Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Tusentråden 2006

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-11-06, 23:00   #176
Siljevanilje
Seniormedlem
 
Siljevanilje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 38
Innlegg: 3.156
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Sv: Tusentråden 2006

kan ikke vi alle skrive hvert vårt innlegg her hvertfall annen hver dag om ikke vær dag, da hadde vi vel kommet i mål, tro?

været i stavaneger er opphold men ganske kjølig. oooh gleder meg til julen. lavkarbo julekaker og fromasj og pinnekjøtt og koldtbord. og ikke minst forhåpentlighvis veldig mange gaver.

også gleder jeg meg masse til thailand. det ska bli så fantastisk hærlig.
det er 55 dager til idag.

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 23:18   #177
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

jegg sitter og ser Haunted på discovery... ser det hver onsdag, og skremmer meg selv like mye hver gang... og rett i seng etterpå... Jeg har ei sånn rispute jeg varmer i mikroen... den er kjempegod... særlig nå som nakken min er dønn stiv etter skolebøkene jeg har dratt på i den siste tiden. I tilegg til pc'en ... I morgen kommer hun jeg skriver sammen med hit da, for vi har studiedag, og skal bare sitte her og jobbe

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 07:01   #178
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Idag er det torsdag! Hvis noen lurte, lissom...
Som vanlig skriver jeg her uten et tema? Men hva med frokost? Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor jeg har latt være å lage smoothie så lenge.
Har begynt igjen nå, og ikke bare smaker det godt, men det metter så deilig også
Smoothie!

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 09:15   #179
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Tusentråden 2006

Jippi!Jeg har begynt å montere lappeteppet jeg holder på med...

Er ikke ferdig med alle lappene enda, men måtte liksom bytte på litt..
Blir så lei jeg, av å holde på med det samme lenge av gangen...
Så har jeg lært meg å hekle armbånd!
Fant en oppskrift på nettet, som var veldig enkel..
Kan jo legge ut bilder etterhvert

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 10:01   #180
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Jeg har spist frokost i dag jeg også! Vel var den ikke sånn av de aller beste, nemlig en yoplait yogurt dobbel 0%. Har fundert litt på hvordan jeg skal få i meg frokost, for har absolutt ingen matlyst om morgenen, så har vel komt frem til at en sånn yogurt er bedre enn ingenting.

Og nå skal jeg på jobb, godt å begynne sent for en gangs skyld!

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 16:14   #181
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Vi har jobbet masse med eksamen i dag... vi er ferdige med teorigrunnlaget vårt, og har "bare" teorien og drøftinga igjen...
skal jobbe litt med det etterpå nå da..må bare få gjort litt husarbeid først... og for å skifte tema, så har det begynt å snø igjen, og det er veldig koselig ute jeg liker snøen

og jeg lurer på om ord som og, i + er teller som ord når vi teller hvormange vi har...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 18:44   #182
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Tusentråden 2006

Jeg har vært fliiink i dag!!Vært hos psykolog, lege, levert sykemelding, og vært på jobb i 4 timer!!Jeg har kjøpt sort neglelakk(og lilla og rosa), ny lipliner (Skal ha rød leppestift på jubileumsfest på lørdag), og handla inn mat
Nå fyrer jeg i peisen og koser meg i sofakroken med internet..
Blir hekling seinereLivet er herlig!

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 19:22   #183
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

kom igjen og vær skikkelig aktiv her inne nå da folkens!!! vi er ikke på 200 engang ennå... jeg la meg og sov tidligere i ettermiddag, og jeg greier liksom ikke helt å våkne nå. er så trett at det svir, så jeg må bare sitte her og lese for ikke å sove. Skal begynne å lese litt læringsteori og kommunikasjonsteori etterpå for å ha til eksamensoppgaven vi holder på å skrive... Vi kom veldig godt i gang i dag, og fikk delt en del av teorien mellom oss, så vi kan jobbe litt hver for oss... my å gjøre, men utrolig gøy også... Jeg liker å gå skole, og liker å lære nye ting

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 19:27   #184
Nena
Seniormedlem
 
Nena sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nordpå
Innlegg: 2.451
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Holder på med siste innspurten til julemesse på jobb i morgen - ute i siste liten som vanlig .. Nå holder jeg på med å nålefilte pynt på tovede vinvesker - ble ganske fine om jeg skal si det selv, dersom de blir solgt skal jeg lage noen nye til julegaver, hvis ikke, har jeg ferdige julegaver (ble det femti ord mon tro??? Yess!!)

