Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 03-05-11, 18:48   #7476
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 41
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

noen eggspesialister her? i påska var vi innom en dyrebutikk i jersey, de selger også gårdsegg. og 3 DIGRE egg av ukjent fugl. dvs, vi skjønte ikke helt hva fyren sa egget var for noe, eneste vi fikk med oss er at det er en mindre strutsefugl.

skallet er perlehvitt og tykt, ser nesten ut som om det er lagd av plastikk, makt måtte til for å slå høl i skallet..

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 03-05-11, 18:52   #7477
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har fått hvitløksolje på noen klær og lukten går ikke bort!
Har vasket klærne en gang, men de lukter veldig av hvitløk enda...
Noen som vet hvordan jeg får bort lukten?

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg
Gammel 03-05-11, 19:41   #7478
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

I morgen skal jeg fjerne stinga på øyelokkene!!!

Jeg tar dem selv... Har utstyr til det. Nå strammer det noe forferdelig, men det ser meget bra ut.

Dette blir bra!!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 03-05-11, 19:44   #7479
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hvorfor

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

føler jeg meg helt ok, til og med sexy med både vekt, fasong og størrelse i alle sammenhenger bortsett fra når jeg er hos manuellputten??

Da føler jeg meg bare stor, klumsete, uhåndteerlig og hvalaktig.

Han masserer ryggen min med tanke på å manipulere ryggsøylen etterpå og jeg ligger der og forestiller meg at han ikke kommer i nærheten av ryggsøylen fordi det ligger en meter spekk utenpå.

Jeg ler det bort og sier at jeg "synes synd i ham som ikke klarer komme ned til materien" grunnet min store kropp..

Vet ikke om jeg skal le eller gråte, men i dag avsluttet han timen litt tidligere fordi han ble så svett og sliten av å holde på med meg!! Jeg ler tydeligvis av det.. men jeg tenker jo mitt.

Jeg synes egentlig synd på ham... Håndtere en hvalross som meg..

Depper fremdeles over den delen jeg... Men depping har jo ingen effekt! Bedre å motivere seg ekstra for ytterlige handlinger!

MEN på en måte er det rart... Sambo rører overhodet ikke fedmen min på samme måte som pytten gjør.. Sambo rører ved formene mine.. pytten prøver røre det som er langt INNENFOR formene mine.. Og han strever med det... Fedmen stenger.. Sikkert derfor jeg føler meg matt..

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 03-05-11, 19:51   #7480
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

noen eggspesialister her? i påska var vi innom en dyrebutikk i jersey, de selger også gårdsegg. og 3 DIGRE egg av ukjent fugl. dvs, vi skjønte ikke helt hva fyren sa egget var for noe, eneste vi fikk med oss er at det er en mindre strutsefugl.

skallet er perlehvitt og tykt, ser nesten ut som om det er lagd av plastikk, makt måtte til for å slå høl i skallet..

Etter litt googling tror jeg det er egg fra en fugl som kalles Rhea på engelsk. På norsk ser den ut til å hete nandu. Aldri hørt om før.

Opprinnelig lagt inn av kennygirl, her.

Jeg har fått hvitløksolje på noen klær og lukten går ikke bort!
Har vasket klærne en gang, men de lukter veldig av hvitløk enda...
Noen som vet hvordan jeg får bort lukten?

Eddik er god på å fjerne lukt.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 03-05-11, 19:59   #7481
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Eddik er god på å fjerne lukt.

Det jeg også tenkte på... men legges jeg klærne i bløt i eddik eller tar jeg eddik i vaskemaskina?

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg
Gammel 03-05-11, 20:01   #7482
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Hvorfor

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

føler jeg meg helt ok, til og med sexy med både vekt, fasong og størrelse i alle sammenhenger bortsett fra når jeg er hos manuellputten??

Da føler jeg meg bare stor, klumsete, uhåndteerlig og hvalaktig.

Han masserer ryggen min med tanke på å manipulere ryggsøylen etterpå og jeg ligger der og forestiller meg at han ikke kommer i nærheten av ryggsøylen fordi det ligger en meter spekk utenpå.

