Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon

Min Journal -> Min Blogg

Informasjon Informasjon fra administrasjonen.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-09-07, 13:46   #76
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Min Journal -> Min Blogg

Jeg føler mye det samme som deg Nille... og jeg synes det er kjempetrist, for jeg setter stor pris på tilbakemeldinger fra deg...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 22-09-07, 13:52   #77
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Min Journal -> Min Blogg

Go' du Jeef'ern ! Om det er noe du ønsker kommentar på må du bare sende meg en link til posten det står i, så skal jeg nok klare å svare

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 22-09-07, 14:01   #78
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Min Journal -> Min Blogg

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro, her.

Er det bare jeg som synes dette ikke er bare positivt? Jeg vil gjerne beholde journalen min jeg... synes det blir så vanskelig å ha "noen venner" og kanskje vil ikke de være venner med meg osv... Skjønner at en del har vært plaget av at noen har brukt informasjon mot de IRL, men er det nødvendig å kutte ut å få kommentarer i de journalene som allerede er? Og om jeg vil ha venner, hvordan legger jeg de i så fall til??

Jeg har vært inn der og opprettet blogg, og prøvd å finne ut av systemet,men jeg er akkurat nå bare frustrert over hele greia, og synes den er uoversiktlig...


Jeg er litt enig her jeg...Synes dette virker rotete...
Føler det er mye jeg ikke får med meg, må leite etter nye innlegg osv..Uoversiktlig synes jeg da.....

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-09-07, 14:45   #79
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Min Journal -> Min Blogg

Jeg har tenkt slik at jeg må prøve å blogge - og at det er noe nytt og spennende. Men det krever en god del energi å lage en ordentlig blogg. Og jeg synes det er mer et supplement til enn en erstatning for dagbøkene. Tidligere har det jo vært forsøk på å få til begge deler, men da var det ikke så mange som lot seg friste til å blogge.

En blogg vil aldri kunne erstatte en journaltråd, det er og blir noe helt annet. Ikke nødvendigvis dårligere, men de oppfyller forskjellige behov. En blogg blir veldig et sted for én person, mens en journaltråd er mer del av et fellesskap.

Det som kanskje har vært oppfattet som negativt av noen, nemlig det at det blir mye "prat" og at man ikke finner så lett frem i tråden, er faktisk noe av det som gjør den fin og levende. Temaer oppstår av seg selv og utdypes, tar uventede vendinger, og vennskap og forståelse oppstår.

I en blogg blir det mer lukket og styrt, og det er nesten en forutsetning for å gidde å lete seg frem til en blogg at man kjenner vedkommende fra før.

Så derfor har jeg nok en følelse av at forumet ikke blir helt det stedet lenger som det har vært ...

En annen ting er at det er mange her som ikke kommer til å følge med over til bloggene, og da taper vi mye.

Jeg vil appellere om at det tas en ny tenkerunde på dette om en tid ... Når bloggene har vært i funksjon en stund. At brukerne blir spurt hva de foretrekker - igjen etter en stund, slik at bloggene får en sjanse. Da mener jeg ikke at bloggene skal bli borte - men at de som vil kanskje kan ha journal i stedet for eller i tillegg ...


Sist redigert av Huldr : 22-09-07 kl 15:15.
Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 22-09-07, 16:04   #80
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Min Journal -> Min Blogg

veldig bra forslag Frøy er jo forsåvidt enig i at vi må gi det en sjanse, men jeg føler at dette er på en måte ble opprettet litt over hodet på enkelte (les: meg) jeg ante ikke at bloggene fantes før mange har lagd de, og greier ikke å henge med på hvordan de fungerer, siden det ikke er noe forklaring på det, og jeg føler dette med venner blir veldig ekskluderende for de som da ikke får være venn med folk...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 22-09-07, 16:19   #81
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Min Journal -> Min Blogg

Har skrevet litt om det inne hos deg . Det med blogger kom nok overraskende på de fleste, inkludert meg ... så ikke for meg at det var det som skulle bli løsningen på problemet med "outing" av forummedlemmer. Men det var nok ikke det som var grunnen til at bloggene ble innført heller.

En annen ting jeg kom på nå er at i journalene er det mye mer rom for å utdype temaer med lange innlegg osv - det er vanskelig med annet enn korte kommentarer i bloggene, og det er vanskelig å finne frem til kommentarene også.

Skulle jeg velge, ville jeg nok brukt journalen mest - og brukt bloggen ved siden av, til å legge inn ting jeg ikke ville skulle "forsvinne" i en tråd f eks. Slik som bilder, spesielt viktige innlegg etc.


Sist redigert av Huldr : 23-09-07 kl 12:30.
Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 22-09-07, 18:36   #82
Sprudle
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Min Journal -> Min Blogg

Jeg ville aller helst fortsatt med journalskriving jeg også - og heller hatt bloggen som et alternativ som Frøy nevner.