__________________
~ Nothing happens until you decide ~

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 19:42   #185
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Jeg er bare så vidt en tur hjemom etter jobb og en liten handlerunde. Nå skal jeg på strikkeklubb, og det er veldig koselig. Håper på at jeg kanskje blir ferdig med den andre pulsvarmeren i kveld. Også skal jeg se om jeg får gitt bort den luen som ble ferdig i går... Ble litt for liten til meg gitt... (Og mamma sa jeg så ut som en 10-åring med den på - så er best å finne ei lita jente som kan få den da!)

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 19:49   #186
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

satt og så reklame for ei bok jeg har veldig lyst på her... "hva veide Elvis da han døde" det er sånn tusen unyttige ting som alle bare må vite... feks som hvor mange hull har en golfball, og at de fleste do spyler i F-dur. Masse morsomme og unyttige ting å vite med andre ord...får ønske meg den til jul tror jeg. Og så ble jeg sånn plutselig veldig snopesyk her... og heldigvis er jeg så sinnsykt lat at jg ikke gidder å gå på butikken...jeg har en halv ananas på kjøkkenet jeg kan spise

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 19:55   #187
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Hei hopp og hurra for latskapen
Jeg så en bok om 1000 (eller var det 1001?) album man må høre før man dør Også noe å ønske seg om man ikke helt vet hva man vil høre på og trenger ny input og inspirasjon

Ny plate hver dag i tre år

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 20:06   #188
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Var det 50 Aline? håper det, for viss ikke får jeg et problem nå...
Jeg sitter og sliter litt med en oppgave til skolen i morgen. Oppgaven heter "pippi leker med to politikonstabler" og jeg greier ikke å finne ut hva som skjer mellom at konstablene ber pippi begynne på skolen, og at Pippi klatrer opp på verandaen... tror hun snakker om å ligge i senga og drømme, men siden jeg ikke har boka så kan jeg ikke jukse heller...

jepp... får slite videre

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 05:49   #189
Nena
Seniormedlem
 
Nena sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nordpå
Innlegg: 2.451
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

I løpet av natta har det dalt ned ENDA mer snø - og vi har ikke nådd midten av november enda *grue seg til resten av vinteren dersom dette fortsetter* . Har allerede måket litt forsiktig foran trappa, vil jo ikke bli uvenn med naboene heller.. Så det blir nok mer trim i ettermiddag når jeg kommer fra jobb.

__________________
~ Nothing happens until you decide ~

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 07:55   #190
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

synes det er koselig med litt snø jeg... heller det en holke. Jeg ahr egentlig ikke tid til å sitte her å skrive, men orker liksom ikke å gjøre noe annet heller... får vel gå og ta på linser og sminke meg litt og sånn etterpå. Jeg blirhenta av ei i klassen ti over åtte, og da må jeg være klar, så vi kommer tidsnok på skolen. Blir ikke så lang dag i dag heller. Vi har skjelden undervisning etter lunsj, men det blir sikkert litt eksamensskriving... jeg driver med læringspsykologi for tiden...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 10:53   #191
Grethe
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Alder: 61
Innlegg: 273
Grethe har en fantastisk aura rundt segGrethe har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tusentråden 2006

Ferdig med frokosten, har sovet så dårlig i natt at jeg skulle fått denne natta om igjen hadde verden vært litt rettferdig, men det er den jo aldri. Ikke min verden i alle fall .........Fy søren så trøtt jeg er . Og til alle dere som nå lurer på hvor jeg ikke bare går og legger meg igjen, er jo uføretrygded og alene hele dagen så er det fordi jeg har noen prinsipper her i verden, og det ene er at jeg ikke sover om dagen! Nå håper jeg at alle forstår hvor flink jeg er...ellers er det jo ingen vits i å være flink hvis ingen ser det , ikke sant? Alfor tidlig å være filosofisk nå .

Grethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 12:03   #192
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Jeg kunne ikke vært mer enig Grete!!! Du er kjempeflink! Jeg var sykmeldt i fire mnd i strekk, og hadde også gjort en avtalemed meg selv om å stå opp før kl ti hver dag... begynner man først å snu døgnet så er det på en måte gjort... men sover man dårlig en natt, så sover man kanskje bedre den neste? håper i allefall du får sove godt i natt da

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 12:11   #193
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Sitter på jobb og er litt ufornuftig akkurat nå, for bruker ikke å sitte her inne i arbeidstida mi. Hun som skulle ha time hos meg for 20 minutter siden har ikke dukket opp, og jeg er litt oppgitt og irritert... For håpe at hun tenker på at hun har kastet bort 45 minutter av tiden min.

Tar en tidlig lunsj jeg da!

