Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Hei! :) Ny her!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-04-12, 20:09   #1
tooa
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 3
tooa er på en erverdig vei

Hei! :) Ny her!

hei alle sammen! jeg vet ikke om dette er riktig tråd å presentere seg i, men slenger den hit
Jeg er fersk i lavkarbo, har gått på ketolyse dietten siden tirsdag og har allerede gått ned 2kg jeg må bare si HALLELUUUJA! hvorfor har jeg ikke prøvd dette før nå?!! jeg har gått ned 30 kg før jeg startet på lavkarbo, med å gå på lavkalori! jeg var så lei av å sulte meg at jeg var på nippe til å sprekke annenhver dag på slutten! men siden jeg ikke er i mål med vekt-tapet så måtte jeg finne et annet alternativ.
jeg har lenge vært skeptisk til lavkarbo, siden det absolutt høres for godt ut til å være sant! kjøpte en haug med bøker, og leste meg grønn på nettet! så satte jeg igang og for en lykke! jeg er mett!!
så her kommer jeg nok til å bli

ser dere har lagt ut masse deilige oppskrifter her inne! så gleder meg til å prøve

så slenger jeg på et spm til slutt, hva er den beste kaken/desserten dere har oppskrift på? er masse bursdager her i huset framover, og har veldig lyst til å unne meg noe på disse dagene

tooa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose Svar med sitat
Gammel 14-04-12, 20:20   #2
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: hei!:) ny her!

Velkommen hit - gratulerer med mange kilo ned allerede - og lykke til videre med resten

Baker sjelden kaker her i huset, men kan absolutt anbefal Mariann S' sin ostekake, og denne nydelige bløtkaken fra Lisbet (følg linken i innlegget, så ser du flotte bilder)

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 14-04-12, 20:26   #3
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: hei!:) ny her!

Velkommen hit og gratulerer med valg av kosthold
Masse lykke til

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-04-12, 20:34   #4
tooa
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 3
tooa er på en erverdig vei

Sv: hei!:) ny her!

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Velkommen hit - gratulerer med mange kilo ned allerede - og lykke til videre med resten

Baker sjelden kaker her i huset, men kan absolutt anbefal Mariann S' sin ostekake, og denne nydelige bløtkaken fra Lisbet (følg linken i innlegget, så ser du flotte bilder)

namm namm namm!! *går å drikker en liter vann* fniis!

tooa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose Svar med sitat
Gammel 14-04-12, 20:43   #5
senka
Seniormedlem
 
senka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Sandvika Bærum
Alder: 64
Innlegg: 2.580
senka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt av

Sv: Hei! :) Ny her!

Velkommen og masse lykke tilKjempe bra vekt nedgang,gratulerer

senka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-04-12, 20:56   #6
tooa
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 3
tooa er på en erverdig vei

Sv: Hei! :) Ny her!

tusen takk for det!!

tooa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose Svar med sitat
Gammel 14-04-12, 21:03   #7
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Hei! :) Ny her!

Hei og velkommen. Ja lavkarbo er fantastisk.
Prøv suksessterte. Den er bare sykt god.

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 14-04-12, 21:11   #8
Rioja
Medlem
 
Rioja sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 94
Rioja har en fantastisk aura rundt segRioja har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hei! :) Ny her!

Opprinnelig lagt inn av Newstart, her.

Hei og velkommen. Ja lavkarbo er fantastisk.
Prøv suksessterte. Den er bare sykt god.

__________________


Rioja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-04-12, 21:20   #9
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Hei! :) Ny her!

Opprinnelig lagt inn av Newstart, her.

Hei og velkommen. Ja lavkarbo er fantastisk.
Prøv suksessterte. Den er bare sykt god.

Hvilken oppskrift bruker du ? Den er det så mange varianter av

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 14-04-12, 21:28   #10
Nordmørsloppa
Seniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 1.038
Nordmørsloppa er virkelig snillNordmørsloppa er virkelig snillNordmørsloppa er virkelig snillNordmørsloppa er virkelig snill

Re: Hei! :) Ny her!

VELKOMMEN!


Lavkarbo er genialt for veldig mange, og så langt unna sultekurer man kan komme.

__________________




Loppas Journal
Nordmørsloppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Whole30 Svar med sitat
Gammel 15-04-12, 00:25   #11
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Hei! :) Ny her!

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Hvilken oppskrift bruker du ? Den er det så mange varianter av


Ja utrolig mange forskjellige varianter. Men sikkert like gode alle sammen.
Jeg bruker denne her:

BUNN
6 Eggehviter
200 gram Malte mandler
100 gram Tagatesse ( jeg bruker sukrin)
1 ts bakepulver
2 ss smelta smør

FYLL
6 Eggeplommer
1 dl Kremfløte
64 g Tagatesse
150 gram smelta smør

Så satt jeg den i fryseren jeg. Og tok ut stykke når jeg ville ha og da var det akkurat som is. Så etterhvert som den tinet så ble den kake. Jeg har iallefall falt helt for denne. Har holdt på lenge å skulle laget den kvæfjordkaken også men aldri blitt. Så det er mitt neste mål. For den høres nydelig ut.

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 15-04-12, 00:35   #12
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Hei! :) Ny her!

Tusen takk Newstart Verdens beste ja, det er en nydelig kake. Har ikke prøvd lavkarboversonen jeg heller, men Nannahs oppskrift ligger lagret og bare venter

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 15-04-12, 00:38   #13
Mariann S
Seniormedlem
 
Mariann S sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Sunnmøre
Alder: 56
Innlegg: 1.353
Mariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt av

Sv: Hei! :) Ny her!

Opprinnelig lagt inn av Newstart, her.

Ja utrolig mange forskjellige varianter. Men sikkert like gode alle sammen.
Jeg bruker denne her:

BUNN
6 Eggehviter
200 gram Malte mandler
100 gram Tagatesse ( jeg bruker sukrin)
1 ts bakepulver
2 ss smelta smør

FYLL
6 Eggeplommer
1 dl Kremfløte
64 g Tagatesse
150 gram smelta smør

Så satt jeg den i fryseren jeg. Og tok ut stykke når jeg ville ha og da var det akkurat som is. Så etterhvert som den tinet så ble den kake. Jeg har iallefall falt helt for denne. Har holdt på lenge å skulle laget den kvæfjordkaken også men aldri blitt. Så det er mitt neste mål. For den høres nydelig ut.

Skriver under på at denne er knallll god

Mariann S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, BMI 21 ♥ Svar med sitat
Gammel 15-04-12, 00:46   #14
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Hei! :) Ny her!

Opprinnelig lagt inn av Mariann S, her.

Skriver under på at denne er knallll god

Aha, da regner jeg med at dette er din oppskrift du skjønne ?

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 15-04-12, 00:53   #15
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Hei! :) Ny her!

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Tusen takk Newstart Verdens beste ja, det er en nydelig kake. Har ikke prøvd lavkarboversonen jeg heller, men Nannahs oppskrift ligger lagret og bare venter


Bare hyggelig du
Hehe har lagret den jeg også men har aldri vært en anledning slik at jeg har fått laget den..... (jo jeg føler at det må være en anledning, kan liksom ikke bare lage den sånn uten videre. Kjenner meg selv så godt nå hehe. Blir bare gående å spise jeg da).

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 15-04-12, 01:07   #16
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Hei! :) Ny her!

Beklager TS, at vi har kuppet tråden din. Men nå har du i hvert fall fått mange oppskrifter på gode kaker

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 15-04-12, 01:19   #17
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Hei! :) Ny her!

Ja huff...

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no