Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Blubba skal til syden, men hva soler jeg meg i?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-06-11, 19:38   #1
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg
Arrow

Blubba skal til syden, men hva soler jeg meg i?

Så er den "grusomme" tiden her, den som heter sommer. Hvor man ikke lenger pakker seg inn i lag på lag med klær, men med tynne klær og helst minst mulig.
Å ligge i hagen og sole meg, går til en viss grad an hvis jeg er alene.

MEN - så var det det at man er ikke alltid alene, og jeg skal til syden to uker. Der er det varmt, og man bruker gjerne tette små plagg. Og alle er så slanke og fine der, med flate mager, og store faste pupper .....

Så kommer jeg da, med strekkmerker, hengepuppet, og magen min ....
Og skal sole meg , og bade.

Det værste er å reise seg fra solsengen, putte alt innenfor bikinien, og gå ned til vannet - mens det virker som om tusen øyner følger meg ... , og jeg føler at jeg vokser og vokser og bare blir større og strørre. Til jeg kan gjemme meg i vannet.

Så gjentar torturen seg, når jeg skal opp av vannet, bikinibuksen glir ned, og magen skal stappes oppi, og jeg skal gå hele veien opp til solsengen mens jeg føler at enda flere øyne følger meg, og ser valker og fett og strekkmerker .... og sikkert tenker at Hva søren har den blubba der på stranden å gjøre ...

Så kan jeg legge meg ned, og føle at jeg forsvinner litt i mengden igjen.

Jeg håper det ikke er bare meg som har det slik?

Spørsmålet blir da, hva slags bikini bør jeg bruke? Hva holder puppene på plass så de ser pene ut?
Hva kan jeg kamuflere magen under? har desverre heng også, så det er ikke fint med bikinibukse.
Så jeg har lurt på å kjøpe slik bikinibukse med skjørt rundt, men de ser så små ut ! har kikket i Ellos sin katalog på nett, men modellene er så slanke og pene. Jeg klarer ikke se for meg hvordan "gravide magen" min ser ut i en slik, og om den vil skjule valken min.

har en slik kjolebadedrakt fra ellos som jeg kjøpte i fjor, men fikk liksom så lite sol på meg da, og det var ekkelt å ligge i en våt badedrakt.

Noen som kan komme med noen gode ideer?

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå Svar med sitat
Gammel 14-06-11, 19:47   #2
lillemeg88
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: oslo
Innlegg: 392
lillemeg88 er ny på veien

Sv: Blubba skal til syden, men hva soler jeg meg i???

sender deg først en god klem!!

det finnes bikini underdeler som er høye i livet - kanskje det kan hjelpe litt på selvtillitten på stranden?

http://www.kk.no/842616/naa-skal-bik...ne-vaere-store

http://www.tv2.no/gmn/charterhilde-v...r-3504368.html

lillemeg88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 14-06-11, 19:50   #3
Edla
Medlem
 
Edla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Slattum
Innlegg: 219
Edla er ny på veien

Sv: Blubba skal til syden, men hva soler jeg meg i???

Hva med en tankini? Det er som en singlet og truse. Kanskje det føles kjipt, men hva med en gravidtankini? de har så høy truse at den garantert IKKE sklir ned! Jeg aner jo ikke hvilken størrelse du bruker men det føles ofte mere komfortabelt med klær som ikke detter av!

Så må jeg bare si at jeg blir trist av å lese innlegget ditt. Tenk hva en verden av vridde idealer og kunstige forventinger kan gjøre med et menneskes selvfølelse... Jeg synes du skal holde hodet høyt og være stolt av deg selv! Det gjør jeg og det føles bra! Håper du kan nyte ferien!

__________________
Delmål 3: Gå ned til 93kg og ha tatt av totalt 25kg -12/1-12
Delmål 4: 92 og BMI=Overvektig -16/1 -12
Delmål 5: 88kg og totalt vekttap på 30kg





Edla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, lavkarbo med shakes Svar med sitat
Gammel 14-06-11, 19:53   #4
TigerTove
Seniormedlem
 
TigerTove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Vestfolds dype skoger
Alder: 36
Innlegg: 3.474
TigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjent

Sv: Blubba skal til syden, men hva soler jeg meg i???

