Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Kosttilskudd

Hmmm. Fettforbrenningskapsler + lavkarbo?

Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-02-11, 03:13   #1
hermanlizm
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 32
hermanlizm er på en erverdig vei

Hmmm. Fettforbrenningskapsler + lavkarbo?

Er det en dum ide eller et alternativ?
eks
http://www.x-life.no/ds_product_info...roducts_id/716

Har i lang tid vært misfornøyd med hvordan kroppen min er og gått igjennom en del mobbing på grunn av det også, og det er klart at da vil man jo ha raskere resultater.
Noen som har svar på det? Fant ingen andre "like" poster.

__________________


Skal vi se da!
hermanlizm er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 10:21   #2
Hildemor på slanking
Medlem
 
Hildemor på slanking sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Jeg bor i Dimmelsvik i Kvinnherad kommune
Alder: 53
Innlegg: 221
Hildemor på slanking er ny på veien

Sv: Hmmm. Fettforbrenningskapsler + lavkarbo?

Jeg kan ikke se noe negativt med det i utgangspunktet. Kan jo tenkes at koffein eller eventuelle kunstige søtningstoffer kan virke som partystopper selvfølgelig.
Ville passet på å drikke ekstra mye ihvertfall siden de nok er temmelig vanndrivende

__________________


Jeg er vel ikke overvektig- bare underhøy

Sist redigert av Hildemor på slanking : 24-02-11 kl 12:23.
Hildemor på slanking er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 11:41   #3
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Hmmm. Fettforbrenningskapsler + lavkarbo?

Hei jeg ville styrt unna slike produkter, som regel virker de bare slankende på lommeboka

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 12:51   #4
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hmmm. Fettforbrenningskapsler + lavkarbo?

Billigere å drikke kaffe og grønn te, og kjøpe tilskudd anbefalt av Torkil: ketolysetablettene. Spiser du en del ost får du i deg kalsium. Spiser du variert mat og mye grønnsaker kan det holde å kjøpe en multivitaminboks, pluss mangnesium som du tar for seg selv på kvelden.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 13:41   #5
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hmmm. Fettforbrenningskapsler + lavkarbo?

Min mening: Du må prøve og finne ut selv om det virker. Gir det deg uansett en følelse av bedre resultat - som igjen gir deg bedre humør og overskudd - vel da må du nesten selv se om det er verdt investeringen

Placebo eller virkelig virkning - uinteressant - hva det faktisk gjør med deg og din hverdag - veldig interessant Gi oss en tilbakemelding om du velger å prøve da så vi får høre hvordan du opplevde det

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hmmm Kanutten Livets lyse side 0 03-08-10 18:46
Hmmm Cammis Spørsmål og svar 15 25-01-09 22:59
hmmm.... minime Lavkarbo generelt 28 29-11-06 23:37


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no