Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Har du å trene mer som nyttårsforsett?

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-12-10, 00:49   #1
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Har du å trene mer som nyttårsforsett?

Jeg har veldig lyst til å trene mer det nye året. Planen er yoga 3 g. i uka og styrketrening 2 g. i uka pluss gåturer på 80 min dgl. hver dag. Dette skal være overkommelig når jeg er motivert. Noen flere? Jeg skal trene på Elixia på Colloseum i Oslo. Er det flere her som trener der?

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 24-12-10, 09:12   #2
Thea1980
Medlem
 
Thea1980 sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 69
Thea1980 er på en erverdig vei

Sv: Har du å trene mer som nyttårsforsett?

Jeg skal også trene mer og målretta, målet er å gjøre det ok i lokale sykkelritt og slå fattern. Mitt hemmelige mål som jeg nesten ikke tør å innrømme for meg selv: Slå søstersen! (uæhhh).

Har økt på med trening og vektnedgang utover høsten, men nyttår er fint startskudd for strukturert trening før sykkelsesongen som starter ca. mai.

Det blir skiturer i vinter, samt noen runder på sykkelrulla inne på stua (skrekk), ca. 5 økter i uka.

Like viktig som treningen for meg fremover blir kostholdet og vekta, og det trenger jeg dere her inne på forumet for å motivere meg til! Takk til alle dere som deler erfaringer:-)

__________________




Thea1980 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-12-10, 11:57   #3
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Har du å trene mer som nyttårsforsett?

Har som mål å trene MINDRE!

Er så full av spenninger, muskelknuter og betennelser etter seriøs overtrening at jeg har hodepine hele tiden og slett ikke har verken overskudd eller energi til så mye annet.

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 24-12-10, 16:15   #4
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Har du å trene mer som nyttårsforsett?

Jepp. Må jo liksom ha eit slags nyttårsforsett, og å trene meir er definitivt noko eg kan trenge å jobbe med. Er jo ikkje noko vits i å ha medlemskap på treningssenteret om eg berre skal gå ein gong i halvåret

Trivs godt der, må berre strukturere dagen min betre slik at eg kan ta dei 3 timane eller så eg må ha av dagen for å gjennomføre det.

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 25-12-10, 00:52   #5
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Har du å trene mer som nyttårsforsett?

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Har som mål å trene MINDRE!

Er så full av spenninger, muskelknuter og betennelser etter seriøs overtrening at jeg har hodepine hele tiden og slett ikke har verken overskudd eller energi til så mye annet.

Hva slags trening har du bedrevet? Kan yoga være et alternativ?

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 25-12-10, 03:06   #6
Thea1980
Medlem
 
Thea1980 sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 69
Thea1980 er på en erverdig vei

Sv: Har du å trene mer som nyttårsforsett?

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Har som mål å trene MINDRE!

Er så full av spenninger, muskelknuter og betennelser etter seriøs overtrening at jeg har hodepine hele tiden og slett ikke har verken overskudd eller energi til så mye annet.

Uff da, det hørtes ikke kjekt ut. Kanskje du har trent eller belastet feil? Tror du det kan hjelpe å få noen kyndige til å gå gjennom treningsprogrammet ditt slik at du kan trene noe som er tilpasset deg?

__________________




Thea1980 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-12-10, 04:40   #7
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Har du å trene mer som nyttårsforsett?

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

Hva slags trening har du bedrevet? Kan yoga være et alternativ?

Jeg trener individuell styrketrening hver ukedag. 1 individuell kondisjonsøkt hver ukedag, i tillegg til spinning to til tre ganger i uka, step 1 gang i uka, pilates 2 ganger i uka, bodybalance 2 ganger i uka, kanskje høypuls 1 gang i uka. Pluss turer med hunden og diverse.

(Jeg har ett lite avhengighetsforhold til trening og sliter f.eks maks nå som jeg ikke har fått trena på nesten to dager og samtidig har spist MASSE uhorvelig "ulovlig" mat. Føler meg 500 kg tung og MÅ rett og slett trene litt i dag!)

Yoga er IKKE ett alternativ, for det syns jeg er så kjedelig er til å dø av sammenligna med bodybalance

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 25-12-10, 04:43   #8
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Har du å trene mer som nyttårsforsett?

Opprinnelig lagt inn av Thea1980, her.

Uff da, det hørtes ikke kjekt ut. Kanskje du har trent eller belastet feil? Tror du det kan hjelpe å få noen kyndige til å gå gjennom treningsprogrammet ditt slik at du kan trene noe som er tilpasset deg?