Jeg ville valgt bikini-shortser framfor truser og en ordentlig overdel med spiler i stedet for for eks en trekant-topp. Ellers har jeg ikke voldsom erfaring med bikini i store størrelser, så skal ikke påberope meg noen ekspertise..

Uansett tror jeg den viktigste jobben sitter i hodet ditt, det er ingen som ser på deg og tenker slik (og er det likevel noen så er det DE som har problemer, ikke du!). Med mindre du drar på en bitteliten strand der alle kjenner alle, har folk mer enn nok med seg selv og bryr seg lite om hva som foregår rundt dem. Det er et fint sitat som heter at "du må elske deg selv før du kan elske andre" det er mye lettere sagt enn gjort, men du har tatt et valg og du er på vei. Det står det stor respekt av, og det kan ingen ta fra deg!

Håper du får en fin sommer, i akkurat det du finner for godt å kle på deg

__________________
"Virkeligheten er det som virker" - Franz Kafka
TigerTove er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Stabilt blodsukker :) Svar med sitat
Gammel 14-06-11, 20:08   #5
PePolly
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 22
PePolly er ny på veien

Sv: Blubba skal til syden, men hva soler jeg meg i?

Heisann! Hørt om spotlight-effekten? Det er den tanken vi har om at i det øyeblikket vi beveger oss ute blant folk, så legger alle merke til oss. Dette er noe av det som kan gjøre at man utvikler angst for forsamlinger, at du tror alle ser alt du gjør. Sannheten er at de fleste har nok med seg selv.

Tenk etter nå, hun du handlet hos tidligere i dag, hvilken farge hadde hun på øynene? Det er kanskje vanskelig å si..men hva med fargen på skjorten hennes da? La du merke til den? Kan du si helt sikkert hvordan den så ut? Eller kan du huske hva som sto skrevet på skjorten? Navneskiltet? La du ikke merke til det? Men dere snakket jo sammen, dere hadde jo direkte kontakt?? Hvem satt du vet siden av på bussen i dag? Hva hadde hun/han på? Hvordan var kroppsfasongen? Kollegaene dine, hva hadde de på seg i dag? Du var jo sammen med dem i hele dag, det burde du ha en mulighet til å huske, vel?
Et fåtall av oss er eksepsjonelt oppmerksomme, og får med oss slike detaljer. Den store majoriteten av oss, tar rett og slett ikke innover oss hva sidemannen driver med.

Det er virkeligheten.

Så er det selvbildet, da. Det må vi jobbe med på egenhånd. Men det hjelper kanskje å vite at nesten alle jeg kjenner, tykk eller tynn, gruer seg til den første bikinidagen. Man føler seg plutselig veldig naken der man står, uten en t-skjorte eller en tunika å dra i.. Hjelpes, hele kroppen vises jo! Hjelper ikke akkurat å dra inn magen heller.. Men vet du hva som hjelper? Å rette opp ryggen, heve hodet, og kose seg i sola, sammen med alle de andre. 90 % av de som er på stranda har hatt akkurat de samme tankene som deg.

PePolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 14-06-11, 20:46   #6
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Blubba skal til syden, men hva soler jeg meg i?

Takk for svarene :-)

Det er bra store bikinibukser er moderne i år, hehe.
Men kunne tenke meg en eller annen form for ømslagsskjørt utenpå.
Tankini vil kanskje dekke magen noe, bare den blir lang nok.

Må nok i en butikk og prøve tror jeg.



hadde eg bare vært stor over hele meg liksom, og ikke overvektig, for det blir så klumpete.
Hun modellen i god morgen norge klippet, var kjempeflott, selv om det var en stor dame, men hun var ikke tykk da :-)

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå Svar med sitat
Gammel 14-06-11, 21:21   #7
runnmensunn
Medlem
 
runnmensunn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Sandnes
Innlegg: 130
runnmensunn er på en erverdig vei

Sv: Blubba skal til syden, men hva soler jeg meg i?

Kjenner meg godt igjen, bikinisesongen er tøff....

Enig med deg, de med et lite skjørt på er finest når rumpa har ¨litt¨ størrelse.

Hvis du ikke syns det er ubehagelig så ta noen runder med brun uten sol. Det hjelper med litt farge på kroppen.

