Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hva med en tråd for aprilstartere?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-04-10, 18:16   #151
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av nokia90, her.

Hei igjen!
Nå er det bekreftet, jeg er i ketose! Stixen lyste mørk,mørk lilla! Moro a gitt

Men jeg lurer på en ting, hvordan er det med taco krydder?? Jeg har spist svært lite i dag pga sultmangel, så jeg kan umulig gå over karbohydrat inntaker pr.dag ved å spise kjøttdeig krydret med taco?

Klem

Tacokrydder kjøpt i butikken inneholder ofte mye kh, men man kan jo mixe dette selv hjemme. Her er en oppskrift på Tacokrydder

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 19:17   #152
RainAngel
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 21
RainAngel er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Uff, i dag ble det så travelt med allting annet, at da jeg skulle spise middag var jeg så sulten at jeg nesten ville spise hva som helst

Men jeg har ei venninne som også går på ketolyse, så jeg ringte henne og hun snakket meg ut av det

Effektivt å ha en 'sponsor' som kan snakke meg til fornuft når jeg nesten sklir ut!! Oppfordrer alle til å alliere seg med noen de kan ringe til når de får søtsug eller holder på å dette av lasset!

Men nå er jeg kjempemotivert igjen, og fortsetter med stor iver! Nå vet jeg også at jeg kan komme gjennom sånne dager da jeg har lyst til å gi opp!

Er stolt av meg selv da

__________________



RainAngel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 19:34   #153
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av RainAngel, her.

Uff, i dag ble det så travelt med allting annet, at da jeg skulle spise middag var jeg så sulten at jeg nesten ville spise hva som helst

Men jeg har ei venninne som også går på ketolyse, så jeg ringte henne og hun snakket meg ut av det

Effektivt å ha en 'sponsor' som kan snakke meg til fornuft når jeg nesten sklir ut!! Oppfordrer alle til å alliere seg med noen de kan ringe til når de får søtsug eller holder på å dette av lasset!

Men nå er jeg kjempemotivert igjen, og fortsetter med stor iver! Nå vet jeg også at jeg kan komme gjennom sånne dager da jeg har lyst til å gi opp!

Er stolt av meg selv da

Kjempefint! Det er er seier hver gang man overkommer fellene man så lett ramler uti. Jeg har en sønn på 13 år jeg da, som sier: "mamma, kan du spise det her da!!!" Det hjelper at han følger med som en smed på alt jeg putter i munnen..... Men ellers blir det stort sett lettere når man får rutine på det nye kostregimet. Da blir man flinkere til å planlegge slik at slike vanskelige situasjoner ikke oppstår så lett. Punkt nr 1 er å holde seg mett, vet også av erfaring at det er når man er skrubbsulten ting går galt. Det er jo derfor denne kuren er så genial, man er lengre mett.

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 19:45   #154
Magica fra Tryll
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 3
Magica fra Tryll er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av Solange, her.

Velkommen hit! Litt alkohol går bra for de fleste, hold deg bare til hvitvinen, øl er FY! Ang. grønnsaker er tommelfingerreglen å spise grønnsaker som vokser OVER bakken. Vær litt forsiktig med tomat,løk og babymais, ikke spis STORE mengder, da det er litt mer karbohydrater enn i andre grønnsaker.

Takk, r holde meg til vinen da.
Hvilke grønnsaker er best å spise da?
Jeg elsker mais, løk og tomat dessverre hehe, blir værre å ikka ha så mye av det enn ris, potet og pasta tror jeg hehe.

Magica fra Tryll er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 20:00   #155
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av Magica fra Tryll, her.

Takk, r holde meg til vinen da.
Hvilke grønnsaker er best å spise da?
Jeg elsker mais, løk og tomat dessverre hehe, blir værre å ikka ha så mye av det enn ris, potet og pasta tror jeg hehe.

Som Solange nevnte så skal man i hovedsak spise grønnsaker som vokser over bakken, men man kan spise noe løk og så må man holde seg unna mais, mens babymais kan brukes i begrensede mengder og husk at tomat kan være en partystopper. For mange av oss på ketolyse så går det mye blomkål og brokkoli, men husk å varier… og husk at grønnsakene kan være rå, kokes, stekes, bakes, grilles…

