Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Min nye hjemmeside Urkost.no

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-02-08, 11:15   #26
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: Min nye hjemmeside Urkost.no

MYYYE bedre!!!!!!!

__________________
Tuppen er klar for 2008


- "målet er å være slank og fin til bryllupet sommeren 2009 "
Min Journal
Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 12:11   #27
Sol
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 63
Innlegg: 373
Sol har en fantastisk aura rundt segSol har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Min nye hjemmeside Urkost.no

Ingen konkretetilbakemeldinger, borstett fra at det set veldig bra ut. Lykke til vidrere!

__________________



Velkommen til min journal
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=17383
Sol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo ala Fedon Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 17:08   #28
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: Min nye hjemmeside Urkost.no

Gratulerer med nytt, og "rent" design

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 17:47   #29
Manina
Utforsker
 
Manina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Akershus
Alder: 58
Innlegg: 4.561
Manina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastisk

Sv: Min nye hjemmeside Urkost.no

Hei Goggen! Veldig bra! Men jeg kunne ønske meg mer stoff om helsefordeler og forskjellige kostholdsvarianter for normalvektige. (Det er vel også målet for slankingen å bli tilnærmet normalvektig, og da kan det jo være greit å ha alternativer for vedlikehold).

__________________
Maninas metode
Manina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med naturlig mat Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 17:48   #30
Eva
Seniormedlem
 
Eva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 65
Innlegg: 769
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Sv: Min nye hjemmeside Urkost.no

Hei Goggen

Gratulerer igjen med flott, flott hjemmeside. Den er - og blir helt sikkert super! Jeg har ikke noe å si på innholdet, men det jeg mangler på nåværende tidspunkt er et bilde, eller et eller annet på den nakne hvite siden med de mange bokstaver på. Og fordi jeg er kvinne, så ikke tro at jeg vil ha en overpyntet side. Slett ikke, men et eller annet bilde på forsiden (større enn det lille i høyre hjørne) som symboliserer hva siden handler om.

__________________
Eva

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 17:57   #31
Goggen
Seniormedlem
 
Goggen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 998
Goggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastisk

Sv: Min nye hjemmeside Urkost.no

Takk for titten på urkost.no!

Jeg skal fylle på med både bilder og tekst. Problemet er at bilder ikke skal stjeles, så jeg bør ta dem selv. Og det hele tar litt tid

Mer om kostholdet kommer, og også om helsefordeler og vektnedgang.

Men det er himla mye arbeid å bygge ei slik side, se det vil nok ta litt tid det også. Ihvertfall når er man er nærmeat tilbakestående når det gjelder data.

For ikke å nevne hvor mye tid det går på å lære seg programvare og billedbehandling utover det å klippe og lime.

Så dere skjønner at det bare er å komme med innspill! Det rengs!
Takk!

Men arti' e det læll

__________________



Goggen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 18:02   #32
Eva
Seniormedlem
 
Eva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 65
Innlegg: 769
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Sv: Min nye hjemmeside Urkost.no

Opprinnelig lagt inn av Goggen, her.

Men det er himla mye arbeid å bygge ei slik side,...

Jup, det vet jeg alt om, spesielt når man ikke kan noenting, og må sitte å lese seg til allting. Ta den tid du trenger!

__________________
Eva

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 19:30   #33
bibi
Seniormedlem
 
bibi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.028
bibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastisk

Sv: Min nye hjemmeside Urkost.no

Imponerende å følge utviklingen av nettsiden din! Kjempejobb - men du verden så mange som vil sette pris på en sånn side!!!!!!

Er linken rettkost.no - en "fornyelse" av lavkarbo.no ?????

__________________


Journalen min
Har gått ned 13 kilo på Fedon-vis tidligere. Har nå 11 kilo igjen å miste
bibi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 20:00   #34
Goggen
Seniormedlem
 
Goggen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 998
Goggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastisk

Sv: Min nye hjemmeside Urkost.no

Opprinnelig lagt inn av bibi, her.

Imponerende å følge utviklingen av nettsiden din! Kjempejobb - men du verden så mange som vil sette pris på en sånn side!!!!!!

Er linken rettkost.no - en "fornyelse" av lavkarbo.no ?????

He-he, nei jeg skal ikke fornye lavkarbo.no nei. Det er to frittstående nettsider.

Men jeg trengte en side for å bruke sammen med kostholdskurs etc. Et lite vindu på nettet.

