Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 07-04-11, 12:14   #7001
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Hvorfor har de bare sånne teite avocadoer på butikken nå? Sånne knallharde det ikke går an å spise!!! Jeg vil ha litt mykere avocado NÅ! Tenk å nekte en hormonell frøken avocado

Og hvorfor koster den 18.90 kr stykket på rema og 12.90 på ica? Og hvorfor koster den så sinnsykt mye i det hele tatt? Og hva er egentlig kalorinnholdet i avocadoen? En plass står det 398 og en annen plass 195!

Kjøp ferdigmodnede avokadoer - de kommer i to-pk

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 07-04-11, 12:16   #7002
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Hvorfor har de bare sånne teite avocadoer på butikken nå? Sånne knallharde det ikke går an å spise!!! Jeg vil ha litt mykere avocado NÅ! Tenk å nekte en hormonell frøken avocado

Og hvorfor koster den 18.90 kr stykket på rema og 12.90 på ica? Og hvorfor koster den så sinnsykt mye i det hele tatt? Og hva er egentlig kalorinnholdet i avocadoen? En plass står det 398 og en annen plass 195!

I følge Bosch på deira side så:

  • Bestem selv når frukten skal være moden
Når du plukker frukt fra disken i butikken er den ofte ikke tilstrekkelig moden. Men det finnes noen knep du kan bruke for å få dem til å nå toppen nøyaktig når du vil. Banan, avokado og tomat avgir en ufarlig gass som kalles etylengass, som har en evne til å få andre frukter og grønnsaker til å modne raskere.

Prøv å legge en umoden avokado eller mango ved siden av en klase bananer, så går modningsprosessen raskere, men hold øye med dem, så de ikke blir overmodne. Kjenn på avokadoen - hvis den gir lett etter når du klemmer på den, er den klar til å spises. Skulle den likevel ikke være moden, kan du la kjernen bli sittende og dekke den med aluminiumfolie til den er klar. Presser du en skvett sitron over den oppskårne avokadoen mørkner den langsommere.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 07-04-11, 14:20   #7003
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Hva betyr uttrykket "Det er en lukket bok for meg" ?

Jeg vil nå heller si at det betyr alt det er vanskelig (umulig) å lese personen. Det motsatte av åpen bok som jo er ett utrykk om en som er lett å lese. Som en kollega av meg for eksempel. Han er en åpen bok. Kroppsspråket hans er så tydelig at han kan si en ting, men jeg vil se det på ham at han mener noe annet.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 07-04-11, 14:29   #7004
knh
Seniormedlem
 
knh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Drammen
Alder: 37
Innlegg: 1.152
knh er en juvelknh er en juvelknh er en juvel

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Jeg vil nå heller si at det betyr alt det er vanskelig (umulig) å lese personen. Det motsatte av åpen bok som jo er ett utrykk om en som er lett å lese. Som en kollega av meg for eksempel. Han er en åpen bok. Kroppsspråket hans er så tydelig at han kan si en ting, men jeg vil se det på ham at han mener noe annet.

Sånn oppfatter jeg det også

Og et avsluttet kapittel er vel mer sånn at man har lagt noe bak seg og/eller ikke vil snakke om det?
Synes lukket kapittel høres litt rart ut, men det er kanskje bare meg da

knh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: "Bedre uten brød"
Gammel 07-04-11, 21:27   #7005
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Dere som har barn, hva slags barnevogn har/hadde dere? Kan dere anbefale den? Hvorfor?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 07-04-11, 21:32   #7006
KarMa40
Seniormedlem
 
KarMa40 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 834
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Dere som har barn, hva slags barnevogn har/hadde dere? Kan dere anbefale den? Hvorfor?

Denne trenger en egen tråd!!

Easywalker sky til førstemann. Dengang måtte vogn demonteres og bæres opp halvannen etasje.

Veldig lett
Lett å styre
Bare glidelåshodet på sittedelen gikk i stykker.

Må kjøpe en annen for heisdøren er smal her vi bor nå

__________________
You say I'm a bitch like it's a bad thing!!



KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen
Gammel 07-04-11, 23:15   #7007
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvor stor andel av kyllinvinger utgjør nettovekt? Altså vekt uten bein?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 07-04-11, 23:31   #7008
Imp
Seniormedlem
 
Imp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 45
Innlegg: 1.075
Imp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Carisma: Bare IKKE kjøp noe Babytravel...vi er ikke fornøyd, for å si det sånn.

Sørg for god fjæring
Lett å styre/snu
God plass i bagen, er altfor mange små bager nå. Vi måtte bytte tidlig, og kan ikke bruke sittedelen til soving engang....

__________________

(Tio)mamma til Snuppa 07 og Fjokken 10 og gift med Skycrane
Barna våre er et resultat av lavkarbo da jeg har PCOS
Og så er jeg minus 27 kg!



Imp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 07-04-11, 23:38   #7009
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Dere som har barn, hva slags barnevogn har/hadde dere? Kan dere anbefale den? Hvorfor?

Emmaljunga City Cross. Vi har hatt den samme vognen siden han var nyfødt (bagdel ble kjøpt til) til nå og vi skal ha den til han ikke trenger vogn lengere. Den er kjempelett, lett å styre, veldig veldig praktisk, den tar liten plass i bil, hjulene er punkteringsfri og kan taes av om nødvendig. Stor 'bagasjeplass' under. Vi har ikke bil, og denne vogna har vært reddningen for oss til større handleturer osv, pga plassen under.

Anbefales på det sterkeste!

