Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Andre dietter

Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Andre dietter Her er det plass til dietter som ikke har fått sin egen kategori over.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-12-10, 08:12   #351
Marte83
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Østlandet
Innlegg: 54
Marte83 er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

uæh.. startet dagen med frokostblandingen til spisdegslank.. første dagen jeg spiser det på 2 uker.. (har holdt meg til reint kjøtt og fett de siste 2 ukene) og det var kvalmende søtt :S uæh.. jeg har jo elska den frokostblandinga hele tiden :/

__________________


Alt går! enten så går det bra, eller så går det over!
Marte83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCLF Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 09:38   #352
monix1973
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 5
monix1973 er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Har ikke prøvd ut den frokostblandingen, jeg. Men så har jeg aldri vært begeistret for den type frokost heller !
Nettopp spist 2 skiver brød med bringebærsyltetøyet fra Spisdegslank, men ser det blir ikke så mye syltetøy på som før. Noe som stopper opp, og tror det er den "litt" kunstige søtsmaken. Godt er det jo som variasjon til kjøttpålegg og ost, da !

__________________
Smil til verden, og verden smiler kanskje tilbake
monix1973 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: spisdegslank/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 12:31   #353
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

gratulerer med vektnedgang for dere som er vært så flinke
her går det opp å ner ,,jaja mest opp .
men nå har jeg begynt med litt mer fett i kosten,og mye mindre brød
om det stemmer i forhold til spisdegslank , vet jeg ikke ,
men vekten går nedover igjen,, sagte ,men sikkert
hadde en dårlig uke gikk på pepperkaker og krumkaker,,
skal til syden 1 juledag,og tengte at da kan jeg jo vente med dietten til etternyttår ,men fant ut at det er bedre å gå ned to kilo, en opp to kilo fram til jul

hærregud at alt skal være så jæ....vansklig

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 16:54   #354
Marte83
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Østlandet
Innlegg: 54
Marte83 er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

bra filosofert det er

er jo masse god tapas som du kan spise i spania da det er stortsett lavkarbo. og aioli <3

you can do it

__________________


Alt går! enten så går det bra, eller så går det over!
Marte83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCLF Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 19:17   #355
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

vel skal til egypt ,,og skal spise og drikke akurat det jeg har lyst på den uka
skjerpe meg litt med maten da

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 20:25   #356
Fero
Medlem
 
Fero sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 130
Fero er ny på veien

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Dytter litt på denne siden jeg starter selv i morgen. Trappet ned på karbo de siste 2-3 dagene og har fyllt opp fryseren med mat fra spis deg slank i dag. Fortsatt litt usikker på om jeg skal følge det slavisk eller fylle inn med egenlagde måltider selv, men jeg ønsker å se det mer som et skritt på veien til LCHF med egenlagd mat, men siden jeg hater matlaging og må venne meg til det syntes jeg det er fint å kunne starte med noe som er tilnærmet likt slikt jeg spiste før. Altså "junk" som går rett i ovn eller micro (æsj).

Jeg er spent på middagene, men mest på brødet! Middagene er noe jeg greit kan fikse selv, selv med matlagingsvegring, men brødet vil jeg gjerne ha om morgenen. Eller altså, jeg spiser ikke brød per dags dato, men rugsprø, og det er jo litt i samme gata i allefall.

Yes, det var det. Hvordan har det gått mer dere andre her inne etter jula? Nå har jeg jo lest meg opp på deres opp- og nedturer i løpet av disse 15 sidene, så er nysgjerrig på mer, og håper jo folk flest kom seg gjennom jula?

__________________
Det er bedre å prøve og feile, enn å ikke prøve i det hele tatt!


Handle på iHerb.com? Bruk gjerne min kode og få $5 i rabatt første gang! **TAD607**
Fero er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketogen diett Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 21:46   #357
monix1973
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 5
monix1973 er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

heisann !
Her går det strålende.....12 kg ned siden oppstart 23 november :-)
Fryseren fortsatt full med forskjellig spisdegslank mat, men jeg lager middag til ungene, og velger det jeg kan spise ut fra det som er laget til de enkelte dager. For meg går det mye på mengde mat i forhold til å telle karbohydrater, føler ikke det er helt på plass ennå, og skal fortsatt ned ca 10 kg til.
Prøvde meg på hjemmelaget pizza forrige uke, og DET var ikke noen suksess. Fulle protester fra kroppen, mageknipp m.m.
Jeg blir nok aldri å gå tilbake til et "normalt" kosthold, men holde meg på lavkarbo, ettersom kroppen tydeligvis ikke vil ha noe annet, hehe
Stikker innom her igjen senere, for å se om noen andre har noe nytt på gang :-D
M

