Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 04-10-11, 17:33   #10576
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Vi er fem stk i heimen. Vi kommer alle hjem til forskjellige tider,men noen dager er jeg hjemme hele dagen. Eldste poden er stesønn med moren rett i nærheten. Stesønn og sambo er kresne i matveien. Jeg prøver derfor lage mat som alle liker. Da er det ikke mye å velge mellom..... Stesønn pleier spise middag hos morens omtrent like ofte som han spiser her hjemme. Problemet er da at jeg for det første aldri vet hvor han skal spise, og for det andre så blir ungene mine sure fordi at stesønn aldri sier ifra når han skal spise borte for da kan jo vi andre spise fisk! Å lage middag i denne heimen er som å hver dag skulle finne frem en film alle vil se på. Det går ikke og jeg kjenner jeg blir sur grunnet disse kresne karene.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 04-10-11, 17:35   #10577
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Vi er fem stk i heimen. Vi kommer alle hjem til forskjellige tider,men noen dager er jeg hjemme hele dagen. Eldste poden er stesønn med moren rett i nærheten. Stesønn og sambo er kresne i matveien. Jeg prøver derfor lage mat som alle liker. Da er det ikke mye å velge mellom..... Stesønn pleier spise middag hos morens omtrent like ofte som han spiser her hjemme. Problemet er da at jeg for det første aldri vet hvor han skal spise, og for det andre så blir ungene mine sure fordi at stesønn aldri sier ifra når han skal spise borte for da kan jo vi andre spise fisk! Å lage middag i denne heimen er som å hver dag skulle finne frem en film alle vil se på. Det går ikke og jeg kjenner jeg blir sur grunnet disse kresne karene.

Hva med å lage en diger lavkarbo-pizza?

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 04-10-11, 17:39   #10578
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Vi er fem stk i heimen. Vi kommer alle hjem til forskjellige tider,men noen dager er jeg hjemme hele dagen. Eldste poden er stesønn med moren rett i nærheten. Stesønn og sambo er kresne i matveien. Jeg prøver derfor lage mat som alle liker. Da er det ikke mye å velge mellom..... Stesønn pleier spise middag hos morens omtrent like ofte som han spiser her hjemme. Problemet er da at jeg for det første aldri vet hvor han skal spise, og for det andre så blir ungene mine sure fordi at stesønn aldri sier ifra når han skal spise borte for da kan jo vi andre spise fisk! Å lage middag i denne heimen er som å hver dag skulle finne frem en film alle vil se på. Det går ikke og jeg kjenner jeg blir sur grunnet disse kresne karene.

Da hadde jeg ikke laget mat til eller tatt hensyn til hva
stesønn liker. Kanskje han etterhvert da ville lære seg å begynne å si fra

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1
Gammel 04-10-11, 17:44   #10579
halkatlala
Seniormedlem
 
halkatlala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 46
Innlegg: 591
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

her er det bare meg og to barn hvorav den ene ikke liker fisk og den andre ikke liker grønnsaker. jeg gjør det sånn at jeg lager fisk, grønnsaker og poteter. jeg spiser fisk og grønnsaker med smør og rømme, sønn spiser fisk og potet med smør og datter spiser potet og grønnsaker med smør og rømme samme gjør jeg med andre ting. de får ta på det de liker og droppe det andre. hvis jeg spiser noe som ingen av dem liker en dag, så får dem tomatsuppe og pannekaker (som jeg ikke liker)

__________________


halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 04-10-11, 19:44   #10580
KarMa40
Seniormedlem
 
KarMa40 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 834
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Dere med små unger, noen som har erfaring med denne? http://babymagasinet.no/index.php?pa...art&Itemid=135

Ser ut som min el vår barndoms vognpose . Jeg har en med fell i ryggen og dun foran, som går mye høyere opp på siden, litt mer sovepose, om du skjønner? Tenker at den du har der er veldig åpen øverst og at ungen vil trenge en jakke i tillegg.

__________________
You say I'm a bitch like it's a bad thing!!



KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen
Gammel 04-10-11, 20:30   #10581
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av KarMa40, her.

Ser ut som min el vår barndoms vognpose . Jeg har en med fell i ryggen og dun foran, som går mye høyere opp på siden, litt mer sovepose, om du skjønner? Tenker at den du har der er veldig åpen øverst og at ungen vil trenge en jakke i tillegg.

Den troller posen du har?

