Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Kake/dessert og snacks

Varme opp Atkins Chocolate Decadence

Kake/dessert og snacks Her kan du poste dine lavkarbo-oppskrifter av desserter, snacks, lavkarbokaker og andre lavkarbovennlige godterier.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-12-11, 21:35   #1
Clockwork
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Drammen
Innlegg: 103
Clockwork er på en erverdig vei

Varme opp Atkins Chocolate Decadence

Slo meg hvor brownies-aktig Chocolade Decadence (Atkins Advantage Bar) er, og at den ikke smeltet når den ble varm, så tenkte at jeg skulle prøve å varme den i ovnen.

La den på bakepapir i ovnen på 75 grader i 15-20 min, og det funka som fjell! Smeltet ikke i det hele tatt, ble bare varm og myk, og ble akkurat som å spise brownies, bare... Bedre? Kan kanskje med fordel varmes litt lenger, eventuelt skru opp tempen til 100, bare å prøve seg frem.

Ypperlig med pisket krem til! Nå slipper man å være asosial når desserten serveres på julaften veit jeg.

Clockwork er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF / Generell Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-12-11, 21:39   #2
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Varme opp Atkins Chocolate Decadence

Nice! Jeg brukte den i biter i cookie-dough iskrem oppskrift fra her inne, funka som fy det også

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Atkins decadence bar Kirsti120 Spørsmål og svar 2 03-04-11 21:46
Noen som har prøvd Atkins Advantage Decadence Bar? MoaMoa Spørsmål og svar 12 10-03-09 14:12
Atkins Advantage Decadence eller Hazelnut wis Lavkarbo generelt 16 18-11-05 22:56
Atkins mini chocolate chip muffins Iset Bakst 13 02-02-05 00:00
Atkins Decadent Chocolate Cake Nille Bakst 14 20-08-04 12:19


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no