Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Frustrert

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-11-11, 21:01   #1
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel
Question

Frustrert

Nå har jeg hatt meg en time inn på diett.no og jeg må si at jeg er temmelig sjokkert. Jeg føler at kostholdet mitt har sklidd litt ut. Uke etter uke etter uke så er jeg like spent når jeg går på vekta men den viser mellom 80.0 og 81.4 hele tiden. Ikke sjans om jeg går ned. Det virker jo som om melkeprodukt gjør slik at det står fast da men det er jo så vanskelig å motivere seg til å kutte ut nettopp det. Spiser vel ikke så mye men nok til at det stopper opp vil jeg tro.
På diett så kommer det opp at totalt protein inntak er 123,42. Det er jo sabla mye det. Virkelig på tide å skjerpe seg.
Karbo ligger jeg på ca 25. Men hvis jeg lager meg litt sjokopudding av fløte som jeg bruker så blir karboene 33.

Energi er 1809. Se da vekk ifra fløte dagene om jeg kan kalle det det.
De dagene jeg drikker masse vann så er vekta 80.0. Det magiske tallet for meg er 7. Tenk å få komme på syttitallet igjen. Sukk ......

Hvis jeg skrenker inn på proteinene så får jeg ikke en gang sove om natta for jeg vrir meg av sultfølelse,makk i kroppen (jada tar magnesium),kvalm og dårlig. Har forresten alltid hatt det slik når jeg er sulten. Kroppen går helt amok. Derfor var det jo lykke at jeg startet dette kostholdet for jeg har ikke vært sulten noe særlig. Men hvis jeg nå skal begynne å stramme inn så starter det igjen.....

Sånn.. nå er jeg ferdig å syte og klage. Er ellers ved godt mot og livet er godt. Bare så det er sagt.

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 21:09   #2
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Frustrert

Bare sånn utifra egen erfaring (selv om det i mitt tilfelle betydde reduksjon av totalt energiinntak, inkludert protein da) så var jeg ekstremt sulten de tre første dagene, deretter roet deg seg. Vet ikke om du har forsøkt flere dager med litt mindre protein (øk da heller på med fett!) før du gir deg? Evt om du reduserer med 5 g protein hver 3.dag eller noe?

Mange triks i boka

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 22:00   #3
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Frustrert

Ja jeg får prøve å redusere protein mengden igjen. Har på en måte prøvd da med å redusere det med 100 g kjøtt til middag. Tror jeg hadde en annen tråd om det. Nå må jeg virkelig gå inn for å redusere, men verst er det når jeg skal legge meg det. Kanskje det hjelper å spise det litt senere....

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 22:15   #4
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Frustrert

Forstår ikke dette helt jeg...Jeg strever med å få opp proteinmengden min og spiser likevel 200g kjøtt per dag...muligens mer....Hva er det du spiser som gir så mye protein?

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 22:17   #5
Fibolina
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 18
Fibolina er på en erverdig vei

Sv: Frustrert

Er du sikker på at du får nok fett? Jeg gjorde den feilen og når jeg rettet det opp, begynte kiloene å rase. Fra 83 kilo til 71 på et halvår.

__________________
- PÅ AN IGJEN!


Fibolina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 23:02   #6
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Frustrert

Opprinnelig lagt inn av Bestemamma, her.

Forstår ikke dette helt jeg...Jeg strever med å få opp proteinmengden min og spiser likevel 200g kjøtt per dag...muligens mer....Hva er det du spiser som gir så mye protein?


Vet ikke om jeg tør si det..... middag blir som oftest 300g kjøtt. Spiser masse skinke for eks til lunsj eller kvelds. Pluss egg til frokost. Så jeg strever med å redusere jeg. Men joda jeg er klar over at jeg ikke trenger alt jeg stapper i meg men som sagt så blir jeg så innmari sulten når jeg trapper ned. Men det er kanskje som nerthus sier, det er bare en overgang.