  Svar med sitat
Gammel 22-09-07, 18:50   #83
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: Min Journal -> Min Blogg

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Må tilstå at jeg har gitt opp hele blogg-styret. Jeg syns at det er (ser) rotete og uoversiktlig (ut). Og jeg kommer IKKE til å åpne blogg. Jeg kunne godt tenkte meg å beholde journal - men siden det ikke er mulig for andre å kommentere er det jo ikke helt vits i det heller. Jeg kommer kanskje til å fjerne journalen min og slutte med journalføring i det hele tatt. Det som allerede står der er det greitt å finne tilbake til.

Jeg høres gjerne sur ut, men det er ikke meningen å virke sur eller negativ. Jeg er bare den som må ha struktur og orden (og visuell ryddighet i det jeg leser/ser på) og det syns jeg ikke det blir med dette blogg opplegget. Som jeg sa syns jeg det er rotete og uoversiktlig og jeg kommer heller ikke til å bruke tid å energi på å lese/prøve å finne frem. Sorry !

Har du prøvd å gå inn på denne linken?
http://forum.lavkarbo.no/blog.php?do=bloglist
For det synes jeg er veldig oversiktlig... Da kan du gå inn på en person sin blogg å lese alle innleggene i bloggen

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 00:36   #84
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Min Journal -> Min Blogg

Det er flere som ikke begrenser bloggen... jeg f.eks

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 10:23   #85
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Min Journal -> Min Blogg

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.


*Jeg føler nå at en av de funksjonene jeg kommer til å få mest bruk for er "abbonerte blogger", men den ligger ikke så lettilgjengelig, ville det ha vært mulig at den kunne ha vært tilgjengelig i baren til venstre med en gang man trykker seg inn på blogger?

Dette er det jeg savner mest, kan dere ordne det?

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 10:24   #86
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Min Journal -> Min Blogg

Opprinnelig lagt inn av Aline, her.

Det er flere som ikke begrenser bloggen... jeg f.eks

Og jeg, enn så lenge, får se det hele an litt

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 12:25   #87
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Min Journal -> Min Blogg

Syns hele greiene er vanskelig jeg
Også er jeg mest interisert i å lese om kosthold og hvordan folk spiser... Mulig jeg bare ikke ser det, men vil så gjerne se hvilken filosofi vedkommene har og komme rett inn i matjournalen på ett vis? Liker ikke snoke nemlig
En annen ting er.... tror det skal MYE til at jeg spør om tilgang til en blogg ... da dropper jeg nok heller hele greia

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 15:08   #88
Viclin
Seniormedlem
 
Viclin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.407
Viclin er en juvelViclin er en juvelViclin er en juvel

Sv: Min Journal -> Min Blogg

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Må tilstå at jeg har gitt opp hele blogg-styret. Jeg syns at det er (ser) rotete og uoversiktlig (ut). Og jeg kommer IKKE til å åpne blogg. Jeg kunne godt tenkte meg å beholde journal - men siden det ikke er mulig for andre å kommentere er det jo ikke helt vits i det heller. Jeg kommer kanskje til å fjerne journalen min og slutte med journalføring i det hele tatt. Det som allerede står der er det greitt å finne tilbake til.

Jeg høres gjerne sur ut, men det er ikke meningen å virke sur eller negativ. Jeg er bare den som må ha struktur og orden (og visuell ryddighet i det jeg leser/ser på) og det syns jeg ikke det blir med dette blogg opplegget. Som jeg sa syns jeg det er rotete og uoversiktlig og jeg kommer heller ikke til å bruke tid å energi på å lese/prøve å finne frem. Sorry !

Enig med deg, Nille.

Viclin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 17:06   #89
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Min Journal -> Min Blogg

Syns egentlig at blogging blir ganske ensomt på en måte, jeg da... Jovisst blir ens egen blogg oversiktelig og sånn, men det tar jo evigheter å finne frem i andres.. Småpludringen er blitt borte...

Så til adm: La oss få beholde journalene. Så kan vi ha bloggen som et tillegg, de som vil ha det... Jeg tror ikke jeg er den eneste som ønsker det...

Jeg kommer heretter til å ha lister og diverse oppdateringer i bloggen inntil videre. Men skravlingen; den fortsetter jeg med i journalen

Vennlig hilsen Gerd

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 17:23   #90
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Min Journal -> Min Blogg

For meg kan bloggen igrunn bare være..Jeg liker absolutt journalen best!!!..Er blitt glad i min, og andres, og synes de er viktige for å beholde den gode tonen vi har her inne...

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 18:02   #91
Tussa
Seniormedlem
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 4.169
Tussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastisk

Sv: Min Journal -> Min Blogg

Jeg var kjapp i avtrekken og slettet journalen min.
Og ingen besøker meg i bloggen min, i journalen var jeg aldri alene.
Er det sånn det skal være?