Jeg ler det bort og sier at jeg "synes synd i ham som ikke klarer komme ned til materien" grunnet min store kropp..

Vet ikke om jeg skal le eller gråte, men i dag avsluttet han timen litt tidligere fordi han ble så svett og sliten av å holde på med meg!! Jeg ler tydeligvis av det.. men jeg tenker jo mitt.

Jeg synes egentlig synd på ham... Håndtere en hvalross som meg..

Han hjelper nok alle mulige folk i alle mulig fasonger. Ikke tenk på det Kanutten! Og så har jeg hørt at man kan frigjøre litt gamelt emosjonelt stress ved sånne behandlinger. Jeg har gått til en som holder på med noe a la en manuellterapeut, noe kinesisk sjelettmanipuleringsgreier med massasje og akupunktur. Og etter en av de behandlingene jeg hadde bare brøt jeg sammen i gråt. Han sa det ikke var uvanlig og at spente muskler ofte bar mye emosjonelt stress i seg. Eller noe sånt.

Er manuellterapeut foresten noe man kan få dekt?

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 03-05-11, 20:10   #7483
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av kennygirl, her.

Det jeg også tenkte på... men legges jeg klærne i bløt i eddik eller tar jeg eddik i vaskemaskina?

Jeg velger forvask i vaskemaskinen og tar kun eddik i forvasken og vasker ellers som normalt. Mengden avhenger av hvor mye det lukter... Lufting av plagget hjelper jo også.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 03-05-11, 20:12   #7484
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Denne tråden har 300 sider

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 03-05-11, 20:15   #7485
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Denne tråden har 300 sider

Ikke for meg 188 her, men det er nok fordi jeg har fler innlegg pr side. Blir så irritert om jeg må bla side etter side for å henge med

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 03-05-11, 20:22   #7486
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hvorfor

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Han hjelper nok alle mulige folk i alle mulig fasonger. Ikke tenk på det Kanutten! Og så har jeg hørt at man kan frigjøre litt gamelt emosjonelt stress ved sånne behandlinger. Jeg har gått til en som holder på med noe a la en manuellterapeut, noe kinesisk sjelettmanipuleringsgreier med massasje og akupunktur. Og etter en av de behandlingene jeg hadde bare brøt jeg sammen i gråt. Han sa det ikke var uvanlig og at spente muskler ofte bar mye emosjonelt stress i seg. Eller noe sånt.

Er manuellterapeut foresten noe man kan få dekt?

Jeg har fått frikort II nå. Det dekker fysioterapi, manuellterapauter etc. Taket på det frikortet er 2460 kr, eller noe sånt. Kommer i tillegg til vanlig frikort.

Putten min sa også at det er stress som har forankret seg i musklene mine... Han skulle bare ha visst....

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 03-05-11, 20:27   #7487
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Jeg velger forvask i vaskemaskinen og tar kun eddik i forvasken og vasker ellers som normalt. Mengden avhenger av hvor mye det lukter... Lufting av plagget hjelper jo også.

Det var det jeg syns var logisk også, men tenkte å høre med ekspertene her inne før jeg gjorde noe

Takk for svar

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg
Gammel 03-05-11, 20:52   #7488
rregi
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 2
rregi er på en erverdig vei

slapp og sliten

Hei dere Nå har jeg levd lavkarbo i fire dager, og har følt meg sååå fresh - men i dag gikk jeg på en smell - og sovnet på sofaen med en gang jeg kom hjem fra jobb. Sov i tre timer! Jeg som ikke pleier å sove middag til vanlig.. Kan det ha noe med kostomleggingen å gjøre?

Fikk også et skikkelig svimmel-anfall under en liten fjelltur i går. Kan det også være en begynner-tabbe fra meg?

rregi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarb
Gammel 03-05-11, 21:16   #7489
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: slapp og sliten

Opprinnelig lagt inn av rregi, her.

