Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 20-01-11, 10:50   #5301
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg har en vekt jeg kjøpte for 250 kroner fra Ellos for et par år siden. Ærlig talt kjøpte jeg den mest for utseendet . Den er rød med ornamenter på. Fiiin!
Uansett, den er så stabil som du får den. Jeg har ikke plass til å ha vekta stående framme, så jeg må sette den på høykant når den ikke er i bruk, og legge den på gulvet hver gang jeg skal bruke den, men det er ingen slinger i valsen med den i alle fall. Trenger ikke noe kroppsanalysestyr, for jeg vet ganske sikkert at de billige variantene uansett ikke klarer å sende elektroniske signaler gjennom hele kroppen, og da er det i grunn ganske fånyttes, i hvert fall for meg med tynne bein og beinete hofter, kan bli temmelig misvisende .

En analog sak? Vurderer veldig å bytte ut min ekstremt lunefulle digitale vekt med noe mekanisk og fint. Ellos, sier du?

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :)
Gammel 20-01-11, 10:51   #5302
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

En analog sak? Vurderer veldig å bytte ut min ekstremt lunefulle digitale vekt med noe mekanisk og fint. Ellos, sier du?

Neida, den er digital!
Jeg tror ikke de har den inne lenger, men merket er Exido, i alle fall.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 20-01-11, 10:58   #5303
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Har man krav på stønad til kosthold hvis man har et barn med matallergi?
Må barnet i så fall være multiallergisk?
Hvis det er noen som vet, er jeg takknemlig for et svar

Så vidt jeg vet, gjelder det bare om man har cøliaki påvist med biopsi! Vet noen få klarer å få det til uansett!

Men, dersom du mener du har ekstra mye utgifter pga dette, kan du få en legeattest om hva som er problemet og spare opp alle kvitteringene, så kan du få fradrag på skatten pga ekstra store sykdomsutgifter. Da må du kunne bevise at du bruker MINST 10 000,- mer på dette barnet enn det et friskt barn ville kostet!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 20-01-11, 11:03   #5304
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Har man krav på stønad til kosthold hvis man har et barn med matallergi?
Må barnet i så fall være multiallergisk?
Hvis det er noen som vet, er jeg takknemlig for et svar

Det eneste man helt garantert får støtte til er hvis barnet har cøliaki. Tror det er rundt 20 tusen i året man kan få da.

Man kan også få støtte "dersom man har en sykdom som fører til forhøyete eller ekstra utgifter relatert til sykdommen". En matallergi er i så måte en sånn sykdom, men det kommer helt an på hvor villig legen er til å attester på dette og i hvilken grad man kan dokumentere disse utgiftene. Enkelte leger mener at en næringskombinasjon av allergier gir anledning til støtte, andre ikke.

F.eks jeg får grunnstønad sats 1 da, men jeg er altfor sløv med disse tingene og NAV og sånn. Kunne sikkert fått støtte til både sko, bil og klær, trening etc dersom jeg hadde giddet å søke om sånn. Men det var en digresjon, jeg har ikke matallergier

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 20-01-11, 11:13   #5305
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Kunne sikkert fått støtte til både sko, bil og klær, trening etc dersom jeg hadde giddet å søke om sånn. Men det var en digresjon, jeg har ikke matallergier

Bare en lite digresjon, mange vet jo ikke at de har krav på noe i det hele tatt! Ingen som løper etter deg med søknadspapirene, liksom!

De har blitt MYE strengere både NAV og Skatteetaten, men det kan være vel verdt å prøve seg!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 20-01-11, 11:15   #5306
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Neida, den er digital!
Jeg tror ikke de har den inne lenger, men merket er Exido, i alle fall.

Jah, det beviser jo bare at PRIS ikke har betydning i alle tilfeller. Skal holde utkikk etter merket, takk

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :)
Gammel 20-01-11, 11:16   #5307
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Bare en lite digresjon, mange vet jo ikke at de har krav på noe i det hele tatt! Ingen som løper etter deg med søknadspapirene, liksom!

De har blitt MYE strengere både NAV og Skatteetaten, men det kan være vel verdt å prøve seg!

