Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Ketolysekuren virker ikke på meg

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-08-06, 15:06   #1
kals
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 56
Innlegg: 21
kals er på en erverdig vei

Ketolysekuren virker ikke på meg

Hei!
Jeg begynte på ketolysekuren for ca 14 dager siden. kom i ketose etter 3-4 dager. er fortsatt i ketose, har bra utslag på stixen, men går ikke ned i vekt og heller ikke inn i cm. jeg er veldig fortvila. har i denne perioden spist 10-15 karbohydrater daglig. Jeg tar også ketolysetabelettene. er det noen som kan gi meg et svar på hvorfor kuren ikke virker på meg. Begynner å bli desperat nå. har ca 15 kg jeg skal bort med, mye fett i det som egentlig skal være en midje . Har ikke diabetes, men bruker Metformin som jeg tidligere har fått fra min lege. Fikk dem for mulig å redusere bukomfanget.

kals er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-08-06, 15:10   #2
Grethe
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Alder: 61
Innlegg: 273
Grethe har en fantastisk aura rundt segGrethe har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ketolysekuren virker ikke

Kanskje hvis du skrev opp hva du spiser i løpet av en helt vanlig dag så kunne noen av de som virkelig er inne i ketolysekuren hjelpe deg ?

Grethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-08-06, 15:16   #3
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Ketolysekuren virker ikke

Du har lest boken nøye, sant?

Det kan være at du er mer ømfintelig for ting som kunstig søtstoff og melkeprodukter osv.

Skriv inn det du spiser en vanlig dag, så får vi se

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-08-06, 15:23   #4
Melania
Seniormedlem
 
Melania sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Oslo
Alder: 46
Innlegg: 1.135
Melania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snill

Sv: Ketolysekuren virker ikke

Jeg lurer på vekt og høyden din... Ketolyse anbefales for de som skal endel ned.

Ellers er mitt råd, vær stanhaftig og ikke gi opp

__________________
Melanias vei til ett lettere liv!
- Januar 06 til Oktober 06 = -30kg!
- Vekt 30.01.07: 73
Mål for 2007: tilbake til Match vekt 68kg og holde meg der, bli MILF, bli glad i meg selv og gripe alle muligheter!
Melania er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-08-06, 15:30   #5
Charmtassen
Seniormedlem
 
Charmtassen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 63
Innlegg: 7.717
Charmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastisk

Sv: Ketolysekuren virker ikke

Opprinnelig lagt inn av kals

har i denne perioden spist 10-15 karbohydrater daglig.

Jeg går også på ketolysekuren, men jeg spiser mellom 15 og 20 karbohydrater hver dag - og det er det anbefalingen går på i boka. Du skal ikke ligge under 15 karber pr. dag, så jeg tror du rett og slett får i deg for lite karbohydrater til å gå på ketolysekuren.

Jeg skriver opp alt jeg spiser (og drikker) i en egen bok (hvis du ikke vil lage dagbok som mange her gjør), og da regner jeg ut karbene for hvert måltid + resultatet for dagen. Har jeg ligget litt lavt til frokost og lunsj, så kan jeg unne meg litt ekstra til middag eller litt ekstra kveldskos. Det anbefales virkelig å skrive opp og regne nøye i begynnelsen, så det foreslår jeg at du gjør.

Som de andre sier også: Skriv inn her hva du spiser en normal dag, gjerne opplyse om høyde og vekt - så skal vi se om vi ikke klarer å finne ut hvorfor du står bom stille. Men først: øk karbene til over 15 g. pr. dag

__________________
Sneglen kommer også frem!


Charmtassen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-08-06, 16:21   #6
kals
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 56
Innlegg: 21
kals er på en erverdig vei