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 23:02   #7
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Frustrert

Opprinnelig lagt inn av Fibolina, her.

Er du sikker på at du får nok fett? Jeg gjorde den feilen og når jeg rettet det opp, begynte kiloene å rase. Fra 83 kilo til 71 på et halvår.

Syns jeg inntar masse fett jeg. Hvor mye protein spiser du pr dag?

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 11-11-11, 00:47   #8
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Frustrert

Høres ut som proteinet tar plassen til fett her. Bytt om på de to, erstatt proteinet med fett!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-11-11, 14:15   #9
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Frustrert

Opprinnelig lagt inn av Newstart, her.

Vet ikke om jeg tør si det..... middag blir som oftest 300g kjøtt. Spiser masse skinke for eks til lunsj eller kvelds. Pluss egg til frokost. Så jeg strever med å redusere jeg. Men joda jeg er klar over at jeg ikke trenger alt jeg stapper i meg men som sagt så blir jeg så innmari sulten når jeg trapper ned. Men det er kanskje som nerthus sier, det er bare en overgang.

Hva slags skinke er det du spiser? Kan det være saltet og nitritten i skinka som trigger lysten på mer av det samme?

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 12-11-11, 12:04   #10
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Frustrert

Vet du bestemamma det har jeg også tenkt. Jeg spiser den de har på rema, påleggs pakke, uten melk da vi er mange her som ikke tåler melk noe særlig. Da er den så grei. Syns den er kjempegod men det er endel salt i ja.

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 12-11-11, 12:06   #11
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Frustrert

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Høres ut som proteinet tar plassen til fett her. Bytt om på de to, erstatt proteinet med fett!


Ja har tenkt på om det kunne være det men hvordan bytter jeg ut det da? Syns jeg putter fett i alt jeg spiser jeg. Hmmm.... holder det med ei ekstra skje cocosa eller må det mye mer til. Kan ikke spise koteletter hver dag heller. Bruker en del fløte da.

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 12-11-11, 12:10   #12
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Frustrert

Opprinnelig lagt inn av Newstart, her.

Ja har tenkt på om det kunne være det men hvordan bytter jeg ut det da? Syns jeg putter fett i alt jeg spiser jeg. Hmmm.... holder det med ei ekstra skje cocosa eller må det mye mer til. Kan ikke spise koteletter hver dag heller. Bruker en del fløte da.

Nå vet jeg jo ikke eksakt hva du spiser, men f.eks kan du ostegratinere grønnsakene, lage en godfeit bernaise fra bunnen (tar 3 min), bruke litt ekstra smeltet smør til fisken osv.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-11-11, 14:24   #13
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Frustrert

Tusen takk for alle innspill her. I dag starter jeg med å øke fettet og redusere protein. Så får vi se om jeg og vekta blir enig snart.

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 12-11-11, 18:22   #14
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Frustrert

Er det du som hadde prøvd ketolyse og som ikke fikk det til å funke for deg? Hvis ikke ville jeg kjørt det. Jeg synes ikke 123 g protein er så mye, men kanskje du fordeler de litt for ujevnt utover dagen? Det er viktig at du spiser næringsrik mat, ikke tull, sånn at du ikke opplever unødig sult. Om du inntar fløte, rømme og slike ting er kanskje det synderne.Det gir ikke så mye metthet. Jeg spiser mer protein daglig enn deg, men aldri 300 g kjøtt i ett måltid. Har en grense på max 130 g kjøtt pr måltid. Bruker du diett.no? Da ser du om du mangler noe, og kanskje du med det finner årsaken til sulten. Grønnsaker til hvert måltid, fett til hvert måltid og protein, det er beste måten å blir fornøyd på.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-11-11, 19:45   #15
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Frustrert

