Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Frokost og kveldsmat

Hva har du spist til frokost i dag?

Frokost og kveldsmat Forum for å dele gode tips og oppskrifter til frokost og kveldsmat på de ulike lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 13-06-05, 09:40   #176
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av mofe

Nesten en hel boks med kanel, fløte og kanel.

Waw, det må kalles antioksidantsjokk!!!

Min favoritt-frokost for tiden er:
1/2 boks cc
1/2-1 dl yogurt naturell (fitline eller Biola)
Bær
Nøtter og frø

Ellers spiser jeg en ikke-søt variant av pannekaka. I stedet for søtt og vanilje, bruker jeg tacokrydder og ost på, og en tomat ved siden av.

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt
Gammel 13-06-05, 10:01   #177
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Eurodiett


*puh*

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon
Gammel 13-06-05, 10:03   #178
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

En yoplait m/Lindberg müslie. (Veeeldig lenge siden sist og hadde ikke noe å ha på Fiberriken som jeg hadde lyst på....)

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 13-06-05, 11:44   #179
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

ehm... smoothie... (surprise)

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 18-06-05, 15:29   #180
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Frokostpannekake!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: -
Gammel 18-06-05, 16:24   #181
Daizy
Seniormedlem
 
Daizy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Alder: 46
Innlegg: 3.162
Daizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt av

1/2 boks cottage cheese med fløte, splenda, kanel og 15 stk mandler

__________________

17/11 = 30 kg lost = Jeg er i mål!!!
~3-5 kg "ønskekilo" igjen~
Daizy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo à la Atkins
Gammel 22-06-05, 17:31   #182
Blåveispiken
Juniormedlem
 
Blåveispiken sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Alder: 57
Innlegg: 49
Blåveispiken har en fantastisk aura rundt segBlåveispiken har en fantastisk aura rundt seg

Dagens frokost

1/2 boks cottage chees
1 ss soyaflokker
1 ts kanel
1 eple
1 glass vann

__________________
Blåveispiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg/egen definert
Gammel 22-06-05, 19:22   #183
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Mock Danish pannekake (50 gr kremost, 2 egg, 15 gr proteinpulver, 1 ts kanel, 1/2 ts Splenda og 30 gr bringebær)

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins
Gammel 22-06-05, 21:57   #184
Alfie
Seniormedlem
 
Alfie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Byen ved Ælva
Alder: 65
Innlegg: 2.185
Alfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastisk

Mock Danish pannekake med bacon inni (siden jeg ikke er "på" bær enda)

__________________
Alfie
Alfie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Hexeberg style
Gammel 22-06-05, 21:59   #185
Thula
Medlem
 
Thula sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 57
Innlegg: 347
Thula er virkelig snillThula er virkelig snillThula er virkelig snillThula er virkelig snill

Karbonade med ost

Thula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 23-06-05, 11:26   #186
Begod
Seniormedlem
 
Begod sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 55
Innlegg: 1.900
Begod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastisk

Shake med olivenolje + alle kosttilskuddene. ( min vanlige frokost altså og lunch er som regel omelett, resten av måltidene er så som så).

__________________
Hvis du vet at noe ikke er bra for deg, så ikke spis det.
Begod er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eat + DVP og egne erfaringer
Gammel 23-06-05, 13:31   #187
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Salat av isberg,cherrytomater, rød løk, fetaost, olivner og to harkokte egg Nam-nam!

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20
Gammel 23-06-05, 19:22   #188
Thula
Medlem
 
Thula sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 57
Innlegg: 347
Thula er virkelig snillThula er virkelig snillThula er virkelig snillThula er virkelig snill

øh....karbonade med ost igjen

Thula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 23-06-05, 20:57   #189
silje
Seniormedlem
 
silje sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 1.432
silje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurs

1 boks tunfisk,
1/3 squash,
1/4 løk,
2 sopp
steikt i panna med rapsolje og sitronpepper..
majones oppå.. nam

+ vita biosa, tran, vitaminpiller & vann.


silje

silje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 24-06-05, 12:58   #190
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Spiste noe som man IKKE skal spise til frokost... Marengsbunn med krem av cremè fraichè og vaniljekesam og jordbærskiver på....

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20
Gammel 24-06-05, 13:00   #191
Amica
Seniormedlem
 
Amica sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Trondheim
Alder: 39
Innlegg: 2.499
Amica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt likt

Eggerøre av 3 små egg...

__________________
Vi slanker oss sammen! Hårek og Amicas journal
Styrer litt for meg selv or tida
-
noen kilo lost, noen to go!