Lykke til på veien ned i vannet....

runnmensunn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 14-06-11, 21:40   #8
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Blubba skal til syden, men hva soler jeg meg i?

Er helst magen jeg gruer for, for den ser virkelig veldig gravid ut , skulle tro jeg hadde tvillinger inni der - og så har jeg fått heng Det er ikke noe pent. Så alt som ligger inntil, som en bikinitruse, vil bare bule ut der henget er. Mens et skjørt kanskje vil kamuflere det litt. Håper det

kan nesten ikke forstå at mange stikker sånn ut, den er helt hard å ta på - tror jeg har veldig mye fett innvendig rundt alle organene som er inni der. Og så presser det magen utover.

Ikke gøy når folk spør når jeg venter barn ,....

Opplevde foresten på ferie i fjor, da jeg skulle prøve en fin kjole, som desverre ble litt vel trang over magen, at selgeren trodde jeg var veldig gravid. Han skulle trøste meg da, for han forstod at jeg ikke likte meg selv i profil, og så sier han så fint på gebrokkent engelsk : "No problem lady, you just vait, when baby comes you be normal ...."
Jepp .....

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå Svar med sitat
Gammel 14-06-11, 21:47   #9
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Blubba skal til syden, men hva soler jeg meg i?

- vet hvordan du har det... tar en utavmæsjælopplevelse jeg i slike tilfeller - bry deg IKKE om de som du TROR glaner, de bestemmer ikke hvordan du skal ha det!

Bikinimessig anbefaler jeg og sjekke ut Change, som har mange fine bikinier også for litt større damer ellers fant jeg en kjempefin bikinitruse med nedbrettkant opptil str 52 ihvertfall på kappahl

Badedrakt med skråmønster/skjørt osv kan også avlede litt, og kanskje få deg til å føle deg noe bedre.

Men vet du hva, det viktigste er at DU er på ferie og vil få sol på kroppen OG bade! Du ønsker og NYTE at kroppen din kan kjenne varmen og ikke minst det kjølige vannet Ikke la alt du TROR andre tenker om deg bestemme hvordan du skal nyte ferien din, drit i de andre, og la kroppen din få fri!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 14-06-11, 22:15   #10
Mithila
Medlem
 
Mithila sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: Hordaland
Alder: 39
Innlegg: 368
Mithila er på en erverdig vei

Sv: Blubba skal til syden, men hva soler jeg meg i?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

- vet hvordan du har det... tar en utavmæsjælopplevelse jeg i slike tilfeller - bry deg IKKE om de som du TROR glaner, de bestemmer ikke hvordan du skal ha det!

Bikinimessig anbefaler jeg og sjekke ut Change, som har mange fine bikinier også for litt større damer ellers fant jeg en kjempefin bikinitruse med nedbrettkant opptil str 52 ihvertfall på kappahl

Badedrakt med skråmønster/skjørt osv kan også avlede litt, og kanskje få deg til å føle deg noe bedre.

Men vet du hva, det viktigste er at DU er på ferie og vil få sol på kroppen OG bade! Du ønsker og NYTE at kroppen din kan kjenne varmen og ikke minst det kjølige vannet Ikke la alt du TROR andre tenker om deg bestemme hvordan du skal nyte ferien din, drit i de andre, og la kroppen din få fri!

Enig! Eg skjønner godt følelsen, men Nerthus kjem som vanleg med gode ord og tips! Trur jammen eg tar til meg noko av det, eg òg!

__________________




Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=39309
Mithila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dahlquist/Hexeberg Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 13:52   #11
babydoll
Medlem
 
babydoll sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 245
babydoll er ny på veien

Sv: Blubba skal til syden, men hva soler jeg meg i?

Jeg pleier alltid tenke med meg selv at det er bedre å være brun og svær enn bleik og svær.
pleier hjelpe der og da!

babydoll er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - langtidsperspektiv Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 14:17   #12
amnesia
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Alder: 30
Innlegg: 84
amnesia er på en erverdig vei

Sv: Blubba skal til syden, men hva soler jeg meg i?

eneste jeg tenker når jeg er i syden, er at det ikke er noen der som kjenner meg, så det spiller egentlig ingen rolle. Det er kjipt å få en mindre bra ferie, fordi man er nervøs for å gå på stranden. KOS deg, bad og ikke bry deg hvordan du ser ut, du kommer nok uansett aldri til å treffe på folk fra stranden igjen!

amnesia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 14:24   #13
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Blubba skal til syden, men hva soler jeg meg i?

