Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Litt rar i kroppen!

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-09-10, 19:08   #1
ned35
Juniormedlem
 
ned35 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 33
ned35 er på en erverdig vei

Litt rar i kroppen!

Hei !¨
Jeg har nettopp begynt på ketolysekuren, begynte forrige tirsdag. Gått ned 3 kg til idag søndag. Problemet mitt er vel at jeg blir skikkelig svimmel og rar noen ganger, er dette normalt i begynnelsen ? energiløs liksom ?
Vil gjerne vite om det er fler som har det eller har hatt det sånn

ned35 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 19:17   #2
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: litt rar i kroppen !

Det er helt normalt. Hvis du søker litt på f.eks "svimmel" her inne, finner du nok mange lignende tråder og tips om hva du kan gjøre for å bli bedre.
Men det går over!

Skroller du helt ned på siden, så er det nok flere lignende tråder der også.

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 19:18   #3
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: litt rar i kroppen !

Jepp - det er helt vanlig å ha en periode i starten med hodepine, "rar" i kroppen, svimmel, slapp, krampe i ben (og armer) osv osv osv.
Dette skyldes at kroppens glukoselager tømmes og at den dermed "omprogrammeres" til å benytte fett som hovedenergikilde.
For de fleste går dette over i løpet av 3-4 dager, mens for noen så kan det vare lenger - dette er som du forstår helt individuelt.

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 19:29   #4
ned35
Juniormedlem
 
ned35 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 33
ned35 er på en erverdig vei

Sv: litt rar i kroppen !

ah,tusen takk ble litt redd, men tenkte det var vanlig en stund da jeg har vært overspiser av sukker i ca 2 år nå :/ Da MÅ det vel neste bli en reaksjon :P

ned35 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar

Emneord
svimmel


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Litt småsvimmel og kriblete i kroppen Dolly Ketolysekuren 1 09-07-10 10:38
Helt ny og trenger litt hjelp av Torkil og dere andre med litt erfaring digger Ketolysekuren 4 07-01-09 22:35
Hvor lang tid bruker egentlig kroppen på å brenne ferdig alkoholen i kroppen? Photobscura Lavkarbo generelt 26 04-05-08 22:43


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no