__________________
Smil til verden, og verden smiler kanskje tilbake
monix1973 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: spisdegslank/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 00:34   #358
Fero
Medlem
 
Fero sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 130
Fero er ny på veien

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

So far, so good! Rundstykkene er testet, og jeg må skjære de over på midten så jeg får to tynne skiver, men da er de veldig gode! I tillegg har jeg spist av brødet med parmesan, og kan i grunn ikke klage på det heller. Som pålegg har jeg bremykt, et salatblad og kjøttpålegg eller ost (eller begge deler). Eller egg/bacon siden jeg ikke er lei helt enda.

Middagene er ok, og jeg synes porsjonene er passe. I allefall ikke for små, annet enn pizzasnurrene, der kjente jeg at jeg følte meg litt "snytt". Jeg spiser også litt innimellom, f.eks. et egg eller litt stekt bacon/sopp, en proteinshake eller bare kaffe med kremfløte. Siden jeg ikke følger dette slavisk som kur, men heller som et springbrett, så tenker jeg det er ok

__________________
Det er bedre å prøve og feile, enn å ikke prøve i det hele tatt!


Handle på iHerb.com? Bruk gjerne min kode og få $5 i rabatt første gang! **TAD607**
Fero er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketogen diett Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 20:17   #359
LizJane71
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 3
LizJane71 er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Ja, nå har jeg ikke vært inne her siden november men har nå startet en ny runde med spisdegslank, etter at jeg hadde planlagt brekk i jula. det gikk veldig bra, og jeg gikk ikke opp mer enn 1-2 kilo, som nå er borte igjen. Tok et par uker før jeg kom i skikkelig ketose, men nå går det så det suser

Jeg gikk ned 14 kilo på 7 uker før jul, og har nå gått ned 15. Det er deilig å føle seg lettere både i kropp og til sinns, og jeg har masse energi!

Håper at de neste og planlagte siste 10 kg går like greit, men er forberedt på at det kan ta litt tid er tross alt noen år siden jeg var nede der jeg er nå

Lykke til alle sammen her inne, også håper jeg på å dele både positive og negative erfaringer

__________________
LizJane71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 12:31   #360
Snipa
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Valdres
Innlegg: 10
Snipa er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Hei
Jeg bruker spis deg slank dietten. Er ferdig med de første to ukene i morgen, og skal holde på i 4 uker til før jeg tar en pause.
Har gått ned 3,2 kg, men så stoppet det opp for tre dager siden, og i dag viste vekten + 500g , det er ikke ok !!
Har som mål å gå ned 10 kg på disse ukene, så tar jeg 5 kg til etter en pause, da skal jeg være fornøyd !
Inspirerende å lese hva andre skriver om sine erfaringer, det hjelper alltid å vite at flere jobber mot samme mål .
Er forresten sjeleglad for at det finnes brød i denne dietten, ellers hadde jeg nok sprukket for leeeenge siden!
Spiser noen av dere tyggis? Jeg blir ikke helt klok på om vi har lov til det eller ikke......og jeg er liksom "litt" avhengig....sukk

Snipa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 12:37   #361
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av Snipa, her.

Hei
Jeg bruker spis deg slank dietten. Er ferdig med de første to ukene i morgen, og skal holde på i 4 uker til før jeg tar en pause.
Har gått ned 3,2 kg, men så stoppet det opp for tre dager siden, og i dag viste vekten + 500g , det er ikke ok !!
Har som mål å gå ned 10 kg på disse ukene, så tar jeg 5 kg til etter en pause, da skal jeg være fornøyd !
Inspirerende å lese hva andre skriver om sine erfaringer, det hjelper alltid å vite at flere jobber mot samme mål .
Er forresten sjeleglad for at det finnes brød i denne dietten, ellers hadde jeg nok sprukket for leeeenge siden!
Spiser noen av dere tyggis? Jeg blir ikke helt klok på om vi har lov til det eller ikke......og jeg er liksom "litt" avhengig....sukk

Du må IKKE spise tyggis - søtningsstoffet er "bra" for tennene men vil kunne øke blodsukkeret ditt - og kan dermed i teorien redusere vektnedgangen din. Du er IKKE avhengig - det har bare blitt en vane for deg - finn deg en ny fin vane som ikke påvirker det du spiser

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 09:56   #362
Snipa
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Valdres
Innlegg: 10
Snipa er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Men jeg er i ketose selv om jeg spiser tyggis, kan det være noe problem da?.......ok, jeg må prøve å redusere forbruket. Blir vel som å slutte å røyke, og det har jeg jo klart !