Ja, brunt flesk er finere enn hvitt flesk, lærte jeg en gang :-)

Har heldigvis greid å få litt farge nå, så jeg reiser ikke nedover helt hvit.

Synes bare det er såååå flaut at jeg er så tjukk. Og slankingen min har ikke nyttet.

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 14:26   #14
lillefant
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1
lillefant er på en erverdig vei

Sv: Blubba skal til syden, men hva soler jeg meg i?

Jeg vil anbefale deg en tur i spesialbutikk med godt utvalg og grei betjening. Jeg hadde meg en runde på de vanlige kjedebutikkene, og gud bedre hvor stygg og rar og uproposjonert jeg følte meg etterpå.

Så gikk jeg på Netty her i Bergen, der har de en hel underetasje full av badetøy. Og veldig trivelig og kompetent betjening. Prøverommene er store og fine, og så løper damen og henter og hjelper og spør diskret utenfor gardinet hvordan det går. Det er ikke kjekt å handle badetøy, men det er kjekkere på Netty enn andre steder.

lillefant er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lauritzson nå, Lindberg på sikt Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 14:57   #15
marolse
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 8
marolse er på en erverdig vei

Sv: Blubba skal til syden, men hva soler jeg meg i?

Jeg var i Bulgaria i fjor høst jeg...sammen med datter på 21 og sønn på 11 å jeg grudde meg også for å gå på stranda ,men fikk en veldig positiv opplevelse Det var faktisk mest vanlige mennesker,, i alle fasonger, som var der.... Folk som er ''perfekte'' er ikke i overtall, sånn som jeg alltid har trodd. Derfor kastet jeg alle hemningene mine (...vel..ikke alle da )og hadde en bekymringsløs ferietur. OG ja ...jeg brukte bikini på stranden med hengemage,strekkmerker og hengepupper....og tro meg:::Jeg var ikke alene!!!

marolse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 15:01   #16
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Blubba skal til syden, men hva soler jeg meg i?

Nå har jeg ikke lest alle svarene, men jeg har bare en ting å si: Tankini! Ved nyttårstider var jeg på desperat jakt etter badetøy da jeg skulle starte babysvømming med min lille gutt som da var 6 måneder. Vi snakker over 40 i BMI, post-preggers hengevom som på langt nær hadde trukket seg tilbake (og jeg var svæææær da jeg gikk gravid) og strekkmerker i alle retninger. Kjøpte denne tankinien (i sort) med denne bikinibuksa (også i sort) og har aldri følt meg så vel i noe badetøy noensinne (selv ikke da jeg var tilnærmet normalvektig og fast og fin i fisken). Størrelsen på disse er normal, jeg tok mål av meg selv og fulgte størrelsestabellen da jeg bestilte.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 15:37   #17
Mithila
Medlem
 
Mithila sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: Hordaland
Alder: 39
Innlegg: 368
Mithila er på en erverdig vei

Sv: Blubba skal til syden, men hva soler jeg meg i?

Opprinnelig lagt inn av lillefant, her.

Jeg vil anbefale deg en tur i spesialbutikk med godt utvalg og grei betjening. Jeg hadde meg en runde på de vanlige kjedebutikkene, og gud bedre hvor stygg og rar og uproposjonert jeg følte meg etterpå.

Så gikk jeg på Netty her i Bergen, der har de en hel underetasje full av badetøy. Og veldig trivelig og kompetent betjening. Prøverommene er store og fine, og så løper damen og henter og hjelper og spør diskret utenfor gardinet hvordan det går. Det er ikke kjekt å handle badetøy, men det er kjekkere på Netty enn andre steder.

Signerer denne! Netty har utrulig flinke og proffe ekspeditørar.

__________________




Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=39309
Mithila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dahlquist/Hexeberg Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 16:44   #18
Tirililltove
Medlem
 
Tirililltove sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 169
Tirililltove er ny på veien

Sv: Blubba skal til syden, men hva soler jeg meg i?