Sv: Ketolysekuren virker ikke

Hei!
Tusen takk for alle svarene jeg fikk. Skal begynne å notere hva jeg spiser. Det er stort sett 1-2 tynne skiver av ketolysebrødet om morgenen/formidagen, med litt ekte majones og 2-3 skiver gullsalami på + 2-3 kopper kaffe. Noen ganger drikker jeg cola light men prøver å unngå det mest mulig. prøver heller å drikke mere vann, kunne gjerne ha vært flinkere med vanndrikkingen men prøver så godt jeg kan. Til lunch kan det bli en pose baconsvor eller 2 kokte egg , eller en skive ketolysebrød, ikke så ofte med 3 skiver daglig. Middagen består av 300g torsk med 125g bacon og ca 100 g blomkål. noen ganger blomkålpurre med fløte. for variasjon bytter jeg ut fisken med 2 stk biffburgere(0 karb), 1/2 kylling eller kyllingfileer.Spiser også karbonadedeig eller kjøttdeig. Reker spiser jeg også en del av. Noen ganger "vokker" jeg kinakål. spiser meg mett, men ikke stappmett som det står i boken.

Medisiner jeg bruker er Fontex 20mg pr dag. Xzysal allergitabeletter og Aktivelle hormontabeletter.

kals er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-08-06, 16:24   #7
kals
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 56
Innlegg: 21
kals er på en erverdig vei

Sv: Ketolysekuren virker ikke på meg

Hei igjen!

Jeg er 160 cm høy og veier 79-80 kg

kals er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-08-06, 16:48   #8
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Sv: Ketolysekuren virker ikke på meg

Velkommen Kals!
Ser at du strever litt nå, men du skal se at det lager seg etter hvert.
Egg, eggeomelett og bacon til frokost. Gjerne med litt grønnsaker. Jeg bruker mye vårløk eller purre til. Jeg synes du også du skal forsøke å spise litt mer varierte salater og grønnsaker og heller kutte ut ketolysebrødet en tid til du er skikkelig igang. Mesteparten av karbohydratene skal komme fra salat og grønnsaker! Bruk f.eks. salat med litt proteiener og f.eks rømmedressing til lunsj. Ikke spar på fettet og drikk rikelig med vann/mineralvann.
Enkelte tåler heller ikke hverken kaffi eller light brus uten at vekttapet stopper opp. Kutt derfor gjerne ut en ting av gangen og se om du merker forskjell. Hvis ikke kan du jo bare fortsette med det. Hormonpreperatet du bruker kan selvsagt også være litt av årsaken, men bare fortsett med det. (Fontex kjenner jeg ikke til). Du skal se at virkningen kommer etter vært likevel!
Lykke til!

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 17-08-06, 16:49   #9
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Ketolysekuren virker ikke på meg

Hvor er alle grønnsakene henne da ? Spiser du grønnsaker bare til middagen ?

Variert inntak av grønnsaker er veldig viktig på ketolysekuren.

Som Torkil sier i sitt svar til en annen som slet:

Opprinnelig lagt inn av Torkil

Du er ikke helt alene, når det gjelder problemer med stagnasjon i vekttapet, enkelte opplever det. Jeg har analysert kosten til disse og ser, at det jevnt over er svært lite grønnsaker/salater i kosten, og at den moderate mosjon lider i tidsklemma. Ketose er en kostbar forbrenning, som krever hundreder forskjellige enzymer i kroppen for å fungere. Disse enzymer utgjør den kjemiske " fabrikk" som skaffer oss ketoner fra kroppsfettet. De fleste enzymer inneholder mineraler eller er avhengige av vitaminer for å fungere. Det ser ut som om det er viktig med en variert blanding av grønnsaker forå skaffe seg alle slike vitaminer og mineraler.
Les i boken Slank med ketolysekuren, rundt i dette forum og sikkert i Atkins for å skaffe deg inspirasjon.
Nå er det grilltid her i Arendal. Skivet aubergine / squash penslet med grillolje og grillet ved høy varme kan være et godt avbrekk fra brokoli og blomkål. Fløtestuet spinat er fint til lyst kjøtt etc.
Når du skal lage pizza kan du lese erfaringene i ketolyseforumet. Siden du savner knekkebrød, prøv å lage pizzabunnen med litt revet ost , gjerne parmesan eller hvitost , stek bunnen ferdig og bruk bunnen som "brød".
Og - husk mosjonen, fysisk aktivitet er jo godt dokumentert som botemiddel hvis man er litt deppa. Samtidig får du et lite pusterom i din travle hverdag.

