Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Helt ny her!

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 31-10-11, 15:51   #1
el_le
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 27
el_le er på en erverdig vei

Helt ny her!

Hei!

Jeg har gått på Spis Deg Slank i noen uker nå. Syns det er veldig ok i forhold til å ha kontroll på karboene og fordi det er så lettvint med ferdige måltider :-D
Har begynt å lage egne måltider selv også. Spennende å regne ut kh, har fått meg mange overraskelser!

Er superhappy for at jeg kom over dette forumet men jeg syns det er så utrolig vanskelig å navigere / søke? Og så ser jeg at et par andre som har spurt om ting bare får beskjed om å bruke søkefunksjonen, men jeg syns det blir så uoversiktlig? Og hvis jeg prøver å søke på to ord samtidig, f.eks putter jeg inn ketose+sulten så får jeg også innlegg med hvert enkelt ord. Skjønner ikke helt dette, kan jeg få hjelp?

Lurer også på om det er et underforum for small-talk og utveksling av erfaringer, uavhengig av hvilken kostholdsfilosofi man følger?

Håper på hjelp :-)

el_le er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Modifisert Spis Deg Slank Svar med sitat
Gammel 02-11-11, 12:56   #2
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Helt ny her!

Hei og velkommen!
Jeg vet ikke helt hva det største problemet ditt er, jeg har jo vært her en stund, og opplever at søkefunksjonen er rimelig greit.
Du kan jo prøve og søke på sulten alene, siden ganske mange her inne er i ketose?
Hvis jeg søke på "ketose sulten" får jeg opp mange treff som gir både ketose og sulten i resultatene, usikker på om + er nødvendig her?

For underforum, gå inn på forum - og se hvordan forumet er bygget opp. Gjelder det erfaringer med lavkarbo, velg lavkarbo generelt, er det generell diskusjon, velger du det. Det viktigste er nok at du bruker en overskrift som gjør at man skjønner hva temaet er Ikke vær redd for å legge inn tråder feil, moderatorene kan flytte tråder som har havnet feil

Jeg anbefaler at du lager deg din egen journal hvor du kan legge inn dine egne erfaringer og spørre spørsmål.
jeg bruker "kontrollpanel" for å få opp tråder jeg har svart i før, eller tråder jeg har valgt og abonnere på for å følge med på uten å svare i selv (velg "trådverktøy" i gjeldende tråd og deretter "abonner"). Uleste innlegg gir deg en liste over siste innlegg som har kommet inn uavhengig av hvilket underforum de er postet i - og som du ikke har lest enda. Håper dette hjelper litt?

Ellers anbefaler jeg alltid newbies og sjekke arnakristins nybegynnertråd som jeg linker til i signaturen min - mye god nybegynnerinfo og finne der!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 02-11-11, 19:46   #3
el_le
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 27
el_le er på en erverdig vei

Sv: Helt ny her!

Takk for svar! Har sjekket ut den linken - masse nyttig informasjon!
Får prøve så godt jeg kan å komme meg inni dette :-)

el_le er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Modifisert Spis Deg Slank Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Helt helt ny i dette! sadmax Lavkarbo generelt 7 11-07-11 11:34
Helt ny Solstraale Dr Lindbergs 4 04-06-09 09:50


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no