Hei dere Nå har jeg levd lavkarbo i fire dager, og har følt meg sååå fresh - men i dag gikk jeg på en smell - og sovnet på sofaen med en gang jeg kom hjem fra jobb. Sov i tre timer! Jeg som ikke pleier å sove middag til vanlig.. Kan det ha noe med kostomleggingen å gjøre?

Fikk også et skikkelig svimmel-anfall under en liten fjelltur i går. Kan det også være en begynner-tabbe fra meg?

Jeg tenker på at kroppen trenger litt tid til å omstille seg fra å bruke sukker som energi til fett. Så ta det rolig noen dager hvis du kan. Det tar 3-4 uker før kroppen har lært seg å bruke fett like effektivt som den før brukte sukker. Og det tar ca ett år før fettforbrenningen er på topp. Det var en rar følelse i starten av kostomleggingen. Jeg kunne være god og mett, men kjente at jeg var helt tom for energi likevel.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 03-05-11, 21:18   #7490
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Nå har jeg lett etter usalta smør på alle butikkene i byen og når jeg først fant står det på pakken at det er laget av syrnet fløte... Noen som har prøvd dette smøret? Er det stor forskjell i smak i forhold til vanlig smør?
Tenkte å bruke det til eggemelk...

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg
Gammel 03-05-11, 21:22   #7491
rregi
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 2
rregi er på en erverdig vei

Sv: slapp og sliten

Takk for raskt svar

Det skal bli spennende å se hvordan dette går. Jeg prøver hovedsaklig for å se om det kan hjelpe på psoriasisen jeg sliter med - men hadde ikke hatt vondt av å gå ned 10 kilo heller.

Nå gleder jeg meg bare til å få på plass ny-kjøkkenet slik at jeg kan lage skikkelig mat. Går mest i salater og ostepletter, hehe.

rregi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarb
Gammel 03-05-11, 21:22   #7492
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Syns det er akkurat det samme, med litt mindre smak, bare!

Rema her har alltid hatt usaltet smør, så jeg har ikke tenkt på at det kan være vanskelig å få tak i!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 03-05-11, 21:45   #7493
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Syns det er akkurat det samme, med litt mindre smak, bare!

Rema her har alltid hatt usaltet smør, så jeg har ikke tenkt på at det kan være vanskelig å få tak i!

Takk for svar Kitt! Får prøve det i eggemelken

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg
Gammel 04-05-11, 14:16   #7494
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvor får jeg med stor sikkerhet kjøpt underskjørt (har ikke funnet på lindex/kappahl eller undertøysjappa på byporten) og avocadoolje (ikke funnet på meny/centra)?

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Gammel 04-05-11, 14:53   #7495
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Hvor får jeg med stor sikkerhet kjøpt underskjørt (har ikke funnet på lindex/kappahl eller undertøysjappa på byporten) og avocadoolje (ikke funnet på meny/centra)?

De selger underskjørt på Sparkjøp og jeg er nesten sikker på at Ellos selger det...

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg
Gammel 04-05-11, 15:11   #7496
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Hvor får jeg med stor sikkerhet kjøpt underskjørt (har ikke funnet på lindex/kappahl eller undertøysjappa på byporten) og avocadoolje (ikke funnet på meny/centra)?

Triumph selger underskjørt

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 04-05-11, 15:31   #7497
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Hvor får jeg med stor sikkerhet kjøpt underskjørt (har ikke funnet på lindex/kappahl eller undertøysjappa på byporten) og avocadoolje (ikke funnet på meny/centra)?

De har avocadoolje på Kinsarvik

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 04-05-11, 15:52   #7498
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er det sannhet eller myte at man blir lettere full når man har mensen?

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 04-05-11, 15:55   #7499
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Er det sannhet eller myte at man blir lettere full når man har mensen?

Litt sannhet for min del - jeg kan bli infam og vanskelig og ha med å gjøre. Legg til fullmåne OG mens så har vi det gående

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 04-05-11, 15:56   #7500
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Underskjørt/kjoler kjøper jeg på Fretex/UFF eller andre bruktbutikker.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 5 (0 medlemmer 5 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no