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Er det du som hadde prøvd ketolyse og som ikke fikk det til å funke for deg? Hvis ikke ville jeg kjørt det. Jeg synes ikke 123 g protein er så mye, men kanskje du fordeler de litt for ujevnt utover dagen? Det er viktig at du spiser næringsrik mat, ikke tull, sånn at du ikke opplever unødig sult. Om du inntar fløte, rømme og slike ting er kanskje det synderne.Det gir ikke så mye metthet. Jeg spiser mer protein daglig enn deg, men aldri 300 g kjøtt i ett måltid. Har en grense på max 130 g kjøtt pr måltid. Bruker du diett.no? Da ser du om du mangler noe, og kanskje du med det finner årsaken til sulten. Grønnsaker til hvert måltid, fett til hvert måltid og protein, det er beste måten å blir fornøyd på.

Har vært i ketose ja og det funket som fy det. Men nå er jeg ikke i ketose og har egentlig ikke lyst å gå så lavt nå, heller. Jeg spiser fløte men ikke hver dag. Spiser vel ikke tull heller. Elsker blomkål, broccoli og grønnsaker generelt. Som skrevet over så tok jeg meg atter ei runde på diett.no og fant ut at det kan bli litt for mye. Jeg tror det kan være årsaken. Litt for mye av ting. Men man skal jo ha ca 1 g protein pr kg kroppsvekt. Å da blir jo 123 litt vel mye?

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 12-11-11, 23:41   #16
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Frustrert

Opprinnelig lagt inn av Newstart, her.

Har vært i ketose ja og det funket som fy det. Men nå er jeg ikke i ketose og har egentlig ikke lyst å gå så lavt nå, heller. Jeg spiser fløte men ikke hver dag. Spiser vel ikke tull heller. Elsker blomkål, broccoli og grønnsaker generelt. Som skrevet over så tok jeg meg atter ei runde på diett.no og fant ut at det kan bli litt for mye. Jeg tror det kan være årsaken. Litt for mye av ting. Men man skal jo ha ca 1 g protein pr kg kroppsvekt. Å da blir jo 123 litt vel mye?

Men om det funker hvorfor gjør du det ikke? Det kommer an på muskelmasse og treningsnivå det tallet. Det er kun et tall. Det er viktig at du blir mett, ikke at du følger et tall. Passer du på at du blir fornøyd mett og ikke skikkelig mett til hvert måltid? Jeg spiste meg litt for mett før. Jeg hadde ikke helt styringa.Det var liksom noe instinktivt som fikk styre, et dyr liksom, som passer på at det ikke dør men får nok mat. Men et slikt instinkt er ikke nødvendig å følge siden vi er mennesker som kan påse at kroppen får mat når som helst den har behov. Jeg vet ikke om du skjønner hva jeg prater om. Kanskje det bare er jeg som har følt det slik.Men det var for meg viktig å skille mellom emosjoner, dyrisk instinkt og fysisk sult.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 19:32   #17
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Frustrert

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Men om det funker hvorfor gjør du det ikke? Det kommer an på muskelmasse og treningsnivå det tallet. Det er kun et tall. Det er viktig at du blir mett, ikke at du følger et tall. Passer du på at du blir fornøyd mett og ikke skikkelig mett til hvert måltid? Jeg spiste meg litt for mett før. Jeg hadde ikke helt styringa.Det var liksom noe instinktivt som fikk styre, et dyr liksom, som passer på at det ikke dør men får nok mat. Men et slikt instinkt er ikke nødvendig å følge siden vi er mennesker som kan påse at kroppen får mat når som helst den har behov. Jeg vet ikke om du skjønner hva jeg prater om. Kanskje det bare er jeg som har følt det slik.Men det var for meg viktig å skille mellom emosjoner, dyrisk instinkt og fysisk sult.

