Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Fettangst

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-05-08, 16:17   #1
Nike
Seniormedlem
 
Nike sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Innlegg: 847
Nike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlys

Fettangst

Hvordan vet man at man ikke går opp i vekt av lavkarbo/høyfett-kosthold? Ettersom man bruker lavkarbo både til å gå opp og ned i vekt - hvordan kan man da være sikker på at man ikke går i motsatt retning av det man ønsker? Jeg forstår at lite inntak av karbohydrater er gunstig for vektreduksjon, men må innrømme jeg har problemer med å (bokstavlig talt) svelge fettbiten her..

Nike er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kalrestr/ Ren mat Svar med sitat
Gammel 17-05-08, 16:57   #2
Marita
Seniormedlem
 
Marita sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Alder: 38
Innlegg: 1.426
Marita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjent

Sv: Fettangst

Det er egentlig et godt spørsmål, og jeg tror ikke jeg er god nok på dette til å gi deg noe godt svar.. Jeg hadde fettangst jeg også, og for å sikre at jeg ble å gå ned i vekt valgte jeg å følge en fast filosofi, sånn at jeg visste mer om hva jeg holdt på med og hvorfor det skulle virke..

__________________
Besøk meg gjerne på: Maritas vei mot et bedre liv
Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har funnet mitt eget opplegg :) Svar med sitat
Gammel 17-05-08, 18:11   #3
Joika
Medlem
 
Joika sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Oslo
Alder: 46
Innlegg: 217
Joika har en fantastisk aura rundt segJoika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Fettangst

Tenker det samme. Prøver ikke tenke på det og gir det noen uker for å avvente resultater. Så mye klarer man ikke legge på seg på såpass kort tid, at det ikke er verdt å prøve.

__________________
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=19357
Min gamle journal....
Joika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Joikaboller Svar med sitat
Gammel 17-05-08, 18:40   #4
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Fettangst

Fettangst har jeg slitt med også - er så hjernevasket... Sliter litt enda faktisk, så fettranden på koteletten lar jeg ligge. Dessverre. Det er jo der all næringen sitter.

Men, lavkarbo/høyfett er et naturlig kosthold for mennesker, og det er slik mat vi har spist i millioner av år. Animalsk føde er det vi har levd på helt fram til moderne tider.

Siden dette er et naturlig - og derfor veldig sunt kosthold - blir resultatet at kroppen vår blir sunn og frisk av det. En kropp som er overvektig/fet er ikke særlig sunn, og vi går derfor NED til normalvekt. En kropp som er mager/underernært/undervektig er heller ikke spesielt sunn, så et kosthold med lavkarb/høyfett vil følgelig gi en normal, frisk kropp.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-05-08, 18:41   #5
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Fettangst

Opprinnelig lagt inn av Nike, her.

Hvordan vet man at man ikke går opp i vekt av lavkarbo/høyfett-kosthold? Ettersom man bruker lavkarbo både til å gå opp og ned i vekt - hvordan kan man da være sikker på at man ikke går i motsatt retning av det man ønsker? Jeg forstår at lite inntak av karbohydrater er gunstig for vektreduksjon, men må innrømme jeg har problemer med å (bokstavlig talt) svelge fettbiten her..

Hvis du er undervektig vil du normalt gå opp i vekt ved å spise slik vi er ment å gjøre.

Hvis du er overvektig vil du normalt gå ned i vekt ved å spise slik vi er ment å gjøre.

Med andre ord vil du normalt oppnå en normalvekt ved å spise slik vi er ment å gjøre.

Det er egentlig ikke noe mystisk ved det.



-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-05-08, 18:56   #6
Nike
Seniormedlem
 
Nike sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Innlegg: 847
Nike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlys

Sv: Fettangst

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Hvis du er undervektig vil du normalt gå opp i vekt ved å spise slik vi er ment å gjøre.

Hvis du er overvektig vil du normalt gå ned i vekt ved å spise slik vi er ment å gjøre.

Med andre ord vil du normalt oppnå en normalvekt ved å spise slik vi er ment å gjøre.

Det er egentlig ikke noe mystisk ved det.



-

Men hva er normalvekt da? Alle vil jo ikke veie det samme (relativt til høyde) selv om de spiser akkurat det samme.

Nike er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kalrestr/ Ren mat Svar med sitat
Gammel 17-05-08, 20:16   #7
Joika
Medlem
 
Joika sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Oslo
Alder: 46
Innlegg: 217
Joika har en fantastisk aura rundt segJoika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Fettangst

Jeg trodde at så lenge man var i ketose så ville man fortsette å gå nedover jeg?
Med lavkarbo generelt så er det kanskje anderledes.. ?