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 12:22   #194
Grethe
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Alder: 61
Innlegg: 273
Grethe har en fantastisk aura rundt segGrethe har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tusentråden 2006

Godt at noen er enige med meg, for jeg føler meg litt dum her jeg sitter og er såkaldt "flink" Kjennes godt ut med litt skryt så takk skal du ha Jeef-micro.
Har forresten vært en tur ute , hentet avisen og fått inn ved slik at vi ( Mikke Mus og jeg ) ikke skal fryse når vi skal se på langrenn fra Beitostølen.
Synd med den klienten din Lemen, du var optiker, var du ikke ? Men ikke så galt ....nå fikk du jo skrevet et innlegg i Tusentråden 2006, ikke sant?

Grethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 12:34   #195
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Jeg er optiker ja. Heldigvis så skjer det ikke så ofte at noen ikke kommer til timen de har bestilt. Vi har sånn SMS-varsling en time før de skal være her, slik at de får en ekstra påminnelse. Og etter vi fikk det, så er det færre og færre som glemmer timen sin.

Men, som du sier fikk jo et ekstra innlegg i denne tråden! (Og nå ble det faktisk to! )

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 14:19   #196
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

føler meg skikkelig aktiv her inne for tiden jeg også... Jeg har vært åp soklen i dag, vi var ferdige etter to timer... litt slitsomt, for lærerne har begynt å presse oss ganske hardt...mye å gjøre. men godt å slippe fra litt før på en fredag da. Nå har jeg tatt av sengeklærne, hat dyner og puter ut på verandaen og skal støvsuge (!?!) senga mi nå... skal være sånn anti-midd overmadrass der, men jeg vet ikke helt jeg...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 15:05   #197
Grethe
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Alder: 61
Innlegg: 273
Grethe har en fantastisk aura rundt segGrethe har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tusentråden 2006

Antimiddmadrass høres digg ut, hvordan ser den ut ? Vi kjøpte nye madrasser i fjor, er slik seng med madrass på madrass og med overmadrass på toppen. Problemet er at de to øverste madrassene henger sammen, det vil si de ligger sammen i samme trekk så jeg får dem ikke ut for å banke dem eller lufte dem. Eller er det kanskje nok å ta overmadrassen et tak? Den greier jeg å håndtere selv. Er flott å bo på et sted hvor det er masse kuldegrader, da fryser man midden ihjel....eklingene!

Grethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 15:29   #198
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Siden dette er tusentråden, så lgger jeg mitt inlegg nr 6000 her

jeg har også en sånn kontinentalseng, og har iikke sjans til å løfte overmadrassen engang... men den skal være av et sånt stoff som midd ikke formerer seg i, så da skal det bli mindre av de. har ikke helt skjønt hvordan det der virker, så jeg støvsuger madrassen for sikkerhets skyld. det skal gå an å vaske den, men jeg greier ikke å løfte den ned...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 15:40   #199
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Tusentråden 2006

I dag er det griiisekaldt!!!....Jeg fryser ræ-a av meg her..
Har nettopp begynt å fyre litt i peisen..Prøvde meg i går..noe som resulterte i at brannalarmen gikk to ganger...
Heldigvis er de opp i Amsterdam, på ferie...Vi har nemlig seriekoblede alarmer...
Men i dag gikk det fint..Varmen begynner å ta seg opp, og jeg gleder meg til jeg kan labbe rundt, uten gåsehud på kroppen!!!Weee...
Finner fram heklesakene etterhvert og tenker jegMå bare lese/skrive litt her først...

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 15:47   #200
Grethe
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Alder: 61
Innlegg: 273
Grethe har en fantastisk aura rundt segGrethe har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tusentråden 2006

Er kaldt her også, har skalket alle luker og putter ved i ovnen hele dagen. Ser det trekker opp til snø nå, håper det for det virker litt lunere.
6000 innlegg Jeef-micro, jeg blir helt imponert!! Lurer forresten litt på denne tellinga av ord...er i som putte ved i ovnen et ord, og blir Jeef-Micro et eller to ord? Får skrive litt mer nå slik at jeg er sikker på at jeg ikke blir slettet, men nå er det middag. Kjøttkaker med grønnsaker idag, har invitert dattera mi og kjæresten også så da nytter det ikke å sluntre unna :-)

Grethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Pollensesong 2006 mofe Generell diskusjon 3 12-05-06 03:22
Apropo iskrem, her har dere iskartet fra 1972 til 2006 Iset Generell ernæringsdebatt 11 14-02-06 19:41
Sommerferie sommer 2006 Helene Generell diskusjon 10 04-01-06 02:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no