Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Hva ville du gjort?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-03-10, 07:40   #1
Guromor
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 9
Guromor er på en erverdig vei

Hva ville du gjort?

Sommer-høst 2009 gikk jeg ned 12 kilo på ketogen kost, har holdt denne vekten sånn ca...Dvs, jeg går opp og ned 1-2 kil men det kommer jo ann på når jeg veier meg i forhold til måneden jeg er i........

Nå har jeg bestemt meg for å ta 5 kilo til, noen som har lyst til å komme med erfaringer, tips og råd for hvilken diet jeg bør gå på???

Jeg likte ketogen kost, men lurer på om dette blir feil da det er snakk om 5 kilo???

Takk for alle gode svar og kommentarer fra dere!

Guromor

Guromor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 08:18   #2
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva ville du gjort......???

Et ketogent kosthold er vektregulerende i den forstamd at kroppen kommer til en normalvekt. Personlig er jeg sikker på at den vekten er en god del over dagens slanke ideal. I naturen ville en slank person ikke ha noe å gå på og dermed være mer sårbar for sykdom og død, altså streber naturen etter et godt fettllag på kroppen.

5 kg er ikke mye og det er ikke sikkert at et ketogent kosthold vil hjelpe deg med det. Har du enda mye overvekt, så vil det nok gå, men "kosmetiske" kg er det litt verre med.
Dessuten sier alle her inne at de siste kiloene er de som er mest gjenstridige...

Jeg fortsatte på et ketogent kosthold etter at jeg hadde gått ned mine 13 kg. Hadde egentlig tenkt noe i retning Lindberg, men jeg likte maten så godt at jeg bare fortsatte. Jeg går jo ikke ned noe, men jeg mener at det helsemessige teller mest. Sannsynligvis er min vekt nå det som er min trivselsvekt
Jeg har også stor tro på dette naturlige kostkoldet.

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 08:18   #3
Vettel
Seniormedlem
 
Vettel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Innlegg: 1.333
Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill

Sv: Hva ville du gjort......???

Bare å kjøre på sier jeg!
Eventuelt de litt mer liberale i forhold til karbohydrater, feks Lindberg/south beach.

Opp og ned 1-2 kilo er helt normalt. Noen svinger mye mer i syklusen sin.

__________________
FAILURE IS NOT AN OPTION!



Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs. Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 07:44   #4
Guromor
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 9
Guromor er på en erverdig vei

Sv: Hva ville du gjort?

Takk for svar!

Da har jeg bestemt meg, jeg går i ketose.......

Noen som vil være med???

Guromor

Guromor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Om du måtte stagnere vekttapet for en periode, hvordan ville du ha gjort det? Karbomor Ketolysekuren 9 15-05-09 12:30
Hva ville du gjort? Macarena Eurodiett 3 08-06-08 11:02
Hva ville dere ha gjort? akutt Ketolysekuren 18 18-02-08 13:41


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no