Ellers ser det ut som om du får i deg litt snaut med karber. Øk grønnsakene, så får du det også på plass. Og ikke vær redd for fettet !!

Dette skal du nok få til ser du !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 17-08-06, 18:57   #10
kals
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 56
Innlegg: 21
kals er på en erverdig vei

Sv: Ketolysekuren virker ikke på meg

Hei!
Synes selv også at det blir for lite grønnsaker, men synes også at antall karb. øker veldig fort med deem. Er det noen som har forslag til type grønsaker? Lurer også på om man teller karb. i feks. blomkålen rå eller kokt.

kals er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-08-06, 19:35   #11
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Ketolysekuren virker ikke på meg

Gå inn på oppskrifter og se der Men f.eks avocado, paprika, tomat, champignon, diverse salater (unntatt isbergsalat, ingen næring i), aubergine, squash, osv osv.

Og du veier maten og måler?

Husk også på å spise nok fett! F.eks kjøpe MCT-olje på apoteket.

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 17-08-06, 21:46   #12
kals
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 56
Innlegg: 21
kals er på en erverdig vei

Sv: Ketolysekuren virker ikke på meg

Hei!
Grunnen til at jeg veier maten er jo for å finne ut hvor mange karbohydrater det blir feks. i en blomkål.

kals er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-08-06, 21:48   #13
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Ketolysekuren virker ikke på meg

Opprinnelig lagt inn av kals

Hei!
Synes selv også at det blir for lite grønnsaker, men synes også at antall karb. øker veldig fort med deem. Er det noen som har forslag til type grønsaker? Lurer også på om man teller karb. i feks. blomkålen rå eller kokt.

Brokkoli, blomkål, purre, agurk, avacado, oliven, tomater, ruccola osv Jeg spiser mye grønnsaker av nevnte typer og selv på 15 karber var det plass til grønnsaker flere ganger daglig

Jeg veier og teller blomkål før jeg koker den ja

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 17-08-06, 23:21   #14
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Sv: Ketolysekuren virker ikke på meg

Hei igjen!
Det er viktig at du veier alt som inneholder KH den første tiden, så du får en viss oversikt over hvor mye du kan spise.
For å få det bør du studere linkene under for å finne ut hvor mye de enkelte grønnsakene inneholder.
http://www.lavkarbo.no/matvaretabell

http://www.matoppskrift.no/sider/karbo.asp

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 18-08-06, 09:51   #15
Charmtassen
Seniormedlem
 
Charmtassen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 63
Innlegg: 7.717
Charmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastisk

Sv: Ketolysekuren virker ikke på meg

Du har fått mange gode svar her! Super gjeng, dette her!
Jeg ville først og fremst minske på bruken av gullsalamien og baconsvor, bare sånn for å prøve "alt" mener jeg. Og så må du øke på grønnsakene som folk sier.

Lag en blandet salat med litt tomat, litt agurk, litt paprika, salat av noe slag (selvfølgelig ) eller annet du liker (og som er lov). Da regner du selvfølgelig ikke 100 gram på alt, og kan få et veldig godt tillegg til torsken eller kyllingen din.

Ser at Mofe foreslår MCT-olje også, og det kan jeg absolutt anbefale. Når jeg er flink og husker å ta denne hver dag, så merker jeg at jeg blir fortere mett og at vekta går jevnere nedover.
Tvi-tvi videre!

