Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Uren hud

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-08-10, 18:21   #1
1979
Medlem
 
1979 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Alder: 45
Innlegg: 174
1979 er på en erverdig vei

Uren hud

Etter jeg begynte på ketolyse for 2 uker siden har det poppet opp med koslige kviser i ansiktet mitt
Er dette vanlig? Flere som har opplevd dette?

__________________
1979 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-08-10, 18:39   #2
Jorkla
Medlem
 
Jorkla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Drammen sammen med <3 Kjetil <3
Alder: 36
Innlegg: 383
Jorkla har en fantastisk aura rundt segJorkla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Uren hud

jepp... Eller ikke nå mer for min del, men det poppet slike koslige kviser opp de 3 første ukene hos meg, men idag er huden min renere og penere enn noen gang, ikke engang behov for å ta på meg ID`n min når jeg går ut.. :-D

Jorkla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Så lite karbohydrater som mulig. Svar med sitat
Gammel 28-08-10, 18:46   #3
1979
Medlem
 
1979 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Alder: 45
Innlegg: 174
1979 er på en erverdig vei

Sv: Uren hud

Opprinnelig lagt inn av Jorkla, her.

jepp... Eller ikke nå mer for min del, men det poppet slike koslige kviser opp de 3 første ukene hos meg, men idag er huden min renere og penere enn noen gang, ikke engang behov for å ta på meg ID`n min når jeg går ut.. :-D


Ok, godt å høre at det er flere som opplever det, trodde kanskje at det hadde noe å gjøre med alt det fettet jeg spiser.
Får bare sitte her å vente på at hudet blir pen å ren

__________________
1979 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-08-10, 19:19   #4
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Uren hud

Det er bare oppsamlet dritt som må ut først, så blir alt så bra så!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 28-08-10, 22:20   #5
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Uren hud

Opprinnelig lagt inn av 1979, her.

trodde kanskje at det hadde noe å gjøre med alt det fettet jeg spiser.

Fett fører ikke til kviser, det er bare en av mange myter om fett som er på viddene... Karbohydrater kan derimot føre til kviser fordi det fremmer betennelser i kroppen. Fett smører huden og har motsatt virkning. Men som Kitt sier, mye dritt som skal ut

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-08-10, 23:04   #6
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Uren hud

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Fett fører ikke til kviser, det er bare en av mange myter om fett som er på viddene... Karbohydrater kan derimot føre til kviser fordi det fremmer betennelser i kroppen. Fett smører huden og har motsatt virkning. Men som Kitt sier, mye dritt som skal ut

Nå som jeg så og si ikke spiser sukker så kommer det en "umoden" kvise på haka temmelig fort om jeg får i meg noe raske karber ja. Spiste litt kaker på onsdag da vi var i bursdag og dagen etter var den ømme, lille kulen på plass. Nå er den borte igjen siden jeg har holdt meg til lavkarbo siden.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 28-08-10, 23:19   #7
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Uren hud

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Nå som jeg så og si ikke spiser sukker så kommer det en "umoden" kvise på haka temmelig fort om jeg får i meg noe raske karber ja. Spiste litt kaker på onsdag da vi var i bursdag og dagen etter var den ømme, lille kulen på plass. Nå er den borte igjen siden jeg har holdt meg til lavkarbo siden.

Ha, ha, den der kjenner jeg igjen!!

Før jeg begynte på ketolyse, kunne jeg konkurrere med Statoil i oljeproduksjon!! Med tilhørende uren hud .
Jeg har nok ikke perfekt hud i dag heller, men det er ikke i nærheten av det det var før
Og i likhet med jorkla, så kan jeg gå ut uten ID'en min

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 11:03   #8
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Uren hud

"Den drittern som kommer ut" har den samlet seg i fettet og skilles ut ettersom det forbrennes? Er det snakke om allskens forurensning?Noen som har noen artikler om det?

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 07-09-10, 20:32   #9
Kjetilsen
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Bærum
Alder: 41
Innlegg: 24
Kjetilsen er på en erverdig vei

Sv: Uren hud

Gikk over til ketogen kost for omrent to uker siden, etter å ha vinglet rundt på vanlig lavkarbo siden mai, og nå i det siste popper det fram voldsomt med kviser, har hatt endel kviser fram og tilbake tidligere, men ikke så ille som nå, så får vel håpe det gir seg snart
Kjører på med endel Basiron og erstatter kvisene med rød og tørr hud i stedet, ikke veldig mye bedre men ser da jevnere ut iallefall.

Kjetilsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: naturlige matvarer Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 20:49   #10
Jorkla
Medlem
 
Jorkla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Drammen sammen med <3 Kjetil <3
Alder: 36
Innlegg: 383
Jorkla har en fantastisk aura rundt segJorkla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Uren hud

Opprinnelig lagt inn av Kjetilsen, her.

Gikk over til ketogen kost for omrent to uker siden, etter å ha vinglet rundt på vanlig lavkarbo siden mai, og nå i det siste popper det fram voldsomt med kviser, har hatt endel kviser fram og tilbake tidligere, men ikke så ille som nå, så får vel håpe det gir seg snart
Kjører på med endel Basiron og erstatter kvisene med rød og tørr hud i stedet, ikke veldig mye bedre men ser da jevnere ut iallefall.

Kan bare skrive etter egenerfaring.. Men min hud er idag nesten helt perfekt men hadde en haug med kviser etter 2 uker, og ikke bare i ansiktet..

Dyprenser du forresten???

Jorkla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Så lite karbohydrater som mulig. Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 15:07   #11
1979
Medlem
 
1979 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Alder: 45
Innlegg: 174
1979 er på en erverdig vei

Sv: Uren hud

Ja jeg vasker ansiktet med en god og "dyr" såpe hver morgen og kveld. Gode kremer etter de, Kanebo.
Tar dyptrensende maske 2-3 ganger i uka.

Får smøre meg med tålmodighet , det har ikke blitt bedre ennå, kommer nye store "innvendig kviser" neste hver dag

__________________
1979 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 17:39   #12
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Uren hud

Hmmmm, husker en lege sa en gang til meg at jeg IKKE måtte gå FOR fort ned i vekt, for da ville alle ulumskhetene/giftene som har vært lagret i fettet komme for fort frem og jeg kunne bli syk av det. Noe ala det tannlegen min sa til meg at man ikke skal bytte ut mer enn EN amalgamfylling i året fordi at kroppen ikke vil takle den kjappa avgiftningen..

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 22:37   #13
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Uren hud

Nettop fordi gifstoffene skal ut er det viktig å få i seg de nødvendige stoffer som a,c og e vitamin, selen og sink. Tangen Chlorella er også super i så måte.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hårtap og uren hud Iselilja Fysisk og mental helse 11 06-08-10 16:32
Uren hud? jannemor Ketolysekuren 11 10-02-09 11:00
Uren hud? KW87 Ketolysekuren 10 08-02-08 22:39
Uren hud 1979 Ketolysekuren 1 30-08-07 12:30
uren hud med fettrik kost Siljevanilje Fysisk og mental helse 6 09-02-06 13:53


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no