Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-10-11, 20:02   #926
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av kamp, her.

Hvordan tar dere udos?

Du kan feks blande det i mat også Tyrkisk yoghurt med bær skjuler smaken godt om du synes smaken "ren" er for drøy

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 28-10-11, 20:15   #927
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Du er så morsom, Hypah.

Jeg tar den med spiseskje. Synes det smaker helt ok, men derom strides det.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 28-10-11, 20:20   #928
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Nææh, går det an altså? Å drikke rett fra flaska?

Bare når man er alene om flaska - og klarer å unngå å bli fersket. (Fikk en omgang kjeft sist... )

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 28-10-11, 20:34   #929
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Du er så morsom, Hypah.

Ja, men ikke så hysterisk morsomt som den som spurte om "Hvordan tar man Udo`s?" Så den tar jeg med en teskje salt....;-)

Skal litt for å overgå akkurat det spørsmålet der. Men her er en oppfølger:

Hvordan tar man Udo`s i tablettform?

  Svar med sitat
Gammel 28-10-11, 20:40   #930
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Ja, men ikke så hysterisk morsomt som den som spurte om "Hvordan tar man Udo`s?" Så den tar jeg med en teskje salt....;-)

Skal litt for å overgå akkurat det spørsmålet der. Men her er en oppfølger:

Hvordan tar man Udo`s i tablettform?

Det er faktisk flere måter og ta udos på ! Blande i mat , smooties o.s.v

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-10-11, 20:41   #931
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Ja, men ikke så hysterisk morsomt som den som spurte om "Hvordan tar man Udo`s?" Så den tar jeg med en teskje salt....;-)

Skal litt for å overgå akkurat det spørsmålet der. Men her er en oppfølger:

Hvordan tar man Udo`s i tablettform?

Jeg var ironisk.
Jeg er ganske så sikker på at vedkommende er av den ganske allmenne oppfatning at Udo's smaker py, og dermed lurer på hvordan folk tar den ut fra det -sammen med noe annet f.eks. Kjempemorsomt! Du er lett å underholde, om ikke annet.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 28-10-11, 21:05   #932
kamp
Seniormedlem
 
kamp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.762
kamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt av

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Får blande det i smoothie eller noe sånt da..

Smaker nemlig pyton å ta rett fra flaska.

__________________
Paleolitisk lav Oksalat kosthold
kamp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eat real food - paleo Svar med sitat
Gammel 28-10-11, 21:12   #933
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av kamp, her.

Får blande det i smoothie eller noe sånt da..

Smaker nemlig pyton å ta rett fra flaska.

Hold pusten, drikk og skyll med vann etterpå...alt mens du holder pusten...Kan unne deg litt godsmak av et eller annet slag som belønning for å ha vært flink og tatt medisinen din.... Jeg bruker en dråpe eller to med steviavanilje....

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 28-10-11, 21:17   #934
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg var ironisk.
Jeg er ganske så sikker på at vedkommende er av den ganske allmenne oppfatning at Udo's smaker py, og dermed lurer på hvordan folk tar den ut fra det -sammen med noe annet f.eks. Kjempemorsomt! Du er lett å underholde, om ikke annet.

Nææh, var det ironisk du var? Fordi, det var jo ikke jeg i mitt svar til hun/han/det som spurte heller

Men i dette forumet er det fantastisk mange høytidelige folk (eller andre med dårlig selvtillit?) og derfor blir det svært underholdende å lese mange følelser her inne

Ja, jeg er lett å underholde, om ikke annet....

  Svar med sitat
Gammel 28-10-11, 21:33   #935
kamp
Seniormedlem
 
kamp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.762
kamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt av

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Nææh, var det ironisk du var? Fordi, det var jo ikke jeg i mitt svar til hun/han/det som spurte heller

Men i dette forumet er det fantastisk mange høytidelige folk (eller andre med dårlig selvtillit?) og derfor blir det svært underholdende å lese mange følelser her inne

Ja, jeg er lett å underholde, om ikke annet....

Vil ikke si at jeg er særlig høytidelig eller mangler selvinnsikt :P har bare en autisme spekter diagnose og forstår derfor ikke så godt sånn

__________________
Paleolitisk lav Oksalat kosthold
kamp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eat real food - paleo Svar med sitat
Gammel 28-10-11, 21:42   #936
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Håper ikke du er psykolog Hypah Du gjør det hvertfall svært dårlig som hobbypsykolog Dårlig selvtilitt fordi at man forsvarer seg ovenfor slike uvitende folk som deg? Jaja. Den var ny.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-10-11, 21:50   #937
Bravo
Medlem
 
Bravo sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 262
Bravo er ny på veien

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Når det gjelder smaken, så har det gått seg til for min del, og har lest kommentarer fra andre som har sagt det samme i denne tråden. I beg. var ettersmaken ganske kraftig, smakte høy og litt vondt, da holdt jeg for nesa og drakk vann rett etterpå. Nå smaker den helt ok og litt nøtteaktig, og jeg kan spise den uten noe mikkmakk.