Den kan brettes opp og kneppes igjen den delen som ligger ned på bildet.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 05-10-11, 10:54   #10582
KarMa40
Seniormedlem
 
KarMa40 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 834
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Den troller posen du har?

Den kan brettes opp og kneppes igjen den delen som ligger ned på bildet.

Øh, ja, er det ikke Troller jeg har da, da? Målet med pose-valget mitt var i alle tilfelle å kunne stappe ungen nedi i februar med ett eller to tynne lag ull og en seriøs lue, uten å måtte slåss ungen inn i dress for å komme ut. (Jeg har utålmodige barn som forventer effektivitet ...) Bruker litt tid på å kle på meg også, og plutselig bobler noen over, liksom.

Lukkes den tett rundt skuldrene? Selv min pose har jeg vurdert å sette inn noe å stramme inn med øverst. Og passer den firkantede formen med både ligge- og sittedelen av vognen du har? Selv bruker jeg nok fell og dyne en god stund utover.

__________________
You say I'm a bitch like it's a bad thing!!



KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen
Gammel 05-10-11, 15:45   #10583
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av KarMa40, her.

Selv bruker jeg nok fell og dyne en god stund utover.

Vi bruker fell og litt tykt ullteppe + dobbelt, tett bommulsteppe. Hadde dyne her om dagen og da hylte han av overoppheting før vi var ute av døra omtrent... Han er VARM av seg.

Hmm, må sjekke om den passer til begge deler ja... Vi har forøvrig simo kombivogn, så den er svær om ikke annet. Skjønner ikke helt hva de med disse små dukkevognene skal gjøre til vinteren
Tror ikke den kan lukkes øverst... Godt tips!
Lillegutt skal få vinterpose av foreldra mine i dåpsgave, derfor jeg allerede har begynt å kikke. Dåpen er allerede neste helg! mamma ville kjøpe skinnposen fra nøstebarn, men jeg syns det er ille å betale dobbelt så mye bare fordi den er derfra.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 05-10-11, 16:39   #10584
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er det vanlig at operasjonsarr klør? I så fall, hvor lenge?

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 05-10-11, 17:01   #10585
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Er det vanlig at operasjonsarr klør? I så fall, hvor lenge?

Klør det - heles det pleide jeg og tenke

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 05-10-11, 17:30   #10586
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Er det vanlig at operasjonsarr klør? I så fall, hvor lenge?

Ja, det klør! KLØØØØR! Jeg har et operasjonarr i ansiktet, og ett på brystet, særlig det i ansiktet har klødd, og gjør det plutselig litt fortsatt, nesten tre uker etter.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 05-10-11, 17:33   #10587
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Og som Nerthus sier så er det et tegn på at det gror. Er det mulig, så skal visst silikonplaster hjelpe. Jeg er lat, og går nå bare med plasterteip i ansiktet.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 05-10-11, 17:39   #10588
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Er det vanlig at operasjonsarr klør? I så fall, hvor lenge?

Er du sydd? Sydde sår pleier å klø når kroppen mener at nok er nok og vil ha bort tråden.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 05-10-11, 18:50   #10589
Chamomilla
Seniormedlem
 
Chamomilla sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 2.453
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Øh, hvordan endrer jeg slik at det kommer frem et selvvalgt navn på en link i stedet for hele adressen?

__________________
Journal
..lever du dagen i dag godt gjøres alle gårsdager til lykkelige drømmer og hver eneste morgendag blir et bilde på håp.
Chamomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalder-inspirert
Gammel 05-10-11, 18:53   #10590
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Chamomilla, her.

Øh, hvordan endrer jeg slik at det kommer frem et selvvalgt navn på en link i stedet for hele adressen?

Du vil med andre ord lage en hyperlink:

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Du må åpne tråden du vil anbefale i eget vindu og kopiere hele http:// adressen.
Så går du tilbake til Svar- boksen, skriver og markerer det du vil kalle linken, klikker og limer inn adressen der. Klikk ok og du har laget en hyperlink!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 05-10-11, 18:53   #10591
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kitt var så j... snar til å svare at jeg trekker mitt svar - som var rimelig likt Kitts

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 05-10-11, 19:10   #10592
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvordan kan jeg lindre smerter i bihulene? Er ikke tett i nesen, men har likevel skyllt med saltvann - det hjalp bittelitt, men ikke mye...