Og håpet er å samle mye stoff om urkost/lavkarbo i tillegg til de andre. Det blir aldri for mange slike sider. Jo flere, jo bedre.

Og så er det moro å lage noe da, og så er jeg et skrivende menneske, og da er jo ei slik side fin å publisere på!

Takk for titten!

__________________



Goggen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 20:34   #35
energibunten
Seniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2007
Alder: 52
Innlegg: 648
energibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjent

Sv: Min nye hjemmeside Urkost.no

Hei. Bra dette !
Merkelig, men hos meg blir linkene litt avkuttede i høyre kant. Akkurat som om framen ikke tar med alt ?

Offisielle råd er som jeg sier preget av å ha malt seg selv opp i et hjørne. Så lenge man holder på lipidteorien, går det ikke an å få det til å stemme....
Frikjenn fettet, så er vi på rett vei..

Var som jeg leste idag om en studie på folk med diabetes som ble medisinert mot høyt blodsukker. Dødeligheten økte... men poenget var at diabetes har økt med 700% de siste 50 årene og dette er samtidig med at mye av våre kostholdsråd vi har idag ble etablert. ojojoj...

energibunten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, hel sunn mat Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 20:40   #36
Goggen
Seniormedlem
 
Goggen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 998
Goggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastisk

Sv: Min nye hjemmeside Urkost.no

Opprinnelig lagt inn av energibunten, her.

Hei. Bra dette !
Merkelig, men hos meg blir linkene litt avkuttede i høyre kant. Akkurat som om framen ikke tar med alt ?

Det forstår jeg ikke. Det må ha nnoe med skjermoppløsning å gjøre. Jeg sitter med to separate pc-er, den ene med bredskjerm, den andre er den gamle firkante, men linkeneer komplette på begge to.

Pussig.

__________________



Goggen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 21:12   #37
Fnutte
Medlem
 
Fnutte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 411
Fnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snill

Sv: Min nye hjemmeside Urkost.no

Sitat:

Merkelig, men hos meg blir linkene litt avkuttede i høyre kant. Akkurat som om framen ikke tar med alt ?

Det skjer hos meg også hvis jeg har favorites-listen min åpen. Får hele hvis jeg lukker den.

__________________




til alle fra Fnutte
Fnutte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 22:22   #38
energibunten
Seniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2007
Alder: 52
Innlegg: 648
energibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjent

Sv: Min nye hjemmeside Urkost.no

Har en oppløsning på 1280x768 og har IE maksimert. Da er ca 1/5 av hø side hvit (brukes ikke av framen din) og noe av teksten i linkene blir kuttet bort.

Om jeg lager vinduet mindre dytter den bare sammen framen og beholder den hvite delen på hø side...

Jeg lover, jeg har ikke gjort noe spess idag ;-)

leste historien din... levende bevis...

energibunten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, hel sunn mat Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 00:12   #39
Grovsnus
Medlem
 
Grovsnus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 460
Grovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snill

Sv: Min nye hjemmeside Urkost.no

Bra saker Goggen. Hmm, Trondheim, ikke så langt å reise heller om du skulle greie å komprimere til helga-kurs.
Skal i alle fall følge med på www.urkost.no

Og ha en riktig fin dag
Mvh Grovsnus

Grovsnus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Er tilbake til en mellomting Ketolyse/Skaldemann Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 00:21   #40
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Min nye hjemmeside Urkost.no

Bra Eneste jeg ønsker er å få linker til de få artiklene på www.forskning.no
http://www.forskning.no/site_search?...hableText=fett

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 11:09   #41
Grovsnus
Medlem
 
Grovsnus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 460
Grovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snill

Sv: Min nye hjemmeside Urkost.no

Skulle ha vert artig å tatt en tur til Trondheim og lært deg å bygge "Jordovn". den "Gode Gamle Måten" å bake mat på. Naturlige byggevarer ,Sand og Leire, oppfyring med ved. En skikkelig øko-ovn. Lar du den stå ubeskytta en trøndersk sommer er den borte, ingen spor av herlige måltider. Snakka med en "bronsealdermann i danmark, og han fikk ikke fullrost den nok. Kyllingen blei saftig og med sprøtt skinn.
Har bare prøvd den til pizza, men det funka supert. Skal bygge etpar etter påske. Så da kan du få rapport og bilder.
Mvh Grovsnus
Ha en fin dag.