Bravo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-10-11, 21:55   #938
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Bravo, her.

Når det gjelder smaken, så har det gått seg til for min del, og har lest kommentarer fra andre som har sagt det samme i denne tråden. I beg. var ettersmaken ganske kraftig, smakte høy og litt vondt, da holdt jeg for nesa og drakk vann rett etterpå. Nå smaker den helt ok og litt nøtteaktig, og jeg kan spise den uten noe mikkmakk.

Jeg opplevde faktisk det samme. Til å beynne med smakte det høy og overkonsentrert linfrø (den lukta man får når man åpner en ny pose), men nå er det ikke så farlig lenger.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 28-10-11, 23:09   #939
vibsen
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 95
vibsen er ny på veien

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Jeg opplevde faktisk det samme. Til å beynne med smakte det høy og overkonsentrert linfrø (den lukta man får når man åpner en ny pose), men nå er det ikke så farlig lenger.

Jeg har samme opplevelse. Jeg synes nesten ikke det smaker noe lenger.

__________________


vibsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo under 50 g kh pr dag Svar med sitat
Gammel 28-10-11, 23:10   #940
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Når jeg vet at noe er veldig sunt, smaker det automatisk litt bedre

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 01:14   #941
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Synes Udo`s er godt jeg Kanskje derfor en 500 ml flaske forsvinner i løpet av 2-3 uker?

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 13:47   #942
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

.... Dårlig selvtilitt fordi at man forsvarer seg ovenfor slike uvitende folk som deg? Jaja. Den var ny.

Oi, oi.....fortsett slank deg du Nellie, tror nok det er det beste for deg, tross alt

  Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 13:53   #943
lifejack
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 968
lifejack er en juvellifejack er en juvellifejack er en juvel

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Oi, oi.....fortsett slank deg du Nellie, tror nok det er det beste for deg, tross alt

Her synes jeg du går over streken hypah. Du skal selvfølgelig få lov til å tenke hva du vil, men du trenger jaggu meg ikke å skrive alt du tenker. Litt respekt for medmennesker må vel gå an. Her får jeg bare skikkelig flashback til barneskolehersketeknikk.

lifejack er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dag Viljen Poleszynski er en bra mann:) Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 14:08   #944
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Hva med kommentaren til nellie om hva jeg vet og kan? Ingen som reagerer på den som langt under beltestedet? Dette er for dumt.

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Håper ikke du er psykolog Hypah Du gjør det hvertfall svært dårlig som hobbypsykolog Dårlig selvtilitt fordi at man forsvarer seg ovenfor slike uvitende folk som deg? Jaja. Den var ny.

Men denne er selvsagt langt innenfor, fordi nellie er en høyt respektert forumdeltaker som aldri sier sin mening, eller?

  Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 14:21   #945
lifejack
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 968
lifejack er en juvellifejack er en juvellifejack er en juvel

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Hva med kommentaren til nellie om hva jeg vet og kan? Ingen som reagerer på den som langt under beltestedet? Dette er for dumt.



Men denne er selvsagt langt innenfor, fordi nellie er en høyt respektert forumdeltaker som aldri sier sin mening, eller?

Nei, jeg vil ikke si at kommentaren til Nellie var "langt innenfor", men definitivt mer innenfor enn din. Og det har ingenting med om Nellie er høyt respektert eller ikke. Og hun sier absolutt meningene sine!
Når hun kaller deg uvitende, så tror jeg (uten å legge ord i munnen på henne) at hun sikter til at du er uvitende om grunnen til overvekten til menneskene på forumet, og det stemmer jo - akkurat som at jeg også er uvitende om dette.
Derfor kan det være lurt å unngå å generalisere og si ting som kan virke sårende når de er helt unødvendige i diskusjonen.
Det virker som du har humor og selvironi, og det er flott, MEN jeg tror den humoren passer bedre i en muntlig form, og at det på et forum som dette, hvor du nettopp ikke aner bakgrunnen til de andre "tilstedeværende", kan være greit å tenke seg om et par ganger før du poster det du har på hjertet


Sist redigert av lifejack : 29-10-11 kl 17:59. Årsak: skriveleif
lifejack er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dag Viljen Poleszynski er en bra mann:) Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 14:36   #946
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Ok, la oss alle heller slutte ta alt opp i verste mening. Jeg svarte i begynnelsen på en forespørsel om "Hvordan tar dere Udo`s".