__________________


Tussa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tussas eget valg Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 18:06   #92
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Min Journal -> Min Blogg

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Jeg var kjapp i avtrekken og slettet journalen min.
Og ingen besøker meg i bloggen min, i journalen var jeg aldri alene.
Er det sånn det skal være?

Nei, det er ikke sånn det skal være. Blogging er ensomt.... Og tar masse tid.. Tid vi kunne brukt på samholdet med andre... Som jeg syns har vært det beste med dette forumet.

Lag deg en ny journal du tussamor (eller hør om det går an å åpne den gamle igjen)

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 18:56   #93
Ciss
Seniormedlem
 
Ciss sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Akershus
Alder: 60
Innlegg: 15.894
Ciss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastisk

Sv: Min Journal -> Min Blogg

Jeg føyer meg til i rekken av de som ønsker å beholde journalene slik de har vært og heller ha bloggene som et supplement for de som ønsker det. Nå har vi forsøkt blogging noen dager og funnet ut at dette ikke fungerer slik vi ønsker at dette forumet skal fungere.

Legger også til noe jeg skrev i journalen til Jeef-micro:

Sitat:

Jeg føler også en del på det med ekskludering og ser for meg at det er mye jeg kommer til å gå glipp av fremover. Riktignok kan man, fom Frøy skriver, be om å komme på folks venneliste, men det vil i alle fall ikke jeg få meg til å gjøre, for så frimodig er ikke jeg. For tenk om de ikke vil være vener med meg!!!
Da syns jeg det må være et bedre prinsipp å i utgangspunktet holde bloggene sine åpne for alle, og så heller stenge den for de få som en virkelig ikke ønsker skal ha tilgang. Tror nok jeg kommer til å bli ganske lei meg den første gangen jeg forsøker å gå inn i en blogg og oppdager at jeg ikke har tilgang.

Jeg kommer i alle fall ikke til å stenge min blogg for noen før jeg eventuelt opplever noe som tilsier at jeg bør det.

__________________
Ciss
Ciss er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketogent Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 18:59   #94
Sprudle
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Min Journal -> Min Blogg

Jeg ber også om å få beholde journalene som et alternativ til bloggene. Min erfaring er at de fungerer på to vidt forskjellige måter, og dermed ikke kan erstatte hverandre.

Ja til journal!

  Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 18:59   #95
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Min Journal -> Min Blogg

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Jeg var kjapp i avtrekken og slettet journalen min.
Og ingen besøker meg i bloggen min, i journalen var jeg aldri alene.
Er det sånn det skal være?

Vi kan sikkert få journalen din opprettet igjen !
Bare gi beskjed, så skal jeg fikse det - ikkje grin ! &

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 19:05   #96
Sprudle
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Min Journal -> Min Blogg

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Bare gi beskjed, så skal jeg fikse det

Oi! Hvis det fungerer, kan du ta en kikk på min også? Har akkurat opprettet en ny journal, men hvis den gamle kan gjenopprettes hadde det vært gull.

  Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 19:18   #97
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Min Journal -> Min Blogg

Jeg må innrømme at jeg synes bloggene er supre, føler at jeg kan skrive mye mer uten at uvedkommende får snuse i det, kan være mer åpen enn jeg ville vært i en journal.

Ser jo at det tar tid og at det foreløpig er uoversiktlig, men kanskje det kan endres på noen instillinger fra admin sin side som gjør det bedre?

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 19:26   #98
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Min Journal -> Min Blogg

Opprinnelig lagt inn av Sprudle, her.

Oi! Hvis det fungerer, kan du ta en kikk på min også? Har akkurat opprettet en ny journal, men hvis den gamle kan gjenopprettes hadde det vært gull.


ja. bare gi beskjed, så fikser jeg det !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 19:27   #99
Tussa
Seniormedlem
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 4.169
Tussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastisk

Sv: Min Journal -> Min Blogg

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Vi kan sikkert få journalen din opprettet igjen !
Bare gi beskjed, så skal jeg fikse det - ikkje grin ! &

Så snill du er Nille!

Men jeg kanskje bare oppretter en ny, som jeg kan ha som skravlestue, mens jeg også har bloggen min. For jeg liker bloggen også.

__________________


Tussa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tussas eget valg Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 19:31   #100
Sprudle
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Min Journal -> Min Blogg

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

ja. bare gi beskjed, så fikser jeg det !

Da gir jeg herved beskjed Du må vel kanskje slette den jeg har opprettet i dag da, men det går greit.

  Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
Piskeklubb? Fjonken Trening 277 09-10-06 20:03
Hvorfor vil ikke familien min tro vitaminer er viktig ang kost Tidligere bruker Kosttilskudd 7 06-12-04 14:41


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no