Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Hemp Protein i matlaging

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-09-10, 23:01   #1
Brittk
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: oslo
Alder: 41
Innlegg: 16
Brittk er på en erverdig vei

Hemp Protein i matlaging

Var på helsekosten her om dagen og skulle kjøpe soyaprotein til matlaging! spurte dama i kassa om hjelp og ho fann fram hemp protein. Har prøvd å søke litt her på lavkarbo, men finner ingenting anna enn smoothie!! Rekner med at eg ikkje kan bruke hemp protein istaden for soyaprotein? Kjipt å bruke mykje penger på dette viss det ikkje kan brukast
HJELP MEG

Brittk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-09-10, 23:22   #2
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Hemp Protein i matlaging

Du kan skrive og spørre selv via denne siden:
http://www.urtesenteret.no/index.php?productID=2616

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 22:34   #3
Brittk
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: oslo
Alder: 41
Innlegg: 16
Brittk er på en erverdig vei

Sv: Hemp Protein i matlaging

takk

Brittk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-12-10, 12:06   #4
emilia
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 40
emilia er på en erverdig vei

Sv: Hemp Protein i matlaging

Opprinnelig lagt inn av Brittk, her.

Var på helsekosten her om dagen og skulle kjøpe soyaprotein til matlaging! spurte dama i kassa om hjelp og ho fann fram hemp protein. Har prøvd å søke litt her på lavkarbo, men finner ingenting anna enn smoothie!! Rekner med at eg ikkje kan bruke hemp protein istaden for soyaprotein? Kjipt å bruke mykje penger på dette viss det ikkje kan brukast
HJELP MEG


Jeg vet ikke om jeg kan hjelpe, men jeg bruker hempprotein i Smoothie (og en dæsj cocosa). Det holder meg mett LENGE.

emilia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ikke sukker og kunstig søtning, lite gluten og melk, noe raw food og supermat, moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-05-12, 16:02   #5
novaboy
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2012
Innlegg: 1
novaboy er på en erverdig vei

Sv: Hemp Protein i matlaging

anbefaler å bestille fra iherb.com. det er veldig dyrt å kjøpe hemp protein i norge (minst 450 for en kilo). har bestilt organisk hemp-protein fra de og sparer mye penger..

kan få en kilo for bare $20 som er vel bare litt over hundrelappen

men du på bruke en kupong-kode for å få $5 i avslag, den her skulle fungere når du bestiller: QOJ568

koster bare $4 i frakt og tar ca. en uke til norge. anbefales sterkt!

manitoba hemp protein 908g er produktet jeg tenker på, link her.

novaboy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 31-05-12, 16:14   #6
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Hemp Protein i matlaging

Opprinnelig lagt inn av novaboy, her.

anbefaler å bestille fra iherb.com. det er veldig dyrt å kjøpe hemp protein i norge (minst 450 for en kilo). har bestilt organisk hemp-protein fra de og sparer mye penger..

kan få en kilo for bare $20 som er vel bare litt over hundrelappen

men du på bruke en kupong-kode for å få $5 i avslag, den her skulle fungere når du bestiller: XXXXX

koster bare $4 i frakt og tar ca. en uke til norge. anbefales sterkt!

manitoba hemp protein 908g er produktet jeg tenker på, link her.

Det er dessverre ikke lov til å legge ut rabattkoder på forumet her, ifølge forumreglene. Du må nok fjerne den i innlegget ditt

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 02-06-12, 00:11   #7
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Hemp Protein i matlaging

ikke noe i vegen for å bruke det i bakst. jeg vet ikke hvor godt det er alene, du kan jo ta halvparten med mandelmel eller annet proteinpulver f.eks. jeg har kjøpt et vegansk pulver jeg skal bruke snart, av erteprotein, hemp og ris, tror jeg det var. kommer til å bruke det til alt jeg pleier å bruke proteinpulver til, i sjokolade, i kaker og lefser og kjeks.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Tidkrevende matlaging raggy Fase II 9 25-08-11 09:37
Matlaging for dummies Ignite Spørsmål og svar 43 16-05-10 14:24
KOS har kurs i matlaging i Bergen, 19. mai janmesi Lavkarbo generelt 2 16-05-09 15:48
Matlaging med mandelmel (malte mandler) HP Artikler 13 02-02-08 21:47
Fett til matlaging Calvin Lavkarbo generelt 7 25-01-07 22:17


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no