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 07-04-11, 23:55   #7010
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Hva betyr uttrykket "Det er en lukket bok for meg" ?

Det betyr at noe er forbi, noe er over og man snakker ikke mer om det
Litt rar måte å si det på, men slik tolker jeg det.
Som et lukket kapittel, liksom.
"en lukket bok" er noe(n) som er vanskelige å lese, forstå seg på.

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 07-04-11, 23:59   #7011
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Vel sånn tolkes det når det kommer til Ford!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 08-04-11, 00:11   #7012
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er det ok å ha en dæsj med fløte i teen? Ble litt usikker her, men det er vel det? Det er melk man bør bytte ut, sant?

__________________

Regrets nye dagbok!

Sist redigert av Regret : 08-04-11 kl 00:49.
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 08-04-11, 00:15   #7013
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Er det ok å ha en dæsj med fløte i teen? Ble litt usikker her, men det er vel det? Det er melk man før bytte ut, sant?

Med mindre man reagerer negativt på meieriprodukter er fløte i kaffen bare bra. Kremfløte riktignok

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 08-04-11, 00:20   #7014
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

i te dette, ikke kaffe hehe men da har jeg gjort det rett :P Reagerer ikke på fløte, og jeg spiser tilbehør til middagen som er kokt i fløte nesten hver dag uten å hindre vektnedgang eller får andre bivirkninger, så da regner jeg med at jeg tåler meieriprodukter
Ost spiser jeg også hver dag...

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 08-04-11, 00:36   #7015
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Vel sånn tolkes det når det kommer til Ford!

ok da

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 08-04-11, 00:38   #7016
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Er det ok å ha en dæsj med fløte i teen? Ble litt usikker her, men det er vel det? Det er melk man før bytte ut, sant?

Jeg koser meg med ett krus kaffe, med fløte og cocosa hver morgen.
Og på kvelden om jeg vil ha noe godt
Går sikkert bra i te også, men den drikker jeg uten noe ekstra i.

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 08-04-11, 03:12   #7017
Grolla
Medlem
 
Grolla sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Tromsø
Alder: 44
Innlegg: 118
Grolla er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som har prøvd mandelmelet Now foods fra Iherb?

__________________



Start 06.05.10: 87,9 kg.
Delmål 1: 75 kg
Grolla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 08-04-11, 09:11   #7018
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er Xanthan Gum det samme som JBKM ?

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 08-04-11, 09:26   #7019
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Hvor stor andel av kyllinvinger utgjør nettovekt? Altså vekt uten bein?

Ingen som vet?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 08-04-11, 09:48   #7020
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ingen som vet?

har jeg aldri tenkt over *ler*. Si fra når du har strippet en vinge og veid kjøttet da

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 08-04-11, 09:49   #7021
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Hvor stor andel av kyllinvinger utgjør nettovekt? Altså vekt uten bein?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ingen som vet?

Aner ikke! Har ikke noen i kjøleskapet akkurat nå heller!
Ble bare nysgjerrig på hvorfor du vil vite det!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 08-04-11, 10:03   #7022
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

har jeg aldri tenkt over *ler*. Si fra når du har strippet en vinge og veid kjøttet da

Herregud, bra noen har brains! Selvfølgelig! Det skal jeg gjøre, at jeg ikke tenkte på det!

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Aner ikke! Har ikke noen i kjøleskapet akkurat nå heller!
Ble bare nysgjerrig på hvorfor du vil vite det!

Jeg har, og jeg skal gjøre som Nerthus så åpenbart påpekte!
Nei, altså, jeg har en periode hvor jeg igjen veier og teller. Har en tendens til å spise for lite, så jeg må sånn et par ganger i året passe på at jeg får i meg nok mat og nok fett! Og så er jeg temmelig sikker på at varedeklarasjonen på kyllingvingeposen kun gjelder de spisbare delene. Det var jeg smart nok til å tenke, men ikke smart nok til å gnage av en vinge og veie beinet etterpå!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 08-04-11, 10:29   #7023
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Herregud, bra noen har brains! Selvfølgelig! Det skal jeg gjøre, at jeg ikke tenkte på det!


Jeg har, og jeg skal gjøre som Nerthus så åpenbart påpekte!
Nei, altså, jeg har en periode hvor jeg igjen veier og teller. Har en tendens til å spise for lite, så jeg må sånn et par ganger i året passe på at jeg får i meg nok mat og nok fett! Og så er jeg temmelig sikker på at varedeklarasjonen på kyllingvingeposen kun gjelder de spisbare delene. Det var jeg smart nok til å tenke, men ikke smart nok til å gnage av en vinge og veie beinet etterpå!

Det er det jeg har gjort! Veide vingene, gnagde så mye jeg klarte av dem og veide beina etterpå!
Trodde du mente om det fantes en sånn gylden regel for prosentfordelingen feks, jeg!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 08-04-11, 10:47   #7024
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Det er det jeg har gjort! Veide vingene, gnagde så mye jeg klarte av dem og veide beina etterpå!
Trodde du mente om det fantes en sånn gylden regel for prosentfordelingen feks, jeg!

Ja, det var vel det jeg tenkte! Men, så er det jo sånn i blant at det enkleste er det beste ...!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 08-04-11, 10:56   #7025
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvorfor blir man så usannsynlig lite rasjonell av å være forelska? Jeg er sikker på jeg ville blitt spist av en løve dersom jeg var sånn her og bodde på savannen for noen tusenvis av år siden. Det kan da vel ikkje være noen nytte av det???

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 6 (0 medlemmer 6 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no