Bikinibukse med litt løs linning som ikke spiser seg inn i magen, bretter opp når du bader og ned igjen for soling.
Også overdel/Bh i stor mote butikk eller undertøysforretning, der får god hjelp til riktig størrelse.



Alle er ikke perfekte i sydens strender, der er det alle størrelser og fasonger, og de er alle opptatt av sine egne skavanker.

Lat som om du er i egen hage og gå rett i ryggen, vær stolt av deg selv. Kos deg!

__________________


Tirililltove er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 21:10   #19
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Blubba skal til syden, men hva soler jeg meg i?

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Nå har jeg ikke lest alle svarene, men jeg har bare en ting å si: Tankini! Ved nyttårstider var jeg på desperat jakt etter badetøy da jeg skulle starte babysvømming med min lille gutt som da var 6 måneder. Vi snakker over 40 i BMI, post-preggers hengevom som på langt nær hadde trukket seg tilbake (og jeg var svæææær da jeg gikk gravid) og strekkmerker i alle retninger. Kjøpte denne tankinien (i sort) med denne bikinibuksa (også i sort) og har aldri følt meg så vel i noe badetøy noensinne (selv ikke da jeg var tilnærmet normalvektig og fast og fin i fisken). Størrelsen på disse er normal, jeg tok mål av meg selv og fulgte størrelsestabellen da jeg bestilte.

har kikket på den tankinien til Ellos, men lurer på en ting, er den lang nok til å dekke magen så man ikke får glipp mellom trusen og tankinien?

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 21:24   #20
Basics
Juniormedlem
 
Basics sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Lørenskog
Alder: 61
Innlegg: 33
Basics er på en erverdig vei

Sv: Blubba skal til syden, men hva soler jeg meg i?

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Er helst magen jeg gruer for, for den ser virkelig veldig gravid ut , skulle tro jeg hadde tvillinger inni der - og så har jeg fått heng Det er ikke noe pent. Så alt som ligger inntil, som en bikinitruse, vil bare bule ut der henget er. Mens et skjørt kanskje vil kamuflere det litt. Håper det

kan nesten ikke forstå at mange stikker sånn ut, den er helt hard å ta på - tror jeg har veldig mye fett innvendig rundt alle organene som er inni der. Og så presser det magen utover.

Ikke gøy når folk spør når jeg venter barn ,....

Opplevde foresten på ferie i fjor, da jeg skulle prøve en fin kjole, som desverre ble litt vel trang over magen, at selgeren trodde jeg var veldig gravid. Han skulle trøste meg da, for han forstod at jeg ikke likte meg selv i profil, og så sier han så fint på gebrokkent engelsk : "No problem lady, you just vait, when baby comes you be normal ...."
Jepp .....

Stor trøsteklem til deg som høres så trist ut, men allikevel er full av gå på-humør. Ikke bry deg om dumme folk som kommer med slike kommentarer, det sier jo bare om dem hvor liten sosial IQ de har.
Videre: du har kommet til rett plass for å gjøre med problemet ditt, så stå på! Kanskje noen soltimer om du har sjans, det gjør jeg før jeg også drar til syden om en drøy uke. Når du kommer dit, finnes det utrolig mange fine omslagsskjørt og -kjoler i fine farger å få tak i, så om du føler deg utilpass i badetøy på stranda, så bare slenger du på deg en av disse.
God ferie!

__________________


Basics er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/LCHF Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 22:07   #21
Perleblomsten
Medlem
 
Perleblomsten sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 74
Perleblomsten er på en erverdig vei

Sv: Blubba skal til syden, men hva soler jeg meg i?

Ser det er bikinier for store damer på blant annet på Kappahl og Lindex.
Ikke bry deg om hva andre tenker på stranden, folk kan passe sine egne saker Show them what you got snuppa

Perleblomsten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 22:11   #22
Perleblomsten
Medlem
 
Perleblomsten sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 74
Perleblomsten er på en erverdig vei

Sv: Blubba skal til syden, men hva soler jeg meg i?