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 20:16   #156
Frk.Victoria
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Vestlandet
Alder: 35
Innlegg: 7
Frk.Victoria er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Hei! Jeg skal begynne på Ketolysekuren mandag 12. April! I de siste ukene nå så har jeg lest meg opp og planlagt litt for å være godt forberedt til denne store endringen begynner. Mangler bare en digital kjøkkenvekt, men skal nok klare meg de første dagene med min vanlige kjøkkenvekt. Jeg tror dette forumet vil være til stor nytte for meg. Her kan man vel dele oppskrifter + + +
Jeg har ihvertfall kjøpt meg målbånd og bestilt noen ketolyse produkter som vil komme i løpet av uka.
Jeg skal handle inn i morgen og lure på om noen har noen absolutt "must have" tips til meg??
Egg, bacon, fløte, creme fraiche + + + +

Frk.Victoria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under utprøving Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 20:27   #157
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Blomkål, broccoli, squash, stangselleri, sopp, grønn paprika, agurk er iallefall trygge grønnsaker. Men alle grønnsaker er bedre enn potet! Du kan forsåvidt spise hva du vil, bare du ikke overstiger ca. 15 karbohdrater om dagen, men jeg er så dårlig til å veie og telle maten, så holder meg stort sett til det trygge....

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 21:50   #158
Mojito
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 3
Mojito er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Har kastet meg på bølgen jeg også

Har holdt på i underkant av 2 uker, og har noen spørsmål som jeg håper noen kan hjelpe meg med.. Jeg har enda ikke kommet i ketose, og forstår ikke helt hvorfor..
Denne uken her har jeg hatt uka mi og kan det visst gi feil utslag. Men jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke kom i ketose dagene før det..
Kan et for lavt karboinntak (kanskje rundt 5 gr pr dag) være grunnen?
Jeg har nok heller ikke vært flink nok til å få i meg nok fett, og det kan vel også ha noe med saken å gjøre..?
Har skjerpet meg på det punktet, og kjøpt inn masse feite matvarer jeg skal kose meg med

Men sånn bortsett fra det så er jeg kjempemotivert, og satser på å føle meg litt mer vel i bikini til sommeren!

Mojito er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 22:13   #159
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av Mojito, her.

Har kastet meg på bølgen jeg også

Har holdt på i underkant av 2 uker, og har noen spørsmål som jeg håper noen kan hjelpe meg med.. Jeg har enda ikke kommet i ketose, og forstår ikke helt hvorfor..
Denne uken her har jeg hatt uka mi og kan det visst gi feil utslag. Men jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke kom i ketose dagene før det..
Kan et for lavt karboinntak (kanskje rundt 5 gr pr dag) være grunnen?
Jeg har nok heller ikke vært flink nok til å få i meg nok fett, og det kan vel også ha noe med saken å gjøre..?
Har skjerpet meg på det punktet, og kjøpt inn masse feite matvarer jeg skal kose meg med

Men sånn bortsett fra det så er jeg kjempemotivert, og satser på å føle meg litt mer vel i bikini til sommeren!

Hei,
Ketosen har kun med karbo inntaket å gjøre med kun 5 kh pr dag burde du absolutt være i ketose, mange er i ketose helt opp mot 40 kh pr dag. Test med stiks skal tas på kvelden minst to timer etter siste måltid og så lenge stiksen skifter farge er man i ketose. Får du den mørkeste fargen så kan det være en indikator på at man drikker for lite vann.
I og med at du ikke skriver hva og hvor mye du spiser så er det vanskelig å si om du får i deg noe du for eksempel ikke burde.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 22:16   #160
Elizabeth
Medlem
 
Elizabeth sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Moss <3
Alder: 39
Innlegg: 262
Elizabeth er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Jeg lurer litt på om det mann kan få i seg for MYE fett??

Elizabeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: My style Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 23:00   #161
M&M
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2
M&M er på en erverdig vei
Thumbs up

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Ja, jeg er også med ! Jeg er helt blank jeg. Har nesten aldri slanket meg seriøst før, men etter 3 barn på 6 år har jeg ca.7 kg. å ta av. Nå er jeg virkelig lei av å høre meg selv si at jeg må bli litt tynnere, og nå er jeg endelig motivert. Har prøvd meg litt frem i 4 dager. Føler at kroppen er litt rar ! Dessuten ammer jeg så jeg skal vel satse på en moderat nedgang. Gleder meg til veien videre med dere her !

M&M er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Low carb Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 23:07   #162
EyeShock
Medlem
 
EyeShock sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Sande
Alder: 39
Innlegg: 85
EyeShock er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av Elizabeth, her.

Jeg lurer litt på om det mann kan få i seg for MYE fett??

Nope!
Det er en tråd om dette her

__________________
Har slanket vekk diabetes og dårlig humør, men ikke min personlighet
EyeShock er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 23:09   #163
EyeShock
Medlem
 
EyeShock sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Sande
Alder: 39
Innlegg: 85
EyeShock er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av M&M, her.