Skader nok aldri å prøve seg nei. Man kan jo bare få ett ja eller ett nei lissom :P. Greia er vel at for å få grunnstønad så må man ha en diagnose, men det er vel langt fra alle med en diagnose som vet at de har rett til å søke om grunnstønad.

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 20-01-11, 11:21   #5308
TrineG
Medlem
 
TrineG sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Sør-Trøndelag
Innlegg: 280
TrineG er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg skal kjøpe meg en bok i morgen og ta med meg på ferie. Forhåpentligvis har de litt utvalg på bokhandleren. Men hvilken bok er en grei nybegynner bok. Frisk med Lavkarbo ? Kan den være noe ?

TrineG er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 20-01-11, 11:23   #5309
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Noen som kan anbefale en bra vekt (til å veie meg selv på), dem jeg har er så fryktelig ustabil og hva den viser kommer ann på hvordan jeg står påden. Trenger egentlig ikke sånn vekt med analysefunksjon, de er bare frustrerende.

Min vekt er vel 7 år nå og funker som bare det. Husker ikke merket, men den lå prismessig i mellomklassen på Jernia i sin tid. Nordica kanskje? Skal kunne måle fettprosent og sånt, men det har jeg aldri fått til å fungere, men selve veiingen funker helt fint og den er stabil - det er vel heller jeg som er ustabil i den grad den viser uønsket vekt.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 20-01-11, 11:28   #5310
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Bare en lite digresjon, mange vet jo ikke at de har krav på noe i det hele tatt! Ingen som løper etter deg med søknadspapirene, liksom!

De har blitt MYE strengere både NAV og Skatteetaten, men det kan være vel verdt å prøve seg!

Det er 12 år siden vi var i den mølla der med å søke stønader og det er forsyne meg ikke alle på NAV (Trygdekontoret het det den gangen) som har filla peiling på diagnoser heller. Poden her har hjertefeil og selv om den ikke het HVHS (Lasse-Liten-syndromet) så var den like livstruende og like operasjonskrevende for vår del, den lignet en del også. Men siden hans diagnose ikke var så kjent måtte vi krangle oss til stønad husker jeg.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 20-01-11, 11:30   #5311
knh
Seniormedlem
 
knh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Drammen
Alder: 37
Innlegg: 1.152
knh er en juvelknh er en juvelknh er en juvel

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av TrineG, her.

Jeg skal kjøpe meg en bok i morgen og ta med meg på ferie. Forhåpentligvis har de litt utvalg på bokhandleren. Men hvilken bok er en grei nybegynner bok. Frisk med Lavkarbo ? Kan den være noe ?

Jeg vil anbefale "Bedre uten brød"

Frisk med Lavkarbo er nok ikke dumt det heller

knh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: "Bedre uten brød"
Gammel 20-01-11, 11:43   #5312
TrineG
Medlem
 
TrineG sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Sør-Trøndelag
Innlegg: 280
TrineG er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av knh, her.

Jeg vil anbefale "Bedre uten brød"

Frisk med Lavkarbo er nok ikke dumt det heller

Takk Da går jeg for en av de.

TrineG er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 20-01-11, 12:13   #5313
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som vet sånn ca når feriepengene for oss som har dagpenger kommer? Står bare på nettsidene at de kommer i månedsskiftet januar/februar, men jeg vil vite nååååår!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 20-01-11, 12:27   #5314
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som vet når Coop butikkene begynner å betale ut medlemsutbytte???

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 20-01-11, 12:56   #5315
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Min badevekt er en simpel trehundrekroners fra Clas Ohlson, den er vel fire år gammel nå - har byttet batteri i den en gang, ellers har den aldri fusket, selv om den har blitt flyttet rundt og generelt mishandlet.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Gammel 20-01-11, 13:18   #5316
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Noen som vet sånn ca når feriepengene for oss som har dagpenger kommer? Står bare på nettsidene at de kommer i månedsskiftet januar/februar, men jeg vil vite nååååår!

Glem det! Jeg fikk nettopp svar fra Godeste Nav-Roger, som kunne fortelle at feriepengene blir utbetalt i løpet av helga . Oh fryd oh glede!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 20-01-11, 13:22   #5317
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

I dag våknet jeg opp nesten uten løshud på lårene mine. Altså hør her, lårene mine har vært litt rynkete i ett år nå, og jeg trodde en stund det måtte lårplastikk til, all den tid jeg hadde mye fett på lårene igjen og trodde det skulle bli verre, noe det ikke ble. Men nå har jeg ikke spesielt mye fett på lårene igjen og ser liksom status quo.

