Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt

Hvilken Protein Delite er best?

Generell ernæringsdebatt Tema som ikke har med begrenset karbohydratinntak å gjøre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-03-07, 21:10   #1
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Hvilken Protein Delite er best?

https://www.drlindbergs.no/page/inde...1&parentid=218

Det skal være 8 smaker men jeg finner ikke alle, ikke på Proteinfabrikken heller. Men jeg vurderer bringebær, jordbær og sjokolade. Hvilken er best?

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 21:18   #2
Mum 4 2
Seniormedlem
 
Mum 4 2 sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Sør for Trondheim
Alder: 53
Innlegg: 2.021
Mum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvilken Protein Delite er best?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

https://www.drlindbergs.no/page/inde...1&parentid=218

Det skal være 8 smaker men jeg finner ikke alle, ikke på Proteinfabrikken heller. Men jeg vurderer bringebær, jordbær og sjokolade. Hvilken er best?

Jeg har ikke prøvd dine alternativer, men skogsbær er bare nydelig. Verdt hver en krone. Jeg brukte den i smoothies. Blir nesten fristet til å kjøpe ny jeg nå.

__________________
Hilsen Mamma for 2
Nesten i mål.
Mum 4 2 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert og lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-03-07, 05:37   #3
Nena
Seniormedlem
 
Nena sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nordpå
Innlegg: 2.451
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken Protein Delite er best?

Jeg synes alle smakene er gode, holder kanskje en liten knapp på bringebær. Mitt første møte med Protein Delite var Lemon Cheesecake i et digert spann, kjøpt fra Proteinfabrikken, og den var knallgod i frokostpannekake ... Dessverre er innholdet fortært for lenge siden, og den har ikke vært å få tak i siden.
Dette proteinpulveret smaker i alle fall godt, i motsetning til mange andre typer jeg har prøvd ...

__________________
~ Nothing happens until you decide ~

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat
Gammel 19-03-07, 12:31   #4
Begod
Seniormedlem
 
Begod sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 55
Innlegg: 1.900
Begod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken Protein Delite er best?

Smaken er som baken

Delite er alt for søtt for min del, kjøpte enn boks for noen år siden ,men har enda ikke nådd bunnen. Jente protein

Forøvrig lurer jeg på om noen av jentene har prøvd TN sitt spesial protein for jenter?

http://www.tn.no/shop/produkt.aspx?id=698

__________________
Hvis du vet at noe ikke er bra for deg, så ikke spis det.
Begod er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eat + DVP og egne erfaringer Svar med sitat
Gammel 19-03-07, 13:47   #5
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken Protein Delite er best?

Jeg syns bringebær er best i smoothie (med bær, olje og yoghurt/biola)

Sjokolade er best hvis jeg kun blander med melk.

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 19-03-07, 13:56   #6
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken Protein Delite er best?

hvis jeg kjøper en sånn boks med protein... hva skal jeg i så fall bruke det til? (og vær så snill å ikke si at det skal blandes med egg og melk)

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 19-03-07, 14:45   #7
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken Protein Delite er best?

Er det veldig søtt altså? Jeg er svært ømfintlig overfor søtt nå, syns til og med 86 % sjokolade begynner å bli for søtt, og har ikke rørt brus, verken lett eller vanlig, på 2 måneder. Ingenting søtt smaker godt lenger, så jeg tror kanskje dette pulveret hadde blitt for søtt for meg?

Men jeg MÅ ha proteinpulver for jeg får i meg for lite proteiner!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 21-03-07, 19:12   #8
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken Protein Delite er best?

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro, her.

hvis jeg kjøper en sånn boks med protein... hva skal jeg i så fall bruke det til? (og vær så snill å ikke si at det skal blandes med egg og melk)

ingen som vet hva man kan bruke proteinpulver til??

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 21-03-07, 19:58   #9
Nena
Seniormedlem
 
Nena sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nordpå
Innlegg: 2.451
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken Protein Delite er best?

Bruker det bare sammen med egg og fløte og denslags, så jeg har dessverre ingen gode tips til deg Jeef .....

__________________
~ Nothing happens until you decide ~

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat
Gammel 21-03-07, 21:59   #10
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken Protein Delite er best?

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro, her.

hvis jeg kjøper en sånn boks med protein... hva skal jeg i så fall bruke det til? (og vær så snill å ikke si at det skal blandes med egg og melk)

Det KAN blandes med vann - men jeg syns ikke det er særlig godt.