Styrketreningsprogrammet mitt ER satt opp av veileder da. Dessuten syns de alle på treningssenteret mitt at jeg trener for mye. Belaster ikke feil for jeg er nøye med teknikk. Fysioterapauten min kalte min tilstand for, og jeg siterer, "en helvettes overtrent rygg og skulder-muskulatur man sjelden ser".

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 25-12-10, 11:11   #9
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Har du å trene mer som nyttårsforsett?

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Jeg trener individuell styrketrening hver ukedag. 1 individuell kondisjonsøkt hver ukedag, i tillegg til spinning to til tre ganger i uka, step 1 gang i uka, pilates 2 ganger i uka, bodybalance 2 ganger i uka, kanskje høypuls 1 gang i uka. Pluss turer med hunden og diverse.

(Jeg har ett lite avhengighetsforhold til trening og sliter f.eks maks nå som jeg ikke har fått trena på nesten to dager og samtidig har spist MASSE uhorvelig "ulovlig" mat. Føler meg 500 kg tung og MÅ rett og slett trene litt i dag!)

Yoga er IKKE ett alternativ, for det syns jeg er så kjedelig er til å dø av sammenligna med bodybalance

Ja da håper jeg du trener mindre det neste året.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 25-12-10, 11:17   #10
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Har du å trene mer som nyttårsforsett?

Kan ikke skjønne hvordan man kan ha tid til å gå en tur på nesten 1 1/2 time daglig i tillegg til at man skal trene 5 dager i uka. ..
Så fem dager i uka trener man ca 2 1/2 time om dagen?

Nyttårsforsettet mitt er å fortsette å trene slik jeg gjør i dag, men kanskje litt mer målrettet

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 25-12-10, 12:21   #11
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Har du å trene mer som nyttårsforsett?

Mitt nyttårsforsett må være og bli kvitt grevinneslengen på armene til sommeren+ slengen på magen

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-12-10, 14:38   #12
Heaven
Seniormedlem
 
Heaven sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I enden av Norge
Alder: 46
Innlegg: 863
Heaven har en fantastisk aura rundt segHeaven har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Har du å trene mer som nyttårsforsett?

Jeg trener fast 4-5 ganger pr uke og har ikke tid til mer :P
Har som forsett å fortsette som før
Ønsker alle lykke til med sine forsetter!

__________________
Min journal * Maitrening: 300/800 minutter
*Apriltrening: 405 minutter* Marstrening: 1000/1000 minutter*Februartrening:885 / 750 minutter *Januartrening: 710/500 minutter * Desembertrening: 840/ 800 minutter
Heaven er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo etter eget hode Svar med sitat
Gammel 25-12-10, 14:59   #13
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Har du å trene mer som nyttårsforsett?

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Mitt nyttårsforsett må være og bli kvitt grevinneslengen på armene til sommeren+ slengen på magen

Trodde ikke man kunne trene vekk dette grevinne-henget, jeg Det er jo løshud. Kan jo sikkert jobbe litt med triceps, men triceps'en kan vel ikke stramme opp huden, kan den vel?

Jeg tenker at jeg har dette grevinnehenget så barna har noe å gjemme seg bak i tilfelle krig

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat
Gammel 25-12-10, 15:27   #14
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Har du å trene mer som nyttårsforsett?

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Trodde ikke man kunne trene vekk dette grevinne-henget, jeg Det er jo løshud. Kan jo sikkert jobbe litt med triceps, men triceps'en kan vel ikke stramme opp huden, kan den vel?

Jeg tenker at jeg har dette grevinnehenget så barna har noe å gjemme seg bak i tilfelle krig

Mitt grevinneheng er en blanding av løshud og fett fordi jeg har gått ned over 50 kg altfor raskt

Alt av grevinneheng er nok ikke løshud nei. Hos noen er dette fett, rett og slett. Man kan trene armene sånn at løshuden sitter bedre på pene muskler, det kan man, men ikke dersom det er løshud i monner liksom. Jeg har uansett trua på at, given time, huden vil stramme seg opp såfremt det ikke er altfor mye.

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 25-12-10, 15:29   #15
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Har du å trene mer som nyttårsforsett?

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Trodde ikke man kunne trene vekk dette grevinne-henget, jeg Det er jo løshud. Kan jo sikkert jobbe litt med triceps, men triceps'en kan vel ikke stramme opp huden, kan den vel?

