Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Jeg sprakk!

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-12-10, 18:28   #1
CocoNut
Medlem
 
CocoNut sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Malmö, Sverige
Alder: 48
Innlegg: 133
CocoNut er på en erverdig vei

Jeg sprakk!

Moa......sprakk! Igår ble det en pølse i brød, et kakestykke og 2 brownie cookies!!! Etter 3 hele mndr i ketose og vektnedgang, så klarte jeg og spolere........trodde jeg ihvertfall. Tenkte jeg minst måtte gått opp et par kg, så etter test på stix som viste at jeg ikke var i ketose lenger, løp jeg til treningssenteret (ok kjørte da) og trente i litt over en time, 700 kalorier brent opp. Idag har jeg hatt en runde på treningssenteret igjen. Men idag morges gikk jeg på vekten og jammen viste den ikke et eneste gram opp og det beste var at jeg var i ketose igjen. Idag har det vært full lavkarbo med minimalt med karbo, så nå håper jeg bare at jeg ikke gir etter igjen. Fy søren og lei meg jeg følte meg etterpå. Hvis jeg ikke kan klare og nyte sprekker, så får jeg heller holde meg langt vekk fra de.....

__________________
Klem fra Coco

CocoNut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldemann Svar med sitat
Gammel 13-12-10, 21:39   #2
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Jeg sprakk!

Når man har en sprekk, er det stort sett vann som bindes i kroppen.
Det er fysisk umulig å legge på seg "en kilo" fett i løpet av en dag eller to - i alle fall hvis du bare har spist litt uheldig høykarbo.

Ellers synes jeg at du taklet det bra, ingen grunn til å dvele ved ting som er spist, det er bare å gå videre

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 13-12-10, 21:52   #3
Timiane
Seniormedlem
 
Timiane sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Lørenskog
Innlegg: 513
Timiane er en juvelTimiane er en juvelTimiane er en juvel

Sv: Jeg sprakk!

Spist er spist, for sent å angre. Du tok deg fint inn med trening og kom der fort tilbake på dietten igjen.
Bra gjort!
Alle sprekker vel iblandt, selv om man er litt skuffet over seg selv, er man ikke alene.
Lykke til videre

__________________
Timiane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse og redusert inntak av kunstige søtningsmidler og mere trim i hverdagen! Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ok, da sprakk jeg abs Lavkarbo generelt 4 09-09-10 18:27
Jeg sprakk! Tagimpo Mer enn 30 kg overvekt 2 20-07-09 23:33
Jeg sprakk!!!!!! Sjokomonsen Eurodiett 6 29-08-06 14:27
Sprakk i dag, hva nå? Sniff Ketolysekuren 5 19-08-06 23:31
Jeg sprakk!!!!! Energica Ketolysekuren 21 14-06-05 23:26


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no