__________________
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=19357
Min gamle journal....
Joika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Joikaboller Svar med sitat
Gammel 17-05-08, 20:31   #8
Nike
Seniormedlem
 
Nike sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Innlegg: 847
Nike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlys

Sv: Fettangst

Opprinnelig lagt inn av Helga, her.

Jeg trodde at så lenge man var i ketose så ville man fortsette å gå nedover jeg?
Med lavkarbo generelt så er det kanskje anderledes.. ?

Det høres litt rart ut at man går nedover så lenge man er i ketose - før ellers siden må det jo stoppe opp? Det er vel derfor ketose primært anbefales for de som skal ned en del, og ikke egner seg så godt for de som skal ned under 10 kg? (Er på fryktelig tynn is her, har ikke fått satt meg helt inn i dette, så det er bare å arrestere om jeg tar feil).

Nike er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kalrestr/ Ren mat Svar med sitat
Gammel 17-05-08, 22:12   #9
raptor
Medlem
 
raptor sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2006
Hvor: I Lofoten
Innlegg: 256
raptor er ny på veien

Sv: Fettangst

Tror du er inne på noe der,ja. har innrtykk av at de siste 10 kg er de værste å bli kvitt. lenge til jeg er der, da. Skal i alle fall ned 20 til. Kanskje løsningen ligger i økt aktivitet? Man må øke akiviteten parallelt med vektapet??

__________________

raptor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lite sukker, lite fett Svar med sitat
Gammel 18-05-08, 02:06   #10
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Fettangst

Idealvekten er ikke "en" vekt (eller BMI) som alle havner på.. men derimot en sunn vekt for kroppen din
Det er ikke farlig


Når det gjelder ketose skal jeg ikke være veldig påståelig, Noen tåler ikke å være i ketose og det er gjerne andre sykdommer som gjør det.
Selv i ketose så vil kroppen stoppe når den er normalisert
Om du vil være i kestose eller ikke er det best å prøve seg frem til

Mitt beste råd, lest så mange lavkarbobøker som mulig. og spesielt Bedre uten brød, for den fokuserer på så mye mer enn slanking

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-05-08, 09:34   #11
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Fettangst

Opprinnelig lagt inn av raptor, her.

Tror du er inne på noe der,ja. har innrtykk av at de siste 10 kg er de værste å bli kvitt. lenge til jeg er der, da. Skal i alle fall ned 20 til. Kanskje løsningen ligger i økt aktivitet? Man må øke akiviteten parallelt med vektapet??

Det er aldri dumt å trene/mosjonere, men hvis man skal trene for å få vekttap må man trene veldig mye. Det er det samme som "lite fett - mye trening-slanking", og med den metoden er det vanlig å gå raskt opp i vekt igjen når treningen stopper opp.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-05-08, 09:46   #12
Nike
Seniormedlem
 
Nike sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Innlegg: 847
Nike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlys

Sv: Fettangst

Opprinnelig lagt inn av Rubens, her.

Det er aldri dumt å trene/mosjonere, men hvis man skal trene for å få vekttap må man trene veldig mye. Det er det samme som "lite fett - mye trening-slanking", og med den metoden er det vanlig å gå raskt opp i vekt igjen når treningen stopper opp.

Må vel ikke trene såå mye? Og hvorfor skulle man slutte å trene? Det er jo en livsstil på samme måte som kosthold.

Nike er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kalrestr/ Ren mat Svar med sitat
Gammel 18-05-08, 14:04   #13
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Fettangst

Opprinnelig lagt inn av Helga, her.

Jeg trodde at så lenge man var i ketose så ville man fortsette å gå nedover jeg?

Hvor i all verden har du det fra?

Tradisjonell inuittkost er ketogen. Inuittene ville jo vanskelig overlevd hvis de stadig mistet vekt...


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-05-08, 14:09   #14
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Fettangst

Opprinnelig lagt inn av Nike, her.

Men hva er normalvekt da? Alle vil jo ikke veie det samme (relativt til høyde) selv om de spiser akkurat det samme.

Normalvekt for din kropp. Det vil jo som du skriver variere fra individ til individ hva som er "normalt". Husk også på at det er mange innbilt overvektige som har et anorektisk ideal.

Jeg skriver at man "normalt" vil oppnå en normalvekt. Det betyr at det ikke gjelder alle, men de aller fleste.