Amica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert
Gammel 24-06-05, 13:04   #192
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Smoothie av 1 egg, 1 ss olje, 1 scoop proteinpulver med jordbærsmak, søtstoff, skvett melk, 4-5 jordbær

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: -
Gammel 24-06-05, 13:59   #193
ssskaldeman
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Sörmland, Sverige
Alder: 82
Innlegg: 316
ssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjent

Opprinnelig lagt inn av mofe

Smoothie av 1 egg, 1 ss olje, 1 scoop proteinpulver med jordbærsmak, søtstoff, skvett melk, 4-5 jordbær


Jag stekte ett halvt paket bacon, två ägg, 100 gram salami och en bunt räkor. Toppade detta med en ordentlig skopa majonnäs. På en sådan frukost blir man mätt, samtidigt som man går ner i vikt.

(Jag blev förresten intervjuad av den svenska veckotidningen Året Runt igår. Läser ni den tidningen i Norge? Då berättade jag om min diet och hur man kan gå ner i vikt genom att äta fet animalisk mat i rejäla portioner. Reportaget kommer väl om en månad sådär.)

Sten Sture Skaldeman

ssskaldeman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman
Gammel 24-06-05, 14:05   #194
Muskat
Seniormedlem
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Uren Luren Himmelturen
Innlegg: 1.338
Muskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastisk

Firkorn med melk og friske jordbær! Jeg vil ha jordbærsesongen i gang her i Norge for alvor, og jeg vil ha dem nå!!! Jeg har ventet hele vinteren på friske bær til morgenfirkornet.

Muskat

__________________
'I don't see this being settled with logic.' - Buffy, Earshot

Muskat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Montignac
Gammel 30-06-05, 09:08   #195
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

1/2 boks cottage cheese,3ss yoghurt naturell, 3 store jordbær og 10 hakkede mandler. Nam, nam. Nå går jeg bare og venter på at jordbærene våre skal bli modne.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20
Gammel 30-06-05, 10:09   #196
Lennor
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Østlandet
Alder: 47
Innlegg: 157
Lennor er et fyrlysLennor er et fyrlysLennor er et fyrlysLennor er et fyrlysLennor er et fyrlys

Frokost

Frokost i dag:

eggeomelett av ca 2 egg (lagde av 5, skal ha halvparten til lunsj), fløte, salt.
Tilsatt: Jarlsbergost, Dansk salami, 60 gr. stangselleri.

Nam nam.. nydelig...

__________________













I dag er første dagen i resten av mitt liv
Så deilig at jeg får oppleve den



Lennor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekur
Gammel 30-06-05, 10:11   #197
Lennor
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Østlandet
Alder: 47
Innlegg: 157
Lennor er et fyrlysLennor er et fyrlysLennor er et fyrlysLennor er et fyrlysLennor er et fyrlys

spørsmål... hvis jeg kan....?



Ser mange av dere har spist frukt til frokost..... er litt usikker.. for i boka mi står det at man ikke kan spise det... (desverre, for jeg elsker frukt) Men gjelder dette bare i begynnelsen av kuren?

__________________













I dag er første dagen i resten av mitt liv
Så deilig at jeg får oppleve den



Lennor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekur
Gammel 15-07-05, 16:14   #198
Premium
Nytt Medlem
 
Premium sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Alder: 48
Innlegg: 8
Premium er på en erverdig vei

Må bare spørre; hvorfor er dere flaue når dere spiser Atkins Morning bar til frokost? Er ikke det helt greit da?

Premium er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest Lindberg
Gammel 15-07-05, 16:42   #199
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Premium

Må bare spørre; hvorfor er dere flaue når dere spiser Atkins Morning bar til frokost? Er ikke det helt greit da?

Er vel fordi vi helst skal spise vanlig mat til måltidene og ikke barer og slikt. Men jeg tar gjerne en Morning shine til frokost jeg, og en Advantagebar som mellommåltid, skjems ikke jeg.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer
Gammel 15-07-05, 16:48   #200
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

også er det det at en morning shine kun inneholder 125 kcal og det er ikke mye å starte dagen på

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Lukket tråd

Emneord
frokost


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva har du spist til kveldsmat i dag? mofe Frokost og kveldsmat 724 07-08-14 01:59
Hva har dere spist i dag? karoks Ketolysekuren 55 01-07-09 23:59
Nå har jeg spist frokost Bianca Spis deg ned i vekt med Skaldeman 6 01-02-06 17:18
dette har jeg spist i dag elinej Induksjonen 2 20-12-04 03:36
Har jeg spist for mye i dag? Janis Induksjonen 5 02-12-04 10:12


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no