Ja, jeg er også med ! Jeg er helt blank jeg. Har nesten aldri slanket meg seriøst før, men etter 3 barn på 6 år har jeg ca.7 kg. å ta av. Nå er jeg virkelig lei av å høre meg selv si at jeg må bli litt tynnere, og nå er jeg endelig motivert. Har prøvd meg litt frem i 4 dager. Føler at kroppen er litt rar ! Dessuten ammer jeg så jeg skal vel satse på en moderat nedgang. Gleder meg til veien videre med dere her !

Vær litt forsiktig med dette når du ammer... Les om andre tanker rundt amming her

__________________
Har slanket vekk diabetes og dårlig humør, men ikke min personlighet
EyeShock er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 23:13   #164
RitaBo
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 50
RitaBo er på en erverdig vei
Wink

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Hei alle sammen.
Jeg vil bare komme med noen tips. Jeg har vel egentlig holdt på siden mars, men dere har så koselig tråd Håper det er greit.

Det er en blogg som heter lenabeatrice.net som er kjempefin. Hun har mange oppskrifter som er kjempebra, mange med utregninger av karbo, og alle med bilde. I tillegg er det en spørsmål/svar side på bloggen.
Her inne i forumet er det ei dame som heter Gerd, som også har mange gode oppskrifter med bilde, og også mange gode råd. Jeg har lest mye på disse, og lært veldig mye.
Ønsker alle lykke til videre

RitaBo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 23:32   #165
M&M
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2
M&M er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Ja det har du rett i, men jeg satser ikke på ketose. Ellers får man jo i seg mange kalorier. Litt usikker er jeg jo for jeg vil jo fortsette å amme. Datter er bare 6 mnd. Er det noen andre her som vet mer ?

M&M er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Low carb Svar med sitat
Gammel 10-04-10, 00:07   #166
EyeShock
Medlem
 
EyeShock sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Sande
Alder: 39
Innlegg: 85
EyeShock er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av M&M, her.

Ja det har du rett i, men jeg satser ikke på ketose. Ellers får man jo i seg mange kalorier. Litt usikker er jeg jo for jeg vil jo fortsette å amme. Datter er bare 6 mnd. Er det noen andre her som vet mer ?

Er ingen ekspert på området amming og low carbs, men så lenge du ikke dukker ned i ketose så har jeg sånn ca lest meg til at det skal gå bra. Hvis du eventuelt vil ned (eller generelt spiser lavkalori) er det lurt å ta noen vitaminer. Les på tråden jeg anbefalte sist så får du tips og hint.

__________________
Har slanket vekk diabetes og dårlig humør, men ikke min personlighet
EyeShock er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 10-04-10, 00:18   #167
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av M&M, her.

Ja det har du rett i, men jeg satser ikke på ketose. Ellers får man jo i seg mange kalorier. Litt usikker er jeg jo for jeg vil jo fortsette å amme. Datter er bare 6 mnd. Er det noen andre her som vet mer ?

Hei,
Mener å huske at de anbefaler de som ammer å ligge på 100 kh pr dag. Gå på utvidet søk og bruk søkerord: amming så får du opp massevis av tråder vedrørende temaet.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-04-10, 08:50   #168
Elizabeth
Medlem
 
Elizabeth sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Moss <3
Alder: 39
Innlegg: 262
Elizabeth er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av EyeShock, her.

Nope!
Det er en tråd om dette her

Tusen takk for svar.

Elizabeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: My style Svar med sitat
Gammel 10-04-10, 09:16   #169
tropico
Juniormedlem
 
tropico sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Skedsmokorset
Innlegg: 29
tropico er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

I går havna jeg på fylla.
Drakk en vanlig øl... (ops)
Ellers ble det rødvin og lavkarbo øl.

Vekta i dag tidlig var selvsagt veldig lav, er veldig dehydrert. Nå gruer jeg meg veldig til veiing de neste dagene. Kommer sikkert til å gå opp en kilo eller to

Kjipt.

Fylla har skylda.

__________________
Besøk bloggen min: http://slankogfin.blogspot.com
tropico er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 10-04-10, 09:22   #170
EyeShock
Medlem
 
EyeShock sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Sande
Alder: 39
Innlegg: 85
EyeShock er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Har hatt mareritt i natt. Drømte at jeg måtte spise Smash og Milkyway (mine to.. ehh.. gamle favorittgodterier). Jeg ville ikke ha, men jeg ble truet til å spise. Godt å våkne og skjønne at alt var en drøm. haha..

__________________
Har slanket vekk diabetes og dårlig humør, men ikke min personlighet
EyeShock er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 10-04-10, 11:28   #171
Svadadama
Medlem
 
Svadadama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 93
Svadadama er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av tropico, her.