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-05-08, 14:29   #15
Nike
Seniormedlem
 
Nike sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Innlegg: 847
Nike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlys

Sv: Fettangst

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Normalvekt for din kropp. Det vil jo som du skriver variere fra individ til individ hva som er "normalt". Husk også på at det er mange innbilt overvektige som har et anorektisk ideal.

Jeg skriver at man "normalt" vil oppnå en normalvekt. Det betyr at det ikke gjelder alle, men de aller fleste.


-

Jeg er ikke (innbilt) overvektig, men har kanskje et slankere (men ikke anorektisk) ideal enn folk flest. Og det er derfor jeg spør, fordi jeg er redd jeg skal gå opp i vekt med et fettrikt kosthold.

Nike er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kalrestr/ Ren mat Svar med sitat
Gammel 18-05-08, 14:47   #16
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Fettangst

Om du har et ideal som er lavere enn en normal sunn kropp, så må du nok oppnå det på en usunn måte. Ikke meningen å være frekk, men hvis ditt ideal ligger under din ideelle normalvekt så oppnår du det ikke med lavkarbo
men hvor din idealvekt er (den kroppen din vil ha) vet du ikke hvor er uten å teste lavkarbo

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-05-08, 14:53   #17
karbolia
Medlem
 
karbolia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Fredrikstad
Innlegg: 355
karbolia er ny på veien

Sv: Fettangst

Opprinnelig lagt inn av Nike, her.

Jeg er ikke (innbilt) overvektig, men har kanskje et slankere (men ikke anorektisk) ideal enn folk flest. Og det er derfor jeg spør, fordi jeg er redd jeg skal gå opp i vekt med et fettrikt kosthold.

Men skulle ikke du forsøke med lavkarbo for å få et SUNNERE liv? Da burde det vel ikke ha noe å si hva vekten er? Om du bare er sunn, mener jeg?

__________________
Hemmelige sjokoladedrømmer
uke 1: - 3,4 uke 4: -3,2
uke 2: - 3,6 uke 5: -3,8
uke 3: - 4,0 uke 6: -3,4
totalt: - 21,4 kg
karbolia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 18-05-08, 14:59   #18
Nike
Seniormedlem
 
Nike sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Innlegg: 847
Nike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlys

Sv: Fettangst

Opprinnelig lagt inn av karbolia, her.

Men skulle ikke du forsøke med lavkarbo for å få et SUNNERE liv? Da burde det vel ikke ha noe å si hva vekten er? Om du bare er sunn, mener jeg?

Det er vel ingen motsetning mellom det å være sunn, og det å være slank? Selvfølgelig har vekten noe å si, sunnhet handler også om å trives med seg selv.

Nike er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kalrestr/ Ren mat Svar med sitat
Gammel 18-05-08, 15:14   #19
Karbosara
Seniormedlem
 
Karbosara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 57
Innlegg: 7.302
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: Fettangst

Man kan fint være i ketose uten å gå ned i vekt...vil tro eskimoene er i ketose store deler av vinteren...uten at jeg vet dette for sikkert.

Det er kombinasjonen karboer, proteiner og fett rett sammensatt i forhold til hverandre som gir vekttap. Og da er det fett man skal ha størst andel av. Jeg har gått ned 8 kg til nå, og har vært i ketose siden jeg startet, med noen unntak...har brukt tid på å finne ut hvor mye fett i forhold til det andre jeg spiser, som trigger min nedgang...det er derfor jeg også anbefaler å følge en filosofi slik at du har et utgangspunkt.

Hvis man spiser mye karbo kombinert med fett, er dette en sikker måte å gå opp i vekt på...man må liksom velge mellom enten høykarbo eller høyfett...det blir enten eller.

__________________
fra Karbosara... vei mot lettere
tider!
Den siste nedtur-Velkommen hjem til meg! Blogg


Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat
Gammel 18-05-08, 15:15   #20
karbolia
Medlem
 
karbolia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Fredrikstad
Innlegg: 355
karbolia er ny på veien

Sv: Fettangst

Opprinnelig lagt inn av Nike, her.

Det er vel ingen motsetning mellom det å være sunn, og det å være slank? Selvfølgelig har vekten noe å si, sunnhet handler også om å trives med seg selv.

Jeg bare spurte med tanke på hva du har skrevet her inne tidligere... om at du ikke gjorde dette for å gå ned i vekt..men for å bli sunnere. Du er jo allerede på grensen til undervektig...