Snipa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 11:04   #363
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av Snipa, her.

Men jeg er i ketose selv om jeg spiser tyggis, kan det være noe problem da?.......ok, jeg må prøve å redusere forbruket. Blir vel som å slutte å røyke, og det har jeg jo klart !

Du har jo gått litt opp... det ville jo være surt om det skyldtes tyggisen?

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 19-02-11, 14:24   #364
Fero
Medlem
 
Fero sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 130
Fero er ny på veien

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Føler at ånden på ketose blir forferdelig dårlig. Hvordan klarer dere å fikse dette i nærkontakt med andre mennesker uten tyggis? Jeg har en jobb som krever at jeg må "puste folk i ansiktet" og det er ubeskrivelig kleint med ånde som kunne drept :s

__________________
Det er bedre å prøve og feile, enn å ikke prøve i det hele tatt!


Handle på iHerb.com? Bruk gjerne min kode og få $5 i rabatt første gang! **TAD607**
Fero er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketogen diett Svar med sitat
Gammel 19-02-11, 14:25   #365
Fero
Medlem
 
Fero sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 130
Fero er ny på veien

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Nå mener jeg sånn 1-5 tyggis i uka, jeg er liksom ingen storforbruker, hehe Er liksom når "det trengs" jeg mener, ikke å tygge hele dagen.

__________________
Det er bedre å prøve og feile, enn å ikke prøve i det hele tatt!


Handle på iHerb.com? Bruk gjerne min kode og få $5 i rabatt første gang! **TAD607**
Fero er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketogen diett Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 11:07   #366
Snipa
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Valdres
Innlegg: 10
Snipa er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Nå har jeg kuttet litt ned på tyggisen og tygger kanskje 4-5 tyggiser pr dag. Etter at vekten sto stille noen dager har jeg nå gått ned noen gram igjen og har totalt gått ned 3,7 kg på 2,5 uker . Ser ut til at det går bra å tygge litt
Jeg føler også at jeg har dårlig ånde pga ketosen, i tillegg til at jeg bruker posesnus. Har en jobb der jeg har tett kontakt med folk og da er det lite ok med dårlig ånde, så jeg fortsetter med en og annen tyggis

Snipa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 15:59   #367
Anura
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 16
Anura er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

hvilken meny bruker dere på Spis deg slank?

Jeg har nettopp bestilt en ketogen diett -ekstrem, en 14 dagers meny, 70 måltider og 3 brødmåltider i løpet av en dag.

Spent på hvordan dette vil virke. Maten skal jeg hente mandag 7 mars.

Jeg har nå i helgen så smått begynt på å spise litt lavkarbo, bakt brød, laget lavkarbo middager og planlagt middag for den kommende uka.

Anura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank / Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 16:16   #368
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av Anura, her.

hvilken meny bruker dere på Spis deg slank?

Jeg har nettopp bestilt en ketogen diett -ekstrem, en 14 dagers meny, 70 måltider og 3 brødmåltider i løpet av en dag.

Spent på hvordan dette vil virke. Maten skal jeg hente mandag 7 mars.

Jeg har nå i helgen så smått begynt på å spise litt lavkarbo, bakt brød, laget lavkarbo middager og planlagt middag for den kommende uka.

Brukte gourmet-menyen - kun ett brødmåltid pr dag. Synes brødet var best når jeg bakte det selv fra brødmix - ellers bør det innom brødristeren når det kommer frossent
Vet ikke om du har sett denne - men fin å ha til neste uke mens du venter på spisdegslankmaten
Anbefaler faktisk boka fra spisdegslank - den inneholder en del gode mentale poeng også når du begynner på lavkarbo - i tillegg til en del oppskrifter. vær obs på at oppskriftene har en hel del mer kcal enn de som kommer ferdiglaget

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 19:06   #369
sitv
Juniormedlem
 
sitv sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Arendal
Innlegg: 24
sitv er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Hei Nerthus !! Har du peiling på hvor mye flere karbo det er i oppskriftene??Jeg tenker å lage noen middager fra boken ,men er redd for å få for mange karbo om jeg følger de. Boken var veldig bra syns jeg og kan anbefales;men jeg har forlite kunnskap til å regne ut karboene. Men om man spiser et stykke laks og tar eventuelt en liten skje med rømme eller remulade eller litt smelta smør ,+ grønnsaker så må vel det gå?? Brødet er jeg kjempefornøyd med ,det å komme på do hver dag er helt utrolig ,har ikke skjedd på mange år. Så det kommer jeg til å fortsette med etter at jeg er kommet ned i vekt.

sitv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/spis deg slank Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 20:08   #370
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av sitv, her.