I går havna jeg på fylla.
Drakk en vanlig øl... (ops)
Ellers ble det rødvin og lavkarbo øl.

Vekta i dag tidlig var selvsagt veldig lav, er veldig dehydrert. Nå gruer jeg meg veldig til veiing de neste dagene. Kommer sikkert til å gå opp en kilo eller to

Kjipt.

Fylla har skylda.

Jaja, shit happens. Hilsen ei som var borti det samme på onsdag. Ett glass rødvin ble fort ett par-tre-fire.

Og vekta gikk opp, bare 300 gram da. Men opp er opp, jeg vil at den skal gå ned!

Men vi må lære av våre feil og ta de med oss videre. Det gjør iallefall jeg, og terskelen for å smake alkohol blir mye høyere!

Svadadama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-04-10, 13:22   #172
tropico
Juniormedlem
 
tropico sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Skedsmokorset
Innlegg: 29
tropico er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av EyeShock, her.

Har hatt mareritt i natt. Drømte at jeg måtte spise Smash og Milkyway (mine to.. ehh.. gamle favorittgodterier). Jeg ville ikke ha, men jeg ble truet til å spise. Godt å våkne og skjønne at alt var en drøm. haha..

Morsomt. Jeg hadde samme mareritt fo en stund siden. Ble også truet til å spise en sjokoladebit.

Tydelig at hjernene våre kjemper for å endre tankegangen om hva som er bra og dårlig mat.

__________________
Besøk bloggen min: http://slankogfin.blogspot.com
tropico er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 10-04-10, 14:03   #173
maritzo
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5
maritzo er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Hei alle sammen! Nå har jeg vært på diett i snart en uke og vekta står stille Det er utrolig kjipt, regner nesten med at jeg spiser for lite, jeg har ikke boka men jeg har lest mye her på forumet og brukt sunn fornuft. JEg synes dette er vanskelig, jeg! Kanskje jeg må kjøpe boka?
Noen andre som også sliter? MAnnen min har gått ned, men ikke jeg.
Hilsen meg

__________________





maritzo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-04-10, 14:59   #174
EyeShock
Medlem
 
EyeShock sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Sande
Alder: 39
Innlegg: 85
EyeShock er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av maritzo, her.

Hei alle sammen! Nå har jeg vært på diett i snart en uke og vekta står stille Det er utrolig kjipt, regner nesten med at jeg spiser for lite, jeg har ikke boka men jeg har lest mye her på forumet og brukt sunn fornuft. JEg synes dette er vanskelig, jeg! Kanskje jeg må kjøpe boka?
Noen andre som også sliter? MAnnen min har gått ned, men ikke jeg.
Hilsen meg

Vet ikke hva du gjør galt. Prøv å skriv ned for hvert måltid hva du spiser. Da ser du eventuelt om du mangler fett... Mye tyder på det. Er du i ketose? Har du testet med ketostix?

__________________
Har slanket vekk diabetes og dårlig humør, men ikke min personlighet
EyeShock er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 10-04-10, 15:04   #175
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av maritzo, her.

Hei alle sammen! Nå har jeg vært på diett i snart en uke og vekta står stille Det er utrolig kjipt, regner nesten med at jeg spiser for lite, jeg har ikke boka men jeg har lest mye her på forumet og brukt sunn fornuft. JEg synes dette er vanskelig, jeg! Kanskje jeg må kjøpe boka?
Noen andre som også sliter? MAnnen min har gått ned, men ikke jeg.
Hilsen meg

Hei,
Ikke alle raser ned i vekt, det bare virker sånn… For noen kan det ta litt tid før ekta går nedover. Husk at kroppen kan bruke opp till 4 uker for å komme i optimal fettforbrenningsmodus. Jeg vil nok anbefale deg å lese boka, den kan også lånes på biblioteket. De to vanligste nybegynnerfeilene er for lite vann og for lite fett. Dersom du lurer på om du gjør noe feil med tanke på kostholdet så legg ut det du spiser i løpet av dagen, både hva og hvor mye.

Legger igjen ut link til: Til alle nybegynnere på lavkarbo…
Til alle nybegynnere på lavkarbo… masse nyttig informasjon samlet på et sted!

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar

Emneord
april, mat, meny, motivasjon, vekt


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
En kreativ tråd? Princez Generell ernæringsdebatt 13 10-03-08 09:14
Spinat-tråd mofe Middag 17 29-06-07 14:08
MCT tråd? Distrea Spørsmål og svar 2 30-05-07 18:21


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no