Jeg tenker: hvis du lurer på hva du skal bruke en boks med proteinpulver til - så kanskje du ikke har behov for det? Det går jo fint an å leve uten, men jeg syns det er en grei måte å få i meg proteiner når matlysten er dårlig. Pluss rett etter trening.

Tåler du ikke egg og melk?

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 08:19   #11
Fantasiløs
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Alder: 37
Innlegg: 6
Fantasiløs er på en erverdig vei

Sv: Hvilken Protein Delite er best?

http://www.ej-shop.no/index.php?cPath=12_7

Jeg må bare få lov til å anbefale dette pulveret her, er utrolig godt! Jeg pleier å blande det med melk og vann, det smaker sjokolademilkshake
.. som blir ekstra tykk og god hvis den står 30min i kjøleskapet før den drikkes.

Dessuten kan man jo lage en slags "frokostpannekake" av den, men med sjokoladesmak? (Proteinpulver, ett egg, havregryn og splenda. Philadelphia på toppen. Nam!!! )

Fantasiløs er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng-Fedon ala meg selv. Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 08:21   #12
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken Protein Delite er best?

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten, her.

Det KAN blandes med vann - men jeg syns ikke det er særlig godt.

Jeg tenker: hvis du lurer på hva du skal bruke en boks med proteinpulver til - så kanskje du ikke har behov for det? Det går jo fint an å leve uten, men jeg syns det er en grei måte å få i meg proteiner når matlysten er dårlig. Pluss rett etter trening.

Tåler du ikke egg og melk?

Jeg skjønner hva kroppen bruker protein til, men jeg skjønner ikke hvordan man skal lage noe av pulveret... Jeg tåler ikke egg og melk, og jeg får langt fra i meg nok av noe som helst, så det hadde vært greit med noe som smakte meg... Jeg spiser ca 60 gr kjøtt til middag, og er ikke så flink med proteiner, så var derfor jeg tenkte at det hadde vært smart å fått i seg nok mat... jeg tåler litt youghurt da...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 09:14   #13
Siljevanilje
Seniormedlem
 
Siljevanilje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 38
Innlegg: 3.156
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Sv: Hvilken Protein Delite er best?

vet noen hvilke butikker som fører disse? sunkost har de ikke, for det har jeg sjekka ut.

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 09:49   #14
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken Protein Delite er best?

Opprinnelig lagt inn av Siljevanilje, her.

vet noen hvilke butikker som fører disse? sunkost har de ikke, for det har jeg sjekka ut.

Vet ikke om noen butikker som fører dem - men det er enkelt og raskt å få varer fra www.proteinfabrikken.no

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 12:47   #15
Nena
Seniormedlem
 
Nena sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nordpå
Innlegg: 2.451
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken Protein Delite er best?

Har kjøpt på Life-butikker, i tillegg til Proteinfabrikken

__________________
~ Nothing happens until you decide ~

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 14:10   #16
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken Protein Delite er best?

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro, her.

Jeg skjønner hva kroppen bruker protein til, men jeg skjønner ikke hvordan man skal lage noe av pulveret... Jeg tåler ikke egg og melk, og jeg får langt fra i meg nok av noe som helst, så det hadde vært greit med noe som smakte meg... Jeg spiser ca 60 gr kjøtt til middag, og er ikke så flink med proteiner, så var derfor jeg tenkte at det hadde vært smart å fått i seg nok mat... jeg tåler litt youghurt da...

Jeg har vaniljeyoghurt i kjølen, jeg skal teste smaken litt senere idag

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 15:53   #17
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken Protein Delite er best?

Opprinnelig lagt inn av Aline, her.

Jeg har vaniljeyoghurt i kjølen, jeg skal teste smaken litt senere idag

Takk Aline

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 17:27   #18
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken Protein Delite er best?

Soya- eller rismelk må da være ypperlig å blande proteinet med? Jeg elsker soyamelk med vaniljesmak, rismelken med vanilje er også god.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvorfor bruke proteinpulver? mofe Kosttilskudd 93 09-08-07 17:04
Protein Delite Ninja Spørsmål om matvarer og oppskrifter 6 24-02-07 11:05
SOS-dietten Dorothy Generell ernæringsdebatt 5 30-05-06 18:52
Argument for proteiner MHM Generell ernæringsdebatt 19 16-04-05 16:58
Mat&trim Tidligere bruker Trening 5 07-09-04 00:25


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no