Syns det var litt travelt å ligge så lavt, dessuten var grunnen til at jeg økte karbo pga jeg hadde så lenge stillstand. Jeg økte i karbo og kg forsvant igjen. Men nå står det bom stille igjen. Og det har det gjort ganske lenge også faktisk. Jeg spiser meg passelig mett ja. Spiser meg aldri overmett. For det liker jeg ikke å være. Så sånn sett så føler jeg at jeg har styringa som du sier. Men jeg skal tenke proteiner en periode så ser jeg om vekta rikker seg igjen. Hvis ikke da tror jeg at motivasjonen forsvinner.

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 23:35   #18
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Frustrert

Hvor mange kg vil du ned,da?

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 09:30   #19
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Frustrert

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Hvor mange kg vil du ned,da?

Ca 10kg.

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 13:23   #20
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Frustrert

Ok, da er det vel det da. Vanskeligere når det ikke er mer. Og vanskelig om du ikke kan spise mindre enn du allerede gjør. Hm. Jeg ville nå tatt en ny runde ketolyse, jeg da, men men Jeg begynte med ketolyse for å gå ned de siste fem. Jeg var supernøye på kalorier (slumpet ikke med fettet som jo inneholder masse) og gikk ned de 5 etter to mnd.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 18:10   #21
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Frustrert

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Ok, da er det vel det da. Vanskeligere når det ikke er mer. Og vanskelig om du ikke kan spise mindre enn du allerede gjør. Hm. Jeg ville nå tatt en ny runde ketolyse, jeg da, men men Jeg begynte med ketolyse for å gå ned de siste fem. Jeg var supernøye på kalorier (slumpet ikke med fettet som jo inneholder masse) og gikk ned de 5 etter to mnd.


Kanskje jeg skal prøve ketolyse frem til jul for å se om det løsner? Men trives ikke så lavt i karboene. Blir sur og irritert jeg da.

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 18:54   #22
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Frustrert

Å, hva med å spise ubegrenset med grønnsaker? De piffer opp, synes jeg.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 15:19   #23
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Frustrert

Nei jeg tror bare jeg er veeldig ute å kjøre jeg. Jeg bruker en fløte pr uke sånn ca. Jammen da er det den som er årsaken da. Så nå kutter jeg protein(har allerede gjort det da) og kutter ut melkeprodukt igjen. For når jeg suste ned så spiste jeg ikke det.
Så gjenstår det bare å komme seg over abstinens dagene da. For de kommer det vet jeg. For det går noen dager så lager jeg meg noe godt med fløten. Så klarer jeg meg noen dager for så å lage ny. Nei der tror jeg problemet mitt ligger.

Ja det hjelper å tenke høyt hehe.

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 18:45   #24
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Frustrert

Opprinnelig lagt inn av Newstart, her.

Nei jeg tror bare jeg er veeldig ute å kjøre jeg. Jeg bruker en fløte pr uke sånn ca. Jammen da er det den som er årsaken da. Så nå kutter jeg protein(har allerede gjort det da) og kutter ut melkeprodukt igjen. For når jeg suste ned så spiste jeg ikke det.
Så gjenstår det bare å komme seg over abstinens dagene da. For de kommer det vet jeg. For det går noen dager så lager jeg meg noe godt med fløten. Så klarer jeg meg noen dager for så å lage ny. Nei der tror jeg problemet mitt ligger.

Ja det hjelper å tenke høyt hehe.

Det tror jeg også. Glad du fant det ut!!

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-12-11, 23:12   #25
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Frustrert

Har bare lyst å si tuuuuuusen takk til alle dere som svarte i denne tråden her og gi dere en skikkelig

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Frustrert pappa! Nesten frustrert datter! Sykepleierstudine Lavkarbo generelt 11 01-02-11 22:13
Frustrert! Augustbruden Spørsmål om matvarer og oppskrifter 14 30-01-11 11:39
Frustrert :O Vitra Generell diskusjon 10 01-12-10 01:04
Frustrert newbiegirl Spørsmål og svar 57 19-11-10 10:16


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no