Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Polio

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-12-11, 15:40   #1
Nomade
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 35
Nomade er på en erverdig vei

Polio

jeg har polio her kan du les om dette, http://www.lommelegen.no/322841/polio-poliomyelitt. Jeg er lam i venstre fot. Foten er 3cm kortere enn andre foten. slitter med litt på treiniga. er det noen som har tips til meg?

Nomade er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 23-12-11, 20:34   #2
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Polio

Hva slags trening er det du driver med i dag da?
Og er det treningstips du spør etter?

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 23-12-11, 23:10   #3
Nomade
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 35
Nomade er på en erverdig vei

Sv: Polio

trener veldig lite nå. Ja jeg vil ha trenings tips, som jeg kan gjenomføre med min polio. har vært på lav karbo 1mnd nå, men trener nesten ikke og gått ned 4kg til nå.
100 kg nå
36 år, mann
170cm
spiser max 20kh

Nomade er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 24-12-11, 09:17   #4
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Polio

Hva liker du? Hva med apparat-roing - det trener ganske store muskelgrupper? Kan du svømme? I så fall kan det være aktuelt? Ellers kan du jo gjennomføre omtrent alt av vekt-øvelser for overkropp.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 24-12-11, 22:50   #5
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Polio

Kan noe av dette være aktuelt?

http://www.redcord.no/Video_2011.aspx?m=308

Ellers er jo Pilates god trening for kjernemuskulaturen og trening med håndmanualer, stang eller kettlebells greie metoder.

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 11:35   #6
lifejack
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 968
lifejack er en juvellifejack er en juvellifejack er en juvel

Sv: Polio

Får du dekket fysioterapi? Eller har du mulighet til å få time hos en? Tror det er viktig for deg å snakke med en fagperson som kan skreddersy et treningsopplegg som passer perfekt for akkurat deg, og som kan følge deg opp

lifejack er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dag Viljen Poleszynski er en bra mann:) Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 14:50   #7
Nomade
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 35
Nomade er på en erverdig vei

Sv: Polio

Takk til dere alle
God Jul

Nomade er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no