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg
Gammel 05-10-11, 19:21   #10593
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av kennygirl, her.

Hvordan kan jeg lindre smerter i bihulene? Er ikke tett i nesen, men har likevel skyllt med saltvann - det hjalp bittelitt, men ikke mye...

Nesespray kanskje
God bedring

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 05-10-11, 19:22   #10594
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av kennygirl, her.

Hvordan kan jeg lindre smerter i bihulene? Er ikke tett i nesen, men har likevel skyllt med saltvann - det hjalp bittelitt, men ikke mye...

Hold foran ett og ett nesebor og dra inn det hardeste du makter. Det kan lette for trykket.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 05-10-11, 19:28   #10595
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av kennygirl, her.

Hvordan kan jeg lindre smerter i bihulene? Er ikke tett i nesen, men har likevel skyllt med saltvann - det hjalp bittelitt, men ikke mye...

Jeg synes akupressur hjelper. Pkt a, b, c og h fra denne linken har jeg brukt med hell
http://www.herbalshop.com/Acupressur...essure_10.html
Denne er også ikke så dum
http://factoidz.com/how-to-get-relie...ssure-therapy/

Ellers kan man jo bruke allergimedisin (virker avsvellende) for å redusere trykket om man har sånt liggende...

Eller spis sterke ting (chilli, ingefær og hvitløk i kombinasjon). Det åpner.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 05-10-11, 19:30   #10596
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Nesespray kanskje
God bedring

Skal ut og kjøpe nesespray NU! Og takk

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Hold foran ett og ett nesebor og dra inn det hardeste du makter. Det kan lette for trykket.

Dette rådet har jeg prøvd før og det hjalp den gangen, men ikke denne gangen

Tusen takk for raske svar begge to

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg
Gammel 05-10-11, 19:34   #10597
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Er du sydd? Sydde sår pleier å klø når kroppen mener at nok er nok og vil ha bort tråden.

jaa.. men det er lenge siden (noen måneder) stingene ble fjernet. og alt er grodd og sånn!

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 05-10-11, 19:46   #10598
OnMyOwn
Medlem
 
OnMyOwn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Porsgrunn
Innlegg: 61
OnMyOwn er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av kennygirl, her.

Hvordan kan jeg lindre smerter i bihulene? Er ikke tett i nesen, men har likevel skyllt med saltvann - det hjalp bittelitt, men ikke mye...

smertestillende, paracet, ibux, whatever....... er akkyrat kommet igennom den værste bihulebetennelsen evvvvvver. Satte seg i kjevemuskulatur, og opp i nakkken og ned i venstre arm, sykeste jeg har vært med på . Knaska smertestillende og skylte med nesehorn. Blås for all del ikke ut, da blåser du det inn i bihulene.... dra det heller inn og spytt, vet det er ekkelt men....

OnMyOwn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 05-10-11, 20:08   #10599
Okie
Medlem
 
Okie sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: lite tettsted
Innlegg: 276
Okie er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av OnMyOwn, her.

smertestillende, paracet, ibux, whatever....... er akkyrat kommet igennom den værste bihulebetennelsen evvvvvver. Satte seg i kjevemuskulatur, og opp i nakkken og ned i venstre arm, sykeste jeg har vært med på . Knaska smertestillende og skylte med nesehorn. Blås for all del ikke ut, da blåser du det inn i bihulene.... dra det heller inn og spytt, vet det er ekkelt men....

Jeg trodde det var omvendt? Blås ut og ikke sug inn... Jeg er på slutten av en bihulebetennelse nå. Får det omtrent med hver forkjølelse. Ved siden av nesehorn så fikk jeg beskjed om saltvann og at nesespray var viktig.

__________________

Okie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ LCHF
Gammel 05-10-11, 20:13   #10600
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Håndarbeidsspørsmål fra en strikkenovise: Jeg skal strikke genser med raglanfelling for første gang og må da felle av noen masker midt under ermet. Hvordan gjør jeg det? Regner med at jeg kan felle på samme måte som når jeg feller alle maskene på ermet på en genser hvor jeg bare syr dem på, men feller jeg da halvparten av maskene fra pinne nr. 4 og pinne nr 1, eller starter jeg med å felle maskene på pinne nr 1 og strikker nesten hele omgangen før jeg feller av de siste på pinne nr 4. Var det noen som skjønte hva jeg mente?

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 2 (0 medlemmer 2 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no