Jeg tenker at jeg har dette grevinnehenget så barna har noe å gjemme seg bak i tilfelle krig

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-12-10, 16:21   #16
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Har du å trene mer som nyttårsforsett?

Blir helt matt når jeg ser hva noen av dere trener!HVordan har dere tid til dette???Det er jo ikke bare tiden man bruker til å trene som går med, men tid til dusjing og fiksing etterpå og eventuelt å komme seg på trenings senter om man bruker det. Jeg har kroniske smerter som forverrer seg om jeg ikke hviler nok og passer på stressmengden. Jeg har en hard jobb, to barn å følge opp, mann, jææ.......g stort hus og prøver å være litt sosial, hadde ikke hatt sjangs til å bruke så mye tid på trening. Liker ikke å trene heller, så det at jeg bruker gjennomsnittelig 3 timer i uken på å trimme synes jeg er skikkelig bra.Har gjort det siden 2003. Mitt mål er å ikke trene mindre, dagens nivå + litt mer når jeg har bedre tid i perioder.

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 25-12-10, 17:12   #17
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Har du å trene mer som nyttårsforsett?

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

Blir helt matt når jeg ser hva noen av dere trener!HVordan har dere tid til dette???Det er jo ikke bare tiden man bruker til å trene som går med, men tid til dusjing og fiksing etterpå og eventuelt å komme seg på trenings senter om man bruker det. Jeg har kroniske smerter som forverrer seg om jeg ikke hviler nok og passer på stressmengden. Jeg har en hard jobb, to barn å følge opp, mann, jææ.......g stort hus og prøver å være litt sosial, hadde ikke hatt sjangs til å bruke så mye tid på trening. Liker ikke å trene heller, så det at jeg bruker gjennomsnittelig 3 timer i uken på å trimme synes jeg er skikkelig bra.Har gjort det siden 2003. Mitt mål er å ikke trene mindre, dagens nivå + litt mer når jeg har bedre tid i perioder.

Har ikke barn, har fleksibel jobb, har mann sånn dann og vann, huset krever ikke så mye, og jeg får mye sosialt ut av trening også. Jeg har prioritert trening foran mye annet. Og jeg syns faktisk at "jeg har ikke tid"-argumentet for å ikke trene er det dårligste argumentet av de alle, da ALLE har tid til det de vil ha tid til.

Jeg bruker sikkert noen timer i uken på å være her inne, og det er flere som er pokka nødt til å bruke mer tid enn meg på lavkarbo. Da har man også tid til trening, og trening er noe jeg anser som en livsnødvendighet. Men det betyr ikke at man trenger å bruke ørten timer i uka på sats!

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 25-12-10, 17:17   #18
Heaven
Seniormedlem
 
Heaven sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I enden av Norge
Alder: 46
Innlegg: 863
Heaven har en fantastisk aura rundt segHeaven har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Har du å trene mer som nyttårsforsett?

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

Blir helt matt når jeg ser hva noen av dere trener!HVordan har dere tid til dette???Det er jo ikke bare tiden man bruker til å trene som går med, men tid til dusjing og fiksing etterpå og eventuelt å komme seg på trenings senter om man bruker det. Jeg har kroniske smerter som forverrer seg om jeg ikke hviler nok og passer på stressmengden. Jeg har en hard jobb, to barn å følge opp, mann, jææ.......g stort hus og prøver å være litt sosial, hadde ikke hatt sjangs til å bruke så mye tid på trening. Liker ikke å trene heller, så det at jeg bruker gjennomsnittelig 3 timer i uken på å trimme synes jeg er skikkelig bra.Har gjort det siden 2003. Mitt mål er å ikke trene mindre, dagens nivå + litt mer når jeg har bedre tid i perioder.

Jeg eier og driver egen barnehage, har to barn, en mann med reisejobb, styreverv som kasserer i korpset jeg spiller i, en sønn med fotballhobby og en datter med balletthobby.
Vært gjennom en lang runde med depresjon (januar 2008) etterfulgt av angst og så munnet alt ut i at det hele skyldes løse krystaller ( funnet ut av høst 2010) så jeg nyter at jeg fungere optimalt, at jeg har overskudd og lyst til å trene, møte nye folk på treningssenteret, merke at formen stiger og kroppen ser bedre ut enn noen gang tidligere i mitt voksne liv
For min del er det terapi og en bekreftelse på at jeg nå er mitt gode gamle jeg igjen, og veien hit har vært lang!

