Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 06-01-11, 19:38   #4976
Deanna
Medlem
 
Deanna sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 322
Deanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg tillater meg å sette en stopper for kaffediskusjonen: Man. Drikker. Ikke. Pulvekaffe.

Ferdig snakka.

__________________
Vintereple. Sommerjordbær.



Don't look for happy endings in vicious circles.
Deanna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 06-01-11, 19:39   #4977
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Er det skikkeleg teit å fare på Cesar Millan live show når ein ikkje har hund? Har jo ein ide om å ha hund ein dag, og mannen er jo berre dyktig... (etter tv-programma å dømme i alle fall!)

Ikke teit nei - mannen er som sagt tidligere her helt SKJØNN!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 06-01-11, 19:45   #4978
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Sambo og jeg har nettopp vært på elkjøp og kjøpt 40 dvd/bluray... Når skal vi få tid til å se dem?? BTW det er kjempetilbud på filmer på elkjøp! Løp og kjøp!!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 06-01-11, 19:52   #4979
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

WHAT???????

Dette må jeg finne ut av! Takk for tips!

11. mai i Oslo, finn det sikkert på billettservice eller noko? Det er info på heimesida hans også

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 06-01-11, 20:04   #4980
Hegus
Juniormedlem
 
Hegus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 12
Hegus er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hei. Kan noen forklare for meg hva som er forskjellen på ketosekuren å lavkarbo? Hva får man/får man ikke spise på lavkarbo vs ketolyse?

Hegus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 06-01-11, 20:06   #4981
Hegus
Juniormedlem
 
Hegus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 12
Hegus er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Å så lurer jeg på hvordan man får inn den "vekt telleren/BMI telleren" som alle har under over allt der man skriver? Haha, det var litt innviklet, men er det noen som forstår hva jeg mener?

Hegus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 06-01-11, 20:20   #4982
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Hegus, her.

Hei. Kan noen forklare for meg hva som er forskjellen på ketosekuren å lavkarbo? Hva får man/får man ikke spise på lavkarbo vs ketolyse?

Ketolyse ER lavkarbo, men lavkarbo trenger ikke nødvendigvis være ketolyse..

Kråka ER en fugl, men fuglen trenger ikke nødvendigvis være en kråke??

Ketolyse er en av de retningene man finner under lavkarbolivsstiler. Det som kjennertegner den finner du HER.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 06-01-11, 20:29   #4983
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Hegus, her.

Å så lurer jeg på hvordan man får inn den "vekt telleren/BMI telleren" som alle har under over allt der man skriver? Haha, det var litt innviklet, men er det noen som forstår hva jeg mener?

Ticker Factory - en guide

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 06-01-11, 20:36   #4984
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Han skal jo til Oslo også, Kitt! Men han kjem også hit eg bur, så då blir det faktisk Millan show på meg! Har bestilt billettar!

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

WHAT???????

Dette må jeg finne ut av! Takk for tips!

Mannen kommer til Oslo 11. mai fant jeg ut helt selv!!!
Og de dyreste billettene var utsolgt! 800,- stk og det er utsolgt mer enn 4 måneder før mannen entrer Spektrum!

Tror ikke jeg er villig til å betale 1200,- for 2 billetter heller, eller 2400,- om hele familien skal dra! Har veldig lyst, da!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 06-01-11, 21:31   #4985
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvordan VET man bare at man er gravid uten å gjøre en test. Sikre tegn? Hvordan bare visste dere det, dere som "bare visste det" før dere tok test?

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 06-01-11, 21:34   #4986
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Hvordan VET man bare at man er gravid uten å gjøre en test. Sikre tegn? Hvordan bare visste dere det, dere som "bare visste det" før dere tok test?

Jeg bare visste det... Samt kjente en murring i underlivet. Jeg kjente det allerede etter en uke. Helt teit, men det skjedde likedan med nr 2. Men så hadde jeg full kontroll over mensen og følelser tilknyttet mensen i kroppen sånn i utgangspunktet.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 06-01-11, 21:40   #4987
Brimstone
Seniormedlem
 
Brimstone sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 767
Brimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Deanna, her.

Jeg tillater meg å sette en stopper for kaffediskusjonen: Man. Drikker. Ikke. Pulvekaffe.

