Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Hva mener DU bør skje med journalene ?

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Se resultatene: Hva mener Du bør skje med journalene ?
Jeg bryr meg ikke om journal, bruker blogg 9 11,25%
Jeg bruker hverken journal eller blogg - bryr meg ikke 8 10,00%
Jeg vil beholde journalen min slik den er ! 37 46,25%
Jatakk begge deler ! 26 32,50%
Deltakere: 80. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-10-07, 01:06   #51
Ani
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hva mener DU bør skje med journalene ?

Ja det lurer jeg på også.. hva er planen fremover med blogg/journal?

Jeg har forsøkt blogg, for å kunne uttale meg om det, og det var gøy de første dagene, men så synes jeg det ble veldig uoversiktlig og vanskelig å finne frem. Jeg vil ha journalen min jeg!!!

Skjønner det med venneliste, men det er og blir litt sårt å oppdage at man er utestengt fra en blogg... man er faktisk ikke ønsket til å lese det vedkommende har skrevet. Jeg ser det med behov for et lukket rom for seg selv, men følelsen er likevel ikke noe særlig når man trodde man var "venn" og ikke var det likevel.....

Skjønner ikke forskjellen på venneliste og ignorerliste,- går det egentlig ikke ut på det samme? Vennene på listen får se hva du skriver, ingen andre? De på ignorerlisten får ikke se hva du skriver men alle andre??

  Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 21:58   #52
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Hva mener DU bør skje med journalene ?

Kjære Ani!

Jeg er jo en av dem som har stengt bloggen og vært åpen på det og årsaken. Derfor velger jeg å svare på denne selv opm den er uten direkte adresse. Om andre som har lukka bloggen sin har andre motiver og annen motivasjon får det stå for deres regning

Det er nok ikke interessant for de som ikke kommer inn å vite det men det er viktig for meg å få sagt dette en gang til og utdype det litt mer:

Det var en tung beslutning å stenge bloggen, jeg er generelt for åpenhet. Samtidig er det jo ikke slik at jeg deler alt med alle venner og bekjentskaper jeg har. Jeg velger hva jeg tar opp med hvem ut fra de erfaringene jeg har med den enkelte. Samtidig riskikerer jeg jo ved å gjøre nettopp det at noen som bare har venta på en anledning for å vise noen flere sider av seg selv som kan finne gjenklang hos meg blir stående uten denne muligheten. Synd men sånn er det, både her og IRL.

Jeg har sagt det før og sier det igjen, jeg har ingen uvenner her, bare venner. Noen har jeg imidlertid valgt å invitere til å kommunisere med meg om det innerste av de tinnerste, det jeg ikke deler med noen andre. Alle de andre håper jeg å få lov til å kommuniseremed i egen journal, deres journaler og blogger.

Beste hilsen BiB

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 08:54   #53
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Hva mener DU bør skje med journalene ?

Mere info kommer Men jeg vet ikke når

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-10-07, 18:37   #54
Manina
Utforsker
 
Manina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Akershus
Alder: 58
Innlegg: 4.561
Manina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastisk

Sv: Hva mener DU bør skje med journalene ?

Opprinnelig lagt inn av Aline, her.

Mere info kommer Men jeg vet ikke når

Det er jeg spent på... og redd for at de kjører gjennom bloggpåbudet. For da har jeg og mange med meg mistet et veldig godt tilbud i journalene. Og det er trist. For at mange av oss ikke får dekket det samme behovet gjennom bloggene er jo helt klart!
Dessuten er bloggsystemet så inni hampen tungvint! Det ødelegger veldig mye av den gode følelsen en burde hatt ved å besøke noen "utflyttere" der.
La oss som ønsker det få beholde journalene våre!

__________________
Maninas metode
Manina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med naturlig mat Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 12:38   #55
chili
Seniormedlem
 
chili sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 51
Innlegg: 1.730
chili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjent

Sv: Hva mener DU bør skje med journalene ?

Jeg vil veldig gjerne beholde journalene.

Det kan vel være både journaler og blogger?

__________________
Just keep swimming
chili er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Optimal Ernæring/Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 12:06   #56
Tittentei
Seniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Utenfor Bergen
Alder: 53
Innlegg: 749
Tittentei har en fantastisk aura rundt segTittentei har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva mener DU bør skje med journalene ?

Opprinnelig lagt inn av Dolphin, her.

Jeg syns den bloggingen var forferdelig uoversiktelig og vanskelig...skjønte ikke noe særlig og har egentlig ikke tid til å sette meg inn i det heller.

så jeg vil gjerne beholde journalen min...viss ikke det går så tror jeg faktisk at jeg kommer til å droppe forumet....

Enig her, ihvertfall blir jeg omtrent passiv og bare innom av og til. Syns journalene er helt topp

__________________


Tittentei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Info om diverse grønnsaker og frukt mofe Generell ernæringsdebatt 16 22-12-09 00:54
En litt lengre innføring i PCOS Albertine PCOS og karbohydratkontroll 1 27-10-08 00:03
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no