Grovsnus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Er tilbake til en mellomting Ketolyse/Skaldemann Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 18:43   #42
Goggen
Seniormedlem
 
Goggen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 998
Goggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastisk

Sv: Min nye hjemmeside Urkost.no

Opprinnelig lagt inn av energibunten, her.

Har en oppløsning på 1280x768 og har IE maksimert. Da er ca 1/5 av hø side hvit (brukes ikke av framen din) og noe av teksten i linkene blir kuttet bort.

Om jeg lager vinduet mindre dytter den bare sammen framen og beholder den hvite delen på hø side...

Jeg lover, jeg har ikke gjort noe spess idag ;-)

leste historien din... levende bevis...

Dette skjønner ikke jeg heller Kanskje kommer det en data.racer med et tips eller to? Vi får håpe det.
Er problemet der enda? Har endret litt på sida.
Også oppdatert en del.

__________________



Goggen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 18:47   #43
Eva
Seniormedlem
 
Eva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 65
Innlegg: 769
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Sv: Min nye hjemmeside Urkost.no

Nå ble den hvite siden fylt litt ut, sååå flott altså!!

__________________
Eva

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 18:50   #44
Goggen
Seniormedlem
 
Goggen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 998
Goggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastisk

Sv: Min nye hjemmeside Urkost.no

Opprinnelig lagt inn av Eva, her.

Nå ble den hvite siden fylt litt ut, sååå flott altså!!

Takk,takk! Ja jeg endret litt på oppsettet.
Kommer mer etter hvert!

__________________



Goggen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 19:09   #45
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Min nye hjemmeside Urkost.no

Opprinnelig lagt inn av Goggen, her.

Heisann igjen. Nå tror jeg siden begynner å ta form.
Ta en titt, og kommenter gjerne!
Hva mangler etc.

www.urkost.no

Nå var det MYE bedre ja. Mer seriøst, mer stilrent. Knallbra.
Bare litt tekst og sånt som ligger inni hverandre, men det er vel bare småfeil du jobber med, tenker jeg.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 19:25   #46
Goggen
Seniormedlem
 
Goggen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 998
Goggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastisk

Sv: Min nye hjemmeside Urkost.no

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Nå var det MYE bedre ja. Mer seriøst, mer stilrent. Knallbra.
Bare litt tekst og sånt som ligger inni hverandre, men det er vel bare småfeil du jobber med, tenker jeg.

Hva tenker du på spesielt?
Men ja jeg driver og rydder og flikker og har vondt i rumpa etter flere dager i stolen, med hjemmesidearbeid

__________________



Goggen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 20:33   #47
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Min nye hjemmeside Urkost.no

Helt til høyre ser det ut til at det mangler noe tekst øverst, det står "urkost og lavkarbo i med", ser ut som det mangler et eller annet der. Men kanskje det er pcen min som ikke henger helt med? Har nettopp formattert den. Og så er det ikke stor forbokstav på diktet lenger nede til venstre. Ellers ser det helt knall ut, synes jeg.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 20:38   #48
Goggen
Seniormedlem
 
Goggen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 998
Goggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastisk

Sv: Min nye hjemmeside Urkost.no

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Helt til høyre ser det ut til at det mangler noe tekst øverst, det står "urkost og lavkarbo i med", ser ut som det mangler et eller annet der. Men kanskje det er pcen min som ikke henger helt med? Har nettopp formattert den. Og så er det ikke stor forbokstav på diktet lenger nede til venstre. Ellers ser det helt knall ut, synes jeg.

Jeg har endret litt der. Takk for tips!

Stor bokstav liker jeg ikke
Synes det er unødvendig i dikt. Så det er bevisst skrevet slik.

Takk for kommentar!

__________________



Goggen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 20:49   #49
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Min nye hjemmeside Urkost.no

Nå står det media ja. Flott.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 23:33   #50
Manina
Utforsker
 
Manina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Akershus
Alder: 58
Innlegg: 4.561
Manina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastisk

Sv: Min nye hjemmeside Urkost.no

Nå ser det veldig bra ut!
Fremdeles vises ikke hele linkene i den høyre ramma, men nå er det bare én bokstav eller så som ikke synes.
Kan tenke meg det er mye jobb!
Artig at du tar oss med på utviklingen, gir et visst inntrykk av hva som ligger bak av arbeid.

__________________
Maninas metode
Manina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med naturlig mat Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hjemmeside om slanking? Kanel Generell diskusjon 10 22-04-05 16:48
Nye Fora - Omstrukturering HP Informasjon 4 04-10-04 23:35


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no