__________________
Hemmelige sjokoladedrømmer
uke 1: - 3,4 uke 4: -3,2
uke 2: - 3,6 uke 5: -3,8
uke 3: - 4,0 uke 6: -3,4
totalt: - 21,4 kg
karbolia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 18-05-08, 15:18   #21
Nike
Seniormedlem
 
Nike sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Innlegg: 847
Nike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlys

Sv: Fettangst

Opprinnelig lagt inn av Karbosara, her.



Hvis man spiser mye karbo kombinert med fett, er dette en sikker måte å gå opp i vekt på...man må liksom velge mellom enten høykarbo eller høyfett...det blir enten eller.

Hva med lavkarbo, middels fett og høyprotein?

Nike er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kalrestr/ Ren mat Svar med sitat
Gammel 18-05-08, 15:58   #22
Karbosara
Seniormedlem
 
Karbosara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 57
Innlegg: 7.302
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: Fettangst

Det finnes filosofier som forfekter det og, og det vil jeg tro ikke trigger vektnedgangen så bra, da kroppen ikke får så mye å jobbe med, forbrenningsmessig.

En del av fettet jeg spiser nå er omega 3,6,9 fettsyrer og sunne fettkilder, samtidig som at jeg ikke spiser lettpålegg, bare hel, har litt kremfløte i kaffen med en ts cocosa i en g pr dag, jeg spiser også til middag ofte grønnsaker woket i smør/olje.

Det virker kanskje fett, men jeg opplever det ganske normalt, har nok vent meg til det tror jeg. Vet ikke om jeg ligger på høyfett, men det ser ut til å fungere for meg.

Syns du det er vanskelig å få i seg fettet, er det jo noen måter å "kamuflere" det inn i kostholdet på.

__________________
fra Karbosara... vei mot lettere
tider!
Den siste nedtur-Velkommen hjem til meg! Blogg


Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat
Gammel 18-05-08, 16:12   #23
Nike
Seniormedlem
 
Nike sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Innlegg: 847
Nike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlys

Sv: Fettangst

Opprinnelig lagt inn av Karbosara, her.

Det finnes filosofier som forfekter det og, og det vil jeg tro ikke trigger vektnedgangen så bra, da kroppen ikke får så mye å jobbe med, forbrenningsmessig.

En del av fettet jeg spiser nå er omega 3,6,9 fettsyrer og sunne fettkilder, samtidig som at jeg ikke spiser lettpålegg, bare hel, har litt kremfløte i kaffen med en ts cocosa i en g pr dag, jeg spiser også til middag ofte grønnsaker woket i smør/olje.

Det virker kanskje fett, men jeg opplever det ganske normalt, har nok vent meg til det tror jeg. Vet ikke om jeg ligger på høyfett, men det ser ut til å fungere for meg.

Syns du det er vanskelig å få i seg fettet, er det jo noen måter å "kamuflere" det inn i kostholdet på.

Jeg har ikke problemer med å bruke litt olje i matlaging, men jeg er sånn som alltid skjærer bort fettranden på koteletter, ikke spiser bacon osv. Jeg liker verken smør eller majones eller dressinger, og velger helst magert kjøtt.. Det er sikkert en kombinasjon av at jeg er litt kresen i matveien, og en inngrodd oppfatning av at "fett gjør fet"..
Klarer ikke helt å forstå at masse fett=høyere forbrenning - rett nok er det enklere å omdanne fett til energi, men hva da om vi får i oss for mye fett? Altså mer enn vi bruker? Da vil jo det like fullt være fett, og det må da legge seg der fett omdannet fra karbohydrater og proteiner legger seg?

Nike er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kalrestr/ Ren mat Svar med sitat
Gammel 18-05-08, 16:22   #24
Karbosara
Seniormedlem
 
Karbosara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 57
Innlegg: 7.302
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: Fettangst

har funnet noen svar i boka til Torkil Andersen: slank med ketolysekuren...kanskje du finner noen svar på siden hans? www.ketolyse.no

__________________
fra Karbosara... vei mot lettere
tider!
Den siste nedtur-Velkommen hjem til meg! Blogg


Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat
Gammel 18-05-08, 16:26   #25
karbolia
Medlem
 
karbolia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Fredrikstad
Innlegg: 355
karbolia er ny på veien

Sv: Fettangst

..men kanskje dette ikke er livsstilen for deg?

Jeg innbiller meg liksom at om den gjøres *feil*...så gjør den vondt verre? Eller?

__________________
Hemmelige sjokoladedrømmer
uke 1: - 3,4 uke 4: -3,2
uke 2: - 3,6 uke 5: -3,8
uke 3: - 4,0 uke 6: -3,4
totalt: - 21,4 kg
karbolia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no