Og over natten nesten, har lårene strammet seg opp. Hva i all verden? Går det så fort? Her trengs ingen lårplastikk lengre. Skyldes det en uke med innsmøring med coffeberry, eller forandring i treningsprogrammet på lårene, med sett med 70-100 repitisjoner for å øke blodstrømmen?

Eller er det rett og slett bare at beina har fått vært i fred for vekttap en stund og har kunne tilpasse huden etter dette?

Fryktelig merkelig, for jeg mener det, det har skjedd praktisk talt over natta!!

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 20-01-11, 13:32   #5318
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Coffyberry, hva er det? Høres interessant ut! Jeg merker jo også det at huden ikke strammer seg fullt så mye til som den gjorde da jeg gikk ned for fire år siden. Det er nok litt alderen, muligens.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 20-01-11, 13:40   #5319
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Høres spennende ut Cherry - hva er coffeberry, og hvor får du kjøpt det?
Begynner å få mye slapp hud på lårene, og har begynt å tenkte på hvordan jeg kan gjøre noe med det - så alle tips og erfaringer mottas med takk

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF
Gammel 20-01-11, 13:47   #5320
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Coffyberry, hva er det? Høres interessant ut! Jeg merker jo også det at huden ikke strammer seg fullt så mye til som den gjorde da jeg gikk ned for fire år siden. Det er nok litt alderen, muligens.

På kaffeplantene vokser det røde bær. Bæret skal ha helsebringende effekter, men det er visstnok lettere bruke den på huden enn å spise det. De markedsfører det som naturens sterkeste antioksidant.

Helt naturlig antiage hudpleie med naturens sterkeste antioksidant. CoffeeBerry® Natureceuticals™ inneholder et helt nyutvinnende planteekstrakt som bedrer og forebygger hudaldring.

"De unike antiage-effektene av kaffebæret ble oppdaget fordi arbeiderne på kaffeplantasjene hadde uvanlig glatt, myk og ”ung” hud på hender og underarmene til tross for et arbeidsmiljø med stekende sol i tropiske områder.

Serien inneholder kun ingredienser med naturlig opprinnelse fri for parabener (konserveringsmiddel) og kunstig parfyme og fargestoffer.
Produktene inneholder vitaminer, planteekstrakter og planteoljer som forsterker antiage-effektene, virker fuktighetsgivende og roer hudirritasjoner.

Serien passer for alle hudtyper og aldre.

Gir umiddelbart jevnere og mykere hud med flott flott friskhet og glød. Samtidig motvirkes rynker, pigmentforandringer, grov hud, tørr hud, sorte prikker og urenheter. Svært aktive produkter"

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 20-01-11, 14:36   #5321
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Bare en lite digresjon, mange vet jo ikke at de har krav på noe i det hele tatt! Ingen som løper etter deg med søknadspapirene, liksom!

De har blitt MYE strengere både NAV og Skatteetaten, men det kan være vel verdt å prøve seg!

Takk til dere begge.
Det var bere noen som mente at man kunne få støtte hvis man hadde et barn med multiallergi (gluten/laktose/egg osv) siden man da ofte må bruke mye penger på spesialmat.
Men da vet jeg det :-)

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold
Gammel 20-01-11, 14:54   #5322
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Helt naturlig antiage hudpleie med naturens sterkeste antioksidant. CoffeeBerry® Natureceuticals™ inneholder et helt nyutvinnende planteekstrakt som bedrer og forebygger hudaldring.

Hvor får man kjøpt dette vidundermidlet?!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 20-01-11, 15:21   #5323
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Fant følgende nettside som omtaller og selger CoffeeBerry
http://www.chicastore.no/priori/coff...ceuticals.html

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF
Gammel 20-01-11, 15:23   #5324
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Men kosta gjorde det! Då må det jo nesten funke også!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 20-01-11, 17:24   #5325
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Men kosta gjorde det! Då må det jo nesten funke også!

Fort gjort å få gratis frakt der, ja...

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 5 (0 medlemmer 5 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no