06, 23:22   #11
AnnaV
Medlem
 
AnnaV sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 397
AnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjent

Sv: Dreams forlorn

Å, Albertine, så nydelig du er! Jeg vil klemme deg og beskytte deg og være snill med deg og ta deg med til et sted der vinden alltid rusker lett i håret og solen varmer i ansiktet!
At man enkelte dager har det ok mens man andre dager har det vanskelig er helt normalt, men det er likevel vondt å få et så klart innblikk i en annens tanker som det du lar oss få her - samtidig så er det godt, fordi man virkelig innser at det ER liv der ute, at det ER følelser, tanker, lengsler, sorg og savn andre steder enn i ens egen sjel. Takk for det du deler, takk for den åpenheten du fremviser - og takk for respekten du viser oss andre ved å la oss få ta del i dine tanker...

__________________




"Jeg spiser for å leve - jeg lever ikke for å spise"
AnnaV er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no