__________________
Min journal * Maitrening: 300/800 minutter
*Apriltrening: 405 minutter* Marstrening: 1000/1000 minutter*Februartrening:885 / 750 minutter *Januartrening: 710/500 minutter * Desembertrening: 840/ 800 minutter
Heaven er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo etter eget hode Svar med sitat
Gammel 25-12-10, 17:38   #19
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Har du å trene mer som nyttårsforsett?

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Trodde ikke man kunne trene vekk dette grevinne-henget, jeg Det er jo løshud. Kan jo sikkert jobbe litt med triceps, men triceps'en kan vel ikke stramme opp huden, kan den vel?

Jeg tenker at jeg har dette grevinnehenget så barna har noe å gjemme seg bak i tilfelle krig

Man kan fylle det med muskler eller slanke seg sånn at det ikke er noe tungt fett der som drar det ned.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 25-12-10, 18:10   #20
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Har du å trene mer som nyttårsforsett?

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

Man kan fylle det med muskler eller slanke seg sånn at det ikke er noe tungt fett der som drar det ned.

Yees!!

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-12-10, 18:25   #21
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Har du å trene mer som nyttårsforsett?

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Mitt nyttårsforsett må være og bli kvitt grevinneslengen på armene til sommeren+ slengen på magen

Jeg har et sett med gode (overarm)øvelser som gir resultater på 8 uker hvis man følger opplegget. Jeg har kjørt igjennom det selv, så jeg vet at det gav synlige resultater.
Hvis du er interessert, kan jeg finne det fram og sende til deg.

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970

Sist redigert av Gracella : 25-12-10 kl 18:33.
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 25-12-10, 18:39   #22
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Har du å trene mer som nyttårsforsett?

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Jeg har et sett med gode (overarm)øvelser som gir resultater på 8 uker hvis man følger opplegget. Jeg har kjørt igjennom det selv, så jeg vet at det gav synlige resultater.
Hvis du er interessert, kan jeg finne det fram og sende til deg.

Ja gjerne, kjempesnilt

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-12-10, 20:36   #23
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Har du å trene mer som nyttårsforsett?

Jeg trener mye hele tiden jeg,særlig løping.Jeg tenker og fortsette med det.Blir fort 5-6 ganger pr uke,ca 7-8 timer pr uke.





Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Gammel 25-12-10, 21:05   #24
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Har du å trene mer som nyttårsforsett?

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Ja gjerne, kjempesnilt

Ok, det kan være at jeg ikke får tak i programmet før etter nyttår, men jeg skal sende det så snart jeg kan.

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 25-12-10, 22:42   #25
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Har du å trene mer som nyttårsforsett?

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Har ikke barn, har fleksibel jobb, har mann sånn dann og vann, huset krever ikke så mye, og jeg får mye sosialt ut av trening også. Jeg har prioritert trening foran mye annet. Og jeg syns faktisk at "jeg har ikke tid"-argumentet for å ikke trene er det dårligste argumentet av de alle, da ALLE har tid til det de vil ha tid til.

Jeg bruker sikkert noen timer i uken på å være her inne, og det er flere som er pokka nødt til å bruke mer tid enn meg på lavkarbo. Da har man også tid til trening, og trening er noe jeg anser som en livsnødvendighet. Men det betyr ikke at man trenger å bruke ørten timer i uka på sats!

Hmmm...mente ikke å irritere noen her..Jada, man har tid til det man vil, men om jeg trente mer enn jeg gjør- hadde jeg ikke hatt det, om du skjønner hva jeg mener?Nå har jeg god til de tingene som fyller mitt liv med mening og innholdJeg ser også på trening som en nødvendighet, det er derfor jeg har holdt på i mange år. Men hver dag mange timer ville for MIN del fylle hverdagen min med stress, noe jeg som sagt fysisk takler dårlig.Samtidig som at jeg måtte bruke mer tid enn jeg ønsker på en ting jeg ikke liker.Jeg har en avtale med meg selv om at litt trening er bedre enn ingenting og det og jeg er bra nok som det er.
Mitt innlegg isted var ikke ment som kritikk eller angrep, jeg blir bare stresset av tanken på SELV å bruke så mye tid på trening. Det var sett fra MITT ståsted.

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Nyttårsforsett ... frøken Generell diskusjon 9 17-01-10 16:05
Trene? Aphrodithe Trening 2 04-02-09 22:02
trene? cindy Ketolysekuren 2 08-01-08 11:55
Å trene susanna Ketolysekuren 11 21-06-06 18:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no