Mellom linjene svarte jeg at Udo`s normalt er til invortes bruk, altså det må nødvendigvis enten svelges oralt, eller intravenøst.

Men i tilfelle den som spurte ikke skjønte at dette var spøkefullt (min erfaring er at en del her inne tar ting veeeldig bokstavelig), så nevnte jeg at det normalt inntas oralt med en spiseskje, eller svelges i tablettform.

Og så tok det jo helt av! Jeg foreslo jo bare hvordan man kan ta Udo`s.
Jeg opplever det å bli stemplet som uvitende svært sårende og langt under grensen for hva jeg anser som hyggelig. Dette kvalifiserte til et forsvar på samme nivå som jeg anså karakteristikken av meg var på.

  Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 15:28   #947
Cassiopeia
Seniormedlem
 
Cassiopeia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 582
Cassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snill

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Rolig nå, hypah... (og flere med)
Jada, du svarte, ironisk og flåsete, på et helt konkret spørsmål, og noen av deltakerne i tråden tok det på feil måte.

Skal tru om du ikke gikk i nesten alle fellene man kan gå i på et forum, og det på en gang?

1. Du kommer inn med et kontroversielt spørsmål som det første du gjør på forumet.
*De fleste som gjør dette er såkalte forumtroll, gamle forumbrukere har lett for å gå i forsvarsposisjon og sette alle piggene ut. Dumt egentlig, for det er akkurat det trollet vil.

2. Du svarer helt bevisst flåsete og overforenkla på et spørsmål, og avslører dermed ei rekke andre ting:

3. Enten har du ikke lest tråden, eller så gir du blanke blaffen i hva store deler av den handler om. - For ellers hadde du skjønt at både Udos og cocosa er vanskelig "å ta med teskje" fordi folk sliter med smak og konsistens.

4. Du glemmer eller ser bort ifra at vi faktisk ikke kan vite om du fleiper eller ikke, fordi skriftlig kommunikasjon som dette mangler nesten 90% av det som gjør språket vårt forståelig for andre (kroppsspråk, mimikk, tonefall, rytme osv)

5. Du glemmer også (evt gir blanke blaffen i) at noen mennesker er enda mer avhengige avtydelig komminikasjon enn andre.

6. Hele greia glir over i metakommunikasjon, og du får enda en mulighet til å trekke oppmerksomheten mot din person, den dårlige behandlinga du mener du har fått, og dermed rettferdiggjøre din atferd.

hypah - lavkarbo.no: 1-0
Oppfør deg nå, før forumet kontrer.

__________________



Journalen min
Cassiopeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert er vel beste ordet. Nesten ketogent, men ligger nærmere Lindberg enn Ketolyse nå Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 15:39   #948
Lindemor
Seniormedlem
 
Lindemor sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 2.412
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Jeg vet ikke om det er postet før i denne lange, flotte tråden, men jeg lurer på om det er noen som har en link til Udo`s på Iherb?

__________________
Min journal:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=45466

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 15:42   #949
vibsen
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 95
vibsen er ny på veien

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Lindemor, her.

Jeg vet ikke om det er postet før i denne lange, flotte tråden, men jeg lurer på om det er noen som har en link til Udo`s på Iherb?

Her er link til alle Udos produktene: http://www.iherb.com/Flora-Udo-s-Choice

__________________


vibsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo under 50 g kh pr dag Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 15:46   #950
Lindemor
Seniormedlem
 
Lindemor sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 2.412
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av vibsen, her.

Her er link til alle Udos produktene: http://www.iherb.com/Flora-Udo-s-Choice

Tusen takk! Jeg fant den selv egentlig (), men jeg vet ikke hvem av dem jeg skal kjøpe?

__________________
Min journal:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=45466

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Har du klart å redusere lipoprotein a ved hjelp av kostholdsendringer? bettyblue Fysisk og mental helse 0 02-06-11 19:53
Mettet fett i kokosolje MarianneSB Spørsmål og svar 1 25-05-11 11:25
Mettet fett og Udo's Choice kamp Spørsmål og svar 28 31-12-10 11:47
Lavkarbo- redusere fett? supha Lavkarbo generelt 10 26-05-09 22:32
Redusere proteiner i forhold til fett - tips til matvarer SusieBlues Spis deg ned i vekt med Skaldeman 16 26-04-09 12:30


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no