__________________
Sneglen kommer også frem!


Charmtassen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-08-06, 11:36   #16
kals
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 56
Innlegg: 21
kals er på en erverdig vei

Sv: Ketolysekuren virker ikke på meg

Hei!

Takk til Charmtassen og alle dere andre også som har gitt meg mange gode råd . Ja en supergjeng er dere!!!

kals er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-08-06, 16:27   #17
Melania
Seniormedlem
 
Melania sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Oslo
Alder: 46
Innlegg: 1.135
Melania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snill

Sv: Ketolysekuren virker ikke på meg

Opprinnelig lagt inn av Georgine


Jeg veier og teller blomkål før jeg koker den ja


Ok nå sjokkerte du meg litt Georgine . (men på en annen side overraker det meg ikke helt)

Noen er bare flinkere enn andre
Ja, for hos meg veies svært lite, og i hvertfall ikke lovlige grønnsaker. Men så teller jeg heller ikke så veldig mye heller da.

__________________
Melanias vei til ett lettere liv!
- Januar 06 til Oktober 06 = -30kg!
- Vekt 30.01.07: 73
Mål for 2007: tilbake til Match vekt 68kg og holde meg der, bli MILF, bli glad i meg selv og gripe alle muligheter!
Melania er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-08-06, 17:05   #18
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Ketolysekuren virker ikke på meg

Opprinnelig lagt inn av Melania


Ok nå sjokkerte du meg litt Georgine . (men på en annen side overraker det meg ikke helt)

Kontrollfreak er jo og et annet navn på det

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 18-08-06, 18:56   #19
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Ketolysekuren virker ikke på meg

Trener du noe da?

I boken så anbefaler Torkil å gå en tur på ca 30 min., (evt. en annen aktivitet) hver dag, kan være du kan prøve det også


( meg stille ut før noen spør om jeg trener noe )

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-08-06, 22:12   #20
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Sv: Ketolysekuren virker ikke på meg

Opprinnelig lagt inn av Melania

Ja, for hos meg veies svært lite, og i hvertfall ikke lovlige grønnsaker. Men så teller jeg heller ikke så veldig mye heller da.

Det er helt sikkert greit nok siden du har din egenkomponerte diett.
For oss som går på ketolysekuren er det viktig å veie (hverfall den første tiden) og telle karbohydratene. Vi skal ha ca. 15 g daglig og det meste av det skal komme fra varierte grønnsaker og salater. En vanlig feil for svært mange nybegynnere er at de spiser for lite av det og bruker karbohydratene til helt andre ting.

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 12:25   #21
plastbox
Seniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Tønsberg
Alder: 38
Innlegg: 511
plastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snill

Sv: Ketolysekuren virker ikke på meg

Hei kals

Løsningen er såre enkel: Du må spise mer, og du må spise mer fett. Slutt med det tøvete juksebrødet og spis grønnsaker i stede. Skal du første på en ketogen diett er det vel greit å bruke "carb-kvota" på noe som faktisk gjør kroppen din godt?

plastbox er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert; ketose Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 14:05   #22
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: Ketolysekuren virker ikke på meg

Du er jammen meg flink å finne gamle tråder!

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 14:16   #23
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Ketolysekuren virker ikke på meg

Ja denne var jammen meg ekstremt gammel, håper personen som startet tråden har funnet ut løsningen sin

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 16:58   #24
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Ketolysekuren virker ikke på meg

og hadde vært morro og høre hvordan det gikk med personen ,om hun klarte og gå ned i vekt

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 21:11   #25
Karissima
Seniormedlem
 
Karissima sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 5.343
Karissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressurs

Sv: Ketolysekuren virker ikke på meg

Opprinnelig lagt inn av Ferskenbeinet, her.

Du er jammen meg flink å finne gamle tråder!

__________________

Det er aldri for sent å starte på nytt
Karissima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Motediettene virker ikke! HP Lavkarbo generelt 20 21-12-04 16:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no