Opprinnelig lagt inn av amnesia, her.

eneste jeg tenker når jeg er i syden, er at det ikke er noen der som kjenner meg, så det spiller egentlig ingen rolle. Det er kjipt å få en mindre bra ferie, fordi man er nervøs for å gå på stranden. KOS deg, bad og ikke bry deg hvordan du ser ut, du kommer nok uansett aldri til å treffe på folk fra stranden igjen!

Godt råd

Perleblomsten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 22:30   #23
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Blubba skal til syden, men hva soler jeg meg i?

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Og alle er så slanke og fine der, med flate mager, og store faste pupper ...

Du reiser tydeligvis feil sted! Det der syden har aldri jeg vært i! I det syden jeg har vært har det vært mennesker i alle former og fasonger (mye former! ) alt fra bittesmå skrukkete damer på 90 til svære italienske matroner i string og toppløs. Og solbrente engelskmenn!

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Synes bare det er såååå flaut at jeg er så tjukk.

Når jeg ser hva du sier om deg selv, har du tenkt på hvilke signaler du sender til oss andre store? Hvis du som du sier bare har det på magen, hvordan tror du de som har det over baken f.eks, eller har digre armer o.l føler du tenker om dem?

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Kjøpte denne tankinien (i sort) med denne bikinibuksa (også i sort) og har aldri følt meg så vel i noe badetøy noensinne (selv ikke da jeg var tilnærmet normalvektig og fast og fin i fisken). Størrelsen på disse er normal, jeg tok mål av meg selv og fulgte størrelsestabellen da jeg bestilte.

Jeg kjøpte også den, men syns den var stor i str (måtte sy den inn, men ga opp og ga den til mamma). men jeg brukte ikke mål da, bare de vanlige størrelsene jeg kjøper der. Men et tips er altså at man ikke trenger bestille "litt større" for å være sikker

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 23:10   #24
Mithila
Medlem
 
Mithila sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: Hordaland
Alder: 39
Innlegg: 368
Mithila er på en erverdig vei

Sv: Blubba skal til syden, men hva soler jeg meg i?

Når jeg ser hva du sier om deg selv, har du tenkt på hvilke signaler du sender til oss andre store? Hvis du som du sier bare har det på magen, hvordan tror du de som har det over baken f.eks, eller har digre armer o.l føler du tenker om dem?

Eg skjønnar godt eit slikt utsagn som Kanskje har, eg tenker også slik om meg sjølv, og synest kanskje du er litt i overkant krass her, Carisma. Det er fort gjort å få dårleg sjøvbilete når ein ikkje er fornøyd med korleis ein ser ut! Eg tenker akkurat det same om meg sjølv, dog er eg stor over alt, bortsett frå legger og føtter Ein fokuserer på seg sjølv, og ikkje andre...

Ellers er eg enig med Carisma om at det finst folk i alle fasongar og figurar overalt, også i Syden!

__________________




Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=39309
Mithila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dahlquist/Hexeberg Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 23:25   #25
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Blubba skal til syden, men hva soler jeg meg i?

[quote=Carisma;1139602]Når jeg ser hva du sier om deg selv, har du tenkt på hvilke signaler du sender til oss andre store? Hvis du som du sier bare har det på magen, hvordan tror du de som har det over baken f.eks, eller har digre armer o.l føler du tenker om dem?

Kan love deg at det er ikke bare over magen. Har nesten 120 kg fordelt på 160 cm kropp,. det blir legger som er for tykke til å bruke gummistøvler og støvletter, armer som er for tykke til de fleste bluser, valker som vaskebrett på ryggen, rumpe som ei låvedør - i følge kjæresten min, dobbelthake , føtter som trenger 2 nummer større sko fordi de er så breie ... ja, i det heletatt ganske mye meg ...

I klær bruker jeg 54-56 ... så det er ikke bare magen jeg er flau over, igrunnen hele meg .. men det er liksom magen og magehenget som er værst, for det er vanskelig å gjemme når man er såpass avkledd.

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Skal en uke til syden! 100til75 Ketolysekuren 6 05-04-11 13:16
Hva skal jeg spise i syden? luringen Lavkarbo generelt 28 20-06-10 16:38
Hva skal jeg gjøre? (Ferie i Syden) Fjompa Ketolysekuren 12 11-12-08 15:23
Syden ... hva da? anneca Ketolysekuren 4 07-11-07 20:08


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no