Ferdig snakka.

Nemlig!

__________________
Det er min legg, og jeg driter når jeg vil!
Brimstone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman light
Gammel 06-01-11, 21:52   #4988
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Hvordan VET man bare at man er gravid uten å gjøre en test.

Sprenging i brystene, doturer på natta, kvalme, feber, murring i korsryggen, menslignende smerter i underlivet. Ja, også manglende mens da.
Prøv å google gravid symptomer....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 06-01-11, 21:53   #4989
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Høres enklere ut å ta en test.. Jeg har flere ganger trodd jeg var gravid, hehe :P Syns jeg følte både ene og andre av symptomene. Heldigvis null utslag på alle tester

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT
Gammel 06-01-11, 21:58   #4990
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

Høres enklere ut å ta en test.. Jeg har flere ganger trodd jeg var gravid, hehe :P Syns jeg følte både ene og andre av symptomene. Heldigvis null utslag på alle tester

Selvsagt er det lett å ta en test, men det jeg var interessert i var jo hvordan kvinnene bare visste det

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 06-01-11, 22:00   #4991
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Selvsagt er det lett å ta en test, men det jeg var interessert i var jo hvordan kvinnene bare visste det

Jeg bare visste det, fordi jeg kjente kroppen min såpass godt, og kroppen min var såpass forutsigbar at jeg visste når den var fruktbar. Derfor ble jeg også gravid ved første forsøk på begge ungene.
Vi brukte aldri prevensjon de seks første årene vi var sammen. Vi hadde tre-fire dager pr måned vi IKKE hadde samleie fordi at jeg visste at da var jeg mottakelig, men ellers gikk det greitt.

__________________
Æ står han a!

Sist redigert av Kanutten : 06-01-11 kl 22:06.
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 06-01-11, 22:02   #4992
Deanna
Medlem
 
Deanna sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 322
Deanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Det sikreste tegnet for meg er at jeg prøver å fortrenge alle symptomene.

__________________
Vintereple. Sommerjordbær.



Don't look for happy endings in vicious circles.
Deanna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 06-01-11, 22:02   #4993
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

Syns jeg følte både ene og andre av symptomene. Heldigvis null utslag på alle tester

Det går fint å ha det motsatte også, fullt utslag på symptomer og tester uten å være gravid.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 06-01-11, 22:05   #4994
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Det går fint å ha det motsatte også, fullt utslag på symptomer og tester uten å være gravid.

Innbilt graviditet

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 06-01-11, 22:07   #4995
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Innbilt graviditet

Jepp, meg og alle bikkjene

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 06-01-11, 22:08   #4996
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jepp, meg og alle bikkjene

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 06-01-11, 22:14   #4997
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jepp, meg og alle bikkjene

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 07-01-11, 13:31   #4998
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hva var det Lindberg anså som ett "normalt" blodsukker? Syns jeg leste en plass at hans verdier var mye lavere enn standarden.

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 07-01-11, 15:29   #4999
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg testa meg ihjel de fire første månedene vi prøvde å bli gravide, men den femte måneden så gadd jeg ikke teste engang, for jeg visste jeg var gravid. Eneste grunnen til at jeg visste det var at jeg fikk en grasal halsbrann og brått begynte å rape som en mann

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 07-01-11, 16:17   #5000
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Hvordan VET man bare at man er gravid uten å gjøre en test. Sikre tegn? Hvordan bare visste dere det, dere som "bare visste det" før dere tok test?

Første gangen skjønte jeg det da jeg reiste meg på bussen og kvalmen kom som kastet på meg, et under at jeg ikke spydde der og da! Var noen dager på overtid med mensen også.

Andre gangen visste jeg det et par-tre dager etter befruktning, selv om ingen tror meg når jeg sier det. Men den kvalmen, den hadde en spesiell "smak" var ikke til å ta feil av. Så selv om jeg testet negativt 3 dager før forventet mens var jeg temmelig sikker og den dagen mensen skulle kommet hadde jeg en svak strek på testen. Nå er det krapylet 10 år gammel og skal på sitt livs første Nyttårsball i kveld!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 4 (0 medlemmer 4 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no