Hei Nerthus !! Har du peiling på hvor mye flere karbo det er i oppskriftene??Jeg tenker å lage noen middager fra boken ,men er redd for å få for mange karbo om jeg følger de. Boken var veldig bra syns jeg og kan anbefales;men jeg har forlite kunnskap til å regne ut karboene. Men om man spiser et stykke laks og tar eventuelt en liten skje med rømme eller remulade eller litt smelta smør ,+ grønnsaker så må vel det gå?? Brødet er jeg kjempefornøyd med ,det å komme på do hver dag er helt utrolig ,har ikke skjedd på mange år. Så det kommer jeg til å fortsette med etter at jeg er kommet ned i vekt.

KARBOmessig er oppskriftene helt ok - det er kaloriene som det er mer av i oppskriftene enn i ferdigmaten - så no worries

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 23:42   #371
Snipa
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Valdres
Innlegg: 10
Snipa er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av Anura, her.

hvilken meny bruker dere på Spis deg slank?

Jeg har nettopp bestilt en ketogen diett -ekstrem, en 14 dagers meny, 70 måltider og 3 brødmåltider i løpet av en dag.

Spent på hvordan dette vil virke. Maten skal jeg hente mandag 7 mars.

Jeg har nå i helgen så smått begynt på å spise litt lavkarbo, bakt brød, laget lavkarbo middager og planlagt middag for den kommende uka.

Jeg bruker ketogen diett ekstrem- passiv, og er fornøyd med den. Jeg er glad i brød og da vil jeg heller ha den enn en meny med kaker osv. Dette er jo en smakssak, så du må nesten prøve deg frem og finne ut hva du trives med .
Masse lykke til !

Snipa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 17:06   #372
Kiro
Medlem
 
Kiro sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sogndal
Alder: 32
Innlegg: 372
Kiro er ny på veien

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Jeg er bare på andre dagen, men angrer allerede. Bestilte pakken for å få litt variasjon, men... da jeg så "fiskegratengen" som datt ned på fatet mitt i dag. Klarte jeg det rett og slett ikke. Ente opp med å spise noen par kyllingklubber istede. Kommer nok til å forsøke disse to ukene, men har på følelsen at jeg går tilbake igjen til ketolyse når det er over.

__________________

Kiro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 17:09   #373
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av Kiro, her.

Jeg er bare på andre dagen, men angrer allerede. Bestilte pakken for å få litt variasjon, men... da jeg så "fiskegratengen" som datt ned på fatet mitt i dag. Klarte jeg det rett og slett ikke. Ente opp med å spise noen par kyllingklubber istede. Kommer nok til å forsøke disse to ukene, men har på følelsen at jeg går tilbake igjen til ketolyse når det er over.

De SER ikke nødvendigvis så gode ut måltidene, smakte du på den? Jeg likte smaken ihvertfall...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 17:16   #374
Kiro
Medlem
 
Kiro sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sogndal
Alder: 32
Innlegg: 372
Kiro er ny på veien

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Nei, må innrømme at jeg ikke kom så langt. Ble ble litt småkvalm av lukten, så da var det mye enklere å bare forsyne seg av kyllingen(det var det resten av familien hadde).

__________________

Kiro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 17:18   #375
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av Kiro, her.

Nei, må innrømme at jeg ikke kom så langt. Ble ble litt småkvalm av lukten, så da var det mye enklere å bare forsyne seg av kyllingen(det var det resten av familien hadde).

Man er gjerne litt kvalm i starten generelt... men du bør vurdere å smake på maten før du lar den være - smaken er faktisk ok... har mye med mental holdning å gjøre også kanskje I tillegg endrer smakssansen seg med lavkarbo - det er ihvertfall min erfaring

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vann og vanndrikking slaskalainen Generell ernæringsdebatt 13 21-06-10 20:09
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
Matvare inntoleranser: Hvorfor hver enkelt trenger en unik diett HP Atkins kosthold 0 15-07-04 22:45


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no